Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    97

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    ...Og forbindelsen mellem Santin og Elche er tilsyneladende lun igen:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-spil-i-elche

    Umiddelbart lyder han jo som et backup-emne, hvis det skulle glippe at hente Macheda i Man Utd.
    Med tidligere rygter omkring det skifte, må man jo antage, at de kender ham forholdsvis godt.

    Så er spørgsmålet, om man er villig til at sælge med så kort tid til vinduets lukning. Penge eller ej.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Eh? Knægten er 16 år og regnes som et af Norges største talenter på sin position. Hvorfor skulle han ikke kunne tage til Juventus og prøve sit talent af der, uden at det nødvendigvis kun skal handle om penge? De forgylder jo næppe en 16-årig alligevel, selvom han sikkert får en pæn kontrakt. Jeg forstår slet ikke dit indlæg.
    Ok, lad mig omformulere. Det er tydeligvis ikke førsteholdsfodbold han prioriterer nu. Og mon ikke han har fået en kontrakt, som han kan leve fint af, mens han ryger på nogle lejeophold på lavere niveau?
    FCK vil jo, i sammenligning med Juventus og andre mastodonter, kun kunne tiltrække talenter der prioriterer afstand til førsteholdsfodbold foran økonomien.
    Sidst redigeret af Nygzen : 24.01.13 kl. 17:19
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Ok, lad mig omformulere. Det er tydeligvis ikke førsteholdsfodbold han prioriterer nu. Og mon ikke han har fået en kontrakt, som han kan leve fint af, mens han ryger på nogle lejeophold på lavere niveau?
    FCK vil jo, i sammenligning med Juventus og andre mastodonter, kun kunne tiltrække talenter der prioriterer afstand til førsteholdsfodbold foran økonomien.
    Jeg synes/tror du tager fuldstændig fejl. Han vil ikke spille på førsteholdet her eller hos Juventus, til gengæld må man formode at han får meget bedre træning hos Juventus. FCK skal spille på at han kan få en "fin" gymnasie uddannelse imens han spiller fodbold på fuld tid, samt at det trods alt er tættere på Norge (både fysisk og mentalt).

    Det er ærgeligt at vi ikke få et talent på den størrelse, som Juventus er interesseret i! Det virkede jo som om, at vi faktisk havde chancen! De talenter kan ligeså godt få chancen her, som så mange andre steder. Selvom vi naturligvis ikke har samme niveau og navn som storklubber, store ligaer og Ajax m.fl.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Måske er der en ny angriber/kant på vej til FCK. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-sydamerikaner .Kan ikke finde så meget om ham, men han skulle dog begå sig på venstrekanten. http://en.wikipedia.org/wiki/Jorge_Bazan

  5. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af dasgringo Se meddelelser
    Måske er der en ny angriber/kant på vej til FCK. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-sydamerikaner .Kan ikke finde så meget om ham, men han skulle dog begå sig på venstrekanten. http://en.wikipedia.org/wiki/Jorge_Bazan
    Det kunne være en Bolanos afløser, hvis der er noget om snakken... et fyldigt youtube klip: http://www.youtube.com/watch?v=7aFtx9vt9Po
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  6. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Tror ikke på at det er som afløser for Bolanos, hans afløser er vel fundet i form af Rurik Gislason, tror mere på at han måske skulle erstatte Diouf. Men ham der Bazan ser nu ud til at være ret hurtig, han løber da en masse bolde op pga dårlige afleveringer, det må da være guf for TK og Claudemir :-)
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  7. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af SantoZuma Se meddelelser
    Det kunne være en Bolanos afløser, hvis der er noget om snakken... et fyldigt youtube klip: http://www.youtube.com/watch?v=7aFtx9vt9Po
    Jeg synes sjældent, at youtube salgsvideoer fortæller specielt meget, men jeg hæfter mig dog ved tre ting her. Manden er hurtig, virker teknisk stærk og sparker godt med begge ben. Dermed virker han som en god løsning til både kanten og til angrebet, gerne som en erstatning for en Santin og/eller Mos.
    Vigtigere for mig er det dog, at hvis rygtet taler sandt, så betyder det, at CV er begyndt at kigge på alternative markeder, hvor andre større klubber tidligere har gjort gode kup. Den tanke glæder mig, da jeg er overbevist om, at det vil kunne løfte vores hold meget, hvis man ikke var så forbandet konservative omkring indkøb.

    Men, men... Jeg skal se ham i vores smukke hvide trøje, før jeg tror på, at CV har opdaget, at man kan handle andre steder end den lokal "tippeligaen"-kiosk.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #53
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Man kan jo sige, at det gik meget fint med Oviedo selvom han lige var udlånt en rum tid til farumlona.
    Men tror med Ariël, at vi har fået en træner der kan udvikle talenter bedre end hvad Ståle kunne gøre.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes/tror du tager fuldstændig fejl. Han vil ikke spille på førsteholdet her eller hos Juventus, til gengæld må man formode at han får meget bedre træning hos Juventus. FCK skal spille på at han kan få en "fin" gymnasie uddannelse imens han spiller fodbold på fuld tid, samt at det trods alt er tættere på Norge (både fysisk og mentalt).

    Det er ærgeligt at vi ikke få et talent på den størrelse, som Juventus er interesseret i! Det virkede jo som om, at vi faktisk havde chancen! De talenter kan ligeså godt få chancen her, som så mange andre steder. Selvom vi naturligvis ikke har samme niveau og navn som storklubber, store ligaer og Ajax m.fl.
    Indrømmet, jeg kender ikke så meget til manden. Det lyder som om han er vant til førsteholdsfodbold (på lavere niveau, bevares). Var han endt i FCK kunne han måske være blevet indlemmet i førsteholdstruppen med det samme, da vi har en træner der kompetent kan udvikle talenter og tilsyneladende nyder det aspekt af trænergerningen. Det er umuligt at spå om hvordan et talent udvikles bedst muligt, men der er talrige eksempler på store talenter der tager til en stor klub, hvor udviklingen efterfølgende går i stå. Jeg kender ikke meget til talentudviklingen i Juventus, men de har altid slået mig som et "købehold" med begrænset plads til egne talenter. Hvorimod Ajax, som du også selv nævner, sætter en ære i at udvikle talenter og køre dem ind på 1. holdet. Der er helt sikkert højere niveau til træning i Juventus, såfremt han bliver tilknyttet førsteholdstruppen. Mine penge havde dog været sat på Ajax som næste arbejdsgiver :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  12. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Grindheim og Vålarenga ER interesserede i hinanden, men økonomien volder problemer: http://www.bold.dk/nyt/Grindheim-Har...med-Vaalerenga
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Grindheim og Vålarenga ER interesserede i hinanden, men økonomien volder problemer: http://www.bold.dk/nyt/Grindheim-Har...med-Vaalerenga
    CV's størte opgave i transfervinduet er vel at skille sig af med dødvægt i truppen, så sammensætningen stadig er dynamisk.

    Ud over at Grindheim kan være på vej til norsk fodbold, rygtes Mos også samme vej.

    Det er også sandsynligt at Diouf rykker norpå, og endelig har Sølvi tidligere i vinduet været nævnt som et emne i engelsk fodbold.

    Søren F har efter min opfattelse en berettigelse i truppen, såfremt det lykkes at omskole ham til back.
    Sidst redigeret af Fulle : 25.01.13 kl. 11:10

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    S Æ L G !

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Medier-Twente-vil-have-FCKer

    Jeg har været træt af ham og hans attitude i SINDSSYGT lang tid.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg ser nu gerne, at Claudemir bliver i FCK. Han har trods alt vist et niveau, som TK og Grindheim ikke er i nærheden af. Medgiver dog gerne, at han har præsteret på et meget ringe niveau længe.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg ser nu gerne, at Claudemir bliver i FCK. Han har trods alt vist et niveau, som TK og Grindheim ikke er i nærheden af. Medgiver dog gerne, at han har præsteret på et meget ringe niveau længe.
    Synes det er fint at sælge Claudemir, omend der er folk der burde sælges før ham. Søren F, Pape,Grinde, TK og til dels Bolanos så jeg gerne erstattet med nye.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Man har jo hele tiden gået med et håb om, at han skulle genfinde niveauet fra 10/11 sæsonen, men er efterhånden begyndt at få en mistanke om, at det bliver ved håbet.
    Tror, der er motivationen, det halter lidt med.

    Det, sammenholdt med hans, efter sigende, mindre seriøse livsstil gør, at jeg i grunden vil være ok tilfreds med at skippe ham af sted nu.

    Bare lidt surt, at det sker så sent i vinduet, at det bliver svært, at nå, at få en erstatning ind.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •