Side 20 af 24 FørsteFørste ... 1017181920212223 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Krøldrup - Ville klart være den mest talentfulde spiller, hvis han kom til FCK. Han er dog ved at være gammel og hans fysik halter for meget. Hvis Sølvi ryger, så kan han være en kortvarig afløser, hvis man ikke kan finde et stort talent (det ville passe bedre til trupsammensætningen med et talent)

    Daniel Jensen - Same same. Han ville kunne signes, hvis der ryger en eller to andre. Igen ville han være klart den bedste spiller til midten, men han er gammel og har også problemer med fysiken. Pga trupsammensætningen vil et stort talent være mere tiltalende.

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    http://www.sporten.dk/fodbold/club-b...have-to-fckere

    sporten skriver at Ariel ikke vil blande sig i spillerhandler og han ikke var med til at hente Igor V o.0 enten skal vi give mere credit til CV eller også gider Ariel bare ikke have at det er ham der får buddene ?

    Synes at Brugges bud på Lars J og Pierre er lidt sølle.

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    http://www.sporten.dk/fodbold/club-b...have-to-fckere

    sporten skriver at Ariel ikke vil blande sig i spillerhandler og han ikke var med til at hente Igor V o.0 enten skal vi give mere credit til CV eller også gider Ariel bare ikke have at det er ham der får buddene ?

    Synes at Brugges bud på Lars J og Pierre er lidt sølle.
    fatter ikke brugge mener de kan hente spillere hos os?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    fatter ikke brugge mener de kan hente spillere hos os?
    Bold.dk skriver at brugge bød 3.75 mill, på hvem af dem ved jeg ikke, men uanset er det totalt til grin!

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #290
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Bold.dk skriver at brugge bød 3.75 mill, på hvem af dem ved jeg ikke, men uanset er det totalt til grin!
    Det må forstås sådan at det var Lars J de bød 500.000 euro på.

    Selvfølgelig er han oppe i årene, men når man ser på hans præstestationer og hvad det ville koste at erstatte ham, er budet lavt. Særligt når det sendes til en klub, der spiller europæisk hvert år.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #291
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Det må forstås sådan at det var Lars J de bød 500.000 euro på.

    Selvfølgelig er han oppe i årene, men når man ser på hans præstestationer og hvad det ville koste at erstatte ham, er budet lavt. Særligt når det sendes til en klub, der spiller europæisk hvert år.
    Det bud er tæt på at være en fornærmelse. Hvordan kan de dog tro at vi vil sælge vores anfører for 500k€???
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #292
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Ståle og Johan Lange fyret i Wolves. Ståle er ikke så interessant i mine øjne, nu når vi har den dejlige belgier. Men hvad med Johan Lange - kunne han være interessant og få tilbage til klubben?
    Mit indtryk er at han var sindssygt vellidt af både spillere og CV, og de synes at han var/er meget kompetent.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...arket-i-wolves
    Sidst redigeret af wiu : 06.01.13 kl. 09:35 Årsag: sprog

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #293
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    http://www.sporten.dk/fodbold/club-b...have-to-fckere

    sporten skriver at Ariel ikke vil blande sig i spillerhandler og han ikke var med til at hente Igor V o.0 enten skal vi give mere credit til CV eller også gider Ariel bare ikke have at det er ham der får buddene ?
    Ja mon ikke det skal forstås som at han ikke vil blande sig i selve handlerne, men selvfølgelig giver sin mening med om hvem han synes kunne være interessante og hvor vi skal forstærkes osv...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #294
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Ståle og Johan Lange fyret i Wolves. Ståle er ikke så interessant i mine øjne, nu når vi har den dejlige belgier. Men hvad med Johan Lange - kunne han være interessant og få tilbage til klubben?
    Mit indtryk er at han var sindssygt vellidt af både spillere og CV, og de synes at han var/er meget kompetent.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/premier-l...arket-i-wolves
    Der er ingen tvivl om at Johan Lange har en stor stjerne i FCK, men spørgsmålet er om der er plads til ham? Med det mener jeg, at han jo trods alt har været assistent de sidste par år, først hos os og så i Wolves. Spørgsmålet er om han vil tage til takke med en anden rolle end assistenttræner.

    Der er ingen tvivl om at han er et kæmpe trænertalent og kunne også se ham som en fremtidig cheftræner hos os. Hvis man kender CV ret, så har han nok også allerede forhørt sig hos Johan Lange, men i hvilken rolle ved jeg ikke.

  16. #295
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Det må forstås sådan at det var Lars J de bød 500.000 euro på.

    Selvfølgelig er han oppe i årene, men når man ser på hans præstestationer og hvad det ville koste at erstatte ham, er budet lavt. Særligt når det sendes til en klub, der spiller europæisk hvert år.
    Sådan som jeg læser artiklen, så forstår jeg det som om at det er samlet de har budt 3.75 millioner kroner. Hvis det er sandt er det jo bare endnu mere grotesk. At de tror de kan købe vores anfører samt vores startende venstre back for 3.75 millioner kroner, er jo komplet latterligt.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #296
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Sådan som jeg læser artiklen, så forstår jeg det som om at det er samlet de har budt 3.75 millioner kroner.
    De har spurgt på prisen på Pierre Bengtsson. Og også på Lars Jacobsen, som de endda bød 3.75 millioner for. Det er sådan den skal forstås.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #297
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Synes lige at jeg vil indsparke at farum har solgt Beckmann for den latterligt lave sum af 200.000 €. ;-)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #298
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jacobs ligner ikke en mand med store transferønsker:

    http://sporten.tv2.dk/2013-01-08-fck...al-ikke-handle

  23. #299
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jacobs ligner ikke en mand med store transferønsker:

    http://sporten.tv2.dk/2013-01-08-fck...al-ikke-handle
    Han virker nærmest overdrevet nem at have med at gøre for den sportlige ledelse.
    Brokker sig aldrig og passer bare sit arbejde, uden at kræve hverken dette eller hint.

    Er i hvert fald det billede, der tegner sig i medierne.

  24. #300
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Han virker nærmest overdrevet nem at have med at gøre for den sportlige ledelse.
    Brokker sig aldrig og passer bare sit arbejde, uden at kræve hverken dette eller hint.

    Er i hvert fald det billede, der tegner sig i medierne.
    Mon ikke den kære Ariël holder sine ønsker og idéer, inden for "hjemmets fire vægge"?

    Jeg har det personligt sådan, at hvis truppen ikke bliver forstærket, er det hamrende uambitiøst, da der nu er alle muligheder for at spille et hold sammen til efterårets CL. 12 point sætter vi ikke over styr på 13 kampe i foråret. NO WAY!

    Mvh. Dennis Jørgensen

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •