Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Er der nogen der har hørt hvad Claudemir skulle koste? Vi kan vel få en 2-3 mio € for ham? Eller er det i overkanten?

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Synes det er fint at sælge Claudemir, omend der er folk der burde sælges før ham. Søren F, Pape,Grinde, TK og til dels Bolanos så jeg gerne erstattet med nye.
    Jeg har længe været enig i at Søren F ikke lignede en spiller med niveauet til FCK. Men så så jeg træningskampen mod Widzew Lodz, og synes egentlig at Søren Frederiksen gjorde det rigtig fint på venstre back. Der vil jeg gerne se ham i nogle flere kampe, før jeg endeligt afskriver ham.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Hvornår er det at vinduet lukker for handel ? Er lidt usikker på om det kun er 3 dage tilbage eller om det er et månede endnu ?

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Wikipedia siger at det lukker 31 Januar - samtidig med det engelske, spanske og de Nederlandske lande....
    Det er med andre ord ved at være oppe over

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Vi kan i princippet sælge til hvem som helst hele tiden (forudsat, deres transfer-vindue stadigt er åbent), men der lukkes for tilgang til vores trup pr 31 Januar (undtaget er dog kontraktløse spillere).

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Det lukker den 31. januar klokken 23:59 - altså som andre også er inde på, men jeg har et fint lille link:
    http://www.spillerforeningen.dk/view...em.jsp?id=1820
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  8. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Hvis CV vælger at sælge Claudemir her kort inden lukketid, håer jeg godt nok han har en afløser klar. Ellers ser det godt nok tyndt ud på midten, selvom Claudemir ikke har været prangende i en god rum tid. Hvis Sloth kan erhverves for en 11-12 mio, og Claudemir skippes afsted for omkring 20 mio, så ser jeg fin fornuft i det bytte.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis CV vælger at sælge Claudemir her kort inden lukketid, håer jeg godt nok han har en afløser klar. Ellers ser det godt nok tyndt ud på midten, selvom Claudemir ikke har været prangende i en god rum tid. Hvis Sloth kan erhverves for en 11-12 mio, og Claudemir skippes afsted for omkring 20 mio, så ser jeg fin fornuft i det bytte.
    Men vi vil STADIGVÆK (CV for helvede), mangle den defensive ankermand, som truppen har manglet siden Williams skifte til Stuttgart.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis CV vælger at sælge Claudemir her kort inden lukketid, håer jeg godt nok han har en afløser klar. Ellers ser det godt nok tyndt ud på midten, selvom Claudemir ikke har været prangende i en god rum tid. Hvis Sloth kan erhverves for en 11-12 mio, og Claudemir skippes afsted for omkring 20 mio, så ser jeg fin fornuft i det bytte.
    Så ser jeg hellere Mads Albæk, der burde kunne erhverves til ca. 7 mio.

  13. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men vi vil STADIGVÆK (CV for helvede), mangle den defensive ankermand, som truppen har manglet siden Williams skifte til Stuttgart.
    Overraskende nok, syntes jeg i dén grad at Daniel Jensen agerede stopklods, indpisker og styrmand i den halve time han var på banen mod Widzew Lodz. Det resulterede i måske lidt for mange frispark, men det viste da en attitude som vi ofte har savnet.
    Mon han, forudsat at han kan holde sig skadesfri, kan udfylde denne rolle for os?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #71
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Prisen på Claudemir skulle ifølge tipsbladet ligge på 1-2 mio euro. Håber det bliver minimum 2, selvom han ikke har spillet så godt på det seneste er han i min optik altså langt over 10 mio kroner værd.

  16. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men vi vil STADIGVÆK (CV for helvede), mangle den defensive ankermand, som truppen har manglet siden Williams skifte til Stuttgart.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Er stadig af den overbevisning at Delaney vil være i stand til at udfylde den rolle. Ellers er Mads Albæk vel et meget godt bud.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Så skulle første bid af dødvægten være på vej over bord: http://www.sporten.dk/superligaen/fck-angriber-til-aab
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    http://www.sporten.dk/superligaen/fck-angriber-til-aab

    Søren F er på vej væk. Synes ellers han gjorde det okay som venstre back.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    http://www.sporten.dk/superligaen/fck-angriber-til-aab

    Søren F er på vej væk. Synes ellers han gjorde det okay som venstre back.
    Søren Frederiksen er på ingen måde FCK materiale. Jeg må sige at CV godt nok også satte pres på ham fra start af, ved at kalde ham den nye Robben. At han så samtidig fik en alvorlig knæskade, har heller ikke hjulpet ham. At vi har brugt ham som venstre back, har mere været af nød, end at vi reelt har villet omskole ham. Jeg køber den ihvertfald ikke. Hvis det er AaB der render med ham, er jeg også sikker på at han er købt til en offensiv tjans, da AaB er dækket godt ind med Ahlmann, og det store talent Blåbjerg (U-landsholdsspiller). Udover dem har de Patrick Kristensen.

    Til Claus1985:
    Jeg ser heller ikke Albæk som den defensive ankermand. Hans forcer er de samme som DJ og TK, nemlig i det fremadrettede spil. Jeg er personligt SUPER ærgerlig over at Kara Mbodj røg til Genk for ca. 10 mio. kr. Havde håbet vi havde vist lidt interesse for ham.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •