Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Ja, det ligner desværre et farvel til Sølvi. Må det for guds skyld blive til en udenlandsk klub.
    Alternativt, så lad os leje ham ud til SønderjyskE, så de bliver forstærket i bundkampen i forhold til bif.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Noget kunne tyde på, at FCK er kommet med et konkret tilbud til Sakor, hvilket lyder meget spændende. Dog lidt pudsigt, da CV eller Riemer udtalte i Lyvetimen, at han ikke var interessant, da FCK havde unge talenter på den plads der matcher Sakor, i SOE.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...m-kaempetalent

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Må sige, at jeg er skuffet over Sølvis attitude. Manden startede inde så sent som i 8. runde af denne sæson, og nu har han så givet op? Hvis han mener, at han er god nok til en plads i startopstillingen, må han da smøje ærmerne op og kæmpe en vis legemsdel ud af bukserne.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Noget kunne tyde på, at FCK er kommet med et konkret tilbud til Sakor, hvilket lyder meget spændende. Dog lidt pudsigt, da CV eller Riemer udtalte i Lyvetimen, at han ikke var interessant, da FCK havde unge talenter på den plads der matcher Sakor, i SOE.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...m-kaempetalent
    Mnja, det tyder da ikke på, at der ligger noget bud, endnu i hvert fald. Men det lader til, at vi kan få ham, hvis vi vil. Og hvis han er så stort et talent, som det tyder på, håber jeg sgu, at vi forsøger, selv om vi skulle have talenter på skolen til samme plads. Stortalenter kan man aldrig få for mange af ;-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Askers sportschef Espen Falck
    Hvis der ikke kommer nogle bud på ham, tror jeg at han bliver i Asker, for det kan være for tidligt for ham at komme til en storklub i Danmark eller Norge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Man må bare konkludere at der er kommet en ny træner til klubben, som ikke har samme fidus til Sølvi som tidligere trænere. Og/eller at Sølvi er blevet dårligere på sine gamle dage.

    Siden vi gik videre fra Brügge-kampene, har Sølvi ikke været i stærkeste startellever, og man må så også konkludere at vores pointgennemsnit i Superligaen med ham på banen er markant lavere end uden. Ifølge nipserstat (tak) har han spillet med i fem SL-kampe i denne sæson. I disse er det blevet til otte point. Trækker vi disse kampe fra det samlede regnskab har vi derimod 13 kampe og 33 point. Dette svarer til et gennemsnit på 1,6 med Sølvi og over 2,5 uden Sølvi. Svagt empirisk grundlag, men alligevel...

    Sølvi har været en rigtig god spiller for os i rigtig mange kampe, men hvis man alligevel skal have en mand gående rundt som fjerdevalg til centerforsvaret, foretrækker jeg et ungt talent, der kan udvikle sig.


  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg kan heller ikke lige se noget nyt i den artikel om Sakor. Medmindre vi har inviteret ham på prøvetræning endnu engang, så er det hele vist old news.

    Men hvis han virkelig er et stort talent, så kan han jo passende komme og erstatte Sølvi som 4. valg, hvis han er på vej væk.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan heller ikke lige se noget nyt i den artikel om Sakor. Medmindre vi har inviteret ham på prøvetræning endnu engang, så er det hele vist old news.

    Men hvis han virkelig er et stort talent, så kan han jo passende komme og erstatte Sølvi som 4. valg, hvis han er på vej væk.
    Han er da ikke forsvarsspiller, er han?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er da ikke forsvarsspiller, er han?
    Han er cm.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...traene-med-fck

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    762

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Jeg tvivler på at en 16 årig sådan umiddelbart vil være den store forstærkning fra dag 1. Men Sölvis umelding er ikke overraskende, og ganske logisk. Et skifte til vinter vil være fint, hvis vi samtidigt kan erhverve os et nyt forsvars talent. Det samme måtte egenligt også gerne ske med Vingaard.

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Noget tyder på, at talentudviklingen i Danmark har fart på i disse år og København bør ikke se passivt til, at kommende stjerner som Mads Albæk, Casper Sloth og Rasmus Falk forsvinder.

    Alle tre har nu fået tilpas med spilletid, at de bør være et tema for klubben i enten vinteren eller sommerens transfermarked, af flere grunde: FCM er i økonomisk krise og efter, at Ørgaard har forladt posten, så er det igen muligt for danske klubber at købe af dem. Albæk kan derfor fås for relativt billige penge. Casper Sloth har et større offensivt repertoire end Albæk og koster nok en del mere. Vi står ikke og mangler spillere til denne position, men Grindheim må forventes at søge væk snart og Claudemir er vel et seriøst salgsobjekt, selvom CV nægter at sælge fra start-11eren, men money talks...

    Til sidst er den kommende assistkonge, Falk. Mål laver han ikke mange af, men han har en sjælden set godt forhold til bolden og er utrolig bevægelig. Han vil være en perfekt makker til Cornelius og et godt alternativ på kanten. Han bliver en kommende landsholdsspiller, det sætter jeg gerne en menu 1 på. OB giver ham nok ikke væk, så det kræver en større sum, hvis han overhovedet vil til København. Han kan nok vælge de første 10 hollandske klubber og hvis man venter, så kommer topklubberne i området nok også i spil. Mos må også forventes at være en spiller, som kan forlade os hvert øjeblik. Santin har ganske vist forlænget, men siden har han ikke gjort nogen forskel og mon ikke både han selv og klub siger ok, hvis en spansk eller tyrkisk klub gør alvor af tilnærmelserne. Bolanos lyder også som en, der gerne vil prøve noget mere sydlandsk.

    Uanset, hvem der forlader os hvornår, så vil det i mon optik være fuldstændigt tåbeligt, ikke at forsøge at lokke de tre til hovedstaden. Både Falk og Sloth er kun 20 år, men har allerede nu et så højt niveau, at de gør en forskel. 23-årige Albæk er måske den vigtigste spiller for FCM og er væk inden længe. Kan man få en eller to af dem, så har man pludselig en håndfuld unge kommende danske stjerner og det kan indbringe mange penge og vigtigere endnu, mange danske mesterskaber.

    Måske er det stating the obvious, men efter to kopper morgenkaffe måtte jeg af med det.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Skulle man nævne, at vi har forlænget med Amankwaa og Højer?
    http://fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=13440

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Mit største ønske til vinter er Albæk, hvor realistisk det er jeg usikker på. Tror han turen direkte til Holland.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Så så jeg hellere vi hentede Sloth. Han har kvikkere fødder og i mine øjne et større potentiale. Albæk minder på alt for mange måder om det vi har i forvejen.

    Aller helst så jeg dog at CV (Ariel) hentede en stor stærk mørk gut fra Belgien, som hurtigt viser sig at være for god til superligaen. Vi mangler denne altdominerende skikkelse på den centrale midtbane.


  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Kusk bliver det ihvertfald ikke, hvis man skal tro på agentens ord:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...danske-bejlere

    Og det er jeg personligt ret glad for.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Tror, hvis vi skal have unge, danske kometer på holdet, så skal vi endten hente dem hjem fra udlandet (hvor de tørster efter spilletid) eller udklække dem selv.
    De andre fra superligaen vil til Ajax.

Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •