Side 10 af 13 FørsteFørste ... 78910111213 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Mos har hverken kvaliteten eller potentialet til fck. Det har stået klart i lang tid synes jeg.
    Her er CV så tilsyneladende ikke helt enig. http://www.bold.dk/nyt/CV-Ikke-aktuelt-at-leje-Mos-ud

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Her er CV så tilsyneladende ikke helt enig. http://www.bold.dk/nyt/CV-Ikke-aktuelt-at-leje-Mos-ud
    Han siger det IKKE er aktuelt at leje ham ud. Det er jo ikke det samme som at de ikke vil sælge ham :-)

    Men jeg er fuldstændig enig med dem der mener at han SLET ikke er god nok. Han er jo ikke i besiddelse af nogen spidskompetence. At CV udtaler at han er anderledes end de andre angribere, kan kun være målt op på at han er gennemført elendig :-)

    Seriøst - han har fysik som en 10-årig. Ikke decideret langsom - men bestemt heller ikke en raket. Og er i besiddelse af en svag teknik. Hvad pokker skal vi bruge ham til?????

    Mvh. Dennis Jørgensen

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han siger det IKKE er aktuelt at leje ham ud. Det er jo ikke det samme som at de ikke vil sælge ham :-)

    Men jeg er fuldstændig enig med dem der mener at han SLET ikke er god nok. Han er jo ikke i besiddelse af nogen spidskompetence. At CV udtaler at han er anderledes end de andre angribere, kan kun være målt op på at han er gennemført elendig :-)

    Seriøst - han har fysik som en 10-årig. Ikke decideret langsom - men bestemt heller ikke en raket. Og er i besiddelse af en svag teknik. Hvad pokker skal vi bruge ham til?????

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg har aldrig hørt CV udtale sig negativt om en af hans egne spillere, ej heller har jeg nogensinde hørt, at han er interesseret i at sælge eller udleje. Det betyder ikke, at han ikke er interesseret i at sælge eller udleje. Han siger det bare aldrig.

    Jeg tror, at det er klassisk CV forhandling, hvor han prøver at give det indtryk, at spilleren skam er god (og vigtig) for at gøre ham mere interessant.

    Skulle interessen om at beholde ham være ægte, så ville et lejemål være optimalt efter et halvt med skader og få kampe. Mos får næppe mange kampe med Santin og Igor foran ham (Danny ved vi ikke hvor står, nu hvor Mos er 100% klar) og der kun er 13 kampe tilbage.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig med dig i, at det havde været optimalt at lave en større udrensning i truppen, her i januar. Forskellen på det overståede vindue, og så det vindue der kommer til sommer, er at vi (forhåbentligt) kan lokke med CL. For rigtig mange spillere, tror jeg bare at det gør en kæmpe forskel.

    Derfor en stor udskiftning til sommer.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Dette transfervindue bekræfter desværre meget godt, at vores nuværende ambitionsniveau er meget langt fra tidligere tiders. Vi satser på at være dominerende i ligaen og de europæiske turneringer er en kærkommen saltvandsindsprøjtning til pengekassen, men sportsligt har vi opgivet dem. Uanset hvilke spillere vi kan lokke til klubben med CL-bold til sommer, kan de spillere, der tidligere er gået direkte ind på holdet og har udfyldt deres rolle perfekt fra første færd, tælles på meget få hænder, så det er svært at se, hvorfor sommerens eventuelle signings skulle blive markant mere succesrige. Og som vi har set, har det nuværende hold på ingen måde niveau til CL. Sagt på en anden måde: Hvis vi ville opnå noget sportsligt med det mulige CL-gruppespil til efteråret, skulle vi have lavet udrensningen i dette vindue og spillet et nyt hold sammen hen over foråret. Nu ender vi med overvejende sandsynlighed med at stå med et relativt nyt og usammenspillet hold og lave en FCN, hvis vi kommer i gruppespillet. Endda sandsynligvis med en mere traditionel og tilbageholdende spillestil, der nok kommer til at begrænse nederlagenes størrelse, men næppe sikrer, at pointhøsten bliver markant større og slet ikke stor nok til avancement fra gruppen.
    Økonomisk er det sikkert en model, der giver god mening og den er sikkert også mere realistisk at opretholde end tidligere tiders flyvske planer om en europæisk top20-placering. Alligevel ærgrer det mig gevaldigt, at C.V.s tidligere "katten-i-sækken"-indkøb nu blokerer for, at vi udnytter en historisk god mulighed for at nå et nyt sportsligt højdepunkt. Hvis C.V. bare ikke havde brændt millioner af på ubrugelige spillere, som han endda giver så høj en løn, at vi ikke kan sælge dem igen, kunne vi i det nuværende marked virkelig have rykket. Det kom vi så ikke til og spørgsmålet er, hvornår det igen bliver relevant at tale om chance for CL-gruppespil?
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Dette transfervindue bekræfter desværre meget godt, at vores nuværende ambitionsniveau er meget langt fra tidligere tiders. Vi satser på at være dominerende i ligaen og de europæiske turneringer er en kærkommen saltvandsindsprøjtning til pengekassen, men sportsligt har vi opgivet dem. Uanset hvilke spillere vi kan lokke til klubben med CL-bold til sommer, kan de spillere, der tidligere er gået direkte ind på holdet og har udfyldt deres rolle perfekt fra første færd, tælles på meget få hænder, så det er svært at se, hvorfor sommerens eventuelle signings skulle blive markant mere succesrige. Og som vi har set, har det nuværende hold på ingen måde niveau til CL. Sagt på en anden måde: Hvis vi ville opnå noget sportsligt med det mulige CL-gruppespil til efteråret, skulle vi have lavet udrensningen i dette vindue og spillet et nyt hold sammen hen over foråret. Nu ender vi med overvejende sandsynlighed med at stå med et relativt nyt og usammenspillet hold og lave en FCN, hvis vi kommer i gruppespillet. Endda sandsynligvis med en mere traditionel og tilbageholdende spillestil, der nok kommer til at begrænse nederlagenes størrelse, men næppe sikrer, at pointhøsten bliver markant større og slet ikke stor nok til avancement fra gruppen.
    Økonomisk er det sikkert en model, der giver god mening og den er sikkert også mere realistisk at opretholde end tidligere tiders flyvske planer om en europæisk top20-placering. Alligevel ærgrer det mig gevaldigt, at C.V.s tidligere "katten-i-sækken"-indkøb nu blokerer for, at vi udnytter en historisk god mulighed for at nå et nyt sportsligt højdepunkt. Hvis C.V. bare ikke havde brændt millioner af på ubrugelige spillere, som han endda giver så høj en løn, at vi ikke kan sælge dem igen, kunne vi i det nuværende marked virkelig have rykket. Det kom vi så ikke til og spørgsmålet er, hvornår det igen bliver relevant at tale om chance for CL-gruppespil?
    Det er jeg nu ikke helt enig i.

    Det er ikke umuligt, at vi (semi)permanent har opgivet at gøre nogen forskel i CL-sammenhæng, og det ligner også, at vi nok satser lidt mere på talenter og billigere løsninger end før med følgende større risiko i forhold til at gøre det godt i CL/EL.

    Jeg ser nu også vinterens transferpolitik som en følge af, at vi er ved at bygge et hold op, og at vi i forhold til næste års CL alligevel ikke kan shoppe os til et hold a la 2010/2011. Den nuværende trup er slet ikke på det niveau nu, men den har på sigt et godt potentiale. Cornelius er et stort talent, men han er ikke internationalt på N'Doyes niveau. Nicolaj Jørgensen er et stort talent men er pt. ingen Grønkjær når det kommer til kampe på CL-niveau. Ragnar er endnu ingen Antonsson, Bengtsson er ikke på niveau med Wendt, Lars J. er ikke så god som Pospech etc. etc. Det her hold vil (forhåbentlig) ikke toppe til næste efterår.

    På den baggrund giver det ingen mening at forsøge at shoppe sig til et hold, der potentielt kan hente 10-12 point i en CL-gruppe med bare lidt en lidt gunstig lodtrækning. Selv med 1-2-3 gode men også realistiske forstærkninger, ville det alligevel bero på rent lodtræknings- og kampheld, hvis vi skulle have gode chancer for at gøre det som i 2010/2011. Kommer vi direkte i CL til næste år, og trækker vi (hvis vi ser på dette års deltagere) Chelsea, Shaktar og Dortmund, ville chancen for 0-4p være overhængende selv med en opgradering af den centrale midtbane, som vi vist alle har sukket efter denne vinter. Havner vi i en pulje som Spartak Moskvas sidste efterår, havde det nok set (lidt) bedre ud (Barca, Benfica, Celtic) men stadig svært. Det havde en midtbanespiller i William Kvist(anno 2010-2011)-klassen ikke ændret stort på.

    Jeg kan på den baggrund fint forstå, at man ikke forsøger en kraftig opgradering af truppen allerede nu - også henset til det faktum vedrørende økonomi og trup, at vi altså stadig har en del dødvægt i form af spillere, vi skal have off-loadet, inden andre (og bedre) kan hentes ind. Selvom en kvalitetsforstærkning til den centrale midt havde været rart.

    Det handler pt. om at vinde DM i år og bygge på holdet til sommer og hele næste sæson.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #141
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af thundersen Se meddelelser
    Jeg kan på den baggrund fint forstå, at man ikke forsøger en kraftig opgradering af truppen allerede nu - også henset til det faktum vedrørende økonomi og trup, at vi altså stadig har en del dødvægt i form af spillere, vi skal have off-loadet, inden andre (og bedre) kan hentes ind. Selvom en kvalitetsforstærkning til den centrale midt havde været rart.
    Vi er ikke rasende uenige, men jeg synes, at du glemmer en væsentlig pointe. Mange af de bærende kræfter på det nuværende hold (LJ, Bolanos, Claudemir og for den sags skyld Wiland) nærmer sig af den ene eller anden grund en FCK-udløbsdato og derfor havde det fra mit synspunkt givet rigtig god mening at forcere opbygningen af det nye hold - især på vores akilleshæl, den centrale midtbane. Vi risikerer meget nemt at ende i en båndløkke med den nuværende transferpolitik, hvor vi konstant har den ene eller den anden del af holdet under opbygning og aldrig rigtig rammer et fælles peak. Det er sikkert også nogenlunde det, man kan forvente af et dansk mandskab i europæisk fodbold og det ville også være til at leve med, hvis man ikke var blevet forvænt pga. tidligere tiders succes og løfter.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Vi er ikke rasende uenige, men jeg synes, at du glemmer en væsentlig pointe. Mange af de bærende kræfter på det nuværende hold (LJ, Bolanos, Claudemir og for den sags skyld Wiland) nærmer sig af den ene eller anden grund en FCK-udløbsdato og derfor havde det fra mit synspunkt givet rigtig god mening at forcere opbygningen af det nye hold - især på vores akilleshæl, den centrale midtbane. Vi risikerer meget nemt at ende i en båndløkke med den nuværende transferpolitik, hvor vi konstant har den ene eller den anden del af holdet under opbygning og aldrig rigtig rammer et fælles peak. Det er sikkert også nogenlunde det, man kan forvente af et dansk mandskab i europæisk fodbold og det ville også være til at leve med, hvis man ikke var blevet forvænt pga. tidligere tiders succes og løfter.
    Det har du for så vidt ret i, men det er vel også derfor at Rurik han blev købt (som erstatning for Bola), og det er vel egentlig også derfor at Remmer har fået så forholdsvis mange kampe som han har (som afløser for lille Lars). Jeg synes der er meget god mening i det som CV gør i øjeblikket, men jeg er enig med dig i, at der stadig mangler noget centralt. Her håber jeg dog at DJ kan bidrage positivt og at Delaney kan træde i karakter. Men ligesom majoriteten herinde, havde jeg også gerne set en defensivt orienteret midtbanespiller blive signet. Men lad os nu se hvad der sker til sommer.

    Vinterens transfervindue er som regelt altid sværere at købe spillere i, da det er midt i sæsonen og da de fleste klubber har brugt store dele af deres transferbudget i sommerens vindue. Såfremt vi vinder DM og kommer i CL, tror jeg nu nok at der kommer til at ske noget.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #143
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg tror bestemt at CV gerne vil signe sig til en ny Kvist. Men helt ærligt - hvor findes han? Og hvordan hulen skulle vi købe os til ham? Det er jo, for tiden, Delaney som står i kø til at overtage den rolle - og jeg tror man bliver slemt skuffet hvis man sætter næsen op efter profil-indkøb til den position. Talent-indkøb, måske. Men ikke profil-indkøb.

    Og så vil jeg gerne påpege at den trup som gav vores CL-peak havde en lang opbygning og en hel del skuffelser i bagagen. Vi skulle først se, at en masse spillere ikke havde europæisk niveau førend de kunne sendes videre i karrieren og andre kunne bygges på. Pt. er vi kun lige startet på den proces, men med lidt flere beviseligt CL-holdbare spillere end sidste gang (Bolaños, Claudemir, Wiland). Der kan sagtens gå tre-fire år førend vi igen får bygget et hold der med god sandsynlighed kan præstere europæisk. Indtil da skal der betales lærepenge og så varer det nok kun en enkelt sæson førend vi skal bygge igen.

    I lyset af den dynamik synes jeg også DJ-signingen er meget, meget interessant. Netop fordi DJ kan - på sin helt egen måde - vise sig at være en spiller der kan bidrage med ro, tempo og international rutine - noget holdet SKRIGER på efter Grønkjær forsvandt.

    Så lad os endelig få ham nordmanden på 17 ind til CM, så vi kan starte på at kultivere den næste Delaney...
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Jeg tror bestemt at CV gerne vil signe sig til en ny Kvist. Men helt ærligt - hvor findes han? Og hvordan hulen skulle vi købe os til ham? Det er jo, for tiden, Delaney som står i kø til at overtage den rolle - og jeg tror man bliver slemt skuffet hvis man sætter næsen op efter profil-indkøb til den position. Talent-indkøb, måske. Men ikke profil-indkøb.

    Og så vil jeg gerne påpege at den trup som gav vores CL-peak havde en lang opbygning og en hel del skuffelser i bagagen. Vi skulle først se, at en masse spillere ikke havde europæisk niveau førend de kunne sendes videre i karrieren og andre kunne bygges på. Pt. er vi kun lige startet på den proces, men med lidt flere beviseligt CL-holdbare spillere end sidste gang (Bolaños, Claudemir, Wiland). Der kan sagtens gå tre-fire år førend vi igen får bygget et hold der med god sandsynlighed kan præstere europæisk. Indtil da skal der betales lærepenge og så varer det nok kun en enkelt sæson førend vi skal bygge igen.

    I lyset af den dynamik synes jeg også DJ-signingen er meget, meget interessant. Netop fordi DJ kan - på sin helt egen måde - vise sig at være en spiller der kan bidrage med ro, tempo og international rutine - noget holdet SKRIGER på efter Grønkjær forsvandt.

    Så lad os endelig få ham nordmanden på 17 ind til CM, så vi kan starte på at kultivere den næste Delaney...

    Dejligt med en der kan sætte lidt perspektiv på tingene. Den eneste måde vi kan få succes i europa er ved at satse på holdet, og ikke de individuelle spillere. Ligesom arsenal i england er nød til at have et toppende hold for at spille med om mesteskabet, er vi nød til at have et toppende hold for at have en chance for at spille med i europa, på højeste plan. Lad os lige huske på at det hold som toppede i 2010/2011, havde været underopbygning i 3/4 sæsoner. Med den økonomiske formåen vi har og med den sportlige attraktion som superligaen har er vi nød til at bygge hold op og måske lade 4/5 spillere gå i sammen vindue for at få det til at lykkedes. Altså i stedet for at sikre kontinuiteten og samtidigt tjene lidt på salg undervejs, så skifte en stor del af truppen samtidigt og derefter have nogle rolige transfer vinduer, for at sikre et sammenspillet hold. Så lad nu vær med de der "CV er håbløs" kommentarer. Han har vel lavet en stor fejl og det var ikke at finde den rigtige træner på det rigtige tidspunkt. Dette er nu rettet op på og det kan ses.
    Man kan jo trøste sig med at det, der nu om dage i superligaen skal til for at slå FCK i forhold til mesterskabet, er at vi "muger ud", samtidigt med at et andet hold peaker (Aab og FCN).

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #145
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II


  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Kun en leje aftale, lad os håbe de vælger at købe ham til sommer.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Kun en leje aftale, lad os håbe de vælger at købe ham til sommer.
    Havde nu ellers ikke opgivet håbet om at han kunne blomstre op og bidrage med noget godt til truppen. Jeg synes at hans præstationer i suppen har været bedre end Claude's, til trods for at vi desværre ikke har set så meget til ham.

    Jeg håber stadig at han kan finde et højt niveau i Norge, og derefter komme tilbage og med lidt mere selvtillid samt lidt større tillid fra træneren.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #148
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Vinterens transfervindue er som regelt altid sværere at købe spillere i, da det er midt i sæsonen og da de fleste klubber har brugt store dele af deres transferbudget i sommerens vindue. Såfremt vi vinder DM og kommer i CL, tror jeg nu nok at der kommer til at ske noget.
    Du har givetvis ret. Der kommer til at ske noget. Og det vil ske for sent til at blive en sportslig succes. Hvis vi ville noget sportsligt med et evt- CL-gruppespil, skulle der være sket noget i dette vindue. Og så er vi tilbage til udgangspunktet for mit første indlæg: Vores sportslige ambitioner ift. europa er ikke på det niveau, de var engang...
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  23. #149
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Og så er vi tilbage til udgangspunktet for mit første indlæg: Vores sportslige ambitioner ift. europa er ikke på det niveau, de var engang...
    Det er jeg ganske enkelt ikke enig i. Jeg tror at CV har fået kniven for struben og fået af vide at nogle af de løntunge, læs Grindheim, Pape, Mos, skal sælges før der må handles. Og for øvrigt, så mener jeg absolut ikke at manglende indkøb er lig med manglende europæiske ambitioner. Vi er i gang med at bygge et hold op, nøjagtig som da Ståle kom. De økonomiske virkeligheder er altså også en anden nu, og jeg ser meget hellere fornuft fremfor at være big spender og ende som Bundby.

    Tror absolut ikke at der er mangel på ambitioner, men holdet er inde i en proces og mon ikke ikke der kommer et par forstærkninger til sommer, hvis muligheden er der. Men synes nu nok at både Nicolai J, Rurik og Igor viser lovende takter, og med et halvt år til at blive spillet rigtig varme, tror jeg vi rammer det niveau der skal til. Men håber stadig på et par fornuftige spillertilgange, men lad os nu se.
    Sidst redigeret af Claus1985 : 07.02.13 kl. 12:29

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Vi er ikke rasende uenige, men jeg synes, at du glemmer en væsentlig pointe. Mange af de bærende kræfter på det nuværende hold (LJ, Bolanos, Claudemir og for den sags skyld Wiland) nærmer sig af den ene eller anden grund en FCK-udløbsdato og derfor havde det fra mit synspunkt givet rigtig god mening at forcere opbygningen af det nye hold - især på vores akilleshæl, den centrale midtbane. Vi risikerer meget nemt at ende i en båndløkke med den nuværende transferpolitik, hvor vi konstant har den ene eller den anden del af holdet under opbygning og aldrig rigtig rammer et fælles peak. Det er sikkert også nogenlunde det, man kan forvente af et dansk mandskab i europæisk fodbold og det ville også være til at leve med, hvis man ikke var blevet forvænt pga. tidligere tiders succes og løfter.
    Njah. Jeg synes lidt, at du misser min pointe ;-) Det er ikke så vigtigt, med de kontraktudløb vi står foran, fordi 1) vi delvist har indkøbt erstatninger eller satser på et stort talent, som andre i tråden nævner det og 2) fordi vi netop (min pointe) ikke satser 100% på CL næste sæson, fordi vi "alligevel ikke kan shoppe os til et hold a la 2010/2011".

    I forhold til lige præcis den manglende kapacitet på den centrale midtbane tror jeg at du på sin vis har ret i, at de tidligere indkøb blokerer (selv efter Grindens afgang er der fire deciderede centrale midtbanefolk i truppen + et par stykker, der kan spille der), hvilket er ærgerligt af flere grunde. Men i forhold til at satse på at komme videre fra en CL-pulje, ville en Linderoth II / Kvist II altså ikke være afgørende. Det afgørende er, at behovet ikke er der (med mindre der var en ekstremt oplagt kandidat).

    Jeg tror godt, at vi kan ramme et nyt peak, men det tager tid. I og for sig ramte vi jo et peak med det første CL-hold i 2006-2007. Så fulgte en gedigen nedtur og et par års opbygning (med jævnt hen bedre resultater og spillere), før vi stod med et rigtig godt hold igen i 2010/2011. Så kom nedtursåret atter og nu opbygger vi igen.

    Det behøver måske ikke være så langsommelig en opbygning hver gang (eller indeholde en nedtur - det er sgu nok ikke planlagt), men jeg tror, at FCK må leve med, at holdet svinger med udskiftningen af profiler efter et specielt godt år (peak). Det ville ikke overraske mig, hvis vi pt. bygger mod en ny peak i 2014/2015 sæsonen. Jeg tror ikke, at vi permanent har opgivet ambitioner om at gøre det godt i Europa, men ambitionen er ikke helt i top til næste år.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •