Side 4 af 15 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 213

Emner: Sanktioner overfor BIF!

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    40

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Belli Se meddelelser
    Til debatten omkring boycut af at spille derude:






    Sådan så bussen ud senest i oktober måned, hvor U17 holdet spillede ude i Brøndby. Det er ikke første gang at ungdomsholdene oplever den slags - op mod 50 Brøndbyfans dukker op derude til kampene mellem FCK og vestegnen.
    Hvis det så bare var for at bakke deres eget hold op så pyt da, men det er med personlige svinere som "din mor er luder", "håber du dør dit fc svin" og mange andre ting i den dur. Ikke nok med det, men det har enddog været helt derude, hvor der har været meget racistiske tilråb af varierende slags! Ikke bare imod en voksen professionel fodboldspiller, men imod unge drenge, som ikke engang har en kontrakt, er fyldt 18 og jeg kunne blive ved.
    Det er simpelthen ikke acceptabelt og noget af det er jo direkte strafbart og foregår ikke 'kun' imod vores reservehold når de er derude. Der er det professionelle spillere, som selvfølgelig ikke skal chikaneres eller stå model til racistiske tilråb, men man må formode at de er lidt mere 'rustet' til at der bliver råbt skældsord mod dem og kan trække på skuldrene af det.. Jeg er sikker på, at det er til nogle af de episoder med hærværk på busser, tilråb af den mere personlige karakter samt det racistiske, som har gjort at Hørsholt udtaler sig som han gør.

    Kilden er nogle af de ungdomsspillere, som spiller for vores U-hold, men som også har deres gang på Sektion 12..

    Det dér er bare så vanvittigt bekymrende. Der er sgu nogle vestegnsbøhtosser, der tydeligvis er helt brændt af på øverste etage. :(


    Såfremt BIF stik imod forventning skulle taberdømmes, ville det pikere min retfærdighedssans, men absurd tunge bøder for kast efter FCK spillere og generel elendig sikkerhed er mere end velkomne.
    Jeg får myrekryb af det faktum at Emil B. stadigvæk er ansvarlig derude - få ham nu fyret og spar lidt på jeres kringleudgifter!

    Cheers

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Så er biffan ved at få vendt pressestemningen.

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1875163.ece
    Det er vel på sin plads, at det også kommer frem, at en del FCKere opførte sig som idioter. Kan vel ikke retfærdiggøre meningsløst hærværk pga BIFs pitch invasion.
    Ærgerligt FCerne ikke kunne styre sig. Det havde om noget sværtet bIF til, hvis vores "fans" havde haft hjernen med :( Øv!


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Sanktioner overfor BIF!


  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    12

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Jeg kunne godt tænke mig, at de blev dømt til at spille en kamp med alle spillerne på tribunerne. Bare så'en for at bringe lidt balance i kosmos igen.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Keglerne kan bare ikke holde sig i skindet.
    http://www.sporten.dk/superligaen/bi...t-til-dbu-igen

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Problemet er blot der intet sker fra DBUs side...

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Lars Nordlund bemærkede dog også af positive ting, at nogle Brøndby-fans selv smed et antændt romerlys ud af stadion, og det vil også figurere i rapporten.

    http://www.bold.dk/nyt/Snebolde-fra-...ns-indberettes
    Brækker mig
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Keglerne kan bare ikke holde sig i skindet.
    http://www.sporten.dk/superligaen/bi...t-til-dbu-igen
    Det der er altså en joke. Indberettet for snebolde - seriøst?
    Mvh.
    Dane

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    364

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Så du mener altså at det er helt ok, at tyre snebolde i fjæset på modstander holdet? Seriøst?
    MVH
    FMC


  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Når man tænker på at vi blev negativt noteret hos DBU, fra dommeren, i forbindelse med vores seneste hjemmekamp imod FCM, for "hjemmefansnes dårlige vane med at råbe dårlig, dårlig, i forbindelse med enkeltstående dommerkendelser", er dette vel noget nær utilgiveligt?

    http://Www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=148840
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Når man tænker på at vi blev negativt noteret hos DBU, fra dommeren, i forbindelse med vores seneste hjemmekamp imod FCM, for "hjemmefansnes dårlige vane med at råbe dårlig, dårlig, i forbindelse med enkeltstående dommerkendelser", er dette vel noget nær utilgiveligt?

    http://Www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=148840

    Holy shit, så det sgu alligevel vildt at bif så tit og ofte går fri for bøder etc.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    En smule off topic:
    http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/matchFairPlayInfo.aspx?matchid =793160&poolid=148840


    Med de seneste begivenheder i erindring og også Brøndby tilskuernes opførsel i denne kamp burde Brøndby spillerne i almindelighed - og en enkelt i særdeleshed - overveje, om det ikke er på sin plads at nedtone hyldesten og samhørighedsmarkeringerne med tilskuerene indtil de har lært at opføre sig passende.


    fra kampen mod Nordsjællona... Mon ikke det er Mike... ?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af FMC Se meddelelser
    Så du mener altså at det er helt ok, at tyre snebolde i fjæset på modstander holdet? Seriøst?
    Nej, men det er trods alt sne, og ikke romerlys, nøgler, lightere og mønter vi snakker om. Selvfølgelig er det ikke i orden at genere modstanderne ved at kaste ting efter dem, men der er godt nok forskel på at blive ramt af en snebold og så af førnævnte genstande. Fair nok hvis dommeren og dommerudvikleren mener, at der er grundlag for en indberetning, fordi fansene kaster med sne, men jeg kunne godt nok finde på værre overtrædelser. Det er i hvert fald ikke noget, der kan få mit pis i kog, og det er næppe heller noget, som en stor del af de øvrige Superliga-klubbers fans ikke kunne have fundet på.
    Sidst redigeret af Dane : 08.12.12 kl. 18:15
    Mvh.
    Dane

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Når man tænker på at vi blev negativt noteret hos DBU, fra dommeren, i forbindelse med vores seneste hjemmekamp imod FCM, for "hjemmefansnes dårlige vane med at råbe dårlig, dårlig, i forbindelse med enkeltstående dommerkendelser", er dette vel noget nær utilgiveligt?

    http://Www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=148840
    I 16 ud af 20 af Brøndbys spillede kampe, er der blevet noteret romerlys afbrænding. Og den ene af de kampe var mod FCK, hvor Brøndbys ikke havde fans.
    Skræmmende hvor ligeglade DBU er.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Nej, men det er trods alt sne, og ikke romerlys, nøgler, lightere og mønter vi snakker om. Selvfølgelig er det ikke i orden at genere modstanderne ved at kaste ting efter dem, men der er godt nok forskel på at blive ramt af en snebold og så af førnævnte genstande. Fair nok hvis dommeren og dommerudvikleren mener, at der er grundlag for en indberetning, fordi fansene kaster med sne, men jeg kunne godt nok finde på værre overtrædelser. Det er i hvert fald ikke noget, der kan få mit pis i kog, og det er næppe heller noget, som en stor del af de øvrige Superliga-klubbers fans kunne have fundet på.
    Synes alligevel det var ret tydeligt, at O'Brien var generet i forbindelse med sit straffespark, hvor der blev kastet noget nær 20 snebolde ind mens han var i tilløb. Var han blevet ramt i forbindelse med sparket, hvilket han ligeså godt kunne være blevet, så er det altså under al kritik - specielt hvis ikke, der dømmes omspark. Var det sket mod os, så ville det godt nok få mit pis i kog.

    Selvfølgelig er det rent sikkerhedsmæssigt ikke noget, der er på linje med hvad de har præsteret i løbet af de sidste 14 dage, men mener nu alligevel der er grundlag for en indberetning, men sanktionen skal naturligvis ikke være ligeså hård.


Side 4 af 15 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Sanktioner mod Danmark og Parken lempet
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 14:14
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Tonen overfor modstandere
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.09.03, 19:07
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •