Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 213

Emner: Sanktioner overfor BIF!

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Ja, der slap de billigt omkring den manglende videoovervågning. For billigt!
    Men ikke billigt nok, synes de åbenbart selv.
    Måske er det den nye overlevelsesstrategi, at alle afgørelser skal appelleres flest mulige gange. Det virker en kende desperat.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,305

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Jeg synes godt nok det er en omgang barnlig adfærd der kommer derudefra. De burde indse, at de er sluppet ufatteligt heldigt med den dom de nu har fået. Håber virkelig snart at hammeren falder og lortet lukker og slukker.
    Forresten appelerede vi egentlig ikke også dommen?

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes godt nok det er en omgang barnlig adfærd der kommer derudefra. De burde indse, at de er sluppet ufatteligt heldigt med den dom de nu har fået. Håber virkelig snart at hammeren falder og lortet lukker og slukker.
    Forresten appelerede vi egentlig ikke også dommen?
    Jo, det gjorde vi, men vi slap også væsentligt mindre billigt i betragtning af vores ret lille bidrag til urolighederne og politiets efterfølgende ros ift. at forhindre, at situationen eskalerede til rent kaos. Så vidt jeg ved, er vores appel ikke afgjort endnu, men jeg håber sandelig ikke, at vi fortsætter med at appellere, når afgørelsen kommer.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    84

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Jeg var ikke klar over, at mit had til bif kunne blive større...Men det kunne det!!!

    At de bliver ved at anke og igen forsøger at udsætte straffen, pisser mig af i en grad jeg ikke troede muligt..

    Nøj hvor jeg hader dem......De er godt nok ynkelige...

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    413

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af thooomsen Se meddelelser
    Jeg var ikke klar over, at mit had til bif kunne blive større...Men det kunne det!!!

    At de bliver ved at anke og igen forsøger at udsætte straffen, pisser mig af i en grad jeg ikke troede muligt..

    Nøj hvor jeg hader dem......De er godt nok ynkelige...


    Så enig... Her er sidste nyt :http://www.sporten.dk/superligaen/di...rliga-premiere Tvivl om DIF kan nå det inden sæsonstart... Jeg vil vædde på at det kan de ikke!


    rsj

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Håber DIF har nosser nok og sætter straffen op. 4 kampe uden tilskuere og 500000 i bøde. Lorte spasser hold..


  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Så enig... Her er sidste nyt :http://www.sporten.dk/superligaen/di...rliga-premiere Tvivl om DIF kan nå det inden sæsonstart... Jeg vil vædde på at det kan de ikke!


    rsj
    Nej, det kan de sikkert ikke, men så er det jo ret interessant, hvad der sker med kampene uden tilskuere, hvis DIF ikke vælger at nedsætte straffen (og BIF ikke efterfølgende anker til CAS, EU, Menneskerettighedsdomstolen, eller hvad de nu finder på). Kan man mon tillade sig at antage, at de tilskuerfrie kampe så bare bliver de to næste hjemmekampe efter afgørelsen, eller var kampene mod Randers og Esbjerg specifikt nævnt i den første dom? Det ville være en klodset formuleret dom, men nu er det jo DBU og cykellygter kan kastes mange steder fra...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, rsj

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    376

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Nej, det kan de sikkert ikke, men så er det jo ret interessant, hvad der sker med kampene uden tilskuere, hvis DIF ikke vælger at nedsætte straffen (og BIF ikke efterfølgende anker til CAS, EU, Menneskerettighedsdomstolen, eller hvad de nu finder på). Kan man mon tillade sig at antage, at de tilskuerfrie kampe så bare bliver de to næste hjemmekampe efter afgørelsen, eller var kampene mod Randers og Esbjerg specifikt nævnt i den første dom? Det ville være en klodset formuleret dom, men nu er det jo DBU og cykellygter kan kastes mange steder fra...
    Jeg kunne ikke forestille mig at det er specifikt de to kampe der er nævnt som en del af straffen. Som jeg lige kan huske det på stående fod, var det heller ikke Esbjerg kampen som var en del af den første straf. Pokalkampen blev rykket frem så den nu var den 2. hjemmekamp og dermed var det den de skulle spille uden tilskuere. Når Brøndby taber sagen på et tidspunkt, vil de være de to næstkommende kampe.
    Der var engang to vise mænd. Så gik den ene på pension.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bastiano Se meddelelser
    Jeg kunne ikke forestille mig at det er specifikt de to kampe der er nævnt som en del af straffen. Som jeg lige kan huske det på stående fod, var det heller ikke Esbjerg kampen som var en del af den første straf. Pokalkampen blev rykket frem så den nu var den 2. hjemmekamp og dermed var det den de skulle spille uden tilskuere. Når Brøndby taber sagen på et tidspunkt, vil de være de to næstkommende kampe.
    Med risiko for at det bliver deres hjemmekamp mod os..hvilket et eller andet sted vil være skæbnens ironi...
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Med risiko for at det bliver deres hjemmekamp mod os..hvilket et eller andet sted vil være skæbnens ironi...
    Det ku både være meget sjovt, men også hvis stillingen til den tid ligner den vi har idag, være meget kedeligt :-/

    /Jesper
    cossie's Avatar

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Med risiko for at det bliver deres hjemmekamp mod os..hvilket et eller andet sted vil være skæbnens ironi...
    Hvilket ville være ris til egen røv. Det er klart den hjemmekamp, hvor de tjener flest penge. Jeg er ikke i tvivl om, at de forsøger at udskyde ALLE regninger og i dette tilfælde også manglende intægter fordi de er så sindsyg presset pt.


  17. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    En ting er at BIF ikke skulle få tilskuere til en kamp mod os, men det betyder jo så også, at vi heller ikke kan komme til at se kampen på stadion.

  18. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Der er ingen tvivl om, at det her handler om at udskyde ethvert tab så længe som muligt. De ved jo godt, at chancen for at få noget andet ud af anken er minimal. Derfor vil det på ingen måde genere mig, hvis tilskuerkarantænen ender med at ramme dem i kampen mod os. Det vil ikke være populært på Sydsiden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #134
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1926032.ece

    Den tvivl der er om de må spille med eller uden tilskuere må alt andet lige også have en indvirkning på hvor mange der kommer til kampe på søndag - så hvis DIF bare stadfæster dommen om 1 månedstid så passer det mig helt fint ;-)

    /Jesper
    cossie's Avatar

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,550

    Re: Sanktioner overfor BIF!

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    En ting er at BIF ikke skulle få tilskuere til en kamp mod os, men det betyder jo så også, at vi heller ikke kan komme til at se kampen på stadion.
    På trods af al det hårde arbejde og gode viljer i fan-regi, er det da efterhånden temmelig tvivlsomt at vi får lov til at se kampen på Brøndby Stadion. En ting er, om Brøndby får lov, men de vil næppe risikere at overtændte fans går amok igen; og i kraft af at F.C. København endte med en 100 000 kroner bøde sidste gang, formoder at jeg at klubbens entusiasme for at genskabe fordums tider derby-stemning også er kølnet betragteligt.

    mvh
    Martin CX

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Sanktioner mod Danmark og Parken lempet
    By Esmis in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 09.07.07, 14:14
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.03.05, 23:33
  3. Spillernes engagement overfor Nedre C
    By 9-106 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.04, 07:23
  4. Tonen overfor modstandere
    By stoney in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.09.03, 19:07
  5. DBU griber ind overfor ulovlig brug af arme og albuer
    By General Belgrano in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 07.07.03, 21:05

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •