Side 12 af 24 FørsteFørste ... 2910111213141522 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Ja, men hvem benytter brøker angående alder? :)

    Jeg er enig i, at det ikke ville give mening at købe en anden ung spiller til netop den position. Jeg er dog ikke sikker på, at Delaney er fremtidens mand. Han spillede en flot kamp mod FCN, og man kan håbe, at han fortsætter sin udvikling i den retning. Men han har haft store udfald, og jeg synes personligt, at han er alt alt for langsom. Det ville dog give mening, at hente en mere defensivt orienteret midtbanespiller som erstatning for TK, og så have Delaney i skyggen af denne og Claudemir (som forhåbentlig snart kommer i gang igen!). Det kan muligvis være, at jeg tager fejl i forhold til Delaneys fremtidige plads på holdet, men jeg synes absolut ikke, at han er klar til en position på midten på nuværende tidspunkt. Særligt med henblik på det (forhåbentlig og formentlig) forestående europæiske eventyr.
    Forløbet omkring Delaney minder mig om den udvikling Kvist var igennem. Med de samme forbehold for "udfald i præstationerne, for langsom, ikke defensivt stærk nok". Kvist blev først helt klar til nøglerollen i Ståles sidste sæson (supersæsonen). Derfra så William sig aldrig tilbage...

    Jeg var skeptisk i forhold til Kvist og jeg har været skeptisk i forhold til Delaney. Men jeg føler mig næsten overbevist om at Delaney slår sig igennem som defensiv ankermand i løbet af næste kalenderår. Det blir bedre og bedre... :-)
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #167
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    ...Claudemir (som forhåbentlig snart kommer i gang igen!)....
    Komme ikke til at ske. Den mand har spillet konsekvent dårligt ca. siden 22. februar 2011. Han overpræsterede i efteråret 2010. Afsted med ham.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Er desværre også ved at være af den opfattelse, at hans virkelige niveau er det vi har set post efterår 2010 :-(

    Vi glemte hurtigt Hutch, men nu kunne vi sgu godt bruge den langlemmede canadier på midten.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Maestro Se meddelelser
    Ja, men hvem benytter brøker angående alder? :)

    Jeg er enig i, at det ikke ville give mening at købe en anden ung spiller til netop den position. Jeg er dog ikke sikker på, at Delaney er fremtidens mand. Han spillede en flot kamp mod FCN, og man kan håbe, at han fortsætter sin udvikling i den retning. Men han har haft store udfald, og jeg synes personligt, at han er alt alt for langsom. Det ville dog give mening, at hente en mere defensivt orienteret midtbanespiller som erstatning for TK, og så have Delaney i skyggen af denne og Claudemir (som forhåbentlig snart kommer i gang igen!). Det kan muligvis være, at jeg tager fejl i forhold til Delaneys fremtidige plads på holdet, men jeg synes absolut ikke, at han er klar til en position på midten på nuværende tidspunkt. Særligt med henblik på det (forhåbentlig og formentlig) forestående europæiske eventyr.
    Tænk, jeg synes lige netop hans fysiske forudsætninger er til stede. Ikke mindst speeden er alt rigeligt til en plads på den centrale midtbane. På den måde kan man ganske rigtigt drage mange paralleller til Kvist, som også først sent udviklede sine fodboldmæssige færdigheder. Bare ærgerligt vi skal trækkes med de dårlige versioner over så lang en periode, og så ende med muligvis kun at få en enkelt rigtig god sæson ud af dem, inden de smutter omkring kontraktudløb.

    Nå, hvis jeg var CV havde jeg følgende agenda for det forestående vindue:

    1. En ny midtstopper hvis Sölvi skibes afsted. Der bør lægges lidt kræfter i at finde en klub uden for landets grænser i vinterens vindue, så man ikke risikerer at han går transferfrit til en dansk konkurrent til sommer. Vegard Forren fra Molde er verdensklasse, men nok også udenfor vores rækkevidde nu. Kunne ellers danne en ond duo med Kris, selvom Ragnar har gjort det udmærket i efteråret.
    2. Udrensning. Grindheim, Mos, Diouf, Søren F skal man sælge. Man er nødt til at sluge kamelen og erkende fejlkøbene så man ikke skal bruge kræfter på at finde lejeaftaler til 4-5 spillere i hvert vindue. Toutouh skal ud på leje igen.
    3. Ny venstrekant? Vingaards situation skal op til overvejelse. Han er uden tvivl en dyr herre, men spiller sjældent. Når/hvis Nicolai J skal spille hængende angriber i den europæiske formation, mangler der en spiller til denne position. Kasper Kusk er spændende og kan måske også tåle kampe på bænken når Nicolai J skal spille kant.
    4. Ny venstreback. Pierre er udmærket, men der er intet alternativ til ham og han mangler lige det sidste i europa. Ved dog ikke hvem det kunne være.
    5. Den primære opgave er at finde en ny CM. Her tænker jeg umiddelbart Sloth.
    6. Højre midt. Er/Vil Bolanos væk? Så er det måske tid nu. Han har ikke spillet sin bedste halvsæson, og flere spændende afløsere står klar i kulissen. Falk fra OB og Rudy fra Cercle Brügge er sindsygt spændende spillere og mere sultne end Bolanos.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #170
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Synes også at ham der Rudy lyder spændende selv om jeg ikke kender noget til ham, men hvad har kunne læse om ham virker han som noget vi kan bruge. Er det ikke noget med at han lige har forlænget sin kontrakt ?

  10. #171
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    Synes også at ham der Rudy lyder spændende selv om jeg ikke kender noget til ham, men hvad har kunne læse om ham virker han som noget vi kan bruge. Er det ikke noget med at han lige har forlænget sin kontrakt ?
    Jeg har i de sidste mange kampe fulgt Cercle Brügge på min Fotmob app, og har kunnet konstatere at han er startet på bænken i de fleste af dem (næsten alle sammen). Om det så har en sammenhæng med at han ønsker sig langt væk fra dem, eller om Mushaga Bakenga (tidligere Rosenborg) og Eidur "The vulkan warrior" Gudjohnsson bare har en større stjerne hos træneren, vil jeg lade stå hen i det uvisse.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg har i de sidste mange kampe fulgt Cercle Brügge på min Fotmob app, og har kunnet konstatere at han er startet på bænken i de fleste af dem (næsten alle sammen). Om det så har en sammenhæng med at han ønsker sig langt væk fra dem, eller om Mushaga Bakenga (tidligere Rosenborg) og Eidur "The vulkan warrior" Gudjohnsson bare har en større stjerne hos træneren, vil jeg lade stå hen i det uvisse.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg har aldrig set manden spille og vil derfor ikke udtale mig om hans evner og muligheden for et skifte til KBH, men lad os lige få styr på facts: Rudy er i de sidste ti ligakampe startet inde otte gange og kommet ind som indskifter i to (31/10 og 3/11). Hans scoringssnit er faldet fra 31 kampe/12 mål i sidste sæson til pt 18/3, men det kan nok også hænge sammen med, at Cercle ligger sidst i tabellen. Det ser ud til, at han har kontrakt til sommeren 2014.
    HIC SUNT LEONES

  12. #173
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Er desværre også ved at være af den opfattelse, at hans virkelige niveau er det vi har set post efterår 2010 :-(

    Vi glemte hurtigt Hutch, men nu kunne vi sgu godt bruge den langlemmede canadier på midten.
    Hutch er i øvrigt kontraktfri til sommer. Så det kunne måske være en mulighed, hvis man ikke kan finde en bedre spillere med mere fremtid i.

    http://www.bold.dk/nyt/Atiba-forlader-PSV-til-sommer

  13. #174
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hutch er i øvrigt kontraktfri til sommer. Så det kunne måske være en mulighed, hvis man ikke kan finde en bedre spillere med mere fremtid i.

    http://www.bold.dk/nyt/Atiba-forlader-PSV-til-sommer


    - Hvis der kommer noget fra England, vil jeg ikke betænke mig. Min agent snakker snart med PSV om deres udspil. Vi tager det seriøst, og det er stadig en mulighed. Men det ligner en afsked, siger Hutchinson.

    Der virker højt usandsyneligt at Hutch vender tilbage til København - ihvertfald i de kommende transfervindue
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  14. #175
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Hutch har jo altid været Ståles mand. Så måske en tur til Wolves? Spørgsmålet er bare om Championship er interessant nok?

  15. #176
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Ønske seddel til julen 2012:

    1) en reel back up til Pierre. Jeg tror at de vil holde på Bengtsson som første valg. Mon ikke det Casper Højer som er ud set til den post?

    2) Sölvi vil væk, og da jeg ikke regner med at center forsvaret skal decideret forstærkes med et stort navn, så ville et undviklings køb ala Zanka være glimrende. Med mindre vi har et talent i Remmers klasse på U holdet.

    3) Vin har været decideret uskarp og næsten ubrugelig her i efteråret. Faktisk siden hans lange skades pause. En udlejning af ham ville være godt. Så kan vi bruge Diouf eller Toutouh som backup i foråret (reelt fjerde femte valg til kanten), og udleje den anden igen.

    4) Grindheim er en mand der er gået helt i stå. Fejl køb, desværre. Sælg ham med tab, eller lej ham ud. Han får ingen spille tid og fast plads hos os. Det ville så også åbne op for at vi kan erhverve os et reelt alternativ til Claudemir, Tk og Delaney. De har alle tre deres positive og negative sider, Imo. Jeg er med på Delaney har potentiale til at blive en god spiler for os, men han er der ikke endnu. TK og Claudemir kan på deres bedste dage godt spille med på et europæiske middel niveau, men vi mangler stadig væk manden som er der hver gang.

    5) styr på målmands situationen. Wiland og Kim C har begge kontrakt udløb til vinter. Der skal styr på det i løbet af foråret.

    6) hvis Bolanos bliver solgt, så har vi brug for en erstatning.

    7) angrebet. Cornelius og Santin har været faste mænd deroppe, når vi har spillet med to decideret angribere. Den eneste reele udfordring af dette har været Vetokele, men han har desværre også vist lidt glas ben tendenser. Vi kunne godt bruge et yderligt alternativ. Specielt når Santin ikke er "in the mood" eller når Corner er slidt. Amankwa virker lidt for grøn. Hans chancer kan komme, når Santin fyres af. Mos og SF har på intet tidspunkt virket til at have den kvalitet der skal til.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #177
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Generelt er jeg enig i dine betragtninger, selvom jeg godt kunne tænke mig at nuancere et par synspunkter. På grund af det fremskredne tidspunkt vil jeg dog begrænse mig til at sige, at Amankwaa flere gange har imponeret mig og i den grad overstrålet Zohore, som var deres holds på den tid største stjerne (reserveholdet). Jeg tror, Amankwaa har potentialet til noget stort, men jeg er også enig i, at han pt er for grøn til at indtage en hovedrolle på førsteholdet.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #178
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Måske kan Ungdomschampions League lokke Sakor

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aring-fck-emne

  20. #179
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Måske kan Ungdomschampions League lokke Sakor

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aring-fck-emne
    Jeg ville håbe at det evt. kunne lokke en anden spiller til også

    http://www.onside.dk/superliga/agent...-svensk-talent

    Det ligner dog et FCN køb (spilletid med det samme, topklub og FCK's navn er ikke nævnt). Kunne dog være interessant med et stort talent som backup!

    Vh
    Torben

  21. #180
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg ville håbe at det evt. kunne lokke en anden spiller til også

    http://www.onside.dk/superliga/agent...-svensk-talent

    Det ligner dog et FCN køb (spilletid med det samme, topklub og FCK's navn er ikke nævnt). Kunne dog være interessant med et stort talent som backup!

    Vh
    Torben
    Enig. Det ligner fcn eller måske OB.

    Vi var dog i sommers eftersigende interesseret i Juelsgaard fra FCM, så måske er vi på markedet. Det er dog svært at se os gøre et 18 årig talent til stamspiller straks. Det lyder mere som fcn, der vil køre en ung ind i stedet for en aldrende Mtiliga

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •