Side 11 af 24 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser

    Jeg tror nu nok, at der skal ske noget. Sølvi Ottesen vil gerne væk, og mon ikke han får lov til det, hvis en køber melder sig. Diouf har man tidligere prøvet at skille sig af med. Mon ikke man prøver igen? Udtalelserne fra Mos' agent tillægger jeg ikke stor værdi. Jeg kan simpelthen ikke tro, at Mos har en fremtid i FCK. Og så har vi spillere som Søren Frederiksen (med et halvt år tilbage) og Yussef Toutouh, som nok heller ikke har udsigter til meget spilletid i FCK.
    Læg dertil at både Santin og Bolanos har ytret ønske om at prøve sig af i en større liga. Jeg mener også, at Wiland har antydet et tilsvarende ønske.

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jeg håber lidt på, at Yussef Toutouh laver en Oviedo og bliver brugbar på vores hold efter en sæson på et andet superliga-hold (jeg har dog intet konkret at have det i).

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    ... Bolanos har ytret ønske om at prøve sig af i en større liga. ...
    Min konspirationsteori er, at Bola allerede er solgt/lovet væk, og at han af samme grund har været N'doye-doven til træning. Derfor har Jacobs sat ham af med en melding om, at det havde sagt knæk i knæet. Den er måske lidt langt ude, men han gav på Twitter op til lukningen af sidste vindue udtryk for, at han var meget tæt på at blive solgt (noget i retningen af, at store ændringer og muligheder for ham selv og familie var nært forestående - om gud det ville, og det ville gud så åbenbart ikke).

    Det er jo det sjove ved ethvert vindue, at vi intet ved, at der er en masse røg og dermed en masse diskussioner, som en iPhone ikke lige kan løse.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Der er et eneste altoverskyggende mål i dette vindue. Vi SKAL bare have den midtbanegeneral. End of story. Alt snak om andet må forstumme. CV, du kan ikke trække den længere nu. Hvis du vil bygge et nyt storhold op, kræver det altså en central midtbane som kan spille bold. Og det skal gerne være begge to derinde. For helvede, vi er så mange selvbestaltede eksperter, der kan se det :-)

    Er dog alligevel bange for jeg bliver slemt skuffet igen igen igen igen....

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Min konspirationsteori er, at Bola allerede er solgt/lovet væk, og at han af samme grund har været N'doye-doven til træning. Derfor har Jacobs sat ham af med en melding om, at det havde sagt knæk i knæet. Den er måske lidt langt ude, men han gav på Twitter op til lukningen af sidste vindue udtryk for, at han var meget tæt på at blive solgt (noget i retningen af, at store ændringer og muligheder for ham selv og familie var nært forestående - om gud det ville, og det ville gud så åbenbart ikke).
    Man kan se ham stå og lave genoptræning i en af de seneste FCKTV-videoer, så den med skaden tror jeg nu er god nok.

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Man kan se ham stå og lave genoptræning i en af de seneste FCKTV-videoer, så den med skaden tror jeg nu er god nok.
    Røgslør ;-)

  9. #157
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Nå, Ekstrabladet eller rettere Jan Jensen mener at vi træner til nyt blod i truppen:

    http://ekstrabladet.dk/sport/komment...cle1881305.ece

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Nå, Ekstrabladet eller rettere Jan Jensen mener at vi træner til nyt blod i truppen:

    http://ekstrabladet.dk/sport/komment...cle1881305.ece

    Mvh

    zebos
    Fuldstændig enig i hans analyse!

  11. #159
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Han er ca. 3/4 år yngre end Delaney. Med mindre han er et ekstraordinært talent, er han næppe interessant for FCK. Vi har brug for en profil til midtbanen.
    Jeg kender ikke det store til manden. Men han er 92'er og Delaney er 91'er. Der skal godt nok besynderlig god hovedregning til, for at gøre det til 3/4 års forskel. Hiljemark har som 20'årig spillet 61 førsteholdskampe og endda debuteret for det svenske landshold - hvilket vi må være ærlige at sige, at Delaney ikke har været i nærheden af på det danske. Uagtet, at den svenske række ikke er hvad den har været, så må denne unge mands CV betegnes som ganske flot. Han lyder da spændende. Jeg tror imidlertid heller ikke, at vi er på jagt efter denne type spiller lige pt.

  12. #160
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Jeg kender ikke det store til manden. Men han er 92'er og Delaney er 91'er. Der skal godt nok besynderlig god hovedregning til, for at gøre det til 3/4 års forskel.
    3/4 år = 0,75 år = 9 måneder :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Jeg kender ikke det store til manden. Men han er 92'er og Delaney er 91'er. Der skal godt nok besynderlig god hovedregning til, for at gøre det til 3/4 års forskel.
    Gætter på, at du læser tre til fire år, hvor der menes trekvart år...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Gætter på, at du læser tre til fire år, hvor der menes trekvart år...
    Det var da også en sjov måde at skrive det på :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #163
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Det var da også en sjov måde at skrive det på :-)
    Tja, det er nu engang det brøkstreger bruges til :)

    On topic, så skal Delaney ikke erstattes eller degraderes på nogen måde. Han er guld værd for klubben både som spiller, symbol osv. osv.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    jeg tror at det kommer til at ske en masse i truppen, nu da vi har direkte plads i cl næste år, hvis vi vinder.
    man kan tydeligt se at areil elsker unge spiller og giver dem chancen, så delany er redet (desværre), nu da ariel kun kan se ham på midten. tk går kommer ingen steder, for han kender fck spille system og er en god superliga spiller.
    tager man mos-djof- sf er de nok væk. desværre ryger bol og wiland nok også.
    jeg tænker på ham fra belgen som vi blev keder sammen med da ariel kom til klubben som jeg nok kunne forstille mig i fck til vinter (ruddy eller noget) også en ung spiller.
    jeg kunne desværre ikke forstille mig nogle virkelig erfarende spiller i klubben når tilgangen er blevet jo yngre jo bedre.
    men der kommer til at se en masse og det bliver spændende at følge.

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Tja, det er nu engang det brøkstreger bruges til :)

    On topic, så skal Delaney ikke erstattes eller degraderes på nogen måde. Han er guld værd for klubben både som spiller, symbol osv. osv.
    Ja, men hvem benytter brøker angående alder? :)

    Jeg er enig i, at det ikke ville give mening at købe en anden ung spiller til netop den position. Jeg er dog ikke sikker på, at Delaney er fremtidens mand. Han spillede en flot kamp mod FCN, og man kan håbe, at han fortsætter sin udvikling i den retning. Men han har haft store udfald, og jeg synes personligt, at han er alt alt for langsom. Det ville dog give mening, at hente en mere defensivt orienteret midtbanespiller som erstatning for TK, og så have Delaney i skyggen af denne og Claudemir (som forhåbentlig snart kommer i gang igen!). Det kan muligvis være, at jeg tager fejl i forhold til Delaneys fremtidige plads på holdet, men jeg synes absolut ikke, at han er klar til en position på midten på nuværende tidspunkt. Særligt med henblik på det (forhåbentlig og formentlig) forestående europæiske eventyr.

Side 11 af 24 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •