Side 23 af 24 FørsteFørste ... 132021222324 SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af FC 335 Se meddelelser
    Ok, Punkt 3 er tyndt, den er hermed trukket tilbage :-)

    @skroder Vil nu mene at 83 mål i 317 kampe i Premier League og La Liga af en offensiv midtbanespiller er meget pænt, i snit et mål i lige under hver 4. kamp.

    Med hendsyn til Gudjohnsen manglende succes det sidste 6 år. Skal man altså kun tilbage til 2009 for at finde succes, her vandt Gudjohnsen mesterskabet og Champions League med Barcelona og havde en pæn andel i begge ting.

    Ja hans sidste 3 år i Monaco,Tottenham,Stoke,Fulham og Aek Athen, har langt fra været succesrige men har været plaget af skader og uheld.

    Lad os tage de historiske briller på og se mod en tidligere succes historie i København, Marcus Allbåck.
    Allbåck havde ligeledes 3 år med begrænset succes i Aston Villa og Hansa Rostock hvor det kun blev til 10 mål. Vi kender alle historien om hans tid i København.

    Jeg tror på at Gudjohnsen kan gå i Allbåck´s fodspor og slutte karrieren flot af i København. Jeg er ærlig talt overrasket over at der ikke er andre der har samme mening.
    Allbäck var trods alt "kun" 32 da han kom til FCK. Eidur er 34, og har en alen lang skadeshistorik. Jeg synes det kunne være rart med noget rutine ved siden af Corner (Santin har rutine, men mangler niveau). Eidur er 2-3 år for gammel i min optik, desværre.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Så kan denne tråd godt lukkes http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ransfervinduet . Dog skal CV nok reagere hvis muligheden for et scoop kommer, men tror ikke folk skal sætte næsen op efter noget.

  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    ja læse det desværre også, godt nok skuffet at cv ikke kan se der er noget helt galt med vores midtbane.
    må sige jeg altid har syntes godt om cv men de sidste par indkøb og så nu dette gør jeg mener han ikke er den rette for fck mere og der er brug for foryngelse på hans front men en anden sport chef.

  4. #334
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    98

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af havenielsen1320 Se meddelelser
    ja læse det desværre også, godt nok skuffet at cv ikke kan se der er noget helt galt med vores midtbane.
    må sige jeg altid har syntes godt om cv men de sidste par indkøb og så nu dette gør jeg mener han ikke er den rette for fck mere og der er brug for foryngelse på hans front men en anden sport chef.
    Så Nicolai og Kris er ikke de rette for holdet? Der vil jeg nok sætte mig lidt i mod.
    MvH
    Eremitten

    ------------------

    Vild med Chili - Smag Edna'en
    Eremitten's Avatar

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Så kan denne tråd godt lukkes http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ransfervinduet . Dog skal CV nok reagere hvis muligheden for et scoop kommer, men tror ikke folk skal sætte næsen op efter noget.
    hørte du efter i interviewet? eller konkluderede du bare ud for overskriften? han siger overhovedet ikke at der ikke sker flere handler...

  7. #336
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    109

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-freak1539 Se meddelelser
    hørte du efter i interviewet? eller konkluderede du bare ud for overskriften? han siger overhovedet ikke at der ikke sker flere handler...
    jo kris og nj er super spiller.
    mos,grindhim,djuof, er bare nogle spiller som vi har smidt mange mil efter som ikke er en skid værd. fordi man laver 2 gode handler ud af måske 5 er det ikke ok i en klub som fck.
    jo har skam læst indlægget, og det jeg og mange andre er utilfredse over at cv ikke kan se fejlen på vores centrale midtbane.
    alle snakker om at vi ikke er rutineret nok i euro og på vores centrale midtbane både private, herinde og experter men lille cv kan ikke se det.
    det handler om at man må stå til ansvar for sinde handlinger og derved sine indkøb.
    vi har ikke en chance hvis der ikke kommer en central midtbane med klasse og en angriber til vores cl kampe. og en sommer periode er ikke nok til at køre dem ind.
    han siger jo at vi har en perfekt trup (forkert) det kan jo være at der kommer et scoop jo men sådan er det sku altid i alle klubber.
    hvis ariel mener at dj ville passe ind på vores hold og vi har brug for ham så skal ariel sku også have ham, han træner holdet og ved hvad vi mangler. men cv vil jo bestemme det hele som om han stadig var chef for det hele

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #337
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Ser jeg syner, eller træner Johan Absalonsen med?

  10. #338
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jeg synes at det er en kedelig omgang du giver CV. At postulere at manden er "magtliderlig" er uden belæg. Han gør, og har gjort, et stort arbejde for klubben. Han kender kulturen - ja, han har endda været med til at præge det i stor grad, og han er vellidt!
    At få en ny sporgsdirektør ind (nogle forslag?) ville medfører en lang indkøringsperiode (med mindre du kan nævne protentiale i klubben?) og det ville givetvis også medfører fejlkøb.
    Min klare holdning, hvis man måtte være i tvivl, er at CV er en god mand for klubben, og vi bør holde fast i ham - så længe som muligt. Ganske vidst gik ansættelsen af Rolle jævnt dårlit, men manden har fået en masse lærdom af den proces og vil, igen givetvist, være bedre rustet til fremtidens udfordringer.

    Min holdning...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #339
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ser jeg syner, eller træner Johan Absalonsen med?
    Det ligner ham. De har vel bare flettet et gammelt klip ind i interviewet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #340
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Det ligner ham. De har vel bare flettet et gammelt klip ind i interviewet.
    Jeps, de træner i Kappa.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    hz

  16. #341
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jeg tror, at Daniel Jensen får en kort-tids kontrakt (på Jacobs anbefaling), og det er så dét.

    Derudover sker der intet, med mindre vi pludselig render ind i et overraskende salg, eller en langtids skade under opstarten.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Jeg tror, at en signing af Daniel Jensen afhænger af et salg af en anden midtbanespiller - hvor Grindheim er bedste bud på et salg.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Søren F og Grindheim rygtes nu ud af klubben. Især Søren F aka "den nye Robben" vil ikke blive savnet. Men jeg kan egentlig godt lide at Grindheim altid kæmper når han endelig kommer på banen, han er måske bare ikke god nok til fodbold.
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...paa-vej-videre

    http://www.dagbladet.no/2013/01/10/s...enga/25183046/

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #344
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Tjah... Nu vil de pisgule forsøge at kapre Daniel.

    http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-vil-have-Daniel-J

    Hvis det var min arbejdsgiver der forlangte at jeg skulle gå helvedes meget ned i løn, samtidig med at de kiggede efter forstærkninger, ville jeg blive edder rasende.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Sep 2012
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

    Det er Johan Absalonsen, drengene træner dog i Kappa så det er nok ikke helt nyt det indslag.. ;)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •