Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 16

Emner: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    i tilfælde af de gik konkurs bliver alle deres spillere jo kontraktfrie. Kunne vi eventuelt være interesserede i nogle af dem ?

    Jeg tænker lidt på en tygesen og jan k. som er faldet enormt meget i niveau, men spillede rigtig godt for FCM og EFB. skulle man ikke afprøve dem på en kort kontrakt hvis der er mulighed? de kan vel ikke være mere ringe end diouf. Nogle gange spiller man jo også bedre hvis holdkammeraterne er bedre. Bare se på krohn dehli....

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    i tilfælde af de gik konkurs bliver alle deres spillere jo kontraktfrie. Kunne vi eventuelt være interesserede i nogle af dem ?

    Jeg tænker lidt på en tygesen og jan k. som er faldet enormt meget i niveau, men spillede rigtig godt for FCM og EFB. skulle man ikke afprøve dem på en kort kontrakt hvis der er mulighed? de kan vel ikke være mere ringe end diouf. Nogle gange spiller man jo også bedre hvis holdkammeraterne er bedre. Bare se på krohn dehli....
    Aldrig!
    Jeg synes heller ikke, at de har nogle spillere, som ville forstærke os.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Aldrig!
    Jeg synes heller ikke, at de har nogle spillere, som ville forstærke os.
    Helt enig, og specielt Thygesen har i øvrigt forlængst hejst sit flag så højt op i BØF4EVER!!!-masten, at han må være totalt udelukket som Kbh-spiller. Ditto den ulidelige Simon Makienok.

    mvh,
    -smølle


  4. #4
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Dog kunne Antipas, være interessant bekendtskab.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Dog kunne Antipas, være interessant bekendtskab.
    Antipas er 28 år og må derfor formodes at have et begrænset potentiale for videreudvikling. Jeg har været imponeret af hans ihærdighed i de kampe, jeg har set, men han er ikke FCK-materiale.
    Umiddelbart vurderer jeg Jens Stryger Larsen til at være den mest interessante spiller i Brøndbys A-trup, men det er jo generelt svært at sige noget om, hvordan spillerne vil fungere på et ordentligt hold.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Antipas er 28 år og må derfor formodes at have et begrænset potentiale for videreudvikling. Jeg har været imponeret af hans ihærdighed i de kampe, jeg har set, men han er ikke FCK-materiale.
    Umiddelbart vurderer jeg Jens Stryger Larsen til at være den mest interessante spiller i Brøndbys A-trup, men det er jo generelt svært at sige noget om, hvordan spillerne vil fungere på et ordentligt hold.

    Hehe, bulls eye, kræver mere end et enig tryk!
    Især er jeg vild med " men det er jo generelt svært at sige noget om, hvordan spillerne vil fungere på et ordentligt hold."

    Nå, jeg skal tilbage til alle mine nyheds sits og lolle videre


    rsj

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Jeg tror, at CV og resten af den sportslige ledelse vil holde snitterne langt væk fra et evt bif-dødsbo.

    Alt for mange følelser involveret i dén hvepserede, specielt set i forhold til den sportslige gevinst, der kunne være i at tilknytte en eller flere af deres spillere.

    Kunne dog godt forestille mig, at fcn ville få held til at lande et par stykker, plus måske et par talenter fra deres ungdomshold..

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    57

    Re: Hvordan ønsker du det går BØF?

    Jeg synes vi skal nappe dem allesamme, vi mangler nye kegler til træningsbanen.

    Forza FC
    Dø nu bøf

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    i tilfælde af de gik konkurs bliver alle deres spillere jo kontraktfrie. Kunne vi eventuelt være interesserede i nogle af dem ?
    Narj, egentlig ikke.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Det eneste jeg kunne forstille mig at klubben ville kikke på var deres talenter :-) alt andet kan ikke bruges til noget.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    i tilfælde af de gik konkurs bliver alle deres spillere jo kontraktfrie. Kunne vi eventuelt være interesserede i nogle af dem ?

    Jeg tænker lidt på en tygesen og jan k. som er faldet enormt meget i niveau, men spillede rigtig godt for FCM og EFB. skulle man ikke afprøve dem på en kort kontrakt hvis der er mulighed? de kan vel ikke være mere ringe end diouf. Nogle gange spiller man jo også bedre hvis holdkammeraterne er bedre. Bare se på krohn dehli....
    ahahhahhahhhahhhahahhahahhahah haa....HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH AHHAHAHHAHAHAAAAAAAAa.......HA HAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAH AHA........

    sorry, men Super "Kilden-til-evig-lol-på-niveau-med-Hannes-Siggurdsson-og-lidt-over"-Krølle er formentlig den bøffer der er længst fra vores hold. Absurd høj løn for absurd lav kvalitet krydret med konstant tuderi er ikke lige noget jeg kan blive varm på... hvis man trænger til lidt ekstra Jan K lol, kan denne artikel fra fodboldbrok varmt anbefales!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Jeg er enig i at vi ikke skal ud og signe Jan Kristiansen, men det er nu ud fra en sportslig betragtning og ikke en økonomisk.

    Jeg tror både Jan K selv, hans (evt) agent og samtlige mulige arbejdsgivere er klar over at han skal gå mange gange ned i løn ift. i dag når han til sommer eller på mandag skal ud og finde en ny klub.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,149

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Nu ved jeg godt at BIF konkursen er afmeldt for denne måned, men:

    Hvis nogen af dem var gode nok så ja!

    Det er ingen af dem!

    Havde de stadig havde haft Krohn Dehli ville han potentielt kunne være et emne....

    Ved ikke om nogle af deres U19-U18 spillere kunne være interessante? Deres førsteholdsspillere er nok mere emner for klubber som Horsens, Randers, Sønderjyske osv...

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    2

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Patrick da Silva, der på trods af sit navn er helt dansk.
    Han spiller venstreback som i den grad er en plads hvor vi kunne bruge et ungt talent til at aflaste og udfordre Pierre Bengtsson.

    Han er 19 år, og har lige fået debut på u/19 landsholdet. Han har kun spillet 5 kampe, men i de tre af dem jeg har set, har han imponeret mig med god teknik og rigtig gode indlæg og er en back som der meget gerne vil med frem, hvilket passer rigtigt godt ind hos os.

    Ellers synes jeg også bare vi skal holde fingrene fra alt derude af!

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #15
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Kunne vi bruge nogle af Brøndbys spillere hvis de går konkurs?

    Vi har da Casper Højer, som var med førsteholdstruppen i La Manga, hvor han ovenikøbet fik spilletid. Ham har jeg store forventninger til, og jeg vurderer ham til at være bedre og mere talentfuld end da Silva.

    Og så er han også søn af en af vores egne, hvilket da også gør det hele lidt sjovere :)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vejen mod Brøndbys konkurs
    By /Simon in forum De lange linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 12.10.12, 08:53
  2. Kenneth Perez - kunne vi bruge ham?
    By stiggo in forum Transferforum
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.09.10, 17:22
  3. IFK kunne ikke bruge Fredgaard...
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 25.01.05, 09:24
  4. Nå kunne vi ikke bruge ham her
    By Mgehrcke in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 18.01.05, 20:43
  5. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 23.07.03, 12:37

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •