Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 213

Emner: Sanktioner overfor BIF!

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Angående laser lyset, så er jeg i tvivl om, at Kenn Hansen har kunne se retningen som lyset kom fra. Hvis der bliver lyst med en lille håndholdt laser, så tror jeg ikke at man er i stand til, at finde kilden. Selvom han højest sandsynligt har ret, så kan man jo stadig fluekneppe lidt.
    Der hvor jeg stod var det helt tydeligt at se hvem der lyste med laseren. Det var to snotunger ca. 16 år med bumser i hovedet iklædt Sektion 12 "lilleper huer", som skiftevis stod med laseren stort set hele kampen og havde mere travlt med laseren end spillet på banen og stemningen på tribunen. Så jo laseren kom fra FCK afsnittet, og det undrer mig egentligt at vores vagter ikke kunne se hvem det var for det var ret tydeligt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Der hvor jeg stod var det helt tydeligt at se hvem der lyste med laseren. Det var to snotunger ca. 16 år med bumser i hovedet iklædt Sektion 12 "lilleper huer", som skiftevis stod med laseren stort set hele kampen og havde mere travlt med laseren end spillet på banen og stemningen på tribunen. Så jo laseren kom fra FCK afsnittet, og det undrer mig egentligt at vores vagter ikke kunne se hvem det var for det var ret tydeligt.
    Selvjustits ønskes... Har også set lasere brugt i parken mod modstandere eller dommere... Og der er det også ufatteligt sinket...


  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Der hvor jeg stod var det helt tydeligt at se hvem der lyste med laseren. Det var to snotunger ca. 16 år med bumser i hovedet iklædt Sektion 12 "lilleper huer", som skiftevis stod med laseren stort set hele kampen og havde mere travlt med laseren end spillet på banen og stemningen på tribunen. Så jo laseren kom fra FCK afsnittet, og det undrer mig egentligt at vores vagter ikke kunne se hvem det var for det var ret tydeligt.
    Hvorfor fanden stoppede folk dem ikke?

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Hvorfor fanden stoppede folk dem ikke?
    Må håbe, at nogen gør det for fremtiden.
    Nu, hvor DBU har skruet op for sanktionerne, skal der sikkert ikke meget til før de lige skal bevise, at de ikke er blege for at slappe os over nallerne.
    Den næste straf, der går vores vej, kan godt blive dyr.

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvorfor fanden stoppede folk dem ikke?
    Præcis, jeg ville i givne situation, alt efter hvilken mental tilstand og fysisk trussel jeg vurderede den til, ikke tøve med at konfrontere dem direkte eller informere en vagt for at få det stoppet. Det er simpelthen for dumt, og det ender med at koste store straffe til klubben hvis det bliver ved.

    Skal vi ikke lade de pisgule om at opføre sig stupidt?

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af MikkelZ Se meddelelser
    ... Har også set lasere brugt i parken mod modstandere ...
    Mikkel Beckmann blev bombarderet med grøn laser fra Familietribunen, da han skulle sparke straffe i sidste kamp. Så "sinkerne" findes også blandt familiefædre/-mødre......

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    ... eller bedre tag et billede/film af vedkomne med mobilen og vis dette til vagterne!!

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #98
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Mikkel Beckmann blev bombarderet med grøn laser fra Familietribunen, da han skulle sparke straffe i sidste kamp. Så "sinkerne" findes også blandt familiefædre/-mødre......
    Det passer meget godt med det jeg så (sidste gang), selvom jeg ville have gættet på øvre c, udfra min placering på nedre c... Men det er sq ikke sådan lige til at se på distancen ;)

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2012
    Indlæg
    1

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Selvfølgelig er det på ingen måde i orden, at kaste nødblus efter andre mennesker, men kigger man pragmatisk og logisk på det, så burde det aldrig have været muligt for FCK fans at kaste ting på Brøndby fans. Jeg tror at de fleste mennesker havde kastet hvad som helst på andre folk hvis disse stod 10 meter (deromkring) fra en og kastede lightere og andet på dem. Hvis jeg oplevede, at få tyret noget efter mig, så ville min naturlige reaktion være, at kaste noget tilbage - specielt når der gentagne gange blev kastet med ting.
    Derfor er det stadig ulovligt og man bliver straffet for det.

    Generelt synes jeg at bøden til FCK er fair, men Brøndbys er ikke fair. 150000 er ikke proportionel med det de lavede specielt når man sammenligner med det FCK får bøde for. Lad os sige at kampene uden tilskuere er et resultat af baneinvasionen og problemerne som det afledte. Hvad så med alt det de lavede under kampen? FCK får 100000 i bøde for, som jeg har forstået det, en enkelt person med en grøn laser og så for periodisk at afbrænde nødblus (ved ikke om bøden også er resultat af problemerne under baneinvasionen, men kunne godt forestille mig at den var det bla. på grund af de ødelagte sponsor reklamer, men dem har FCKs fans jo ikke kunne ødelægger, da de ikke var på banen?). Sammenligner man, så har Brøndbys fans gennem hele kampen kastet ting på banen, hvor en linjedommer nær blev ramt og hvor et hjørnespark måtte afbrydes. Desuden blev der også kastet nødblus på banen et par gange. Er dette kun 50000 værre end det FCK laver?
    Det er ihvertfald, hvad der bliver påstået. Dog så jeg ikke raketter eller nødblus på banen. Så jeg ved ikke helt, hvorfra DBU har det. Golfbolde, det har de jo prøvet før, men så havde linjedommeren nok sagt det til dommeren, da det skete og ikke ventet med det kommer i en rapport fra DBU. Flintesten, tviviler jeg også stærkt på.

    Resten er jeg slet ikke enig med dig i.

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Er dette kun 50000 værre end det FCK laver?
    Nej, og derfor er BIF blevet straffet med at skulle spille to - måske tre - kampe uden tilskuere ud over bøden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Dejligt med nyt BIF LOL ovenpå julen :-)

    http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=23799836

    Så ka man jo kun gisne om det ikke virkede eller de ikke har lyst til at vise hvad der skete!!! Under alle omstændigheder bør det alt sammen tælle nedad i DBUs vurdering af bifs evner som kamparrangør!!

    /Jesper
    cossie's Avatar

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #102
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Dejligt med nyt BIF LOL ovenpå julen :-)

    http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=23799836

    Så ka man jo kun gisne om det ikke virkede eller de ikke har lyst til at vise hvad der skete!!! Under alle omstændigheder bør det alt sammen tælle nedad i DBUs vurdering af bifs evner som kamparrangør!!

    Helt enig, men kommer aldrig til at ske så længe Jim Stjerne Hansen er i DBU

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    493

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Ifølge sporten.dks oplysninger var der billeder på skærmene fra overvågningssystemet under selve kampen, men om de virkede efter kampen, hvor invasionen fandt sted, eller om hændelserne overhovedet blev optaget, vides ikke.Brøndbys sikkerhedschef, Emil Bakkendorff, vil ikke kommentere på sagen. Politiet vil gerne sigte nogle af baneløberne, men de kan ikke få overvågningsbåndene fra jer. Hvorfor ikke? - Det har jeg ingen kommentarer til. Det holder vi mellem politiet og os, siger Bakkendorff.
    Med andre ord...

    "Pis drenge...ved i hvad jeg optog de to timers KananKøbenhavn på til Jeres julefrokost nede på stationen?....gæt 3 gange"...- agtigt

    Emil din gamle klovn...kom nu..
    "De ska´ha´baaaaaankkk.... 100-0..!
    Bold-lam plastikfan med briller,på NedreC...elsker Café Latte...gerne i et rigtigt stort glas...tak!
    Fnug's Avatar

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    http://m.sporten.dk/touch/article.pml?guid=23799836

    Så ka man jo kun gisne om det ikke virkede eller de ikke har lyst til at vise hvad der skete!!!
    Eller mere sandsynligt: Elektrikeren, der skulle reparere det, ville have pengene på forskud. Brøndby/Bakkendorf har tænkt, at de kunne spare de penge efter devisen "Går den, så går den" og har afviklet kampen velvidende, det ikke virkede.

    Det er en temmelig skræmmende tanke (og ren spekulation), men det ville vel ikke overraske nogen.
    Sidst redigeret af vinter : 27.12.12 kl. 12:07
    No law of Nature. Just Nature!

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Hvis videoovervågningen ikke virkede på Brøndby Stadion, eller hvis BIF bare nægter at udlevere dem til politiet, så bør DBU altså snart trække stikket helt ud.

    Det er jo vanvittige tilstande. Tænk hvis nogen var kommet alvorligt til skade, eks. ved fankonfrontationen eller hvis en spiller var blevet overfaldet.

    Det her er en kæmpe skandale og er meget værre end selve baneløberiet og den manglende kontrollørindsats.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  24. De følgende 15 brugere er enige:

Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sanktioner mod Danmark og Parken lempet
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 14:14
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Tonen overfor modstandere
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.09.03, 19:07
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •