Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Den gamle tråd er lidt slidt, så jeg har tilladt mig at samle op, organisere og præsentere mine egne tanker om FC Københavns ageren på transfermarkedet her i januar.

    Spillere på vej væk:
    Først og fremmest er der nogle kontraktudløb vi skal have in mente. Sölvi Ottesen og Søren Frederiksen har kontraktudløb til sommer og Sölvi ser ud til at være på vej væk fra klubben og bliver både rygtet til flere engelske klubber samt et par tyrkiske, mens Søren Frederiksen også er på vej videre. Desuden er Christian Grindheim rygtet tilbage til Norge, og chefen for det hele, Äriel Jacobs, accepterer da også at nogle af spillerne vil væk. "Mos" har været rygtet tilbage til sin norske klub Tromsø, men bekræfter at han vil score sig ind i varmen hos Jacobs.

    Unge spillere:
    Ellers er Youssef Toutouhs lejeophold i Esbjerg forlænget, mens Pape Paté Diouf er returneret fra sit lejeophold i Molde. Derudover træner Mads Aaquist og Casper Højer Nielsen med førsteholdstruppen i vinteropstarten, ligesom Danny Amankwaa også ligner en mere og mere fast bestanddel af førsteholdstruppen.

    Forårssæsonen byder på 13 superligakampe på 78 dage. That's it. Meget overkommeligt program. Derudover er der planlagt otte træningskampe, som optakt til forårssæsonen, i alt 21 kampe med sæsonafslutning den 20. maj.

    Truppen består (i skrivende stund) af:

    MÅLMÆND: Kim Christensen, Johan Wiland, Jakob Busk

    HØJRE BACK: Lars Jacobsen, Christoffter Remmer, (Mads Aaquist)

    CENTER BACK: Kris Stadsgaard, Sölvi Ottesen, Michael Jakobsen, Ragnar Sigurdsson

    VENSTRE BACK: Pierre Bengtsson, (Casper Højer Nielsen)

    HØJRE MIDT: Rurik Gislason, Cristian Bolaños

    CENTRAL MIDT: Claudemir, Christian Grindheim, Thomas Kristensen, Thomas Delaney

    VENSTRE MIDT: Nicolai Jørgensen, Martin Vingaard

    ANGREB: Mustafa Abdellaoue, Igor Vetokele, César Santín, Andreas Cornelius, (Danny Amankwaa)

    For at kunne vurdere transfervinduet er det nødvendigt at benytte en bredere horisont end blot den 1. februar 2013. Aktionerne i transfervinduet vurderes udfra en deadline der hedder 1. september 2013.

    Forventede afgange:
    Frem mod 1. september 2013 forlader Sölvi Ottesen og Søren Frederiksen med stor sandsynlighed FC København. Christian Grindheim og Pape Paté Diouf er også flittigt nævnt i forbindelse med transfers væk fra klubben. Martin Vingaard og Mustafa Abdellaoue er utilfredse med den manglende spilletid, men vil fortsat kæmpe for chancen. Desuden har både Cesár Santín og Cristian Bolaños udtrykt ønske om at prøve deres fodboldtalent af i udlandet, mens Andreas Cornelius har tiltrukket interesse fra de helt store klubber rundt i Europa.

    Forventede tilgange:
    På rygtebasis er Daniel Jensen, 33 år, meget varm og Äriel Jacobs vil gerne tilknytte ham.

    Egen avl ind pr. 09/2013: Casper Højer Nielsen, Mads Aaquist, Danny Amankwaa.
    Tilbage fra lån pr. 09/2013: Youssef Toutouh.
    Forventet kontrakt pr. 02/2013: Daniel Jensen.

    Det efterlader nogle tomme pladser. Én centerback, én defensiv midtbanemand samt et supplement til kanterne (primært højre) synes at være tiltrængt forud for den europæiske kampagne 2013/14, hvadenten det bliver CL eller EL.

    Mulige tilgange:
    Jacob Glesnes, 18 år, og Vajebah Sakor, 16 år, har over flere gange været til prøvetræning på Frederiksberg. Glesnes er midtstopper og kunne således været et fint supplement til Kris Stadsgaard, Michael Jakobsen og Ragnar Sigurdsson i en udviklingsrolle. Han er desuden i Liverpool for anden gang i disse dage til en uges prøvetræning med deres reservehold. Vajebah Sakor har ligeledes været i Rosenborg og spillede i NextGen Series for deres U-hold, ligesom han den 3. januar rejste til Milan for at træne med dem. Han følges også af engelske klubber, og skifter ganske sikkert væk fra norske Asker her i januar. Mens Glesnes kunne befinde sig i en romme som udviklingsspiller, har FC København ikke plads til en sådan på midtbanen. Der skal en klassespiller ind.

    Flere muligheder eksisterer. Leon Andreasen, 29 år, har kontraktudløb i Hannover 96 til sommer. Han har været hårdt ramt af skader, men har altid vist stor kvalitet - senest i sit Bundesliga comeback i starten af denne sæson. Anthony Annan, 26 år, er udlejet fra Schalke 04 til Osasuna frem til sommer. Kontrakten med Schalke løber til sommeren 2014 og succesen i det tyske er til at overse. Måske det er på tide at få karrieren tilbage på rette kurs. Fra helt øverste niveau synes jeg, at man bør give det et forsøg med enten Hector Canteros, 23 år, som varmer bænken i Villarreal (udlejet fra Velez Sarsfield) eller Rafael Miranda, 28 år, brasiliansk defensiv midtbane fra Maritimo. Canteros har spillet to landskampe for Argentina, men har aldrig slået igennem i Europa. Rafael Miranda har spillet flere år i portugisisk fodbold og kunne måske lokkes med udsigt til trofæer og evt. Champions League - han kan desuden bidrage med et særdeles godt udviklet hovedspil.

    Andre emner, kunne være Vuk Mitosevic, 21 år og serbisk U21 landsholdsspiller fra FC Vojvodina. Ivan Sesar, 23 år og bosnisk landsholdsspiller fra FK Sarajevo. 21 årige Fanol Perdedaj, der overraskende valgte at udskifte Hertha BSC med Lyngby BK pga. deres renomé som gode talentudviklere, 22-årige Tomislav Saric, der til daglig spiller i Inter Zapresic og også repræsenterer Kroatians U21 landshold eller kontraktfrie Milos Adamovic på 24 år, der har repræsenteret Serbien på ungdomsniveau.

    Cristian Bolaños forventes af flere at forlade FC København efter at have udtjent sin værnepligt med nogle gode år. Som erstatning kunne man forestille sig svenske Emir Bajrami (24 år), der sidder på bænken i Monaco, men er udlejet fra Twente. Kontrakten med Twente udløber i sommeren 2014 og han kan muligvis hentes til en fornuftig pris til sommer. Derudover er Rosenborgs Borek Dockal (24 år) interessant, men han stræber muligvis efter et skifte til en klub i en større liga end Superligaen. Den tidligere Malmö FF spiller Guillermo Molins, 24 år, får ikke nok spilletid i Anderlecht og kunne muligvis være interesseret i at skifte til København. Derudover er der eksotiske navne som urugayanske Urreta (22 år) fra Benfica, som ikke har været brugt hele sæsonen, men har haft positive lejeophold i mindre klubber tidligere. Eller den helt store t-shirt signing af Mu Kanazaki (23 år) fra japanske Nagoya Grampus. Ydermere har Thomas Kahlenberg (29 år/Wolfsburg), Ken Ilsø (26 år/Düsseldorf) og Lasse Vibe (25 år/SønderjyskE) kontraktudløb til sommer.

    Til det centrale forsvar kan man kigge på klubløse Per Krøldrup (33 år) eller Bo Svensson (33 år), der har kontraktudløb til sommer, hvis Jakob Glesnes ikke bliver hentet. Mens der bliver talt om kontraktfrie spillere, så er den tidligere Stabæk-spiller Somen Tchoyi, 29 år, stadig kontrakfri siden han forlod WBA for 6 måneder siden og kunne være en interessant forstærkning til midtbanen. Han er bundsolid og kan også spillere offensive pladser, ligesom han i WBA fungerede som angriber i flere kampe.

    Øvrige spillere, der har været nævnt på Sidelinien:

    Målmænd:
    Frederik Rønnow, 20 år, AC Horsens.
    Thomas Sørensen, 36 år, Stoke.
    Lukás Hrádecký, 23 år, Esbjerg.
    Stephan Andersen, 31 år, Evian.
    Jesper Hansen, 27 år, FC Nordsjælland.
    Andreas Isaksson, 31 år, Kasimpasa.
    Pär Hansson, 26 år, Helsingborg.

    Højre back:
    Peter Ankersen, 22 år, Esbjerg.

    Center back:
    Jores Okore, 20 år, FC Nordsjælland.
    Erik Sviatchenko, 21 år, FC Midtjylland.
    Vegard Forren, 24 år, Molde.

    Venstre back:
    Michael Lumb, 25 år, uden klub.
    Laurens De Bock, 20 år, Lokeren. (Nu købt af Club Brügge)
    Ludwig Augustinsson, 18 år, Brommapojkarna. (Nu købt af IFK Göteborg)
    Leon Jessen, 26, Kaiserslautern.
    Knut Olav Rindarøy, 27, Molde.
    Jesper Juelsgaard, 23, FC Midtjylland.

    Højre midtbane:
    Per Ciljan Skjelbred, 25 år, HSV.
    Kasper Kusk, 21 år, AaB. (Har nu forlænget)
    Rasmus Falk, 20 år, OB. (Har nu forlænget)

    Central midtbane:
    Casper Sloth, 20 år, AGF.
    Mads Albæk, 22 år, FC Midtjylland.
    Rasmus Lindgren, 28 år, uden klub. (Nu skiftet til Groningen)
    Oscar Hiljemark, 20 år, IFK Göteborg. (Nu skiftet til PSV)
    Stefan Johansen, 22 år, Strømgodset.
    Rafal Wolski, 20 år, Legia Warszawa.

    Venstre midtbane:
    Bassel Jradi, 19 år, AB.
    Magnus Eriksson, 22 år, Gent. (Nu fritstillet)

    Angreb:
    Joel Pohjanpalo, 18 år, HJK Helsinki.
    Jérémy Perbet, 28 år, Mons.
    Nikola Djurdjic, 26 år, Helsingborg. (Nu skiftet til Greuther Fürth)
    Marcus Berg, 26 år, HSV.
    Nicklas Helenius, 21 år, AaB.
    Ibrahim Tetteh Bangura, 23 år, Bursaspor.
    Alfred Finnbogason, 23 år, Heerenveen.
    Rudy, 24 år, Cercle Brugge.
    Yannick Gomis, 25 år, Olympique de Ngor.
    Eidur Gudjohnsen, 33 år, Cercle Brügge. (Nu skiftet til Club Brügge)

    Lad alle disse navne få mikset lidt op i hvad det er der er brug for, hvad der realistisk kan lade sig gøre og lad spekulationerne løbe af sted.

    Edit: Eidur Gudjohnsen er skiftet til Club Brügge.
    Sidst redigeret af madebysoren : 16.01.13 kl. 15:25 Årsag: V. Mitosevic og T. Sørensen [opd. alder], E. Gudjohnsen skiftet.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Fin oversigt, men det kunne være rart at få din begrundelse for at tage nogle af de mere ukendte spillere med. En række af emnerne er logiske nok og kendte af de fleste herinde såsom Dockal, Mollins og Annan, men det er sværere at få øje på, hvorfor Sesar (der som 23-årig spiller i den svage bosniske liga), Mitosevic (reservespiller i Vojvodina) og Adamovic (der de seneste tre år primært har spillet i Moldova og Kasakhstan) skulle være relevante for os, når du lige har slået fast, at vi har brug for en klassespiller til den centrale midt. Derfor: Smid gerne et par ord med om, hvor du kender spillerne fra, om du har set tv-kampe med dem, eller om det er fra Football Manager eller lignende.
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Fin oversigt, men det kunne være rart at få din begrundelse for at tage nogle af de mere ukendte spillere med. En række af emnerne er logiske nok og kendte af de fleste herinde såsom Dockal, Mollins og Annan, men det er sværere at få øje på, hvorfor Sesar (der som 23-årig spiller i den svage bosniske liga), Mitosevic (reservespiller i Vojvodina) og Adamovic (der de seneste tre år primært har spillet i Moldova og Kasakhstan) skulle være relevante for os, når du lige har slået fast, at vi har brug for en klassespiller til den centrale midt. Derfor: Smid gerne et par ord med om, hvor du kender spillerne fra, om du har set tv-kampe med dem, eller om det er fra Football Manager eller lignende.
    Det er klart. Min research består primært i at se på hvilke spillere der potentielt kunne være interesseret i et skifte, dernæst om de enten har et uforløst potentiale eller har stor erfaring og solide kvaliteter, som kan være værdifulde i den nuværende trupsammensætning. I FC Københavns situation er det svært at hente store talenter uden at der er større risici forbundet. Et par eksempler, der pejer i hver sin retning er Bryan Oviedo og Cristian Gamboa eller for den sags skyld Erton Fejzullahu. Det er ofte et lotteri mere end det er godt købmandskab at hente talenter til klubben, som rent faktisk indfrier deres potentiale. Bryan Oviedo blev hentet efter at have spillet for Costa Rica's U20 hold i nogle ungdomsturneringer, mens Gamboa og Erton blev hentet fra vores skandinaviske naboer. I alle tilfælde er de hentet ind som udviklingsspillere. Det har nogle klare fordele: det er billigere, større klubber har endnu ikke rørt på sig, de får nogle år til at tilpasse sig kultur, spilsystem, etc. før de skal performe. Ulempen er at man står med en spiller, som slet ikke indfrier forventningerne. Og det sker ofte. Som f.eks. både med Gamboa og Erton.

    Derfor har jeg kigget efter spillere, som qva deres tidligere bedrifter, bør have et potentiale, som endnu ikke har udfoldet sig nok til at have tiltrukket interesse fra større klubber. Jeg vil gerne sætte et par ord mere på de nævnte spillere.

    Ivan Sesar blev som ung hentet til NK Zagreb fra bosnisk fodbold og debuterede som 19-årig i sin eneste kamp for Zagreb. Herefter skiftede han til Koper i Slovenien hvor han i 2009/2010 var med til at vinde det slovenske mesterskab og samtidig blev fast mand på det bosniske U21 mandskab. I de efterfølgende CL-kval kampe mod Dinamo Zagreb tabte Koper sammenlagt 5-4, men præstationerne var nok til at sikre Sesar en kontrakt med Lokomotiva Zagreb, som sluttede i den tunge ende af tabellen. Efter sæsonen skiftede Sesar tilbage til Bosnien og FK Sarajevo, hvor han bl.a. var med til at slå Levski Sofia ud af Europa League i denne sæson. Han er i dette efterår blevet en fast bestanddel af det bosniske landshold, der altså tæller navne som Ibisevic (Stuttgart), Dzeko (Man. City), Pjanic (Roma), Salihovic (Hoffenheim), Begovic (Stoke), Spahic (Sevilla) og Lulic (Lazio). Jeg tror bestemt at han har et uforløst potentiale og det kunne være spændende at se det udfoldet i FC København. Bosnisk fodbold er slet ikke ringe. Jeg synes også at den video jeg har linket til, viser en meget fornuftig spilfordeler og han minder mig faktisk meget om William Kvist, som type. Et rigtig godt match som defensiv ankermand.

    Vuk Mitosevic er 21 år. Jeg kan se, at jeg har skrevet 23 i mit tidligere indlæg. Det er en fejl. Mitosevic holdes ude fra Vojvodinas startopstilling af nigerianske Nnaemeka Ajuru og den 19-årige Nemanja Radoja, som blev hentet til Vojvodina inden denne sæson. Radoja er egentlig forsvarsspiller, men blev midt i efteråret rykket op på den defensive midtbane. Vojvodina stiller op med to defensive midtbanespillere, og her er Mitosevic altså blevet overhalet indenom af den to år yngre Radoja. Ajuru finder jeg dok ikke så interessant - han virker rimelig ordinær og ikke som en spiller vi har brug for. Man kan så argumentere hvorfor jeg ikke har nævnt Radoja i denne tråd. Godt spørgsmål, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde noget video på Radoja, det har jeg på Mitosevic. På videoen viser han gode egenskaber som boldfordeler med flere gode fremadrettede afleveringer samtidig med at han er god i presspillet og ser ud til at rydde godt op på den defensive midtbane. Han er ikke vanvittig hurtig, men fylder godt på midtbanen. I sidste års januar-vindue mistede Vojvodina deres forhenværende midtbanestyrmand, Slobodan Medojevic, som blev købt af Wolfsburg. Det har imidlertid ikke været et succesfuldt ophold for Medojevic, men han er stadig kun 22 år. Det er muligt at den 19-årige Nemanja Radoja er bedre end Vuk Mitosevic, men uden video vil jeg ikke kloge mig på det. Vuk Mitosevic spiller i øvrigt sammen med Medojevic på serbiens U21 landshold.

    Milos Adamovic er først og fremmest klubløs. Jeg medgiver at han måske ikke er det oplagte valg på den defensive midtbane, da han som spiltype minder mere om Claudemir med god teknik og højt pres fremfor at være den stærke oprydder. Videoen med Adamovic viser netop det. Adamonvic har i spillet i Moldova ja, men endnu engang må jeg sige, at det bør ikke diskvalificere en spiller. Svensk og norsk fodbold har fået en kraftig medfart på Sidelinien de seneste år, og måske med rette, men jeg mener altså at mange af de østeuropæiske ligaer bliver stærkt undervurderet. Der er kommet mange penge i russisk fodbold og de bliver stille og roligt fordelt ud i de omkringliggende lange via spillerkøb, etc. Således lykkedes det også for Adamovic at kvalificere sig til Europa League i 2010/11 med Sherriff Tiraspol efter i CL-kvallen at have slået Dinamo Tirana og Dinamo Zagreb for dernæst at måtte se sig besejret af FC Basel. I EL lykkedes man med at slå Dynamo Kiev 2-0 hjemme og få 0-0 mod dem ude, mens AZ Alkmaar måtte rejse hjem fra Moldavien med kun et point. De øst- og sydeuropæiske klubber fortjener mere kredit. Behøver jeg at nævne BATE, APOEL eller Plzen? Adamovic er måske ikke manden, det medgiver jeg, idéen var også mere at åbne op for de muligheder man har i FC København. Der er spillere i øst- og sydeuropa, som bestemt har meget at byde ind med. Nogle gange skal man tage en chance, og kan man få en spiller som Adamovic gratis, fremfor at betale 6-10 mio. kroner for en lignende spiller i Sverige, Norge eller Holland, så er det da værd at følge med i listen af potentielle emner.

    Dernæst vil jeg gerne lige pointere at de ovennævnte spillere ikke er nævnt i samme paragraf, som Leon Andreasen, Anthony Annan, Hector Canteros og Rafael Miranda. Det er fordi, at de fire ser jeg som klare forstærkninger, mens de spillere jeg har præsenteret her mere er set som udviklingsspillere, som man tager en chance med. Men en spiller som Ivan Sesar synes jeg ser meget interessant ud, og man skal heller ikke underkende muligheden for at de ukendte spillere kan vokse enormt og overhale hele den garvede garde indenom. [Edit: Både Ivan Sesar og Vuk Mitosevic har i øvrigt kontraktudløb til sommer.]

    Note: Football Manager, det spillede jeg meget en gang. Men disse spillere er jeg dog aldrig stødt på.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Efter lidt yderligere søgen ser det ud til at Ivan Sesar også har tiltrukket sig interesse fra belgiske Gent samt fra en tyrkisk klub. Der er i hvert fald andre, som også kan se et potentiale i ham. Med kontraktudløb til sommer, er han i hvert fald en oplagt kandidat.

    Edit: Ifølge dette link er de interesserede klubber Gent, Sivasspor, Elazigspor og Eskisehirspor og prisen skulle være € 700.000.
    Sidst redigeret af madebysoren : 14.01.13 kl. 09:18
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  8. #5
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    "Thomas Sørensen, 26 år, Stoke."

    Troede han var ~10 år ældre :)


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Det er en fornøjelse at læse så gennemarbejdet nogle indlæg fra dig Weeelo!!

    Jeg ser i øvrigt gerne Daniel Jensen på en 1,5 års kontrakt, som støtte/mentor/aflasting for yngre midtbanespillere. Men at håbe på vi henter ham sammen med en af de yngre weeelo næbvner tvivler jeg på sker, specielt da jeg kun kan se at vi skiller os af med maks 1 midt midt (Grindheim).

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Dette transfervindue tager vel snart prisen for kedeligste og mest rygteforladte vindue i mands minde.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Dette transfervindue tager vel snart prisen for kedeligste og mest rygteforladte vindue i mands minde.
    Ja, det kan man vist kun give dig ret i.

    Vi har tilsyneladende hverken brug for hverken det ene eller andet (på spillerfronten) og de andre har strukket våben og givet os mesterskabet, allerede inden foråret er gået igang.
    Sgu da godt, vi har Klebbens problemer at underholde os med, i disse så begivenhedsløse tider.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Dette transfervindue tager vel snart prisen for kedeligste og mest rygteforladte vindue i mands minde.
    Korrekt, men der kan argumenteres for at fokus bare ligger andetsteds. bøf har jo indtil videre monopoliseret overskrifterne. Og jeg sælger gerne et "stille" vindue for en lille bitte konkurs...

    Jeg tror dig ikke at de manglende rygter/interesse fra offentligheden betyder at CV ikke arbejder på sagen. Jeg tror fortsat på en forstærkning eller to, DJ eller ej.

    Det er jo nok også vigtigt at huske at et dansk hold aædrig bliver europæisk magtfaktor, derfor skal vi nok ikke forvente spillere i JG klassen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Korrekt, men der kan argumenteres for at fokus bare ligger andetsteds. bøf har jo indtil videre monopoliseret overskrifterne. Og jeg sælger gerne et "stille" vindue for en lille bitte konkurs...

    Jeg tror dig ikke at de manglende rygter/interesse fra offentligheden betyder at CV ikke arbejder på sagen. Jeg tror fortsat på en forstærkning eller to, DJ eller ej.

    Det er jo nok også vigtigt at huske at et dansk hold aædrig bliver europæisk magtfaktor, derfor skal vi nok ikke forvente spillere i JG klassen.
    Sidst men ikke mindst, TROR jeg at det er nemmest at "lege" købmand, i den sidste uge af transfervinduet, da køber har mulighed for presse prisen, hvis sælgende klub er interesseret i en handel.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Guillermo Molins er nu udlejet til Real Betis.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Sidst men ikke mindst, TROR jeg at det er nemmest at "lege" købmand, i den sidste uge af transfervinduet, da køber har mulighed for presse prisen, hvis sælgende klub er interesseret i en handel.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Er meget enig, men samtidig synes jeg også CV griber det fornuftigt an. Vi skal af med nogle før vi henter nogle ind, det synes jeg absolut virker fornuftigt. Der er jo trods alt et spillerbudget der skal overholdes, men jeg håber inderligt at der sker noget inden for de sidste 2 uger. Specielt vil jeg gerne se Grindheim forlade klubben, så der dermed bliver plads til Daniel Jensen, som igen i dag er ude med en lille kærlighedserklæring til CV og klubben:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-til-broendby

    Jeg er født optimist og tror at der kommer til at ske noget indenfor de sidste 2 uger.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Godt nok en besyndelig overskrift på denne tipsblad-historie i forhold til indholdet af artiklen...

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Godt nok en besyndelig overskrift på denne tipsblad-historie i forhold til indholdet af artiklen...
    Vinklen ufortalt, så håber jeg da virkelig at der er en plan med fortsat at have Daniel Jensen rendende til vores træning. Det er jo helt oplagt at BØF gerne vil have fingre i ham, og kald mig bare et lille menneske, men det ville godt nok pisse mig noget af, hvis han endte i den gule trøje efter at han havde fået lov at komme i form gennem måneders træning hos os og efter at have vist sig frem i træningskampe i FCK-farver. Det ville slet ikke være til at bære hvis han spillede et godt forår for Brøndby og hjalp dem til overlevelse. Vi må næsten krydse fingre for at der arbejdes på at få Grindheim hældt ud, så Daniel Jensen kan få en kontrakt - ud fra devisen "Der er andre spillere som kunne være mere sexede at få til klubben, men man skal ikke undervurdere underholdningsværdien i at sabotere BØF's planer for trupudvidelsen i samme ombæring".

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar


  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Ironien ville være udtalt, hvis bif fik styr på spillet via en midtbanegeneral, der var spillet i form under kyndig ledelse af den sportslige sektor i FCK.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •