Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

  1. #1
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Som enkelte måske har set på FCK's facebook væg, er der for tiden et fremragende tilbud fra Unibet. Jeg mener ikke helt, at tilbuddet har fået den opmærksomhed, som det fortjener, hvilket sikkert primært skyldes, at folk grundet lidt klodsede formuleringer hos Unibet/FCK har misforstået tilbuddet.

    http://www.fck.dk/Unibet_troje_halv_pris

    I al sin enkelthed opretter man en konto hos Unibet og sætter 275 kr. ind. Unibet fordobler dette beløb, så man med det samme har 549 kr. at spille for. DERUDOVER FÅR MAN EN GRATIS FCK TRØJE!!!! Jeg synes, at det ganske enkelt er et helt og aldeles fremragende tilbud. Særligt da det i sidste ende kan blive en overskudsforretning, hvis man har held med at odds'e.

    At dømme fra folks kommentarer på facebook har de fleste misforstået dette tilbud. Folk tror, at man skal betale det dobbelte af kr. 275 og så kan få lov til at købe en trøje til halv pris efterfølgende etc., men tilbuddet er meget bedre end dette, jf. ovenstående. Jeg syntes også selv, at formuleringerne var lidt kringlede og folks kommentarer forvirrede mig endnu mere (da der tilsyneladende var en håndfuld forskellige opfattelser af, hvordan tilbuddet skulle forstås).

    Jeg kontaktede derfor selv én kammerat, der arbejder for Unibet. Han bekræftede ganske glædeligt den positive udlægning af tilbuddet. Tippet er hermed givet videre!

    MVH MaQ, der skal afhente sin nye FCK trøje på søndag mod FCN.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Jeg vil lige komme med en tilføjelse efter i to omgange at have haft fat i Unibet's kundeservice: Man kan ikke opnå denne bonus, hvis man allerede har en konto på Unibet, desværre. Og man kan heller ikke bare oprette en ny e-mail og benytte den i stedet.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Jeg vil lige komme med en tilføjelse efter i to omgange at have haft fat i Unibet's kundeservice: Man kan ikke opnå denne bonus, hvis man allerede har en konto på Unibet, desværre. Og man kan heller ikke bare oprette en ny e-mail og benytte den i stedet.
    Jeg har en gammel Unibet konto jeg ikke har brugt i flere år, hvordan skulle de forhindre mig i at bruge en anden mail og oprette en ny konto?
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Jeg har en gammel Unibet konto jeg ikke har brugt i flere år, hvordan skulle de forhindre mig i at bruge en anden mail og oprette en ny konto?
    God pointe. Det samme CPR-nummer kan ikke registreres to gange. Hvis du endnu ikke har tilknyttet NemID til din konto, kan du nok godt oprette en ny, men det må du ikke hænge mig op på. Og det er selvfølgelig meningsløst at oprette en bruger i en vens navn medmindre, han/hun er villig til at give dig sine NemID-oplysninger.

  6. #5
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Jeg havde selv en Unibet konto i forvejen. Nu har kæresten også én! Mailen angående trøjen kom senere samme dag, hvorfor jeg afhentede trøjen i går.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Fremragende tilbud. Dog venter jeg på 3. dag på en email ang. trøjen :|
    -_-

  8. #7
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Jeg satte selv hele molevitten (kr. 550) på FCK sejr over FCN til odds 2,0. Jeg har nu 1.100 kr. (reelt oppe kr. 825) og en gratis FCK trøje. Nice!

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Citat Oprindeligt indsendt af MaQ Se meddelelser
    Jeg satte selv hele molevitten (kr. 550) på FCK sejr over FCN til odds 2,0. Jeg har nu 1.100 kr. (reelt oppe kr. 825) og en gratis FCK trøje. Nice!
    Jeg har benyttet mig af tilbuddet, og også hentet en trøje, som bliver en julegave til førstearvingen, men har endnu ikke satset nogle af mine 550 kr. I den forbindelse har jeg lidt svært ved at tyde, hvornår man reelt kan få udbetalt penge for det man eventuelt vinder. Hvis man nu kun ønsker at spille sportsodds, så skal det "gennemspilles" seks gange, står der. Skal det så forstås således, at man f.eks skal spille seks singlekampe, hvor indsatsen hver gang for hver mindst skal være en sjettedel af 550 kr? Der er vist også noget med, at vinderen skal gå hjem med mere end odds 1,2. Jeg synes det er lidt knudret formuleret. Håber der er en som kan forklare det bedre end det er gjort på fck.dk.

    Mvh,

    ryet (som ikke gør sig så meget i hasardspil)

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Nu må en rette mig hvis jeg tager fejl, men sådan som jeg kender det fra andre sider og ud fra din beskrivelse, og altså uden at have læst den originale tekst så skal ens bonus som regel gennemspilles x antal gange, i dette tilfælde 6.

    I så fald det er din bonus der skal gennemspilles 6 gange, vil det i min verden betyde at du skal lave vædemål for 1.650 kr. inden din bonus kan udbetales. Du skal altså ikke nødvendigvis sætte din bonus på spil i 6 tilfælde.

    Så MaQ der satte 550, på FCK mangler at gennemspille 1.100 kr. for at kunne få sin bonus udbetalt(han kan dog garanteret for udbetalt det beløb han har vundet). Igen er dette skrevet uden at jeg har læst retningslinjerne for det givne tilbud, men kun ud fra erfaringer fra ligende.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Tak for svaret, Kix. Efter at have læst teksten fra fck.dk igennem en gang til, tror jeg du har fuldstændig ret.

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    594

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Fremragende tilbud. Dog venter jeg på 3. dag på en email ang. trøjen :|
    Har du så hørt noget nu? Det er også ved at være fire-fem dage siden jeg benyttede tilbuddet.

    EDIT: Og der kom der så en mail - Ses i Shoppen!

    Hader Bøf!
    Sidst redigeret af Lundberg_aus_Lolland : 18.12.12 kl. 12:24 Årsag: Ting er foranderlige
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Tilbud fra Unibet (Gratis FCK Spilletrøje)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    Har du så hørt noget nu? Det er også ved at være fire-fem dage siden jeg benyttede tilbuddet.

    EDIT: Og der kom der så en mail - Ses i Shoppen!
    Ja, jeg skylder nok at skrive at jeg fik mailen dagen efter. Jeg havde jo bare brugt min sekundære mail for at opnå tilbuddet hvilket jeg havde glemt ;)
    Hader Bøf!
    -_-

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Spritny signeret FCK-spilletrøje sælges
    By Svend Bjerregaard in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.04.05, 17:45
  2. Hvor mange søger job hos Unibet?
    By GhostInTheShell in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 20.02.04, 10:19
  3. Blå/rød spilletrøje
    By fcknr1 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.02.04, 19:05

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •