Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    Ja, så er der playoffs på tv'et igen....startende på lørdag med Wild Card runden.

    Igen i år har vi AFC mødet mellem Houston Texans som tager imod Cincinnati Bengals.
    Et opgør som sidste år blev vundet af Texans, men ender det også sådan i år....?
    Jeg siger ja, Texans er insane på hjemmebane og spår ikke Bengals mange chancer.

    Så har vi 2 NFC hold som lige har mødt hinanden i grundspillet:
    Green Bay Packers - Minnesota Vikings og her spår jeg så ikke Vikings mange chancer,
    da Packers på Lambeau Field er sindsygt svare at besejre.
    Men kunne da være ok sjovt hvis Vikings drillede deres divisionsrivaler igen :D

    Søndag er der så ovalbold sport igen i fjerneren:

    Baltimore Ravens tager imod Indianapolis Colts og selvom Colts rookie QB Luck,
    har spillet en sindsyg god rookie sæson, tror jeg at sæsonen ender i Baltimore.
    Men igen det er football aldrig sig aldrig !!!

    Weekendens sidste kamp står imellem Washinton Redskins og Seattle Seahawks,
    og i den her kamp tror jeg faktisk på en udebanesejr til Seahawks, kan ikke helt sige hvorfor.
    Har bare en god fornemmelse på at det bliver en udesejr, og deres rookie QB Wilson,
    har også spillet en vildt god første sæson i NFL.

    Så mine bud på hold som går videre i weekenden: Texans, Packers, Ravens og Seahawks.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    AFC Playoff-Runden :

    Baltimore Ravens (4) - Indianapolis Colts (5) .... Colts vinder
    Houston Texans (3) - Cincinnati Bengals (6) ... Texans vinder

    Næste runde :

    Denver Broncos (1) - Indianapolis Colts (5) .... Broncos vinder
    New England Patriots (2) - Houston Texans (3) .... Patriots vinder

    AFC-Finale :

    Denver Broncos (1) - New England Patriots (2) .... Broncos vinder

    NFC Playoff-Runden :

    Washington Redskins (4) - Seattle Seahawks (5) .... Seahawks vinder
    Green Bay Packers (3) - Minnesota Vikings (6) .... Packers vinder

    Næste runde :

    Atlanta Falcons (1) - Seattle Seahawks (5) .... Seahawks vinder
    San Fracisco 49'ers (2) - Green Bay Packers (3) ..... 49'ers vinder

    NFC-Finale :

    San Fracisco 49'ers (2) - Seattle Seahawks (5) ..... 49'ers vinder (desværre pga erfaringen af at have stået i sådan en kamp før)

    Super Bowl-Finale :

    Denver Broncos (1) - San Fracisco 49'ers (2) .... Broncos vinder SuperBowl


    But regardless.....

    GO HAWKS!!

    Eneste ubesejrede hjemmehold i år. Og så endda med en Rookie QB. ;)

    - Med 26 touchdowns tangerede han Peyton Mannings rookie rekord for flest kastet touchdowns.
    - Med 26 touchdowns og 10 interceptions, slog han Dan Marinos rekord for bedst TD- og INT interval med 16. Dan Marinos satte ellers den rekord 1983 med en interval på 14.
    - Med 8 sejre ud af 8 mulige på hjemmebane, blev han den første rookie QB nogensinde i ligaen, til at gå ubesejret igennem.
    - Hans passer rating på små 130 på hjemmebane i snit, er også en rekord og er den bedste i ligaen.

    ... og så har han naturligvis slået masser af rekorder i Seattle internt. :)

    All hail DangeRuss Wilson!

    Jeg føler mig ret overbevist om, at Hawks slår Redskins. Kaepernick og Newton kunne ikke klare Hawk's forsvar og RG3 er af samme type. Det afgørende i den kamp bliver at få stoppet Alfred Morris. Kan vi det, så er jeg ikke bekymret for RG3, hvis han skal ud og kaste eller løbe selv.

    Redskins har ikke mødt nogle af de RIGTIG stærke forsvar endnu. Jo, de mødte Steelers, men der fik de også kun 12 point. Og da de selv får mange point i mod sig, så tror jeg ikke, at RG3 & Co. kan sætte nok point på kontoen til at tage sejren på trods af hjemmebanen. Husk også at Brandon Browner er tilbage til Playoff's, så det er to høje, hurtige og stærke cornerbacks som Garcon og Moss kommer overfor. Og så selvfølgelig med Earl Thomas som strong safety til at tage smutterne. :)

    Derefter venter Falcons formentlig og de har muligvis haft sæsonens letteste program og bestemt ikke overbevist i de sidste kampe. Dem æder Hawks!

    Men 49ers i divisionsfinalen i San Francisco på trods af en storsejr i Seattle forrige uge? Nej den tror jeg desværre ikke på. :)

    Men nuuuiiii hvor jeg glæder mig som et lille barn. I år kan man ligefrem have lidt forventninger til sit hold. :)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    >>> Så mine bud på hold som går videre i weekenden: Texans, Packers, Ravens og Seahawks.

    Ja, så gik mine bud videre i playoffs...hvad har jeg vundet ? ;D

    Nå nu til næste runde som kaldes divisional round, hvor kampene ser således ud:

    I AFC er det New England Patriots vs Houston Texans, og i den kamp er det jo svært ikke at tro på sit eget hold nemlig Patriots !!!
    Hjemme på Gillette Stadium mod Texans gik det ikke galt sidst, så det gør det heller ikke igen :D

    Den anden kamp i AFC står mellem Denver Broncos vs Baltimore Ravens, og der er jeg lidt i tvivl om udfaldet af den kamp,
    men jeg håber på en Ravens sejr, fordi så skal de til Foxborough og Gillette Stadium i AFC finalen, da jeg forudså en Patriots sejr imod Texans ;D
    Denver har så Peyton Manning, det er derfor jeg er i tvivl, da Manning er begyndt at vise sit gamle "jeg", så Ravens får det svært...

    I NFC har vi så storkampen San Francisco 49'ers vs Green Bay Packers, også en kamp som kan gå begge veje.
    49'ers hjemmebanefordel på Candlestick kan gøre udfaldet, da de som regel spiller sindsygt solidt hjemme.
    Men Packers QB Rodgers, er en af NFL's bedste til at kaste bolden og finde huller i et forsvar, så Packers har helt sikkert en chance.

    Den anden kamp i NFC er så Atlanta Falcons vs Seattle Seahawks et rent fugle opgør :p
    Falcons hjemme er jo næsten umulige at slå og ser dem som klar favorit mod et ellers formstækt Seahawks hold.
    Som med lidt held og et par turnovers måske godt kan spille sig i NFC finalen, men mon dog mod et så stærkt Falcons hold !?

    Så mine bud på hold som går videre i playoffs næste weekend: Patriots, Broncos, 49'ers og Falcons !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    82

    Re: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    AFC finalen bliver Patriots @ Broncos
    NFC finalen bliver Seahawks @ Packers

    Super Bowl bliver Patriots vs. Packers

    Og Patriots vinder :-)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    Jeg tror også på Patriots, Broncos, Packers og Seahawks i denne runde:

    49'ers er stærke, men jeg tror simpelthen ikke på, at de er stærke nok til at slå Rodgers og co. Det er dog den sværeste kamp at forudsige synes jeg. Jeg føler mig ganske overbevist om, at Falcons fejler og Seahawks dermed fortsætter deres imponerende sæson med godt forsvar og Marshawn Lynch (og Wilson imponerer ligeledes). Brady og Manning er i særklasse og tager begge en sejr hjem.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: NFL Slutspillet 2013 er igang !!!!

    Ja, så er vi hermed nået til conference finalerne...som i år i NFC finalen igen har San Francisco 49'ers som deltager imod Atlanta Falcons.

    Og jeg vælger at tro på, at Kaepernick 49'ers QB får playoffs nerver, og Falcons går i Superbowl 47.
    Mest fordi at kampen bliver spillet i Georgia Dome....Falcons hjemmebane, og sidst Kaepernick var på en larmende udebane,
    så tabte han kampen stort. Jeg vælger at tro på at hjemmebane fordelen føre til Falcons sejr på søndag.
    Selvom jeg dog tror at det bliver en tæt og spændende kamp. Som 49'ers bestemt har en chance for at vinde.

    AFC finalen er så en replay af sidste års finale...New England Patriots hjemme på Gillette Stadium imod Baltimore Ravens.
    Bliver en lige så nervepirrende og spændende kamp som sidste år, hvor jeg selvfølgelig håber at mit hold Patriots trækker det længste strå.
    Og går i klubbens 6 Superbowl med Brady og Belichick ved roret, intet andet NFL hold i historien har været i så mange Superbowls,
    med den samme træner/Quarterback konstallation som Brady/Belichick....så næste weekend er det bare - GO PATRIOTS !!! :D
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  12. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 16.03.05, 22:12
  2. Slutspillet om Andreas Isaksson i gang
    By kurt Strand in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 18.05.04, 17:27
  3. Dommerne i Slutspillet
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.05.04, 15:56
  4. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.09.03, 10:19

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •