Side 22 af 24 FørsteFørste ... 12192021222324 SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-Daniel...nge-kvaliteter

    Flirten med Daniel J, bliver også mere og mere konkret, mon CV tøver og Ariel bruger pressen til at sparke lidt til ham?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Jacobs-Daniel...nge-kvaliteter

    Flirten med Daniel J, bliver også mere og mere konkret, mon CV tøver og Ariel bruger pressen til at sparke lidt til ham?
    Det kan jo også være at CV pønser på et endnu bedre alternativ end DJ. I disse hårde tider, skulle det være muligt at foretage sig et røverkøb.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. #318
    Orlalone Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Hvis der er nogle røverkøb bliver det da ikke CV der spotter dem.... OB og Aab har vist sig langt bedre til dette gennem årene. Og selvfølgelig Mestertræner Laudrup

  5. #319
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Hvad blev der af ham der den unge nordmand som har været til prøvetræning 2 gange i fck ?

  6. #320
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Orlalone Se meddelelser
    Hvis der er nogle røverkøb bliver det da ikke CV der spotter dem.... OB og Aab har vist sig langt bedre til dette gennem årene. Og selvfølgelig Mestertræner Laudrup
    Helt enig. Jeg tror også vi er bedre tjent med at det er Ariel der sammensætter truppen fremadrettet.
    Smil du er på

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Edit: Reglen om at man maks må repræsentere to klubber per sæson bliver i øvrigt ikke nævnt i EB's artikel om BIF-spillernes muligheder ved at sige til lønnedgang:
    Mon ikke han kan få dispensation for det. Desuden gælder reglen ikke for kontraktløse spillere, så hvis de får revet kontrakten over er det jo intet problem.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Det hører da med til tråden at FC København har aftalt med Esbjerg at Youssef Toutouh bliver udlånt til fiskerne i endnu en halvsæson.

    http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13523

    Mvh. Steffen

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Mon ikke han kan få dispensation for det. Desuden gælder reglen ikke for kontraktløse spillere, så hvis de får revet kontrakten over er det jo intet problem.
    Man kan søge om dispensation, og det er korrekt at reglen ikke gælder for kontraktløse spillere, men det er noget andet hvis du er blevet løst fra din kontrakt i utide. For god ordens skyld kommer linket og paragraffen her:

    § 3.2 B
    "En tidligere kontraktspiller, hvis spillerkontrakt er bragt til ophør i utide på grund af klubbens konkurs eller
    anden væsentlig misligholdelse fra klubbens eller spillerens side, kan ansøge DBUs administration om
    dispensation til at foretage skifte til en dansk klub som kontraktspiller (og altså i den forbindelse indgå en
    spillerkontrakt) (....)"

    http://www.divisionsforeningen.dk/da...ledb/19700.pdf

    Jeg skal ikke kunne sige om DBU vil give dispensation, men man kan i hvert fald søge om det hvis man opfylder kriterierne
    Sidst redigeret af Claus1985 : 09.01.13 kl. 22:24

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  14. #324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    http://www.bold.dk/nyt/Varm-Gudjohns...-skifte-gratis

    Jeg ser Gudjohnsen som den perfekte tilføjelse til vores trup. Han kan ifølge artiklen skifte gratis til en udenlandsk klub.

    Gudjohnsen er blevet 34år, og har derfor mistet endel speed, men hans blik for spillet kombineret med en super teknik og en god mål næse vil han være en klasse forstærkning.

    1/København skal kunne matche (læs overmatche) Cercle Brugges løn tilbud. En årsløn på 4-5mil burde kunne gøre det.

    2/Vi kan garantere ham CL til Næste år (jinx).

    3/Det vil være let for ham at flytte til København, tæt på Island o.s.v.

    4/Vi har i København en islandsk koloni i form af Ragnar, Sølvi (lidt endnu) og Gislason. Det må alt andet være et stort plus for Gudjohnsen at spille på hold med nogle landsmænd.

    Kom ud af hullet CV, det kan lade sig gøre!

  15. #325
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Gudjohnsen er blevet 34år, og har derfor mistet endel speed, men hans blik for spillet kombineret med en super teknik og en god mål næse vil han være en klasse forstærkning.
    Det ville godt nok undre mig meget (Cv's udmeldinger og antallet af angribere i FCK taget i betragtning), hvis du får dét ønkse opfyldt.

  16. #326
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Tobias Mikkelsen forlader træningslejr .... Kunne det være interessant for os hvis Bolanos smutter eller er han for meget 4-3-3...? Jeg synes han udviklede sig fantatisk i FCN ... Men holder han defensivt internationalt ??

  17. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af FC 335 Se meddelelser
    http://www.bold.dk/nyt/Varm-Gudjohns...-skifte-gratis

    Jeg ser Gudjohnsen som den perfekte tilføjelse til vores trup. Han kan ifølge artiklen skifte gratis til en udenlandsk klub.

    Gudjohnsen er blevet 34år, og har derfor mistet endel speed, men hans blik for spillet kombineret med en super teknik og en god mål næse vil han være en klasse forstærkning.

    1/København skal kunne matche (læs overmatche) Cercle Brugges løn tilbud. En årsløn på 4-5mil burde kunne gøre det.

    2/Vi kan garantere ham CL til Næste år (jinx).

    3/Det vil være let for ham at flytte til København, tæt på Island o.s.v.

    4/Vi har i København en islandsk koloni i form af Ragnar, Sølvi (lidt endnu) og Gislason. Det må alt andet være et stort plus for Gudjohnsen at spille på hold med nogle landsmænd.

    Kom ud af hullet CV, det kan lade sig gøre!
    I løbet af de sidste 6 år, har han spillet 129 kampe og scoret 18 mål, uden at være imponerende målfarlig før dette heller. Inden hans transfer til Cercle Brügge havde han kun scoret 1 mål i dette årti. Han har så scoret 6 mål for Cercle, hvoraf de 3 er på straffe. Jeg har virkelig svært ved at se hans målnæse.

    1: Han er på INGEN måde 4-5 mil. om året værd.

    2: CL er på ingen måde sikkert og heller ikke et lige så stort lokkemiddel, som det er overfor unge spillere som gerne vil udstilles inden transfervinduet eller for store stjerner som håber på at vinde turneringen.

    3: København er vel ikke så meget tættere på Island end Brügge og hvis det at komme tættere på Island betyder noget, mon ikke han så ville foretrække England, som han har rig erfaring med at bo i og hvor det må formodes at han kan trække på lidt kontakter, for at få spilletid i en af de lavere rækker.

    4: Jeg tror ikke Sølvi er den bedste mand til at sælge FCK overfor potentielle nye Islændinge. ;-)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  18. De følgende 14 brugere er enige:

  19. #328
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Tobias Mikkelsen forlader træningslejr .... Kunne det være interessant for os hvis Bolanos smutter eller er han for meget 4-3-3...? Jeg synes han udviklede sig fantatisk i FCN ... Men holder han defensivt internationalt ??
    Ifølge Kicker er det af personlige årsager han er taget hjem. Næppe fordi et skifte er under opsejling.

    bold.dk refererer fra Kicker her: http://www.bold.dk/nyt/Tobias-M-forl...-traeningslejr
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #329
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    189

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Tobias M. er på vej til Rosenborg:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1896730.ece

  22. #330
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    649

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Ok, Punkt 3 er tyndt, den er hermed trukket tilbage :-)

    @skroder Vil nu mene at 83 mål i 317 kampe i Premier League og La Liga af en offensiv midtbanespiller er meget pænt, i snit et mål i lige under hver 4. kamp.

    Med hendsyn til Gudjohnsen manglende succes det sidste 6 år. Skal man altså kun tilbage til 2009 for at finde succes, her vandt Gudjohnsen mesterskabet og Champions League med Barcelona og havde en pæn andel i begge ting.

    Ja hans sidste 3 år i Monaco,Tottenham,Stoke,Fulham og Aek Athen, har langt fra været succesrige men har været plaget af skader og uheld.

    Lad os tage de historiske briller på og se mod en tidligere succes historie i København, Marcus Allbåck.
    Allbåck havde ligeledes 3 år med begrænset succes i Aston Villa og Hansa Rostock hvor det kun blev til 10 mål. Vi kender alle historien om hans tid i København.

    Jeg tror på at Gudjohnsen kan gå i Allbåck´s fodspor og slutte karrieren flot af i København. Jeg er ærlig talt overrasket over at der ikke er andre der har samme mening.
    Sidst redigeret af FC 335 : 10.01.13 kl. 16:58

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •