Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Brugge = Lars Jacobsen.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Brugge = Lars Jacobsen.

    Jeg så lige at Brügge er villige til at smide 6 mill for LJ.

    Umiddelbart synts jeg det er en god pris at få for en 33 årige, og hvis FCK kan presse prisen lidt op så syntes jeg man skal slå til. Umiddelbart er jeg ikke utilfreds med LJ spil i FCK overhovdet, Jeg syntes bare Pospech var langt bedre end LJ, han var langt mere målfarlig end LJ og havde et godt skud udefra. På de defensive pligter er de nok lige gode måske med et meget lille plus til LJ.

    Nu skal man selvfølgelig ikke sælge bare for at sælge. Det kræver Self CV har en fuldt god erstatning klar i kullissen før man gør det.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    231

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Lars Jacobsen er ufattelig vigtig for holdet i næste halvsæson. Det må meget gerne være en and.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg så lige at Brügge er villige til at smide 6 mill for LJ.

    Umiddelbart synts jeg det er en god pris at få for en 33 årige, og hvis FCK kan presse prisen lidt op så syntes jeg man skal slå til. Umiddelbart er jeg ikke utilfreds med LJ spil i FCK overhovdet, Jeg syntes bare Pospech var langt bedre end LJ, han var langt mere målfarlig end LJ og havde et godt skud udefra. På de defensive pligter er de nok lige gode måske med et meget lille plus til LJ.

    Nu skal man selvfølgelig ikke sælge bare for at sælge. Det kræver Self CV har en fuldt god erstatning klar i kullissen før man gør det.
    Omvendt er jeg ikke ÉT sekund i tvivl om at Remmer kan løfte opgaven, uagtet hans manglende rutine og hvad der dertil hører.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    På den ene side er det en rigtig god pris for en 33-årig, der måske er færdig med at spille om 1-1½ år, og jeg synes faktisk, at Lars allerede viser tegn på, at karrieren synger på sidste vers. Han har ikke luft til at tage alle de ekstra løb i offensiven, som tvinger modstanderne til at forholde sig til en trussel mere, og hans returløb halter også. Hans svage hovedspil er også blevet udstillet nogle gange i dette efterår - om det skyldes dårligere springkraft, timing eller hvad, ved jeg ikke.

    Omvendt er han driftsikker, ganske stabil og naturligvis meget rutineret, hvilket kommer hele holdet til gavn. Det afgørende punkt må dog være, at vi ikke har en afløser klar i truppen. Remmer har slet ikke vist nok til, at han kan overvejes som førstevalg allerede nu, så medmindre Mikael Lustig pludselig ikke gider at spille i Celtic længere, vil jeg håbe, at Lars bliver i København...men ikke i four more years.
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Tror og håber, at det er en and, men hvis det er rigtig og LJ gerne vil selv, synes jeg ikke man skal stå i vejen. Det går nok, ikke mindst hvis man sørger for, at købe en en virkelig leder til vinter (f. eks. en midtbanespiller).
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    936

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Medminde Lars rigtig gerne vil afsted vil det være et helt håbløst salg. Han er vores anfører, en af de mest stabile spillere og en helt central del af vores farlige højre side. De småpenge vi kan få for ham kan jeg på ingen måde se skulle opveje det tab det vil være hvis han smutter. Remmer har vist fine takter, men at smide ham i ilden i CL vil være et kæmpe sats. Hvis vi forhåbentlig skal spille CL til næste efterår vil LJs rutine og høje bundniveau være meget vigtigt. Jeg vil græde snot hvis han smutter til Brügge for 6 mille.
    hilsen
    VonZee
    Nu er den der. Den er stensikker; med statsgaranti!

    "...jeg synes, man ser flere og flere steder, hvor fansene holder med sig selv" Citat: Troels Bech, BT 28.09.10

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #7
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Var det virkeligt nødvendigt at oprette en helt ny tråd til det her emne? Det er trods alt bare et rygte.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Man mærker jo ingenlunde at Lars er blevet 33 år gammel! Han er aldrig skadet, spiller de fleste kampe (kunne sikkert spille dem alle, om nødvendigt) og rusher op/ned af kanten som var han halvt så gammel. Hvis han gider, kan han IMO nemt spille et par år endnu på et niveau, der er mere end tilstrækkeligt til at han vil være vores førstevalg på højrebacken.

    Alt har naturligvis en pris, men Lars' må være NOGET højere end 6 millioner kroner på nuværende tidspunkt.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Brügge = Lars Jacobsen.

    Citat Oprindeligt indsendt af VonZee Se meddelelser
    Medminde Lars rigtig gerne vil afsted vil det være et helt håbløst salg. Han er vores anfører, en af de mest stabile spillere og en helt central del af vores farlige højre side. De småpenge vi kan få for ham kan jeg på ingen måde se skulle opveje det tab det vil være hvis han smutter. Remmer har vist fine takter, men at smide ham i ilden i CL vil være et kæmpe sats. Hvis vi forhåbentlig skal spille CL til næste efterår vil LJs rutine og høje bundniveau være meget vigtigt. Jeg vil græde snot hvis han smutter til Brügge for 6 mille.
    Jeg er helt enig.

    Desuden kan et vintersalg af Lars blive meget dyrere end de 6 mio. vi indkasserer + hans sparrede løn. Vi har brug for hans rutine til at hive skabet hjem igen og igen når der skal spilles CL i efteråret (om fodboldguderne vil skænke os dette - antijinx). Hans er vores suverænt bedste spiller i foråret, en kulturbærer og tør tage bladet fra munden og sige hvad der skal siges.

    Isoleret set er 6 mio. for en aldrende back da rigtig flot, men imo står 6 mio. plus der løse slet ikke mål med hans betydning for holdet i et større perspektiv.

    Jeg kan kun sige: 4 more years!!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lars Jacobsen
    By Paul in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 04.04.05, 13:02
  2. Tak til Lars Jacobsen !
    By Ludoman in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 29.09.04, 16:41
  3. Lars Jacobsen til EM !?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 15:49
  4. Lars Jacobsen
    By alansmith in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.01.04, 12:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •