Side 6 af 13 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 185

Emner: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Til Claus1985:
    Jeg ser heller ikke Albæk som den defensive ankermand. Hans forcer er de samme som DJ og TK, nemlig i det fremadrettede spil. Jeg er personligt SUPER ærgerlig over at Kara Mbodj røg til Genk for ca. 10 mio. kr. Havde håbet vi havde vist lidt interesse for ham.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Nu er det jo heldigvis tilladt at være uenige, og jeg mener stadig at Delaney vil kunne udfylde rollen. Og er meget uenig i at Mads Albæks forcer er i det fremadrettede, ja han er god fremad banen, det var Kvist også. Men ser ham nu stadig som defensivt orienteret. Kender ikke den spiller du nævner, men det skulle undre mig meget hvis ikke CV har en i kikkerten, såfremt Claudemir bliver solgt.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg tror ikke, Claudemir bliver erstattet (i fald han ryger til Holland).
    Er ret sikker på, at vores sportlige ledelse vurderer, at hans eventuelle afgang går lige op med tilgangen af DJ.

    At vi måtte mangle en defensiv styrmand, synes ikke at være et synspunkt, der deles af CV & Co.

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Jeg håbede til det sidste, at Vajebah Sakor måske alligevel kunne fiskes, men nu er han netop meldt klar for Juventus http://www.budstikka.no/sport/asker/...ntus-1.7743212
    HIC SUNT LEONES

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Nu er det jo heldigvis tilladt at være uenige, og jeg mener stadig at Delaney vil kunne udfylde rollen. Og er meget uenig i at Mads Albæks forcer er i det fremadrettede, ja han er god fremad banen, det var Kvist også. Men ser ham nu stadig som defensivt orienteret. Kender ikke den spiller du nævner, men det skulle undre mig meget hvis ikke CV har en i kikkerten, såfremt Claudemir bliver solgt.
    Det er jo super at være uenig, så længe man kan have en god konstruktiv debat :-)

    Hvis du kigger på Albæks karriere i Midtafrika, så har han aldrig dækket den defensive position hos dem. Han har heller ikke gjordt det på unglandsholdene (så vidt jeg husker). Albæk er en 8'er type. Dvs. felt til felt. Det vi har brug for, er en 6'er. Dvs. en midtbane mand med iøjnefaldende defensive dyder.

    Jeg er stadigvæk meget i tvivl mht. Delaney, og mener at han stadigvæk vil have godt af at stå i lære hos en rigtig general.

    Og hvordan du har kunnet undgå at høre om Kara Mbodj, går udover min forstand. Han har været nævnt herinde 5-6000 gange :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Mon ikke CVhandler hvis Claudemir ryger ? det ligner jo mere og mere at Grindheim også ryger!! Og det er vel lige tyndt nok med kun TK,Delaney og DJ med hans skader i tankerne ?
    Men så igen de der sgu ikke ret meget der overrasker mig med ham mere desværre....

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er jo super at være uenig, så længe man kan have en god konstruktiv debat :-)

    Hvis du kigger på Albæks karriere i Midtafrika, så har han aldrig dækket den defensive position hos dem. Han har heller ikke gjordt det på unglandsholdene (så vidt jeg husker). Albæk er en 8'er type. Dvs. felt til felt. Det vi har brug for, er en 6'er. Dvs. en midtbane mand med iøjnefaldende defensive dyder.

    Jeg er stadigvæk meget i tvivl mht. Delaney, og mener at han stadigvæk vil have godt af at stå i lære hos en rigtig general.

    Og hvordan du har kunnet undgå at høre om Kara Mbodj, går udover min forstand. Han har været nævnt herinde 5-6000 gange :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Konstruktiv debat er altid godt :-)

    Du har fuldstændig ret i at han har aldrig har dækket den defensive position, udelukkende. Og vi er også fuldstændige enige om at han er en felt til felt type (så meget for at være uenige :-P), men det er faktisk også det jeg mener med en defensiv midtbanespiller.

    Det er boks til boks spiller, og hvis du kigger bagud er det også typisk dem der har ageret som den "defensive" hos os. Linderoth, var boks til boks, Peter Nielsen var boks til boks, og Kvist var boks til boks. Fælles for dem er at de alle havde "defensivt" udgangspunkt. Det var dem der lå og sweepede (staveplade) af, foran forsvaret, samtidig med at de lå og opsamlede ude foran feltet. Det er det der i min optik udgør en defensiv midtbanespiller, det er i hvert fald sådan jeg bruger den defensive på det hold jeg er træner for.

    Du kan måske kalde det for en moderne defensiv midtbanespiller, fremfor den klassiske gamle skole hvor de udelukkende havde et defensivt udgangspunkt.

    Med hensyn til Delaney, så vil jeg til dels godt give dig ret, MEN, det er nu eller aldrig. Vi har 13 kampe i foråret med et forspring på 12 point. Hvis en Daniel Jensen kommer i form, har Delaney en oplagt makker at spille ved siden af. Altså Kvist skulle jo trods alt også lige have lov til at blive spillet ind i sin rolle, og det er vel ved at være nu eller aldrig. Personligt mener jeg at foråret vil være oplagt til at give Delaney chancen for at bevise at han kan udfylde rollen.

    Med hensyn til Kara Mbodj, så er det nok fordi jeg aldrig har lagt mærke til ham. Har aldrig hørt ham omtalt i medierne, og så har jeg nok bare glippet hans navn herinde :-P

    Men nu vi snakker om navne, så løber der en ung gut rundt i Rosenborg ved navn Jonas Svensson. Går for at være et af de største midtbanetalenter i mange år. Jeg ved godt at vi måske skal holde os fra norske spillere i den nærmere fremtid, men han har et kæmpe potentiale og kan dække flere positioner på midten. Vi missede desværre Valon Berisha, ham havde jeg gerne set, men Svensson er yderst interessant. Også selvom han er fra fjeldene :-P

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Kender ham ikke og tror da slet ikke at Rosenborg vil sælge en spiller til fck hvis de kan undgå det.
    Tror desværre ikke der sker mere for fck i dette vindue. Kun spiller ud....ingen ind. Tror man venter til sommer.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Kender ham ikke og tror da slet ikke at Rosenborg vil sælge en spiller til fck hvis de kan undgå det.
    Tror desværre ikke der sker mere for fck i dette vindue. Kun spiller ud....ingen ind. Tror man venter til sommer.
    Jeg tror du har ret. Og jo mere jeg tænker over det, giver det lidt mening. Såfremt den kommende CL vinder er direkte kvalificeret på forhånd, ryger den sidste direkte plads til den danske mester, hvilket SKAL blive os.

    Hvis det går som skrevet, vil vi med en direkte CL plads, have mulighed for at tiltrække spillere, vi ellers ikke ville have mulighed for. Alt dette, ved vi dog først til sommer. Bare en tanke :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    34

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Hvis og hvis min røv er spids....meeen hvis nu FCN rygterne vedr. lejeaftale med Mohammed Abu fra Manchester City og Joao Pereira fra Benficas ungdomsafdeling (har spillet hos moldaviske Sheriff) er sande, synes jeg da de opruster rimeligt ok. Jeg ved de har sagt farvel til en del, men udover de 2 nævnte er Connor O'Brien og Uffe Bech kommet til sammen med Bueno fra Brasilien. Ikke navner der klinger vildt, men deres historik har jo gjort at man skal holde øje med dem. Jeg er ikke tilfreds med vores transfer vindue. FCN er vel stadigvæk vores største rival i mesterskabskampen og 12 point er vel hentet før :( Hvad siger i ?
    Så'en er det bare...ÆGTE

  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Ja og så mangler du lige Calvo fra Costa Rica. Man må sige at fcn har handlet utroligt spændende ind i dette vindue. Ingen ved rigtigt hvad de har fået - det kan både blive rigtigt fremragende og rigtig skidt. men interessant er det, og det er lige præcis den type indkøb, som flere af os herinde har efterlyst fra CV's side. Om et år eller to er vi formentlig klogere, men jeg tror på fcn's projekt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Men men hvis vi nu havde handlet som fcn og spillet ikke var godt.så havde vi også,skreget op om fejlkøb og svinet cv til. Så,jeg er sku kun glad for at alle spillere bliver tjekket i hovedet og r... Før fck handler ind.

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Men men hvis vi nu havde handlet som fcn og spillet ikke var godt.så havde vi også,skreget op om fejlkøb og svinet cv til. Så,jeg er sku kun glad for at alle spillere bliver tjekket i hovedet og r... Før fck handler ind.
    6 mio. pund er godt nok mange penge :-)

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lands-soegelys

    Men hvis han holder sin scoringsfrekvens til sommer, nærmer vi vel os 8-10 mio. pund.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Mark_elvius Se meddelelser
    Hvis og hvis min røv er spids....meeen hvis nu FCN rygterne vedr. lejeaftale med Mohammed Abu fra Manchester City og Joao Pereira fra Benficas ungdomsafdeling (har spillet hos moldaviske Sheriff) er sande, synes jeg da de opruster rimeligt ok. Jeg ved de har sagt farvel til en del, men udover de 2 nævnte er Connor O'Brien og Uffe Bech kommet til sammen med Bueno fra Brasilien. Ikke navner der klinger vildt, men deres historik har jo gjort at man skal holde øje med dem. Jeg er ikke tilfreds med vores transfer vindue. FCN er vel stadigvæk vores største rival i mesterskabskampen og 12 point er vel hentet før :( Hvad siger i ?
    Det er da nogle spændende navne. Men glem ikke at de samtidig har sagt farvel til profiler som Beckmann, Adu og Parkhurst. Jeg synes ærligtalt ikke at deres samlede transfer regnskab ser særlig ambitiøst ud.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Weeelo Se meddelelser
    Eller den helt store t-shirt signing af Mu Kanazaki (23 år) fra japanske Nagoya Grampus.
    Ikke, at det på nogen måde har været aktuelt, men nu er han udelukket.
    http://www.bold.dk/nyt/Der-Club-henter-japaner

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja og så mangler du lige Calvo fra Costa Rica. Man må sige at fcn har handlet utroligt spændende ind i dette vindue. Ingen ved rigtigt hvad de har fået - det kan både blive rigtigt fremragende og rigtig skidt. men interessant er det, og det er lige præcis den type indkøb, som flere af os herinde har efterlyst fra CV's side. Om et år eller to er vi formentlig klogere, men jeg tror på fcn's projekt.
    Efterlyser vi flere lottokuponer? Det ved jeg nu ikke. Ingen ved jo reelt, hvad de spillere kan, og hvis det var os, der havde hentet f.eks. Bueno, så havde der været et ramaskrig uden lige herinde. Calvo lyder som en spændende signing på lang sigt, men han kan nok blive alt fra Gamboa til Oviedo. Pereira kender jeg intet til, og så er der Abu, som var god for Strømsgodset, men som kun kommer på en lejeaftale. Sidst er der Uffe Bech, som næppe heller er en umiddelbar forstærkning, men som også er spændende på sigt.

    I mine øjne er FCN svækkede, medmindre de har ramt plet med alle deres signings - og i så fald er det imponerende godt scoutingarbejde.
    Sidst redigeret af Dane : 31.01.13 kl. 02:00
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 6 af 13 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •