Side 4 af 24 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #46
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    http://onside.dk/bundesliga/arnesen-...be-min-spiller

    Lige en lille update på Marcus Berg. Hvis Göteborg kan være med, burde vi altså også undersøge muligheden
    Det kan de heller ikke.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...om-marcus-berg

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Rasmus Falk er lidt mere angriber en midtbane efter min mening, ingen tvivl om at ham ligesom Albæk er en god spiller som med tiden kunne gå hen og blive meget dygtige, men jeg kunne godt tænke mig at vi hentede en spiller med international erfaring da vores centrale midtbanes problemer er ved at være akut. Derfor håber jeg lidt mere på f.eks Rasmus Lindgreen fremfor en ung dansker fra henholdsvis OB, Midtafrika eller Agf...
    Hvor er den Uenig knap henne??

    Lindgren er udemærket, men han spiller simpelthen for langsomt. Ingen tvivl om at han er en bedre bolderobrer en TK, Claudemir og Grindheim, men hvad så bagefter? Vi mangler typer som Sloth og Albæk, som tænker hurtigere og har mere speed i fødderne.
    Det samme gælder på fløjene, for når Nicolaj J ikke er på banen går tingene meget langsomt, og selvfølgelig er det også et spørgsmål om andet end fart, men man ser det i alle de store ligaer, fart og gennembrudsstyrke ervejen frem.

    Så herfra siger jeg gerne farvel til følgende:
    Kim Christensen- Laver for ofte fejl, også mener jeg at busk er bedre, han mangler bare erfaring.
    Sölvi- Mangler teknik og fart
    Grindheim- Han kommer aldrig til at være et aktiv for os
    Bolanos- Han har brug for lidt luftforandring, og det er så trættende at se hvordan han altid skal varme bolden før den kommer videre.
    Santin- For inefiktiv foran mål, og har for få assist.
    Mos- Fejl scoutet, længere er den ikke.

    Ind, Ja tak:
    Rønnow
    Okore eller Sviathienko
    Sloth eller Albæk
    Kusk
    Peter Ankersen
    Falk
    Helenius
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser

    Ind, Ja tak:
    Rønnow
    Okore eller Sviathienko
    Sloth eller Albæk
    Kusk
    Peter Ankersen
    Falk
    Helenius
    Skulle vi ikke stræbe efter at hæve overliggere i stedet? :)

    Falk, Helenius, Ankersen, Sviathienko og Kusk er sgu ikke særlig brugbare...
    Rønnow kunne da være spændende som 2.keeper :)
    Okore er urealistisk.


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Brylle Se meddelelser
    Skulle vi ikke stræbe efter at hæve overliggere i stedet? :)

    Falk, Helenius, Ankersen, Sviathienko og Kusk er sgu ikke særlig brugbare...
    Rønnow kunne da være spændende som 2.keeper :)
    Okore er urealistisk.
    Prøv at kig på spillerens egenskaber istedet for navn og alder, og du vil se at de har præcis det der skal til for at viderudvikle spillet til effektiv resultatsorrienteret som samtidig er flot at se på.
    Hver og en af de spillere jeg foreslår kan noget på egen hånd, mens de alle er dygtige kolektive spillere, som har stor forståelse for det defensive arbejde når det kræves. De kan alle meget med fødderne, og tænker hurtigt.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser
    Prøv at kig på spillerens egenskaber istedet for navn og alder
    Det er muligt, at vi kan bruge et par af dem, du nævner. Men man kan ikke bare erstatte den rutine, du taler for at smide på porten, med unge spillere, uden at det vil sænke niveauet. Du taler desuden om mere end et halvt hold, og du kan ikke bringe så mange spillere fra bundklubber og den grå mellemvare ind på holdet, uden at det går ud over niveauet. FCK skriger på profiler og rutinerede kræfter, der kan gøre en forskel fra dag et.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    951

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/gener...iden-paa-plads

    Lumb ville være et fint alternativ til Pierre, selvom sidstenævnte har gjort det helt fint på det sidste. Så er det en plads jeg virkelig gerne vil have dobbeldækning på. Selvom vi har MJ som også kan dække den plads, dog uden at være en naturlig offensiv venstre back.

    Venstre (wing)back en speciel plads på banen som kan være svær for andre at overtage hvis Pierre skulle blive skadet. Det er også en nøgle rolle i vores system da vi stort set altid spiller med en venstre midt som trækker meget ind.

    Håber han er på vej til os.
    Oslo
    Toeffe_WA's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg har svært ved at forstå begejstringen for Lumb. Synes Pierre er bedre, og så hellere man hentede en backup med fremtids - og førsteholdspotentiale. Som man gjorde med Wendt og Oviedo..

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    28 mio !?!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1870724.ece

    Selvom der ikke bliver scoret mål i Europa og heller ikke på det seneste i sasligaen er jeg virkelig ikke vil sælger ham for en så latterlig pris, selvom vi kunne få lov til at låne ham i foråret..
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zidane Se meddelelser
    Prøv at kig på spillerens egenskaber istedet for navn og alder, og du vil se at de har præcis det der skal til for at viderudvikle spillet til effektiv resultatsorrienteret som samtidig er flot at se på.
    Hver og en af de spillere jeg foreslår kan noget på egen hånd, mens de alle er dygtige kolektive spillere, som har stor forståelse for det defensive arbejde når det kræves. De kan alle meget med fødderne, og tænker hurtigt.
    Jojo, men lige pt. hæver de jo ikke kvaliteten på holdet. Hvem af dem skulle dog kunne gå ind i starteren for os? Lad os få noget kvalitet ind i truppen i stedet!

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har svært ved at forstå begejstringen for Lumb. Synes Pierre er bedre, og så hellere man hentede en backup med fremtids - og førsteholdspotentiale. Som man gjorde med Wendt og Oviedo..
    Meget, meget enig. Det kunne blandt andet være denne talentfulde belgier, der netop har været udtaget til landsholdet og er kun 20 år, men løber stadig rundt i Lokeren, der har overrasket i denne sæson. Måske er det allerede for sent, men nu har vi jo en belgisk træner.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af fckcs Se meddelelser
    28 mio !?!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1870724.ece

    Selvom der ikke bliver scoret mål i Europa og heller ikke på det seneste i sasligaen er jeg virkelig ikke vil sælger ham for en så latterlig pris, selvom vi kunne få lov til at låne ham i foråret..
    Skal vi ikke lige komme ned på jorden. Corner har vist sig frem i starten af sæsonen og er efterfølgende gået i stå scorings mæssigt. Så ville sige 28mill er en super pris hvis vi overhovedet overvejede at sælge ham. Skal han ikke lige præstere i mere end en ½ sæson før vi kan regne med at få N'Doye penge for ham..

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Efter en start på sæsonen med stærkt begrænset spilletid, er Jérémy Perbet for alvor tilbage som sit gamle jeg, med 8 kasser i de sidste 8 kampe for Mons i den Belgiske liga. Jeg havde ikke noget imod det, hvis aviserne viste sig at have ret, da de i sommers hævdede at Ariel og co. var interesseret i denne målfarlige herre og de så slog til, ved at hente ham i vinterpausen, hvor man samtidig skipper Santin og Mos videre i teksten.

    Og hvis 2 angribere ud, skal betyde 2 angribere ind, kunne Ariel og CV forsøge at overtale Heerenveen til at slippe den giftige islænding Alfred Finnbogason, som seneste viste sit målinstinkt som lejesvend i Helsingborg og siden i sommers har scoret 55% af Heerenveens mål, 10 styks.

    En anden mulighed kunne bestå i at lokke Ibrahim Tetteh Bangura ud af sit mislykkede eventyr i Tyrkiet, hvor han får meget begrænset spilletid, for i stedet at komme til København og bombe løs i Superligaen. Dog minder han rigtig meget om Igor og Bursaspor slipper ham ikke nødvendigvis billigt, selvom de kun giver ham de sidste 10 min på banen i kampene.

    Til sidst er der en angrebs type vi ikke har, i Helsingborg, ved navn Nikola Djurdjic, som viste sit målinstinkt i Tippeligaen, indtil han blev hentet til Helsingborg i sommers, hvor han scorede 10 mål på en halvsæson i ligaen og 3 i europæiske kampe.

    Og ja, det er rent drømmeri, men Perbet har været rygtet til os i sommers, så måske er det rent faktisk muligt at Ariel kunne hente ham. Han ville helt sikkert lune i vores angreb når vi spiller i Europa.

    Derudover mangler vi en solid defensiv central midt og en ordentlig venstre back, Pierre ain't it.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg tror ikke, vi skal håbe for meget på en Santin-transfer.
    Vi har lige forlænget, og siden da har han jo ikke gjort det hverken værre eller bedre, end tidligere.

    Kan selvfølgelig håbe på, at en spansk klub pludselig er i markedet efter en aldrende, uskarp, angriber, men det vil nok være en tand for optimistisk.


  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg så gerne vi brugte vinteren på at optimere på scoutfronten, og minimere antal af fremtidige fejlkøb. Skib Grindheim afsted, og brug hans månedsløn på fx. 4-5 fuldtidsansatte scouts istedet for kun at have Lars Højer. Lars Højer kunne så passende bruge mere energi på Skandinavien så han reelt kender ligaerne og ikke henter fejl som Pate eller semi-fejl som Mos. Derudover kunne vi passende have fast scout i Østeuropa inkl. scouting af ungdomslandskampe dernede, samt nogle scouts til at holde øje med spillere i store Euroæiske klubber som er mulige at fiske, selvom de normalt er over vores niveau. Tilmed kunne man have scouts på mere eksotiske markeder. Min pointe er sådan set ikke lige hvordan setup skulle være, men mere at jeg tror det er muligt der ligger mere værdi i en række scouts end i en marginalspiller der får 200-250K pr. måned. Sammenligner vi os med de europæiske klubber vi gerne vil, samt også bare mindre klubber i Tyskland, mener jeg der ligger et uudnyttet potentiale her.

    Og det synes jeg vil skal til at udnytte.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"


  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Jeg så gerne vi brugte vinteren på at optimere på scoutfronten, og minimere antal af fremtidige fejlkøb. Skib Grindheim afsted, og brug hans månedsløn på fx. 4-5 fuldtidsansatte scouts istedet for kun at have Lars Højer..... + klip ud en masse.
    Nu kender jeg hverken Grindheim's løn, eller en en "scouts" gage. Men dit regnskab undrer mig.
    Derudover minimerer flere scouts, (der aller skal vise noget) vel ikke muligheden, for flere fejlkøb.

    Jeg kan dog ikke lade være med at tænke, at vi måske har haft bedre drenge rendende, end det
    der er blevet smidt millioner efter, i Norge primært.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 24 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •