Side 21 af 24 FørsteFørste ... 1118192021222324 SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mon ikke den kære Ariël holder sine ønsker og idéer, inden for "hjemmets fire vægge"?

    Jeg har det personligt sådan, at hvis truppen ikke bliver forstærket, er det hamrende uambitiøst, da der nu er alle muligheder for at spille et hold sammen til efterårets CL. 12 point sætter vi ikke over styr på 13 kampe i foråret. NO WAY!

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Pas på med hybris, jeg skriger ikke guld før det er en umulighed at hente os! Jeg må medgive at mesterskabet ser sandsynligt ud.

    Derudover er jeg egentlig enig, det bør også være muligt at lokke spillere til med muligheden for CL-gruppespil. Man bør lægge et højt niveau, det eneste jeg savner er sådan set en central midtbanemand. Men overraskelser er også velkomne.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #302
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citatet på tv2.dk er ikke helt identisk med det, som Jacobs udtalte til sporten på tv i morges. I tv-klippet sagde Jacobs noget i stil med "reinforcements are not needed, badly".

    Indskydelsen af badly forekom meget bevidst og var i mine øjne Jacobs pænt indpakkede måde at sige, at han gerne vil have truppen forstærket i transfervinduet.

    Realiteterne er naturligvis, at man med et forspring på 12 point i ligaen og en konkurrent der sælger ud af profilerne ikke har et strengt behov for nye spillere til denne sæson, hvilket Jacobs også er klar over.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #303
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Citatet på tv2.dk er ikke helt identisk med det, som Jacobs udtalte til sporten på tv i morges. I tv-klippet sagde Jacobs noget i stil med "reinforcements are not needed, badly".

    Indskydelsen af badly forekom meget bevidst og var i mine øjne Jacobs pænt indpakkede måde at sige, at han gerne vil have truppen forstærket i transfervinduet.

    Realiteterne er naturligvis, at man med et forspring på 12 point i ligaen og en konkurrent der sælger ud af profilerne ikke har et strengt behov for nye spillere til denne sæson, hvilket Jacobs også er klar over.

    Her går jeg så ud fra at indskydelsen af "til denne sæson" er meget bevidst?

    Jeg er som sådan enig, men hvis vi skal spille CL ser jeg gerne at forstærkningerne kommer allerede nu!

  6. #304
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    CV afviser at Ståle (forventligt) og Lange ikke er på vej tilbage til FCK. Lange havde jeg gerne set i staben igen.

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...e-ikke-et-tema

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    CV afviser at Ståle (forventligt) og Lange ikke er på vej tilbage til FCK. Lange havde jeg gerne set i staben igen.

    http://www.sporten.dk/superligaen/fc...e-ikke-et-tema
    Men hvilken funktion skal Lange have? Ja han er en af de største trænertalenter herhjemme, og muligvis også en kommende FCK træner, men har svært ved at se ham i den nuværende trænerstab. Medmindre man laver en løsning som under Rolle, eller som i OB, hvor man har to assistenter, og dermed har både Lange og Riemer. Det kunne måske godt være en løsning.

    Jeg er enig i at man skal prøve og finde plads til ham, men jeg har umiddelbart svært ved at se det som tingene er nu.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  9. #306
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Men hvilken funktion skal Lange have? Ja han er en af de største trænertalenter herhjemme, og muligvis også en kommende FCK træner, men har svært ved at se ham i den nuværende trænerstab. Medmindre man laver en løsning som under Rolle, eller som i OB, hvor man har to assistenter, og dermed har både Lange og Riemer. Det kunne måske godt være en løsning.

    Jeg er enig i at man skal prøve og finde plads til ham, men jeg har umiddelbart svært ved at se det som tingene er nu.
    Ja, præcis som i OB hvor de har hentet Flemming Povlsen ind som ekstraassistent sammen med Helveg.
    Jeg tænker bare at han er god at have i stalden, så han ikke havner et sted hvor han bliver spoleret.

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Truppen som den er sammensat nu burde være god nok til at gøre arbejdet færdigt. Når det er sagt er jeg helt enig i, at vi nu har en enestående chance for at få spillet de påkrævet forstærkninger ind på holdet, hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om ikke at falde igennem i Europa. Mon ikke Daniel skulle være den første til at give den et skud på den midtbane.
    Smil du er på

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Skulle Antipas afslå at gå ned i løn, så håber jeg FCK står klar med en kontrakt. Den mand ville være fantastisk at få i truppen, især mhp. endnu en CL-kampagne.
    Jeg kan godt leve med de sidste 5 måneder på mandens CV, hvis han sparker BIF i 1. division i starten af maj (hvis ikke de selv har sørget for DS inden, ehhehe) :-)

    EDIT: Havde glemt han nåede at repræsentere NordtyskE inden skftet til BIF.
    Sidst redigeret af Nygzen : 09.01.13 kl. 10:58
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #309
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Skulle Antipas afslå at gå ned i løn, så håber jeg FCK står klar med en kontrakt. Den mand ville være fantastisk at få i truppen, især mhp. endnu en CL-kampagne.
    Jeg kan godt leve med de sidste 5 måneder på mandens CV, hvis han sparker BIF i 1. division i starten af maj (hvis ikke de selv har sørget for DS inden, ehhehe) :-)
    Uden at tage stiilling til om han kunne være interessant for os, har Antipas allerede repræsenteret to klubber i denne sæson og vil derfor ikke være spilleberettiget for en tredje før efter sommerpausen. Da deres eneste andet realistiske salgsemne er Makienok, som er solgt til en investor, bliver det næppe på transferpenge, at Bif skal håbe at sikre sig overlevelse.
    HIC SUNT LEONES

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Der spekuleres i om Grindheim skal til Vålerenga:

    "FC København skal måske sige farvel til Christian Grindheim. Vålerengas nye træner, Kjetil Rekdal, vil eftersigende gerne hente Grindheim tilbage til Vålerenga, hvor FCK's nordmand spillede fra 2005 til 2008, inden han røg til hollandske Heerenveen.".

    Jeg har ikke fundet anden kilde end her: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1895716.ece

    Hvis et salg af Grindheim kan skabe plads til en solid defensiv midtbanespiller, vil det være helt fantastisk. Og hvis det så kun ender med at blive Daniel Jensen, så er det alt andet lige også bedre...
    Sidst redigeret af gunner : 09.01.13 kl. 11:04
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Uden at tage stiilling til om han kunne være interessant for os, har Antipas allerede repræsenteret to klubber i denne sæson og vil derfor ikke være spilleberettiget for en tredje før efter sommerpausen. Da deres eneste andet realistiske salgsemne er Makienok, som er solgt til en investor, bliver det næppe på transferpenge, at Bif skal håbe at sikre sig overlevelse.
    Kan man ikke dispensere fra dette? Hvis han fritstilles, er det absolut ikke rimeligt, hvis en privat forening(DBU)s regler formener ham adgang til at udøve sit erhverv. Hvad siger EU-retten? Disclaimer: Har absolut ikke forstand på dette, jeg spørger bare!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. #312
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Kan man ikke dispensere fra dette? Hvis han fritstilles, er det absolut ikke rimeligt, hvis en privat forening(DBU)s regler formener ham adgang til at udøve sit erhverv. Hvad siger EU-retten? Disclaimer: Har absolut ikke forstand på dette, jeg spørger bare!
    Jeg har heller ingen forstand på dette, men det ville da kun være retfærdigt at dispensere når det drejer sig om en sag hvor hans kontrakt er blevet misholdt fra klubbens side.

    Edit: Reglen om at man maks må repræsentere to klubber per sæson bliver i øvrigt ikke nævnt i EB's artikel om BIF-spillernes muligheder ved at sige til lønnedgang:

    Quincy Antipas, der kom til Brøndby i sommerens transfervindue, kan med lethed også få et nyt job.
    Sidst redigeret af tobynator : 09.01.13 kl. 13:39 Årsag: Tilføjelse

  18. #313
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg har heller ingen forstand på dette, men det ville da kun være retfærdigt at dispensere når det drejer sig om en sag hvor hans kontrakt er blevet misholdt fra klubbens side.
    Det er mig bekendt regler fra UEFA eller FIFAs side. Jeg har ihvertfald ikke hørt om ligaer i Europa, hvor man tillader en spiller at repræsentere 3 klubber indenfor samme sæson. Jeg tror heller ikke, at man skal forvente dispensation fra deres side. Her er jeg dog mere i tvivl.

  19. #314
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Kan man ikke dispensere fra dette? Hvis han fritstilles, er det absolut ikke rimeligt, hvis en privat forening(DBU)s regler formener ham adgang til at udøve sit erhverv. Hvad siger EU-retten? Disclaimer: Har absolut ikke forstand på dette, jeg spørger bare!
    Det er muligt for DBU at dispensere fra reglerne, se link under § 3.2 B: http://www.divisionsforeningen.dk/da...ledb/19700.pdf

    "En tidligere kontraktspiller, hvis spillerkontrakt er bragt til ophør i utide på grund af klubbens konkurs eller
    anden væsentlig misligholdelse fra klubbens eller spillerens side, kan ansøge DBUs administration om
    dispensation til at foretage skifte til en dansk klub som kontraktspiller (og altså i den forbindelse indgå en
    spillerkontrakt) uden hensyn til bestemmelserne om overgangsperioder i § 2, selv om den pågældende spiller
    har spillet officielle kampe som amatør efter kontraktophøret."


    I dette her tilfælde kunne man nok godt forestille sig at DBU ville gå ind og dispensere

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #315
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Edit: Reglen om at man maks må repræsentere to klubber per sæson bliver i øvrigt ikke nævnt i EB's artikel om BIF-spillernes muligheder ved at sige til lønnedgang:
    Nu er det jo også yderst sjældent at EB laver den vilde research, andet end lige at kigge på de andre netaviser, inden de skriver en artikel :-P
    Sidst redigeret af Claus1985 : 09.01.13 kl. 14:06

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •