Side 15 af 24 FørsteFørste ... 512131415161718 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Tipsbladet bragte i går en liste hvilke spillere der står uden kontrakt inden for de næste syv måneder.

    Umiddelbart er der ikke mange, der kunne være interessante, men jeg hæfter mig nu alligevel ved at både Kasper Kusk og særligt Lukas Hradecky har kontraktudløb til sommer.

    Kasper Kusk mener jeg ikke ville være den rigtige for FCK at hente, mens Lukas Hradecky kunne være ekstrem interessant og sandsynligvis god nok til at blive en fremtidig førstemålmand. Om han så vil, er nok mere tvivlsomt. Hvis jeg var en ung, talentfuld landholdsmålmand, der dog nærmere sig midten af tyverne, ville jeg nok gå benhårdt efter fast spilletid eller en større liga.

    De to er selvfølgelig blevet diskuteret her før, men linket er nu stadig spændende. Har man brug for et lille smil på en grå mandag, kan man lade blikket glide ned over BIF-spillere med kontraktudløb til sommer og holde dem op imod Auris foretrukne kamptrup de sidste par måneder. Ole Bjur får nok et travlt forår.

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    [QUOTE=cybamerc;601042]Jeg synes ikke, det giver mening at vurdere købene af Grindheim og Pape Diouf i samme åndedrag. Grindheim kom til FCK som fast mand på det norske landshold, og på trods af, at han i medierne blev udråbt til Kvists afløser, har CV aldrig givet udtryk for dette - tværtimod. Jeg husker mindst ét interview, hvor CV forklarer, at Grindheim kan spille pladsen ved siden af Kvist. Umiddelbart vil jeg også mene, at Grindheim har mere til fælles med Claudemir end Kvist. At vi så havde brug for en afløser til Kvist er en anden sag, men det er ret beset ikke fair overfor Grindheim at vurdere ham ud fra dette. Det falder selvfølgelig tilbage på CV, at man ikke evner at erstatte Kvist, men isoleret set kan købet af Grindheim sagtens forsvares. Jeg synes heller ikke, at han har været så dårlig igen.

    Hvis jeg husker sandt og Grindheim blev købt efter Kvist var solgt, giver ovenstående udtalelse fra CV ikke den store mening???

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis jeg husker sandt og Grindheim blev købt efter Kvist var solgt, giver ovenstående udtalelse fra CV ikke den store mening???
    Grindheim blev signet dagen før Kvist blev solgt. Det betød at CV skulle træde vande et døgns tid, hvor han forklarede at Grindheim skam sagtens kunne spille sammen med Kvist, selv om han udmærket var klar over at Kvist-salget var nært forestående. Jeg tror ikke man skal hænge sig for meget i hvad han sagde i det korte interval, for selvfølgelig blev Grindheim hentet ind som Kvists direkte erstatning :-)

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Skulle vi ikke i denne tråd koncentrere os om de indkøb som kommer til at foregå i januar, jeg er enig i at der er mange diskutable køb i fortiden. Så vidt jeg husker er der vist en CV-tråd til disse.

    Jeg kiggede også på kontraktudløbslisten.
    Jeg bed mærke i Lasse Heinze, som jeg mener har gjort det godt i silkeborg. Derudover Jesper Bech, som er en angribertype vi ikke har i forvejen. Jeg finder begge interessante. (De har først udløb til sommer, men jeg ser dem som bedre breddespillere end dem vi har, mos... osv.)

    Ja Hradecky er selvfølgelig også et godt bud, men medmindre han er sikker på en startplads tror jeg ikke på at han vil til FCK.

    Nogen der kender noget til hvordan det går Leon Jessen i Kaiserslautern (nr. 3 i 2. Bundesliga)? Jeg ser ham umiddelbart som en god backup for Pierre. og tror at han kunne være spændende, så vidt jeg kunne se på dr's hjemmeside er han startet inde i to af de sidste fem kampe.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg kiggede også på kontraktudløbslisten.
    Jeg bed mærke i Lasse Heinze, som jeg mener har gjort det godt i silkeborg. Derudover Jesper Bech, som er en angribertype vi ikke har i forvejen. Jeg finder begge interessante. (De har først udløb til sommer, men jeg ser dem som bedre breddespillere end dem vi har, mos... osv.)
    Jeg ser langt hellere spilletid til Amankwaa, Cornelius og Igor, fremfor at hente Jesper Bech ind. Jeg er enig i han kunne være god for bredden (især når du sammenligner med Mos:-)), men med de lovende angribere vi har løbende rundt og et blødt forår kampmæssigt, så håber jeg de får mulighed for at udvikle sig. Der bliver forhåbentlig et par "gratis" (knock on wood, anti-jinx, the lot..) kampe i løbet af foråret, hvor flere af talenterne kan få spilletid fra start.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    At man kan sige Lukas Hradecky og fremtid 1. målmand i FCK i samme sætning, forstår jeg INTET af. Vi har før debatteret det herinde, men manden har ingenlunde det der skal til. Han laver SÅ mange målmandstekniske fejl, at en målmandsanalytiker ville have skrevet en roman, hvis han skulle vurdere ham over 90 min.

    Som jeg skrev sidst, at hvorfor jeg tror at nogle kan være benovet over ham, er hans trang til at hive tv-redningerne frem.

    Hradecky - not in a million years 😉

    Mvh. Dennis Jørgensen

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    At man kan sige Lukas Hradecky og fremtid 1. målmand i FCK i samme sætning, forstår jeg INTET af. Vi har før debatteret det herinde, men manden har ingenlunde det der skal til. Han laver SÅ mange målmandstekniske fejl, at en målmandsanalytiker ville have skrevet en roman, hvis han skulle vurdere ham over 90 min.

    Som jeg skrev sidst, at hvorfor jeg tror at nogle kan være benovet over ham, er hans trang til at hive tv-redningerne frem.

    Hradecky - not in a million years 

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Og netop derfor tror jeg ikke han kommer til os.... Han bliver ikke 1. målmand = han vælger ikke os.

    Jeg ser også Heinze som en bedre keeper, og en eminent reserve hos os.
    Sidst redigeret af Bakkedal : 17.12.12 kl. 17:46 Årsag: Glemte Heinze

  12. #218
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jeg synes iøvrigt at både Knut olav Rindarøy og Vegard Forren så spændende ud da vi spillede mod Molde, Jeg mener at vi er ganske godt dækket ind i midterforsvaret pt, men KOR ville være spændende at se konkurrere med PB.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #219
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    At man kan sige Lukas Hradecky og fremtid 1. målmand i FCK i samme sætning, forstår jeg INTET af. Vi har før debatteret det herinde, men manden har ingenlunde det der skal til. Han laver SÅ mange målmandstekniske fejl, at en målmandsanalytiker ville have skrevet en roman, hvis han skulle vurdere ham over 90 min.

    Som jeg skrev sidst, at hvorfor jeg tror at nogle kan være benovet over ham, er hans trang til at hive tv-redningerne frem.

    Hradecky - not in a million years ��

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Det giver vel egentlig heller ikke nogen mening at hente Hradecky som 1. målmand, hvis man kigger på det der er sket det sidste halve år. Her tænker jeg på brugen af de unge spillere. Det giver langt mere mening at forlænge med Wiland, hvis han vil, få Kim C smidt ud af porten og satse på Busk som 2. målmand. Busk går jo for og være et af de største målmandstalenter der er set herhjemme, i rigtig lang tid, så kan heller ikke se hvad vi skulle med Hradecky. Mener for øvrigt heller ikke at Hradecky er i nærheden af og være god nok.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 18.12.12 kl. 09:41

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #220
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    I bliver klogere mht. Hradecky. Men, det vil jeg lade tiden lære jer ;)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    I bliver klogere mht. Hradecky. Men, det vil jeg lade tiden lære jer ;)
    Jeg vil vente spændt, men højst sandsynligt også forgæves 😉

    Mvh. Dennis Jørgensen

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #222
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    I bliver klogere mht. Hradecky. Men, det vil jeg lade tiden lære jer ;)
    Med hensyn til hvad? Om hans niveau eller om han kommer til FCK?

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Skulle vi ikke i denne tråd koncentrere os om de indkøb som kommer til at foregå i januar, jeg er enig i at der er mange diskutable køb i fortiden. Så vidt jeg husker er der vist en CV-tråd til disse.

    Jeg kiggede også på kontraktudløbslisten.
    Jeg bed mærke i Lasse Heinze, som jeg mener har gjort det godt i silkeborg. Derudover Jesper Bech, som er en angribertype vi ikke har i forvejen. Jeg finder begge interessante. (De har først udløb til sommer, men jeg ser dem som bedre breddespillere end dem vi har, mos... osv.)

    Ja Hradecky er selvfølgelig også et godt bud, men medmindre han er sikker på en startplads tror jeg ikke på at han vil til FCK.

    Nogen der kender noget til hvordan det går Leon Jessen i Kaiserslautern (nr. 3 i 2. Bundesliga)? Jeg ser ham umiddelbart som en god backup for Pierre. og tror at han kunne være spændende, så vidt jeg kunne se på dr's hjemmeside er han startet inde i to af de sidste fem kampe.
    Ingen af de nævnte ser jeg noget lys i, hverken som breddespillere eller som fremtidige 1. holdsspillere i fck. Jesper Bech kan jeg overhovedet ikke se i fck. Han har en alder nu, hvor forhåbningerne om at han skulle kunne udvikle sig til noget særligt er stendøde. I øvrigt mener jeg at man i højere grad bør begynde at tænke i at benytte vores egne talenter som breddespillere og så handle super kvalitet til startelleveren for den mønt der nu er til rådighed. Efteråret har vist, at vi har udmærket talent til rådighed på bl.a. U19, særligt til at begå sig på superliganiveau, så at begynde og sylte spilletiden til dem, ved at hente spillere som Bech, Heinze og Jessen vil i mine øjne være et stort selvmål.

    Rindarøy spillede en forfærdelig kamp mod os i Parken, så han får umiddelbart også thumbs down herfra:-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #224
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jesper Bech toppede for os som 22-årig. Det niveau, han kortvarigt viste dengang i 2004, har han jo aldrig ramt siden. Hvad i himlens navn skulle vi dog bruge ham til i dag?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  24. #225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    I bliver klogere mht. Hradecky. Men, det vil jeg lade tiden lære jer ;)
    Baserer du din forudsigelse på baggrund af, at han han bliver god i FM11 ?
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •