Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 20

Emner: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Hermed et forslag, som jeg ønsker at høre folks holdning til (også gerne en officiel udmelding fra FCK)

    Det er en kendt sag, at tilskuertal også afhænger af temperatur. Nu har turnerings-udvalget af årsager, som ingen forstår, valgt at lægge en af sæsonens store kampe midt i december, hvor det kan være koldt - meget koldt.
    Minus grader er ikke noget, som lokker folk af huse, og når vi nu har et stadion med tag, og som tilmed kan opvarmes, var det så ikke en idé, hvis man spillede årets sidste kamp i årets sæson under tag og opvarmning. Jeg ved ikke, hvad det koster, men hvad siger I - skal FCK inviterer til Julebal under tag i Parken den 9. december?


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    528

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Fra min plads på NC er det meget uhensigtsmæssigt med taget, da de bærende stolper i den grad generer udsynet. Vinter og kulde kommer i 1. kvartal af året, så jeg er absolut modstander af "taget". Fodbold er sq ikke en halsport.
    Fucking
    Cool
    København

    Fodbold er ikke et spørsmål om liv
    eller død...............Det er meget mere.
    Fremtiden er LYS.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,482

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Hermed et forslag, som jeg ønsker at høre folks holdning til (også gerne en officiel udmelding fra FCK)

    Det er en kendt sag, at tilskuertal også afhænger af temperatur. Nu har turnerings-udvalget af årsager, som ingen forstår, valgt at lægge en af sæsonens store kampe midt i december, hvor det kan være koldt - meget koldt.
    Minus grader er ikke noget, som lokker folk af huse, og når vi nu har et stadion med tag, og som tilmed kan opvarmes, var det så ikke en idé, hvis man spillede årets sidste kamp i årets sæson under tag og opvarmning. Jeg ved ikke, hvad det koster, men hvad siger I - skal FCK inviterer til Julebal under tag i Parken den 9. december?
    Jeg foretrækker altid fodbold spillet under Guds åbne himmel. Tag en tyk striktrøje, lange rør og et arsenal af godt gemte bittere med i Parken, og så vil man slet ikke mærke kulden.
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Forudsat det er et tiltag som kan lokke flere i parken kan det efter min mening forsøges, tag eller ej kommer der ikke flere end at pladsen til at flytte dem som sidder ved stolperne kan få pladser med bedre udsyn. Dog mener jeg til gengæld man må høre sæsonkortholdere som sidder på berørte pladser!

    Off Topic: hvor mange FCN-"fans" var der sidste gang? Har FCN en politik om at tape munden sammen på fansne?
    Sidst redigeret af Bakkedal : 14.11.12 kl. 12:43 Årsag: Dårlig formulering.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Forslaget i den her tråd er vel forhåbentlig en joke? Skal vi så ikke bare lukke parken og have taget på hele tiden, og få lagt kunstgræs nu vi er i gang? Er kampens betydning stor nok, så skal der nok komme en masse tilskuere, lave temperaturer eller ej.

    mvh. Brokke

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Forslaget i den her tråd er vel forhåbentlig en joke? Skal vi så ikke bare lukke parken og have taget på hele tiden, og få lagt kunstgræs nu vi er i gang? Er kampens betydning stor nok, så skal der nok komme en masse tilskuere, lave temperaturer eller ej.

    mvh. Brokke

    Er som sådan delvist enig i at det ikke er verdens bedste ide. MEN jeg forstår formålet med tråden, og jeg synes egentlig at alle sten bør vendes for at få flere i parken, hvilket især er svært når termometret siger -20.

    Jeg synes dog ingenlunde at det kan sammenlignes med at lave skøjtebane (plastplæne/kunstgræs). Taget ville være et tiltag for tilskuerne, det vil efter min bedste overbevisning ikke påvirke spillet på banen.

    Jeg var til kampen mod Panatinaikos for et par år siden, og der generede taget ikke mig det mindste, dog kan jeg godt se at det er surt for dem som bliver flyttet fra deres pladser.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    565

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Fodbold skal spilles for åben himmel.



    Og husk, der må ikke kastes med snebolde mod banen.

    Just my 50 cent





    .

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Der var ikke tag på mod Panathinaikos, så at det ikke generede dig, kan ikke undre. Desuden er det nok i overkanten at tro, at det vil blive -20 grader. Omkring frysepunktet er nok mere sandsynligt, og så skal man bare have en varm jakke på, så går det fint. Lige i dette tilfælde må jeg indrømme, at jeg er ligeglad med, om taget kan lokke lidt ekstra folk i Parken, synes det er vigtigere at sørge for en god oplevelse for dem, som rent faktisk dukker op. Og taget er ikke ligefrem en garant for en god oplevelse efter min mening.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Der var ikke tag på mod Panathinaikos, så at det ikke generede dig, kan ikke undre. Desuden er det nok i overkanten at tro, at det vil blive -20 grader. Omkring frysepunktet er nok mere sandsynligt, og så skal man bare have en varm jakke på, så går det fint. Lige i dette tilfælde må jeg indrømme, at jeg er ligeglad med, om taget kan lokke lidt ekstra folk i Parken, synes det er vigtigere at sørge for en god oplevelse for dem, som rent faktisk dukker op. Og taget er ikke ligefrem en garant for en god oplevelse efter min mening.
    Jeg tror, I taler forbi hinanden: Der var rullet tag over Parken, da vi tabte til Panathinaikos i UEFA Cup i begyndelsen af november 2007.

    Men ikke næste gang vi fik besøg af dem, da vi slog dem i starten af december i Champions League 2010.

    Der bør dog ikke være tag på, hvis det på nogen måde kan undgås - både på grund af udsynet bag de to store stolper, og ikke mindst fordi det åbenbart er umuligt at lave tv under taget uden at spærre udsynet totalt for en masse folk ovenpå.



    mvh,
    -smølle

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    10

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Er der ikke også noget med at det slet ikke er tilladt at spille under tag, når det er superliga? Man må gerne i Europa kampe, men ikke i superligakampe. Sådan har det været engang, kan dog godt være at de regler er ændret.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Der var ikke tag på mod Panathinaikos, så at det ikke generede dig, kan ikke undre. Desuden er det nok i overkanten at tro, at det vil blive -20 grader. Omkring frysepunktet er nok mere sandsynligt, og så skal man bare have en varm jakke på, så går det fint. Lige i dette tilfælde må jeg indrømme, at jeg er ligeglad med, om taget kan lokke lidt ekstra folk i Parken, synes det er vigtigere at sørge for en god oplevelse for dem, som rent faktisk dukker op. Og taget er ikke ligefrem en garant for en god oplevelse efter min mening.
    Glemte lige at vi mødte dem i CL... og -20.... well, jeg nævnte ingen skala :-)

    Mod Pana (i UEFA-cup 2007) kan det være at jeg bare har været heldig med pladsen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    og -20.... well, jeg nævnte ingen skala :-)
    Well. Det gør det jo kun endnu koldere, hvis du tænkte i fahrenheit eller kelvin. Hvilken skala havde du i tankerne? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af scuba Se meddelelser
    Er der ikke også noget med at det slet ikke er tilladt at spille under tag, når det er superliga? Man må gerne i Europa kampe, men ikke i superligakampe. Sådan har det været engang, kan dog godt være at de regler er ændret.
    Det har der nu aldrig været noget i vejen for. Og vi har gjort det før - mod samme modstander :-)

    mvh,
    -smølle

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Nej tak til tag over Parken, når vi spiller fodbold. Ja, stemningen bliver bedre og det gør det sikkert også nemmere for spillerne uden mulig regn og kold blæst.
    Jeg ser det dog som en del af selve fodboldspillet, at man kan komme ud for dage hvor det ikke er optimale forhold. Dette gælder både for spillerne, men bestemt også for publikum.

    Taget fjerner noget af charmen (ja, også selvom vejret er elendigt) + at en del fra C & A tribunerne vil få en stor pæl foran sig, som ødelægger deres udsyn..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Forslag: Spil FCK-FCN den 9. december under tag og med opvarmning

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Well. Det gør det jo kun endnu koldere, hvis du tænkte i fahrenheit eller kelvin. Hvilken skala havde du i tankerne? :-)
    ...oO(-20 Kelvin...)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Her er lidt opvarmning til EFB kampen
    By FCK - Randers in forum Kultur
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.05.09, 21:33
  2. Opvarmning Vejle away
    By Super_hansen in forum Bazar
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 10.06.07, 16:52
  3. Opvarmning i Esbjerg by
    By Chalff in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.08.06, 18:56
  4. Opvarmning til Mallorca kampen
    By Goof in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 26.11.03, 08:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •