Side 3 af 15 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 213

Emner: Sanktioner overfor BIF!

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Den største straf for BIF ved det her er vel at alle investorer og sponsorer vil tænke sig om 2 gange før de kaster 150 mill. i "klubben"

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    286

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Den største straf for BIF ved det her er vel at alle investorer og sponsorer vil tænke sig om 2 gange før de kaster 150 mill. i "klubben"
    Jeg er meget enig.

    Når man skal gøre boet BIF op iøjeblikket er der ikke fandes meget der er noget værd hvis man ikke altid har drømt om at eje en betonklods ved en motorvej. Så er det eneste der er tilbage brandet BIF og fansne. Brandet har taget rigtig rigtig stor skade igår, og er blevet åbentlyst for enhver at det 2. aktiv fansne er der kæmpe problemer med.

    Desuden skal en investor også tænke sig om firmaets eller hans brand er rigtig godt at få kædet sammen med hooligans.

    Det ville være så poetisk smukt hvis det i sidste ende er de fans som har skreget på det hele er Per Bjerregaards skyld, er dem der er den direkte årsag til de må lukke butikken.
    Et godt fynsk bøgetræ taber ikke et eneste blad, fordi et par svin gnubber sig lidt op ad stammen

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Den største straf for BIF ved det her er vel at alle investorer og sponsorer vil tænke sig om 2 gange før de kaster 150 mill. i "klubben"
    Tvivler sgu på det har noget at sige...
    Der findes mange fjolser med for mange penge mellem hænderne, og nogen af dem skal nok poste lidt $ i den skod klub.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    546

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Til debatten omkring boycut af at spille derude:






    Sådan så bussen ud senest i oktober måned, hvor U17 holdet spillede ude i Brøndby. Det er ikke første gang at ungdomsholdene oplever den slags - op mod 50 Brøndbyfans dukker op derude til kampene mellem FCK og vestegnen.
    Hvis det så bare var for at bakke deres eget hold op så pyt da, men det er med personlige svinere som "din mor er luder", "håber du dør dit fc svin" og mange andre ting i den dur. Ikke nok med det, men det har enddog været helt derude, hvor der har været meget racistiske tilråb af varierende slags! Ikke bare imod en voksen professionel fodboldspiller, men imod unge drenge, som ikke engang har en kontrakt, er fyldt 18 og jeg kunne blive ved.
    Det er simpelthen ikke acceptabelt og noget af det er jo direkte strafbart og foregår ikke 'kun' imod vores reservehold når de er derude. Der er det professionelle spillere, som selvfølgelig ikke skal chikaneres eller stå model til racistiske tilråb, men man må formode at de er lidt mere 'rustet' til at der bliver råbt skældsord mod dem og kan trække på skuldrene af det.. Jeg er sikker på, at det er til nogle af de episoder med hærværk på busser, tilråb af den mere personlige karakter samt det racistiske, som har gjort at Hørsholt udtaler sig som han gør.

    Kilden er nogle af de ungdomsspillere, som spiller for vores U-hold, men som også har deres gang på Sektion 12..


  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Jeg tror folk ville blive overraskede, hvis de vidste hvad der sker til de reserveholdskampe og U-kampe. Jeg har overhørt folk prale med, at de ligefrem går til de kampe som en festopvarmer, fordi her "kan man gøre hvad der passer en" (fordi der ikke er kontrol osv.).

    Nå. Andetsteds oplyser Pestegnens hårdtprøvede basser, at de opfatter vores kontrollører som "helte". Kan nogen bekræfte, hvad dét går ud på ?
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    891

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Mon ikke de henviser til at det er vores vagter der stiller sig op på linie således at folk ikke kommer tættere på vores afsnit end tilfældet var.


  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    647

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Jeg tænker at politiet syntes at det er temmeligt flot at 20-30 af vores vagter, forsøger at forhindre en ren katastrofe. Selvom de "blot" gør deres job, så tager jeg fanme hatten af for deres snarrådighed. Og så kræver det altså lidt nosser, at dæmme op for en hob halv-aber, der udmærket ved hvem vagterne i de orange veste tilhører.

    Det er sjældent at vi roser vores kontrollører, men i denne situation syntes jeg nu nok at de skal have al den kredit de kan få.
    The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss.
    -Douglas Adams
    Hicks's Avatar


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Det behøver ikke engang at være på FCK pro/elite niveau at den slags foregår ud i Brøndby. Jeg har selv været ude for ballade fra både spillere og tilskuere til en 3. holdskamp for yndlinge. Her blev spillere truet med hjørneflag og der stod et "tæskehold" og ventede på os efter vi havde klædt om.

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Til debatten omkring boycut af at spille derude:
    Det er ikke første gang at ungdomsholdene oplever den slags - op mod 50 Brøndbyfans dukker op derude til kampene mellem FCK og vestegnen.
    Hvis det så bare var for at bakke deres eget hold op så pyt da, men det er med personlige svinere som "din mor er luder", "håber du dør dit fc svin" og mange andre ting i den dur. Ikke nok med det, men det har enddog været helt derude, hvor der har været meget racistiske tilråb af varierende slags! Ikke bare imod en voksen professionel fodboldspiller, men imod unge drenge, som ikke engang har en kontrakt, er fyldt 18 og jeg kunne blive ved.
    Det er simpelthen ikke acceptabelt og noget af det er jo direkte strafbart og foregår ikke 'kun' imod vores reservehold når de er derude. Der er det professionelle spillere, som selvfølgelig ikke skal chikaneres eller stå model til racistiske tilråb, men man må formode at de er lidt mere 'rustet' til at der bliver råbt skældsord mod dem og kan trække på skuldrene af det.. Jeg er sikker på, at det er til nogle af de episoder med hærværk på busser, tilråb af den mere personlige karakter samt det racistiske, som har gjort at Hørsholt udtaler sig som han gør.

    Kilden er nogle af de ungdomsspillere, som spiller for vores U-hold, men som også har deres gang på Sektion 12..
    det der havde jeg absolut ingen idé om... hold da op hvor må man være syg i hovedet hvis man kan stå en gruppe på 50 voksne mænd og svine drenge på 15-17 år til...! jeg er rystet!

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Så er biffan ved at få vendt pressestemningen.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1875163.ece

    /Jesper
    cossie's Avatar

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Så er biffan ved at få vendt pressestemningen.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1875163.ece
    Og de vil sikkert blive godt hjulpet af denne:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...te-fyrvaerkeri

    Øverste video efter 1.16 min

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    De artikler er efter min mening totalt irrellevante...

    Hvem som kastede først er jo ligegyldigt, fokus bør lægges på AT der bliver kastet med fyrværkeri fra BEGGE lejre! Det skal stoppes, og det kræver handling fra DBU, NU, det ærgrer mig, at FCK-fans (egentlig generelt fans, men især vores) overhovedet har det skidt med ind på tribunen!

    Dog kan vi vel alle være enige om at det ingenlunde var eskaleret i den grad, hvis bif's sikkerhed ikke havde været lige til at lukke op og skide i...!

    Objektivt set mener jeg at denne episode bør medføre straffe til begge klubber, dog med en noget større straf til bif, da de står med det overordnede ansvar.


  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    De artikler er efter min mening totalt irrellevante...

    Hvem som kastede først er jo ligegyldigt, fokus bør lægges på AT der bliver kastet med fyrværkeri fra BEGGE lejre! Det skal stoppes, og det kræver handling fra DBU, NU, det ærgrer mig, at FCK-fans (egentlig generelt fans, men især vores) overhovedet har det skidt med ind på tribunen!

    Dog kan vi vel alle være enige om at det ingenlunde var eskaleret i den grad, hvis bif's sikkerhed ikke havde været lige til at lukke op og skide i...!

    Objektivt set mener jeg at denne episode bør medføre straffe til begge klubber, dog med en noget større straf til bif, da de står med det overordnede ansvar.
    Jeg er helt enig med dig. Se nu denne artikel http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...te-fyrvaerkeri

    De skriver at FCK startet med at kaste fyrværkeri. Undskyld mig, men HVAD FANDEN laver BIFS fans overhovdet på Plænen til at starte med. De trækker herefter over til FCK sektionen for at provokere, MAn kan sg da regne ud der vil ske konfrontationer når de står 20 meter fra FCK fans og synger smedesange.

    Jeg syntes det er komisk at der kommer artikler med "JAMEN FCK STARTEDE" når BIFS fans overhovdet ikke skulle være på plænen til at starte med. Suk

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    "Hvem startede"-artikler er latterlige, fordi det er et børnehave-perspektiv at lægge på sagen. De har dog lige nu den effekt, at de modererer det billede af situationen, som oprindeligt var dominerende: At det udelukkende var BIF's tilhængere, der gik over stregen. Men faktum er jo, at FCKs tilhængere også har optrådt grænseoverskridende ved at udøve hærværk på tribunen og at deltage i den kasteduel, der foregik. Uanset hvor provokeret man kan have følt sig, er der ingen undskyldning for at kaste nødblus og andre ting, smadre sæder eller at sparke hegnet i stykker. Ja, Brøndby har ansvaret for, at situationen kunne opstå, men FCK-tilhængerne deltog i den, hvilket de ret beset ikke var tvunget til.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Enig i at bøfs sikkerhed bærer det største ansvar, men vores ansvar skal ingenlunde underkendes!

    Jeg synes at denne diskussion udvikler sig til hvad der ligner en politisk valgkamp. Man bør fra begge ledelsers side sætte sig ned og analysere hvad der gik galt. Lige præcis forventningen om en lignende situation holdt mig fra at tage derud i onsdags, hvordan bøf ikke har set det komme må guderne vide. MEN vi skal også feje for egen dør, med det mener jeg, at vi i fællesskab med ledelse og fankoordinator skal komme pyroteknik til livs, i onsdags og mod Stuttgart så vi hvorfor!

    Ved godt at tråden handler om en straf til bøf, og en fortjent en af slagsen, men FCK fortjener desværre også en straf.
    Sidst redigeret af Bakkedal : 30.11.12 kl. 15:06 Årsag: Garneren var hurtigere på tasterne.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Side 3 af 15 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sanktioner mod Danmark og Parken lempet
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 14:14
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Tonen overfor modstandere
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.09.03, 19:07
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •