Side 15 af 15 FørsteFørste ... 512131415
Viser resultater 211 til 213 af 213

Emner: Sanktioner overfor BIF!

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    https://www.bt.dk/superligaen/superl...-smag-i-munden

    Her bekræftes det at klubben tilbød OB en kompensation, men som de ikke fandt tilfredsstillende. Som jeg husker det ville de også have dækket tabt food/beverage salg ud over billetterne.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg er helt enig. I sig selv havde en potentiel hjemmekamp uden tilskuere været værre - især når det er 100% sikkert at der kommer flere sager, og at den betingede straf derfor naturligvis burde udløses. Desværre er det også 100% sikkert, at uanset hvad der måtte komme af indberetninger, ville den betingede dom aldrig komme i spil alligevel. I dét lys, er enhver konsekvens jo faktisk en skærpelse.

    Hvordan man i første omgang kommer frem til en betinget sanktion på hjemmebane, for derefter at give en ubetinget straf på udebane, det står så lidt hen i det uvisse. Af uransagelige årsager, begrunder appeludvalget aldrig sine afgørelser, hvorfor det er helt umuligt at gennemskue årsag/konsekvens. Også fremover.

    Man kan så selv gætte løs, og lede efter en rød tråd i afgørelserne. Skulle der være sådan én et sted, har jeg indtil videre ikke kunnet finde den.
    Er muligvis nævnt andet sted i tråden, men den ligger jo helt på linie med den straf vi fik efter ballade i Brøndby. Så der er den røde tråd.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #213
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Er muligvis nævnt andet sted i tråden, men den ligger jo helt på linie med den straf vi fik efter ballade i Brøndby. Så der er den røde tråd.

    Mattsson #1988
    Altså dengang hvor vi først fik én straf, for så senere - efter appel -, at modtage en helt anden sanktion end der først var lagt i ovnen til?

    Jo, på den måde ligner det selvfølgelig, der har du en pointe. Også selvom vi så endte med at slippe noget billigere, og bøf nu får skærpet deres straf. Men hey, det er vel bare den slags småting man må tage med, når man vælger at rulle terningerne.

    Mennøh... jeg har så altså stadig lidt svært ved at få øje på den der røde tråd. Bevares, synet er ikke blevet bedre med alderen, men når jeg ind imellem får stillet skarpt på DBU og deres appeludvalg, ser jeg stadig kun en pinlig og uforudsigelig rodebutik.
    Sidst redigeret af Jinx : 20.09.18 kl. 19:11 Årsag: Slåfejl. Er på vej i Parken, så det gik lidt stærkt.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

Side 15 af 15 FørsteFørste ... 512131415

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sanktioner mod Danmark og Parken lempet
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 14:14
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Tonen overfor modstandere
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.09.03, 19:07
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •