Side 2 af 13 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    26

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Melder sig ind i klubben af små mennesker (i små sko, med kolde hjerter, osv.).

    Derudover tror jeg, at en tilgang af Daniel jensen vil være en markant forstærkning af den centrale midtbane. Han er bedre på alle relevante parametre i forhold til det vi har i forvejen. Samtidig ville en spiller som Delaney sikkert kunne udvikle sig yderligere med Daniel Jensen i truppen.

    Jakob
    BIF - gaven der bliver ved med at gi´.
    Rachmanski's Avatar

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Må ærlig indrømme at hvis CV ikke kan se nu, at vores midtbane ikke holder vand i CL næste år burde han satme finde sig en ny job!! Det må da være en drømme position for ham nu, 12 p og masser af tid at spille en nu midtbane ind til næste år.Alt andet er sgu useriøst

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg melder mig i koret af bitre folk, hvis Daniel Jensen ender i Brøndby, men jeg må samtidig sige, at det undrer mig en del hvordan man kan få det til at hænge sammen, at man først får sine medarbejdere til at gå ned i løn for at redde klubben, og så går ud og signer en rimelig løntung spiller bagefter.
    Denis Fucking Vavro

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkandro Se meddelelser
    Jeg melder mig i koret af bitre folk, hvis Daniel Jensen ender i Brøndby, men jeg må samtidig sige, at det undrer mig en del hvordan man kan få det til at hænge sammen, at man først får sine medarbejdere til at gå ned i løn for at redde klubben, og så går ud og signer en rimelig løntung spiller bagefter.
    Hvis jeg var medarbejder ude Vestegnens Galeanstalt, ville jeg ihvertfald blive p.... sur, hvis først jeg skulle gå drastisk ned i løn, for så efterfølgende at kunne konstatere at der potentielt kommer en medarbejder der vil fjerne mig fra kamptruppen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Må indrømme at jeg har været for Daniel Jensen i FCK i et stykke tid. Men at han melder ud at BIF er interessant er både ærgerligt - set med FCK briller - men virker også på mig som om at han ingen ambitioner har. Han må gøre sig klart om han matcher vores ambitioner eller om han hellere vil kæmpe for overlevelse.

    Efter de sidste par dages nyheder må jeg dermed sige at jeg ikke ved om jeg er interesseret i ham mere.... håber CV gør sig samme overvejelser....
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Daniel Jensen har ikke meldt ud at han er interesseret i at komme til BIF. Det var en opdigtet overskrift.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    63

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Daniel Jensen er også udtaget til træningskampen i morgen. Usædvanligt. Hvis det lykkedes at sende Grindheim af sted, så får han nok lov at beholde trøjen lidt endnu.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Daniel har skrevet for resten af året! :)

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Daniel har skrevet for resten af året! :)
    Det er nu kun for resten af sæsonen.

    Link: http://www.youtube.com/watch?v=Bq4WdT9OOJ0
    William!
    JesperFCK's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Daniel Jensen på kontrakt sæsonen ud, er sgu en god nyhed - men ikke overraskende. Det må samtidig betyde at minimum en midtbanespiller forlader klubben. Et godt gæt er, at Grindheim ryger videre på en lejeaftale med købsoption..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Det var helt oplagt af Daniel Jensen ville skrive under på en kontrakt i dette transfervindue. Nu er der fem midtbanespillere til to positioner. Daniel Jensen, Claudemir, Christian Grindheim, Thomas Kristensen og Thomas Delaney. Det er som mange nævne måske i overkanten af hvad man kan forvente til blot 13 kampe i foråret.

    Lad os kigge lidt på kontraktlængderne hos de nuværende centrale midtbanespillere.

    Kode:
    Daniel Jensen           30-06-2013
    Christian Grindheim     30-06-2014
    Thomas Kristensen       30-06-2014
    Thomas Delaney          31-12-2014
    Claudemir               30-06-2015
    Både Christian Grindheim og Thomas Kristensen har kontraktudløb i sommeren 2014. Det er altså to oplagte salgsemner i både dette, men også næste transfervindue, såfremt man udelukkende kigger på deres kontraktudløb. Christian Grindheim har aldrig fundet fæste i Københavns startopstilling og med den påståede interesse fra Vålerenga, er det meget sandsynligt at han skifter til Norge i løbet af foråret. Her er det værd at bemærke, at selvom det ikke bliver i januar, så er det norske transfervindue åbent frem til den 31. marts. Thomas Kristensen har tidligere udtalt, at hans næste kontrakt meget vel kan blive med en udenlandsk klub, og nærmende sig de 30 år er det også ved at være tiden for Thomas Kristensen. Thomas Kristensen har til tider været meget udskældt, men har vist at han af og til kan ramme tidligere tiders niveau. Det burde være muligt for ham at score en kontrakt i udlandet. Om ikke i dette transfervindue, så til sommer. Det skal selvfølgelig også nævnes, at Claudemir også har bejlere, omend han er dalet en smule i niveau siden wunder-sæsonen 2010/11.

    Jeg synes det ser ganske fornuftigt ud, hvis Daniel Jensen viser sig fra sin stærkeste side i det offensive spil og forlænger samarbejdet henover forårssæsonen med 1-2 år. Hvis Daniel Jensen og Claudemir kan kæmpe om den offensive midtbaneplads, mens Thomas Delaney og f.eks. en skadesfri Leon Andreasen eller en af de øvrige nævnte spillere i denne tråds første indlæg, kan kæmpe om den defensive midtbaneplads.

    Ivan Sesar, som jeg har talt godt for, er skiftet til tyrkiske Elazigspor for ca. 5 mio. danske kroner - en pris og et sportsligt niveau man sagtens kunne have konkurreret med i min optik. Det er samme klub som også har hentet Randers' Tidiane Sane for at sætte det i perspektiv. Man har sikkert ikke været interesseret, måske aldrig hørt om ham, men der er altså mange billige (og talentfulde) spillere at hente i de østeuropæiske lande, fremfor at spendere langt højere summer ved at hente spillere i mere etablerede ligaer som Allsvenskan, Tippeligaen, Æresdivisionen, etc.
    Sidst redigeret af madebysoren : 20.01.13 kl. 13:30
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    854

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg synes der er nogle spændende perspektiver i signingen af Daniel Jensen:

    - Han giver os mulighed for at slippe en ulmende Grindheim.
    - Han er helt klart en kvalitetsspiller.
    - Han er en lidt anden type end de spillere vi har, og giver derfor Jacobs nogle muligheder på det taktiske plan, som jeg tror han er rigtig glad for.
    - Han har masser af international erfaring, noget vi mangler i Europa, især i den offensive del. Kan han tage ansvar og bliver han ikke skadet (7-9-13) og signer vi ham igen efter sommer, så tror jeg han kan blive rigtig vigtig.

    Alt i alt en dejlig nyhed. Omend man altid hellere ville have en årsunge. ;)
    "Men det er fodbold. Vi er neanderthalere alle sammen." - Zanka

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af nivlaps Se meddelelser
    Jeg synes der er nogle spændende perspektiver i signingen af Daniel Jensen:

    - Han giver os mulighed for at slippe en ulmende Grindheim.
    - Han er helt klart en kvalitetsspiller.
    - Han er en lidt anden type end de spillere vi har, og giver derfor Jacobs nogle muligheder på det taktiske plan, som jeg tror han er rigtig glad for.
    - Han har masser af international erfaring, noget vi mangler i Europa, især i den offensive del. Kan han tage ansvar og bliver han ikke skadet (7-9-13) og signer vi ham igen efter sommer, så tror jeg han kan blive rigtig vigtig.

    Alt i alt en dejlig nyhed. Omend man altid hellere ville have en årsunge. ;)
    Ja, der er absolut nogle spændende perspektiver i at få Daniel ind på holdet. Og jeg er også glad for man endelig skrev kontrakt med ham.

    Jeg kan dog ikke lade være med at blive lidt bekymret over at han en midtbane med både Daniel og Nicolaj. De har begge tendens til en del skader og hvis vi ender i en situation hvor de begge er udenfor, så ser det pludselig meget tyndt ud.

    Håber min bekymring viser sig at være totalt ubegrundet og at alt går godt til evig tid :-)

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Hold op hvor jeg håber at Solbakken finder en klub til ham her i transfervinduet. Det er vel egentlig også lidt et vink med en vognstang, at han ikke får ét minut mod FCV i lørdags. Omvendt kan han bare lave en "Winston Bogarde" og hyre sine moneter, hvilket jeg ikke håber at han gør. Så skal han ihvertfald bare sættes til at træne med U19 holdet 😊

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Diouf-bliver-i-FCK

    Mvh. Dennis Jørgensen

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hold op hvor jeg håber at Solbakken finder en klub til ham her i transfervinduet. Det er vel egentlig også lidt et vink med en vognstang, at han ikke får ét minut mod FCV i lørdags. Omvendt kan han bare lave en "Winston Bogarde" og hyre sine moneter, hvilket jeg ikke håber at han gør. Så skal han ihvertfald bare sættes til at træne med U19 holdet ��

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Diouf-bliver-i-FCK

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Jeg synes det er en passende straf for CV og Højer at skulle rende rundt og tænke på ham i 2½ år endnu, så kan de måske lære at gøre deres arbejde ordenligt.


Side 2 af 13 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •