Hvis vi tager hele 2003 med har vi kun vundet i Parken 6 gange i hele 17 kampe. Heraf har de 5 kampe har været imod særdeles svage modstandere som Sliema Wanderes (4-1), FCN (2-1), AGF (4-0/4-1) og Frem (2-0). Den 6. kamp var en 1-0 sejrer over Esbjerg den 13/4 - 2003 (str. Peter Nielsen).

Jeg syntes kort og godt at det er for ringe. Jeg er ikke en der bryder mig om at tale om trænerfyringer specielt eftersom vi er mestre, men hvis der ikke snart sker noget radikalt anderledes så bør Østergaard begynde at lede efter et nyt træneremne og denne gang en med international status ligesom Roy havde det. Vi har muligvis også brug for en ny sportsdirektør eftersom NCHs vurderinger af indkøb og behov i spiller truppen har været under alt kritik. Det er bl.a. for dårligt at dem ude fra pestegnen både fik fat i Wieghorst, Jacobsson og muligvis nu Ijeh, når man sammenligner med hvad vi har fået og betalt for det vi har fået. Jeg mener at NCH er for "KB-liderlig". Med det menes jeg at ikke tror at Tobiasen, Svärd og Hjalte ville være blevet fundet gode nok hvis ikke lige det var fordi de kom fra KB som vores Sportsdirektør selv gør. KB faldt i sin tid på sin sentimentalitet for gamle dage og den fejl skal FCK ikke begå om igen.

Det eneste der kan gøre mig tilfreds nu er hvis vi går videre i Uefa’en ellers mener jeg at vi skal se efter ny sportslig ledelse.

En frustreret Kjaerulf