Side 6 af 24 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Men er han da det, kommet hjem på forskerskat?
    Betinger det ikke, at han forlader landet igen for at undgå et skattesmæk?
    Nej, det er ændret.

    Der sev åbenbart en smule fornuft ind, så nogen forstod, at den regel svarede til at tage de "nøglemedarbejdere", der nu skulle til at bidrage voldsomt meget yderligere til den slukne statskasse, og slæbe dem til nærmeste landegrænse, og give dem et solidt spark i røven og ud af landet.

    Så man skal ikke længere betale de sparede skatter tilbage, hvis man bliver i landet efter forskerperioden er udløbet.

    Om Lars er kommet tilbage som "forsker", det ved jeg ikke, men jeg har svært ved at komme på grunde til, at han IKKE skulle være hoppet med på den vogn. edit: Bortset fra at han åbenbart ikke opfylder kravene. Det er jo måske nok en OK grund. .oO(Troede Lors havde været længere tid ude...)

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    LJ har i mine øjne været sæsonens bedste spiller so far. Det siger ikke så lidt med en sæsonstart, hvor Cornelius og Jørgensen har gjort det rigtig godt. Han er vanvittig vigtig for holdet og både god defensiv og offensiv. Remmer er et stort talent, men slet ikke klar endnu til at tage en afgørende rolle. Desuden er Gamboa solgt og ved et salg af LJ skal vi hente en ny højre back!

    Der er ingen tvivl om at 6 millioner er mange penge for en spiller i sin karrieres efterår (som på den plads kan vare i 4-5 år - men højst sandsynligt kun 1-2) og havde Gamboa vist mere (og havde stadig været på kontrakt med klubben) så kunne det være lokkende, at give LJ endnu en tur ud over grænserne og få en pose penge ind i stedet, men mon ikke vi er i en situation på den pladse, hvor vi ikke har råd til den luksus.

    LJ er vores anfører og bærende spiller på et talentfuld hold. Hans afløser er ikke helt 100% klar endnu og der vil skulle købes en spiller ind - til mindre end 6 millioner med landsholdsklasse....

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg er ganske enig.

    Lars har og vil være en bærende profil for FC København. Jeg kan kun forestille mig at med LJ's erfaring er han en fantastisk mentor for Remmer. Lad LJ spille sin kontrakt færdig, hvorefter unge Remmer kan overtage højrebacken!
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1872624.ece

    "- Ja, vi har fået en henvendelse fra Brügge, men det er fuldstændig uaktuelt at sælge vores anfører til dem.
    Vi er i en fase, hvor vi bygger vores hold op, og derfor har vi ingen interesse i at sælge spillere fra startelleveren, fastslår 'CV'. "


    Godt nyt i forhold til at beholde anføren, ikke så godt, hvis man ønsker Santin skibbet afsted

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    51

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    - Det kan aldrig komme på tale at sælge vores anfører til en klub, vi anser for at være mindre end os selv, siger Carsten V. Jensen

    hæhæ
    sidder også og ser fuckerne, og selvom i fører 2-0, så synes jeg sgu der er noget pinligt, ved at spille på lange bolde og kontra på hjemmebane, som forsvarede mestre og 1'ere....


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1872624.ece

    "- Ja, vi har fået en henvendelse fra Brügge, men det er fuldstændig uaktuelt at sælge vores anfører til dem.
    Vi er i en fase, hvor vi bygger vores hold op, og derfor har vi ingen interesse i at sælge spillere fra startelleveren, fastslår 'CV'. "


    Godt nyt i forhold til at beholde anføren, ikke så godt, hvis man ønsker Santin skibbet afsted
    Altså nu har vi jo hørt CV udtale sig om spillere der ikke skulle sælges før. Jeg kan dog godt se at han er meget kategorisk denne her gang, men lad os nu se. Jeg er stadig ikke helt sikker. Selvom jeg dog giver ham ret i at Brugge er en mindre klub end os

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg bryder ikke så meget om CVs bombastiske udtalelser som mangler logik. Nej vi vil ikke sælge vores anfører, men det er ikke fordi Brygge er en "mindre" klub eller fordi Lars er i start elveren. Hvis prisen er rigtig alt taget i betragtning (inkl mulige erstatninger og hvor direkte vi konkurrere med den købende klub) sælger vi da til enhver. Vi sælger ikke Lars fordi han er vigtig for holdet og fordi vi ikke kan erstatte ham.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Der er da i høj grad logik i det CV udtaler. Strategien er at udvikle spillere til klubber i de større ligaer, som vi ikke umiddelbart er i konkurrence med. Brugge er vel i høj grad en af de europæiske klubber, som vi nærmest på alle parametre konkurrerer med. I CV's øjne er de så også en mindre klub end vores:-) Men uanset det, så giver det da god mening, som udgangspunkt, ikke at sælge sin anfører til dem. Klart, byder Brügge et vanvittigt højt og urealistisk beløb for en af vores profiler, kan det være tilfældet at man ikke kan sige nej. Det bliver så aldrig tilfældet med en en dansk back på 33 år.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    1

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    oviedo fik succes, men først efter lang tid på reserveholdet og dernæst en udlejning..

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    542

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Brylle Se meddelelser
    Jojo, men lige pt. hæver de jo ikke kvaliteten på holdet. Hvem af dem skulle dog kunne gå ind i starteren for os? Lad os få noget kvalitet ind i truppen i stedet!
    De hæver ikke kvaliteten pt?? Hvornår har de spillet for os??

    Jeg vil da klart vælge Okore fremfor de to islændinge.

    Som Julsgaard spiller mener jeg han er klart mere sikker med bolden en vores kære svensker.

    Albæk mener jeg er en klar starter hvis han kom hertil.

    Kusk kan udfordre på kanten i de kampe hvor vi spiller mod et hold som parkerer bussen foran målet.

    Helenius ryger lige ind på toppen ved siden af Coner.

    Det vil give en opstilling som følgende:

    Wiland

    Lars J-Okore-Chris-Julsgaard

    Kusk-Albæk-TK-Nicolaj J

    Coner-Helenius

    Bænk:
    Rønnow
    Remmer
    Sigurdsson
    Bengtsson
    Vingaard
    Gislason
    Delaney
    Vetokele

    Og til dem som mener der mangler erfaring, så kom Nicolaj J hjem med minimalt erfaring samt minimalt spilletid, og han har da vist op til flere gange at erfaring kan opvejes ved hårdt arbejde og tro på sig selv.

    De spillere som jeg nævner som forstærkninger, har på nær Kusk fået debut på landsholdet, de alle er etableret og vigtige spiller på deres respektive hold, de har vist over længere tid at de kan leverer et højt bundniveau og været meget stabile.
    Netop det at vi har en træner som giver de unge muligheden og stoler på dem, mener jeg vi skal udnytte.

    Erfaring er der masser af, aldersmæssigt er der Wiland, Lars J, Chris og TK som har alderserfaring, Okore har spillet flere landskampe og CL i år, Julsgaard og Helenius er stortset udtaget til landsholdet hver gang. Albæk er anfører på u21 og er nu inde omkring landsholdet.

    Den eneste som er en form for Lottokupon er Kusk, men han har været flyvende i længere tid og har kontraktudløb til sommer, det vil netop være toskedumt at lade vær med at hente en spiller som ham.


    Jeg ville da elske at kunne nævne 10 topnavne fra udlandet, men jeg mener bare ikke det er den vej vi bør gå. Lad pengene blive i de danske klubber, invisterer i de danske talenter og spil det hurtige flotte spil vi har set der kan spilles, som både er fantastisk at se på og giver resultatter.
    Mit hjerte banker kun for FCK!!!

  16. #86
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Yikes for en midtbane.

    Forstå mig ret, jeg kan godt lide Albæk (som forresten ligesom Kusk heller ikke har fået landsholdsdebut endnu), men hans udvikling de sidste mange år er gået mere og mere i en offensiv retning og en central midtbane med TK og Albæk ville bare gentage alle de fejl vi burde have lært lektien af med Claudemir/TK duoen, bare uden Claudemirs sindssyge løbepensum. Kan han gå ind og erstatte Grindheim i truppen? Sagtens. Så skal vi bare også lige af med enten TK (helst) eller Claudemir og så hente en reel defensiv midt til at spille den plads som hverken TK, Claudemir, Grindheim eller Albæk magter.

    Kusk har da haft en god sæson på et hold uden noget der minder om forventninger bortset fra "lad være med at rykke ned", men derfra og til en startplads i FCK? Nej da. Et argument kunne gøres for en plads bag en spiller som Bolaños, den plads som Gíslason har nu, men... den plads har Gíslason nu. At erstatte Bolaños med Kusk ville være et helt vildt skridt ned i niveau.

    Er Juelsgaard bedre end Bengtsson? Måske. Men som han spiller nu, med det formdyk han har været inde i? Nej, absolut ikke. Helenius? Jo, han kan sagtens gå ind i et fire-mands angreb som erstatning for Mos, problemet med Helenius er nok nærmere om vi kan eller vil betale hvad AaB vil have, ligesom vi hverken kan eller vil betale hvad FCN vil have for Okore. Men at Helenius og Juelsgaard skulle være udtaget til landsholdet stort set hver gang? Det er vist noget af en omskrivning af virkeligheden, med tanke på at Danmark har spillet elleve landskampe i 2012 og Helenius har været udtaget til tre af dem, Juelsgaard til en.

    Så går vi let og elegant uden om ting som hvor dårlig en ide Rønnow til bænken ville være for både Rønnow og for vores egen unge, talentfulde målmand Busk, eller at vi allerede har været efter Juelsgaard men fik et nej fra ham fordi han hellere vil til udlandet, eller at det mest åbenlyse talentindkøb er udeladt, nemlig Rasmus Falk til pladsen som højrekant.


  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Nå, så burde alle bekymringer om at miste vores anfører vel være forbi.
    http://www.bold.dk/nyt/Lars-J-Skulde...n-bliver-i-FCK

    "- Jeg har ingen intentioner om at forlade FCK. Jeg er 33 år, anfører og en del af et nyt, spændende projekt. Jeg tror, det er her, jeg skal slutte min karriere, siger Jacobsen "

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Så er der lidt nyt om stortalentet Sakor. Rosenborg har eftersigende spurgt om en pris - og mange andre er interesserede. Jeg så ham gerne i København, men det ser lidt sort ud..

    http://fotball.adressa.no/eliteserien/article259194.ece

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg holder meget af Sølvi, men han er alt-alt-alt for langsom. Så alt mulig held og lykke med karrieren - gerne fra januar:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1873481.ece.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg holder meget af Sølvi, men han er alt-alt-alt for langsom. Så alt mulig held og lykke med karrieren - gerne fra januar:

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1873481.ece.
    Ja, det ligner desværre et farvel til Sølvi. Må det for guds skyld blive til en udenlandsk klub.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 24 FørsteFørste ... 345678916 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •