Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Intet vindue uden Djiby Fall!. Han er ved at være fortid i Greuther Füerth: http://www.bold.dk/nyt/Fuerth-vil-af-med-Djiby-Fall
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Intet vindue uden Djiby Fall!. Han er ved at være fortid i Greuther Füerth: http://www.bold.dk/nyt/Fuerth-vil-af-med-Djiby-Fall
    Haha det var fandens ! :D lige så snart man tror manden var væk, så kommer han igen...

    Nu har der været skrevet så meget om ham her på sidelinien og det er ikke til at vide hvem der har ret i om han passer i klubben. Dog er der mange som mener at vi skal have en ældre angriber som kan vise de unge nogle tricks og hjælpe med at "lærere" dem op, men om Fall er manden, måske men tænker bare at der må være en grund til at han har skriftet klub så meget ?
    10 klubber på 7 år:
    http://www.transfermarkt.co.uk/en/dj...ler_43012.html

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Intet vindue uden Djiby Fall!
    Bortset, heldigvis, fra det her. Fall har allerede spillet kampe for både Lokeren og Greuther Füerth i den her sæson og er hermed låst medmindre han tager til en liga hvor sæsonen er forår/efterår istedet for vores efterår/forår. Så vi er altså sikre i et halvt år endnu.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Det er da godt nok et historisk kedeligt vindue dette her.. Ingen rygter og heller ingen forhåbninger om noget som helst. Er slemt bange for at CV overvurderer truppens styrke.. Vinduet er selvfølgelig ikke slut endnu, men indtil videre - gaaaabb! Eneste lyspunkt er at fcn tilsyneladende allerede har smidt håndklædet i ringen og pt sælger ud af alt hvad de har af profiler.

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er da godt nok et historisk kedeligt vindue dette her.. Ingen rygter og heller ingen forhåbninger om noget som helst. Er slemt bange for at CV overvurderer truppens styrke.. Vinduet er selvfølgelig ikke slut endnu, men indtil videre - gaaaabb! Eneste lyspunkt er at fcn tilsyneladende allerede har smidt håndklædet i ringen og pt sælger ud af alt hvad de har af profiler.
    Jeg ved ikke helt om jeg enig med dig. Der skal jo trods alt være balance mellem tingene, så der skal jo nok sælges først før der bliver hentet ind. Samtidig så er januar vinduet jo traditionelt lidt mere stille end sommervinduet er, da klubberne for det meste har brugt deres penge i sommervinduet.

    I forhold til det jeg håbede på, så er det sgu egentlig meget godt. Vi har fået DJ ind, vi mangler så at Grindheim bliver sendt hjem til fjeldene, men ellers så er midtbanen på plads. Jeg mener stadig at Delaney skal have den defensivt orienteret rolle på midten, og med en DJ eller Claudemir ved siden af, tror jeg det kan blive rigtig spændende.

    Jeg håber stadig der bliver skudt et par spillere af, Grindheim, Diouf, Søren F, men jeg tror ikke vi skal satse på at der bliver hentet så meget mere ind, før til sommer. Desuden kan man jo så sidde og undre sig over det brandudsalg der åbenbart er i gang i FCN, det virker ærlig talt lidt mystisk hvis de virkelig har planer om at spille med om mesterskabet.

    Men alt i alt, så er jeg egentlig meget godt tilfreds, vi har fået DJ der, såfremt han kan holde sig skadesfri, giver os nogle muligheder der i den grad mangler i det offensive midtbanespil, men prikken over i'et ville være hvis vi fik solgt ud af overskudslagret.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er da godt nok et historisk kedeligt vindue dette her.. Ingen rygter og heller ingen forhåbninger om noget som helst. Er slemt bange for at CV overvurderer truppens styrke.. Vinduet er selvfølgelig ikke slut endnu, men indtil videre - gaaaabb! Eneste lyspunkt er at fcn tilsyneladende allerede har smidt håndklædet i ringen og pt sælger ud af alt hvad de har af profiler.
    Der sker ikke meget, nej. Men vi har trods alt også et temmelig overskueligt forår i vente med kun 13 superligakampe og (desværre) hverken pokalfodbold eller europæisk fodbold. Jeg synes, det giver fin mening at vente til vi kender udfaldet af sæsonen, før vi henter nye spillere ind. Det næste vindue har jeg så personligt noget større forventninger til! :o)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Vi har åbenbart også en ung amerikaner på vej til prøvetræning i følge nogle kilder:
    https://www.facebook.com/FCKupdate/p...41470675870828
    https://twitter.com/romerojason10/st...11788622925824

    Bliver spændende at se om han kan tilspille sig en kontrakt.

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg håber stadig der bliver skudt et par spillere af, Grindheim, Diouf, Søren F, men jeg tror ikke vi skal satse på at der bliver hentet så meget mere ind, før til sommer. Desuden kan man jo så sidde og undre sig over det brandudsalg der åbenbart er i gang i FCN, det virker ærlig talt lidt mystisk hvis de virkelig har planer om at spille med om mesterskabet.
    2+2 = Vi sælger de 3 spillere til FCN for 10 millioner og griner hele vejen til banken!

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    En gut ved navn Jason Romero har tidligere i dag tweetet: "Just got off the phone with my agent and just confirmed that im going to Europe in Febuary to go on trial with F.C Copenhagen"

    Han er en 17 årig angriber. Han spiller på et College hold i USA ved navn De Anza Force.
    Han har scoret 11 mål i 11 kampe i denne sæson. og 18 mål i 28 kampe sidste sæson.

    Han har tidligere i år været til prøvetræning i Chivas og Atlante.

    om han er et decideret transferemne ved jeg ikke.. Men syntes det lyder spændene !
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKristian Se meddelelser
    En gut ved navn Jason Romero har tidligere i dag tweetet: "Just got off the phone with my agent and just confirmed that im going to Europe in Febuary to go on trial with F.C Copenhagen"

    Han er en 17 årig angriber. Han spiller på et College hold i USA ved navn De Anza Force.
    Han har scoret 11 mål i 11 kampe i denne sæson. og 18 mål i 28 kampe sidste sæson.

    Han har tidligere i år været til prøvetræning i Chivas og Atlante.

    om han er et decideret transferemne ved jeg ikke.. Men syntes det lyder spændene !
    Du skulle vel aldrig have et link til hans tweet?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du skulle vel aldrig have et link til hans tweet?
    Ved ikke om det er ham her, men hvis det er så har han slettet det igen. Det er det sammen billede i twitter og i andet link, som er en Jason Romero fra De Anza Force.


    Twitter
    https://twitter.com/romerojason10

    De Anza Force (Northern California) forward Jason Romero
    http://www.topdrawersoccer.com/club-...exico_aid28314

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    I søndagens udgave af Fodbold FM på Radio24syv var Brian Riemer gæst. På et spørgsmål om Daniel Jensens tilgang og vores 5 på midtbanen, lavede han en gennemgang af hvert enkelt spillere, deres kvaliteter og forventningerne til dem i foråret. Bortset fra, at han nærmest glemte Grindheim. Det lød ærligtalt ikke som om, at han indgik i planerne for resten af sæsonen. Spørgsmålet er så hvor lidt FCK vil acceptere for ham.

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Det norske stortalent Sakor skal til Juventus frem for FCK. Det synes jeg personligt er ret ærgerligt..

    http://www.sporten.dk/fodbold/juvent...lent-foran-fck

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af wiu Se meddelelser
    Det norske stortalent Sakor skal til Juventus frem for FCK. Det synes jeg personligt er ret ærgerligt..

    http://www.sporten.dk/fodbold/juvent...lent-foran-fck
    Norsk 2. division --> Juventus. Det er vist ikke andet end hensynet til $$$$$ der ligger til grund for den beslutning. Fint han ikke ender i Kbh.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Norsk 2. division --> Juventus. Det er vist ikke andet end hensynet til $$$$$ der ligger til grund for den beslutning. Fint han ikke ender i Kbh.
    Eh? Knægten er 16 år og regnes som et af Norges største talenter på sin position. Hvorfor skulle han ikke kunne tage til Juventus og prøve sit talent af der, uden at det nødvendigvis kun skal handle om penge? De forgylder jo næppe en 16-årig alligevel, selvom han sikkert får en pæn kontrakt. Jeg forstår slet ikke dit indlæg.
    Mvh.
    Dane


Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •