Se afstemningsresultater: Hvordan var Dubrinov?

Stemmeafgivere
151. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Han var alt fo sjov; han gjorde det virkelig til en morsom kamp!

    76 50.33%
  • Han var så skidt, at det var til at græde over...

    54 35.76%
  • Aldrig igen...Det var alt for spændende med ham!

    21 13.91%
  • Ved ikke/andet?

    19 12.58%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Hvad synes du om Dubrinov?

  1. #1
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397

    Hvad synes du om Dubrinov?

    ...ja, hvad synes I om dommeren og hans kollegaer :-)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    1,815
    Yes, han var nok den, der gjorde det til en oplevelse. Absolut et spændende bekendskab, men jeg tvivler på at han går videre til 2. runde :-)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    209
    Fordelen ved for eksempel bulgarske dommere er jo, at de ikke er så dyre igen. Det er muligvis de tre bedste flasker rødvin med tilhørende PS&E kuglepenne, NCH nogensinde har givet ud. Her kan man i hvert fald godt tale om at blive bortdømt! Det sjoveste var næsten da Kihlstedt snuppede et straffe, stående en halv meter fra stregen. Da ungarernes keeper skal sparke gør han dommeren opmærksom på at Kihlstedt står "forbudt". Dommeren reagerer ved at bede ungareren om at ligge bolden præcist på pletten, og Kihlstedt lister langsomt ind på stregen- uden dommerens tiltale...

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    40
    Situationen med Khilsted og stregen lage jeg også mærke til. Synes også det var en meget sjov reation fra dommerens side :D

    Men det er sjældent dommere gør noget ved, at målmanden står for langt fremme. Et godt eksempel er CL-finalen hvor især Dida står meget langt fremme.
    Hafnia kan ikke købes for hættetrøjer og stickers.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    135
    ›Fordelen ved for eksempel bulgarske dommere er jo, at de ikke er
    ›så dyre igen. Det er muligvis de tre bedste flasker rødvin med
    ›tilhørende PS&E kuglepenne, NCH nogensinde har givet ud. Her
    ›kan man i hvert fald godt tale om at blive bortdømt! Det sjoveste
    ›var næsten da Kihlstedt snuppede et straffe, stående en halv
    ›meter fra stregen. Da ungarernes keeper skal sparke gør han
    ›dommeren opmærksom på at Kihlstedt står "forbudt".
    ›Dommeren reagerer ved at bede ungareren om at ligge bolden
    ›præcist på pletten, og Kihlstedt lister langsomt ind på stregen-
    ›uden dommerens tiltale...

    Eller da en spiller får skæld ud fordi han havde krampe...

  6. #6
    Andreas er offline Amsterdam Arena 23/08-06
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,397
    ››Fordelen ved for eksempel bulgarske dommere er jo, at de ikke er
    ››så dyre igen. Det er muligvis de tre bedste flasker rødvin med
    ››tilhørende PS&E kuglepenne, NCH nogensinde har givet ud. Her
    ››kan man i hvert fald godt tale om at blive bortdømt! Det sjoveste
    ››var næsten da Kihlstedt snuppede et straffe, stående en halv
    ››meter fra stregen. Da ungarernes keeper skal sparke gør han
    ››dommeren opmærksom på at Kihlstedt står "forbudt".
    ››Dommeren reagerer ved at bede ungareren om at ligge bolden
    ››præcist på pletten, og Kihlstedt lister langsomt ind på stregen-
    ››uden dommerens tiltale...

    ›Eller da en spiller får skæld ud fordi han havde krampe...

    Ja det var grinern...

    Men den bulgarske linie bliver ligesom lagt i starten, da den ene linievogter gør opmærksom på sig selv ved at dømme omkast! Hvor tit sker det i international fodbold? Fair nok; omkast = FCK's bold...men nej, de kan heller ikke finde ud af at stå rigtigt, måske et medlidenhedsomkast = bolden tilbage til Ungarerne :-)

    ...og derefter alle de gule kort han begyndte med; han gjorde det så komisk, men nu når man er lidt nede igen er det ikke så fedt, at både Peter Nielsen og Røll (flere?) har karantæne, når vi møder et storhold....

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    345
    Er jeg den eneste der syntes at dommeren var udemærket? Ok han gav lidt mange kort, men han overså da ingen frispark.
    -Er det ikke bare en dårlig undskyldning for vores ineffektive spil i aftes, i er ved at finde frem.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Ja!

    ›Er jeg den eneste der syntes at dommeren var udemærket?

    JA!
    Sjældent har jeg set så dårlig en dommer, tænk hvis han havde dømt den anden vej- altså imod os!

    Ok han
    ›gav lidt mange kort, men han overså da ingen frispark.

    ›-Er det ikke bare en dårlig undskyldning for vores ineffektive
    ›spil i aftes, i er ved at finde frem.

    Jeg tror ikke at du finder mange herinde, som ville finde på at bruge dommeren som undskyldning for det ideforladte spil FCK fremførte i går!
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361
    Sjove episoder:

    Da Nedre C blev vilde da han dømte et forkert indkast til Ferens og dommeren skyndte sig at dømme for omkast fordi ungaren ikke stod der hvor bolden var røget ud.
    Eller da han overfusede spilleren der lige var blevet ramt af et pænt hårdt frispark og lå og ømmede sig :-)

    Møller der mister bolden. Lader sig falde, piiifftttt frispark til FCK :-)))

    De to straffespark var bare for meget :-)

    Damn hvor blev de dog booortdømt.
    Klaus A

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    55
    Syntes nu stadig den bedste detalje han kunne komme med, var da han leverede hvad han selv troede var gult kort nummer 2 til Vukmir, og bad ham om at forlade banen.

  11. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    84
    ›Syntes nu stadig den bedste detalje han kunne komme med, var da
    ›han leverede hvad han selv troede var gult kort nummer 2 til
    ›Vukmir, og bad ham om at forlade banen.

    Vi kan da kun håbe at det var gult kort nummer 2. Hvis ikke er der vel en risiko for at kampen skal spilles om. :-(

    Stiv

  12. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    55
    Det tror jeg ikke at der er. Hvis Vukmir var blevet udvist for hands on eller en nødbremse, uden at han havde gjort noget der mindede om det, så måske. Men hvis det er en ren teknisk fejl fra dommerens side, så tvivler jeg på det.
    Og hvis det var, burde det så ikke kun være Silver goal tiden der blev spillet om?

  13. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    345
    ›Sjove episoder:

    ›Da Nedre C blev vilde da han dømte et forkert indkast til Ferens
    ›og dommeren skyndte sig at dømme for omkast fordi ungaren ikke
    ›stod der hvor bolden var røget ud.
    Jeg syntes nu at han løb meget langt ned af linien. Enten det eller det at begge fødder ikke var plantet på jorden. Der kunne selvfølgelig også være "overtrådt"

    ›Eller da han overfusede spilleren der lige var blevet ramt af et
    ›pænt hårdt frispark og lå og ømmede sig :-)
    Ja tak men der var vel ingen grund til at han skulle ligge og trække tiden vel - Godt gået af dommeren og fen. spilleren humpede jo heller ikke derfra (han var nok for gal til at mærke smerten!)

    ›Møller der mister bolden. Lader sig falde, piiifftttt frispark til FCK :-)))
    De havde nu godt fat i møllers trøje og zuma's ankler - så jeg kan ikke se hvor du vil hen? Endelig en dommer der ser den slags.

    ›De to straffespark var bare for meget :-)
    Bora's version af svanens død var røveri. Men Møller bliver klart revet omkuld og klokkeklart straffe.

    ›Damn hvor blev de dog booortdømt.
    ›Klaus A

    Jeg skrev nu heller ikke formidabel præstation, blot udemærket. Jeg har masser af dårligere dommere på dette niveau.

  14. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,559
    ›De to straffespark var bare for meget :-)

    Hvad mener du? Der er da klart benspænd på Ziv. Om det er udenfor eller indenfor kan sgu fløjtes begge veje. Jeg mener den er inde ;-)

  15. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Dommeren var rimelig god igår.

    Jeg kan slet ikke følge alle jer , der mente har ikke var ok. Han kunne sagtens have givet et gult kort mere til den ungarer som stemplede ind på skinnebenet af Bisgaard, så ville antallet af gule kort havde været 9. Men der var ikke et for meget i den kamp.
    Dommeren var konsekvent m.h.t. hiven og flåen i trøjen, 9,15 meters afstanden, indkastsituationen (som nogen her omtaler) klart der skal dømmes når spillerne snyder 15-20 meter ved indkastet. Straffesparkene er korrekte. Påtaler og advarsler til de spillere der sinker spillets igangsætning ved at foregive skader og andet.
    Han kunne sagtens have uddelt et par røde kort mere i den kamp, så havde det været perfekt.
    Tri ikke, at de ungarske spillere ikke vidste hvad de gjorde. Med hensyn til bemærkningen om han ikke kommer til at dømme i 2. runde er noget vrøvl på den måde at det er der ingen af de dommere som dømte i første der gør. Men vi kan sagtens se ham i den tredie eller fjerde runde igen.
    Om vi havde været tilfredse hvis han havde dømt mod FCK? Dommeren skal dømme for de forseelser som han ser uanset hvilket hold han dømmer og det gjorde han. Der er ikke i fodboldloven skelen til "tynde eller tykt" straffespark, men kun om der beåes en af de 8 forseelser til et frispark og hvis det begåes i straffesparksfeltet er der straffe. Så simpelt er reglerne.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad synes du om VM 2006?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.07.06, 00:07
  2. Hvad synes du nu om Krøniken?
    By Ethic in forum Diverse
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 15.02.05, 02:39
  3. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  4. Hvad synes du om afstemninger?
    By PeterMT in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 15.01.04, 16:32
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •