Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 351

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    No fucking way!
    Han er dansk landsholdsspiller. Det plejer jo at være godt nok til CV.

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Han er dansk landsholdsspiller. Det plejer jo at være godt nok til CV.
    Han laver da lige så store, hvis ikke større drops end Kim C, så jeg vil ikke se ham i FCK, samtidig så er han BIFFER.....

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #123
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Syntes vi skal kigge grundigt på sportsdirektør posten!
    Må sige at CV, nok er FCKs største problem lige pt.

    Som nævnt i Steaua tråden, har de sidste par år været en skændsel rent ud sagt.
    Man vidste på forhånd at træneren smuttede 1½ år før tid, man ansætter en svensk nulbon -hej Rolle!
    Dernæst kvajer man sig i en sådan grad, at man ser et halvt hold forsvinde samt sælger sin anfører.
    Fyrer træneren, og sætter sig selv i stolen da det jo var verdens letteste job.

    Det hold skriger på fornyelse...

    Sælg følgende: TK, Santin, Bolanos, Delaney, Kim.
    Reserve: Bengtsson, Vingaard.

    Dernæst smid CV på porten, han har simpelt hen fuckede så meget op at der undre mig han stadig har det job.

    Ja ved godt det er en del spillere, men er pt. der de svageste led er på banen.

    Køb for fanden en ordenlig 2xdef midt, ny venstre back og en offensiv midt.
    Smid den forpulede FC drejebog af h... til, 4-4-2 er passé og har været det længe.

    Dernæst skift taktik til 4-2-3-1 og træn for fanden da nogen løb, samt førstegangs berøringer, træk et gult kort i ny og næ og lær dog at tackle en bold.
    De lever af at spille bold, og alligevel ser man så fantasiløst spil med og uden bold.

    At man kan spille 10 mod 11 og alligevel blive stresset og presset til fejlafleveringer, kan jeg sgu ikke andet end ryste på hovedet af.


    SUK hvor er jeg er skuffet.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Angående potentielle målmænd, så smider jeg lige Lukás Hrádecký på banen. Han er knageme go'.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Helt enig CV har fucked up seriøst så mange gange!!! at han stadig er i FC er sgu en JOKE

  8. #126
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Sælg følgende: TK, Santin, Bolanos, Delaney, Kim.
    Reserve: Bengtsson, Vingaard.

    Dernæst smid CV på porten, han har simpelt hen fuckede så meget op at der undre mig han stadig har det job.

    Ja ved godt det er en del spillere, men er pt. der de svageste led er på banen.

    Køb for fanden en ordenlig 2xdef midt, ny venstre back og en offensiv midt.
    Smid den forpulede FC drejebog af h... til, 4-4-2 er passé og har været det længe.

    Dernæst skift taktik til 4-2-3-1 og træn for fanden da nogen løb, samt førstegangs berøringer, træk et gult kort i ny og næ og lær dog at tackle en bold.
    Meget unuanceret indlæg. Din tone viser tydeligt at du er oprevet, og det er forståeligt, men det forklarer også dit indlæg.

    At påstå at Delaney skal sælges er direkte dumt. Han er ung, talentfuld og ikke mindt en af de allervigtigste spillere på fremtidens FCK-hold. At klandre ham for målet i går er direkte dumt. Det var et fantastisk langskud, og at Delaney mistede bolden var bare direkte uheldigt (Delaney var i øvrigt alene mod 2 mand på egen banehalvdel).

    Man kan argumentere for, at succesen i CL både er det bedste og værste der er sket for FCK. Hold da op, der er nogen herinde, som har fået helt unaturligt høje forventninger til, hvad klubben kan og ikke kan.

    Efter nogle gode år kommer som regel nogle dårlige år. Jeg er fortrøstningsfuld omkring, at vi er på vej mod nye gode år igen. Materialet er der, og såfremt CV husker at tænke sig om, så er han helt klart den rette til jobbet.

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #127
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Imo har CV da bevist han ikke tænker sig om..

    Grindheim, Diouf, Abdellaoue, forlænger med TK og Santin.
    Sælger Kvist i den vigtigste sæson nogensinde.

    Over et halvt hold som har kontraktudløb på samme tid, ikke at være rettidig med indkøb.
    Samt et fuckup af en træner i Rolle, samt hans tåbelige udtalelser om at han havde verdens letteste job for derefter at fucke up.

    Der har været mange svipser og fejl igennem de seneste par år, og ærlig talt syntes jeg personligt ikke at CV har mere at byde ind med i FCK.
    Han har kostet, holdet har kostet men igen hvem peger det på ? Hej CV..

    At Delaney taber bolden er fandme tåbeligt, men så spark den for fanden da ud af kommunen.
    Den indstilling de lagde for dagen, og har gjort længe skriger på fornyelse på en masse pladser.
    Men syntes generelt ikke at Delaney er værd at samle på, sorry der er alt alt for mange fejl og mangler i hans spil.

    Problemet er at der ikke er blevet bygget på, men i stedet har man sagt når ja vi klare os fint og behøver ikke yde en indsats.
    Det gælder alt fra spillerne på banen, til folkene bag holdet.

    Hvorfor har man ikke hentet den Def midt, som der har været skreget på siden Linde?
    Man har jo en 2-3 skyggehold rundt i europa jf., CV som kan gå direkte ind på holdet.

    Ja jeg er skuffet, men er mest af alt skuffet over den måde man ikke har formået at smede mens jernet var varmt.
    I stedet har man kvajet sig og valgt forkert igen og igen, både hvad angår spillere og træner.

    Dog vil jeg medgive at Ariël er interessant, men hvad skal han dog gøre?
    I det hans spillermateriale ikke er bedre end det er..

    /Frank

  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    Angående potentielle målmænd, så smider jeg lige Lukás Hrádecký på banen. Han er knageme go'.
    Ja, hvis Wiland smutter og vi skal på markedet efter en ny første-keeper.
    Vi kan ikke forvente (hvilket er fuldt forståeligt), at en spiller med Hrádeckýs niveau vil være back-up for os.

    Kim C er hvad vi kan regne med at have på bænken, med mindre der kan komme et eller andet stort talent op gennem egne rækker, som har det fint med at vente på sin chance.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Imo har CV da bevist han ikke tænker sig om..

    Grindheim, Diouf, Abdellaoue, forlænger med TK og Santin.
    Sælger Kvist i den vigtigste sæson nogensinde.

    Over et halvt hold som har kontraktudløb på samme tid, ikke at være rettidig med indkøb.
    Samt et fuckup af en træner i Rolle, samt hans tåbelige udtalelser om at han havde verdens letteste job for derefter at fucke up.

    Der har været mange svipser og fejl igennem de seneste par år, og ærlig talt syntes jeg personligt ikke at CV har mere at byde ind med i FCK.
    Han har kostet, holdet har kostet men igen hvem peger det på ? Hej CV..

    At Delaney taber bolden er fandme tåbeligt, men så spark den for fanden da ud af kommunen.
    Den indstilling de lagde for dagen, og har gjort længe skriger på fornyelse på en masse pladser.
    Men syntes generelt ikke at Delaney er værd at samle på, sorry der er alt alt for mange fejl og mangler i hans spil.

    Problemet er at der ikke er blevet bygget på, men i stedet har man sagt når ja vi klare os fint og behøver ikke yde en indsats.
    Det gælder alt fra spillerne på banen, til folkene bag holdet.

    Hvorfor har man ikke hentet den Def midt, som der har været skreget på siden Linde?
    Man har jo en 2-3 skyggehold rundt i europa jf., CV som kan gå direkte ind på holdet.

    Ja jeg er skuffet, men er mest af alt skuffet over den måde man ikke har formået at smede mens jernet var varmt.
    I stedet har man kvajet sig og valgt forkert igen og igen, både hvad angår spillere og træner.

    Dog vil jeg medgive at Ariël er interessant, men hvad skal han dog gøre?
    I det hans spillermateriale ikke er bedre end det er..

    /Frank

    Frank Du beskriver det helt perfekt Thumps op til dig.

    Jeg undre mig også stadig over at CV stadig har et job. Manden har jo direkte kostet os 2 x CL til +200 mill.

    Efter vi mister 5 spillere+ ståle. Køber han forkert ind og ansætter den forkerte træner som i kampen mod Plzen fra tjekkiet vælger at spille med Claudemir på TOP. Vi taber bragende med 1-3 og 2-1 på udebane til et hold vi burde kunne slå.. Efterfølgende taber vi så DM og direkte CL. D.v.s 2 x CL til en værdi af +200 mill.

    Undskyld mig. Det kan godt være CV har haft gode tidligere meriter. Men på baggrund af de sidste 2 år fatter jeg ikke manden stadig sidder på posten.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Ja, hvis Wiland smutter og vi skal på markedet efter en ny første-keeper.
    Vi kan ikke forvente (hvilket er fuldt forståeligt), at en spiller med Hrádeckýs niveau vil være back-up for os.

    Kim C er hvad vi kan regne med at have på bænken, med mindre der kan komme et eller andet stort talent op gennem egne rækker, som har det fint med at vente på sin chance.

    Kim er blevet 33 og kan vel ikke regnes med at forlænge med os igen, derudover er jeg meget enig i det du siger, men jeg ville godt kunne se en Rønow fra Horsens i FCK buret på et tidspunkt, om nu (vinter) eller først til sommer det må tiden jo vise. Tror, for en gangs skyld, at Johnny Mølby har ret i noget, at der er en klasse keeper gående rundt i Horsens. Han har et stort talent og stort potientale og kunne virkelig udvikle sig endnu mere under Per Wind.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #131
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Den Lille fckfan Se meddelelser
    Kim er blevet 33 og kan vel ikke regnes med at forlænge med os igen, derudover er jeg meget enig i det du siger, men jeg ville godt kunne se en Rønow fra Horsens i FCK buret på et tidspunkt, om nu (vinter) eller først til sommer det må tiden jo vise. Tror, for en gangs skyld, at Johnny Mølby har ret i noget, at der er en klasse keeper gående rundt i Horsens. Han har et stort talent og stort potientale og kunne virkelig udvikle sig endnu mere under Per Wind.
    Tror godt I kan droppe ideen om Rønnow eller Hradecky. Vi har lige forlænget med Busken. Så hvis der skal hentes en ny målmand ind, så bliver det en virkelig klassekeeper. Vi kommer på ingen måde til at hente en ny mand, der er jævnaldrende med det nok største målmandstalent i FCK's historie. Ain't gonna happen. Og selvom de 2 måske er lidt foran Busk pt., så ser jeg ham som værende mindst ligeså talentfuld.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Feb 2009
    Indlæg
    763

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Ja, hvis Wiland smutter og vi skal på markedet efter en ny første-keeper.
    Vi kan ikke forvente (hvilket er fuldt forståeligt), at en spiller med Hrádeckýs niveau vil være back-up for os.

    Kim C er hvad vi kan regne med at have på bænken, med mindre der kan komme et eller andet stort talent op gennem egne rækker, som har det fint med at vente på sin chance.
    Enig enig. Det var nu også efter den opstillede situation en side tilbage i tråden.

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde=fcker
    Tror godt I kan droppe ideen om Rønnow eller Hradecky. Vi har lige forlænget med Busken. Så hvis der skal hentes en ny målmand ind, så bliver det en virkelig klassekeeper. Vi kommer på ingen måde til at hente en ny mand, der er jævnaldrende med det nok største målmandstalent i FCK's historie. Ain't gonna happen. Og selvom de 2 måske er lidt foran Busk pt., så ser jeg ham som værende mindst ligeså talentfuld.
    Nu er Hrádecký 23 hvor Busk er 19. Nej, 23 er ingen alder for en målmand, men der er en enorm forskel på erfaringen hos de to. Den ene med 61 kampe for førsteholdet og 12 A-landsholdskampe, den anden der kun er på bænken qua skade hos førstekeeperen. Jeg skal ikke brokke mig, om Busk er klar til førsteholdet indenfor det næste 1½ års tid, jeg tvivler dog.

    Definér klassekeeper. Med mindre vi har en dygtig målmand fra en obskur liga i kikkerten, så falder Hrádecký netop i kategori for hvad vi realistisk kan forvente. En klub som FCK er nødt til at finde uslebne diamanter, der allerede har et vist niveau, men kan løfte niveauet en tand. At vi ikke skulle hente en 23-årig førstekeeper, grundet at vi har en 19 årig talent-målmand rendende, giver ingen mening overhovedet. Alderen hos bemeldte målmand tror jeg er meget irrelevant, så længe kvaliteten er der. Men det hele bunder selvfølgelig i den hypotetiske situation, hvor man sælger Wiland senest til sommer, og ikke ønsker at forlænge med Kim C.
    Sidst redigeret af Socdk : 07.12.12 kl. 11:15

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Socdk Se meddelelser
    Enig enig. Det var nu også efter den opstillede situation en side tilbage i tråden.



    Nu er Hrádecký 23 hvor Busk er 19. Nej, 23 er ingen alder for en målmand, men der er en enorm forskel på erfaringen hos de to. Den ene med 61 kampe for førsteholdet og 12 A-landsholdskampe, den anden der kun er på bænken qua skade hos førstekeeperen. Jeg skal ikke brokke mig, om Busk er klar til førsteholdet indenfor det næste 1½ års tid, jeg tvivler dog.

    Definér klassekeeper. Med mindre vi har en dygtig målmand fra en obskur liga i kikkerten, så falder Hrádecký netop i kategori for hvad vi realistisk kan forvente. En klub som FCK er nødt til at finde uslebne diamanter, der allerede har et vist niveau, men kan løfte niveauet en tand. At vi ikke skulle hente en 23-årig førstekeeper, grundet at vi har en 19 årig talent-målmand rendende, giver ingen mening overhovedet. Alderen hos bemeldte målmand tror jeg er meget irrelevant, så længe kvaliteten er der. Men det hele bunder selvfølgelig i den hypotetiske situation, hvor man sælger Wiland senest til sommer, og ikke ønsker at forlænge med Kim C.
    Okay, jeg må så være TOTALT uenig. Hradecky ser jeg virkelig ikke noget stort lys i. Manden laver et HAV af målmandstekniske fejl. Jeg ved ikke om i er benovet over hans tendens til tv-redninger?

    Rønnow kan jeg godt se noget potentiale i, dog skal han rykke sig MEGET mere med hensyn til indgriben i feltet, hvis han skal være FCK-materiale. Hvis vi skal have ny keeper kunne en Pär Hansson fra Helsingborgs IF være en mulighed. Han er ligesom Wiland, en rolig og stabil keeper.

    Vi mangler ligeledes en venstreback der offensivt er et niveau over Pierre. Til midtbanen mangler vi to kreative typer plus en defensiv oprydder, der ikke har skruet fødderne lige så skævt på som Delaney. Til angrebet, håber jeg at vi igen kigger på franske Jeremy Perbét, der fortsætter med at lave mål i belgisk fodbold.

    Vi skal af med: Sölvi, Claudemir, TK, Santin og Bolaños.

    En oprydning der er nødvendig. Og det er et godt tidspunkt med en god lang vinterpause, og samtidig har vi kun 13 betydningsfulde kampe tilbage i sæsonen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Okay, jeg må så være TOTALT uenig. Hradecky ser jeg virkelig ikke noget stort lys i. Manden laver et HAV af målmandstekniske fejl. Jeg ved ikke om i er benovet over hans tendens til tv-redninger?

    Rønnow kan jeg godt se noget potentiale i, dog skal han rykke sig MEGET mere med hensyn til indgriben i feltet, hvis han skal være FCK-materiale. Hvis vi skal have ny keeper kunne en Pär Hansson fra Helsingborgs IF være en mulighed. Han er ligesom Wiland, en rolig og stabil keeper.

    Vi mangler ligeledes en venstreback der offensivt er et niveau over Pierre. Til midtbanen mangler vi to kreative typer plus en defensiv oprydder, der ikke har skruet fødderne lige så skævt på som Delaney. Til angrebet, håber jeg at vi igen kigger på franske Jeremy Perbét, der fortsætter med at lave mål i belgisk fodbold.

    Vi skal af med: Sölvi, Claudemir, TK, Santin og Bolaños.

    En oprydning der er nødvendig. Og det er et godt tidspunkt med en god lang vinterpause, og samtidig har vi kun 13 betydningsfulde kampe tilbage i sæsonen.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg er helt enig med dig mhs til oprydning i FCK. Både på midtbanen angrebet samt en konkurrent til Bengtsson. Men for at være ærlig så tror jeg ikke det sker :(. Det virker som om CV/ledelsen virkelig holder igen med at bruge penge. så jeg tror sg det bliver med livrem og seler i vinterpausen. Det bare ærgeligt. Pga, truppen mangler virkelig fornyelse..

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Vinber 2012/2013

    Han solgte nu ikke Kvist. William havde kontraktudløb og ville ikke forlænge, da han skulle videre i karrieren.
    At vi så ikke har fået en ny Willie, det er vores største problem, men de hænger ikke på træerne og slet ikke til en pris vi kan betale.

    CV er ikke vores største problem, det er snarere at vi ikke har de penge der skal til at købe virkelig klassespillere. Derfor virker det lidt famlende ind imellem, måske tydeligst illustreret da vi købte Grindheim. Han var trods alt norsk landsholdsspiller og rimelig fast mand på sit hollandske hold.

    erik

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  2. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  3. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •