Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213
Viser resultater 181 til 185 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg må til stadighed undres over, hvor fejlcastet, Grindheim viste sig at være i København, når han i de fleste andre sammenhænge, forekom at være en glimrende tilføjelse til vores midtbane.
    http://www.bold.dk/nyt/Grindheim-ny-...r-i-Vaalerenga

    Men sådan er det vel bare nogen gange. Håber, de køber ham fri til sommer.
    Grindheim var et rigtig fint indkøb af FCK. Masser af spilletid i Holland og på landsholdet, den helt rigtig alder og spillede den plads, hvor manglen var størst! Alligevel virkede det bare ikke, det er synd, men det sker. Det er nemt at sige, at han var et fejlkøb i bagklogsskabens klare lys - men det lignede et godt køb fra start. Samme historie som med Wurtz i sin tid - men det er da dejligt, at han lynhurtig er blevet en vigtig brik i Norge, så kan det da være vi kan få pengene vi gav (500.000 Euro mener jeg) + lidt ekstra Norske dollars for en gang skyld!


  2. #182
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    126

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Grindheim var et rigtig fint indkøb af FCK. Masser af spilletid i Holland og på landsholdet, den helt rigtig alder og spillede den plads, hvor manglen var størst! Alligevel virkede det bare ikke, det er synd, men det sker. Det er nemt at sige, at han var et fejlkøb i bagklogsskabens klare lys - men det lignede et godt køb fra start. Samme historie som med Wurtz i sin tid - men det er da dejligt, at han lynhurtig er blevet en vigtig brik i Norge, så kan det da være vi kan få pengene vi gav (500.000 Euro mener jeg) + lidt ekstra Norske dollars for en gang skyld!
    Jeg er sådan set enig i det meste af det du siger, men at forestille sig, at vi kan få mere for en reserve i Superligaen end vi gav for en fast starter i Æresdivisionen og på landsholdet, synes enddog meget optimistisk. Men mindre har dog også ret. Får vi penge for ham, synes jeg vi skal være tilfredse for det gik nemlig bare ikke med Christian Grindheim og FCK.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Trident Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig i det meste af det du siger, men at forestille sig, at vi kan få mere for en reserve i Superligaen end vi gav for en fast starter i Æresdivisionen og på landsholdet, synes enddog meget optimistisk. Men mindre har dog også ret. Får vi penge for ham, synes jeg vi skal være tilfredse for det gik nemlig bare ikke med Christian Grindheim og FCK.
    Nu har jeg til alle tider været ligeglad, om vi gav en, eller 20 mill for en spiller.

    Det korte. Det ændrer intet for os fans.

    Det lange. Nok det samme.

    Jeg vælger dog at tro, at dem der handler spillere, ved bedst.

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Nu har jeg til alle tider været ligeglad, om vi gav en, eller 20 mill for en spiller.

    Det korte. Det ændrer intet for os fans.

    Det lange. Nok det samme.

    Jeg vælger dog at tro, at dem der handler spillere, ved bedst.

    Jønch..
    Med en sådan indstilling til tingene, er en debat fuldstændig ligegyldig. Jeg vil dog stadigvæk fastholde at CV har brugt ABNORMT mange penge, på ABNORMT lidt kvalitet til truppen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med en sådan indstilling til tingene, er en debat fuldstændig ligegyldig. Jeg vil dog stadigvæk fastholde at CV har brugt ABNORMT mange penge, på ABNORMT lidt kvalitet til truppen.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Det vil heller ikke være forkert. Samtidig kan man dog også hævde, at CV har brugt ABNORMT få penge på ABNORMT meget kvalitet til truppen (Jørgensen, N'Doye, Stadsgaard mf.). Måske kan man også bare mene, at det går op og ned i showbusiness.


Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •