Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Superbowl 47 !!!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Superbowl 47 !!!

    Ja, så er vi kommet til den tid på året, hvor vi skal havde fundet en vinder af Lombardi trofæet og titlen som "verdens" bedste football hold.
    Og da mit hold desværre spillede et miserabelt tredje og fjerde quarter (New England Patriots) imod Baltimore Ravens i AFC finalen.
    Så står denne års Superbowl nummer 47 mellem Baltimore Ravens og San Francisco 49'ers.
    Det er så her i forhold til de 2 hold, at jeg syntes at det ville være helt ok hvis Ravens vandt på baggrund af Ray Lewis.
    Han har spillet 17 år i NFL og det har været 17 år, hvor han har været en af ligaens bedste.
    Sådan en stor personlighed og spiller, fortjerner sku en ring mere. Så kan han også gå på pension med god samvittighed.
    Hvis 49'ers skulle gå hen og vinde, ville det også være helt okay, da de har nok ligaens bedste wide reciever nogensinde spillet i NFL.
    Nemlig Randy Moss, og han fik jo ikke en ring, da han sidst var i en Superbowl med Patriots, så han fortjerner sku også den ring.
    Og så ville det også være meget sjovt at se en rookie quarterback vinde en Superbowl. Nemlig Colin Keapernick.

    Baltimore Ravens - San Francisco 49'ers Superbowl 47 i New Orleans tv3+ 3 februar kl. 22.00 !!!
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    169

    Re: Superbowl 47 !!!

    Kaepernick er ikke rookie, han spillede bare ikke så meget sidste år.
    "Me fail English? That's unpossible"
    -Ralph Wiggum

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Superbowl 47 !!!

    Hmmm okay...er du helt sikker ?
    Mener bestemt at han er rookie, men er ikke 100 % sikker på det, så kan godt være at du har ret.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Superbowl 47 !!!

    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Superbowl 47 !!!

    Okay så tog jeg fejl på den, men ville stadig være okay hvis han og 49ers vinder Superbowl ;D
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Superbowl 47 !!!

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Okay så tog jeg fejl på den, men ville stadig være okay hvis han og 49ers vinder Superbowl ;D
    Jamen jeg er skam helt og aldeles EEEENIG!!!1 #QuestForSix :-P
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Superbowl 47 !!!

    Go Ravens!! (... i mangel af bedre :P)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #8
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: Superbowl 47 !!!

    Som Packers fan, håber jeg 49ers vinder.

    Det lyder bare bedre at have tabt i slutspillet til Superbowl vinderne, end til Superbowl taberne.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Superbowl 47 !!!

    Uagtet, at det var voldsomt meget nossefryd, at Ravens slog Patroits ud, holder jeg med 49'ers.

    Som Colts fan burde jeg måske holde med min headcoachs tidligere klub, men Ravens har aldrig været min kop the, 49'er er derimod pænt forfriskende. Tror dog at Ravens vinder.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  12. #10
    MaQ er offline - Representin' N'Bronx -
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    642

    Re: Superbowl 47 !!!

    Som en lidt vægelsindet NFL fan (har altid været Packers mand, men Chargers blev mit "andet hold" efter et længere ophold derovre), har jeg ikke de store personlige aktier i opgøret. Jeg håber blot på et brag af en kamp i stil med 2008 og 2009, der var to back-to-back super bowls, der gik lige til sidste fløjt.

    I forhold til den tilsyneladende endeløse Ray Lewis-eufori kan jeg dog ikke lade være med at erindre om, at manden på trods af at være en begavet atlet i hvert fald objektivt set har en meget blakket fortid. Jeg kan desværre ikke ryste det af mig, at manden muligvis er morder på trods af, at han er god til football. Derfor hepper jeg på 49'ers næste weekend!

    http://www.grantland.com/blog/the-tr...is-controversy

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    1,192

    Re: Superbowl 47 !!!

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Uagtet, at det var voldsomt meget nossefryd, at Ravens slog Patroits ud, holder jeg med 49'ers.

    Som Colts fan burde jeg måske holde med min headcoachs tidligere klub, men Ravens har aldrig været min kop the, 49'er er derimod pænt forfriskende. Tror dog at Ravens vinder.
    ...og 49'ers er hvor din tidligere Colts QB er head coach, så det passer jo fint :)
    Between kissing and fucking, i've walked a 1000 miles!
    Actor Bob Hoskins

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Superbowl 47 !!!

    Nå - Baltimore Ravens Superbowl mestre 2013....men hold da op 49ers var tæt på et comeback.

    NFL - vi ses til september og til Suberbowl 48 i New York, hvor New England Patriots forhåbentlig er den ene deltager....GO PATRIOTS !!! :D
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vinder Superbowl 43?
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 03.02.09, 10:31
  2. Superbowl 42!
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 05.02.08, 20:36
  3. Hvad er der på SuperBowl menuen?
    By DaneX in forum Mad
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 05.02.08, 19:40
  4. MVP i Superbowl XL?
    By Sokken in forum Diverse
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.02.06, 14:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •