Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    80 85.11%
  • Uafgjort!

    6 6.38%
  • Silkeborg IF Sejr!

    8 8.51%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 33

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Tror ikke Silkeborg rykker ned. De er lidt usikre i defensiven, men er ikke uefne frem ad banen. Sønderjyske virker som et bedre bud på en nedrykker pt. Og så er jeg lidt bange for, at OB er ved at gentage "kunststykket" fra sidste forår.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    422

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Ja ja. Fin kamp. Især fra de unge.
    Men hvordan var chili'en?

    Jønch..
    "When angry, count to four; when very angry, swear" ~ Mark Twain ~
    Jønch's Avatar

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Ja ja. Fin kamp. Især fra de unge.
    Men hvordan var chili'en?

    Jønch..
    Og mens vi er ved de vigtigere emner: Hvad bestod den lille gave af? Jeg fandt intet på min plads.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Og mens vi er ved de vigtigere emner: Hvad bestod den lille gave af? Jeg fandt intet på min plads.
    Den lille gave består i en kortholder til sæsonkortet med indgraveret navn, og i samme farve som kortet. At de ikke havde stilt en bod op med det, men valgt at prøve at gå rundt til alle sæsonkortholdere med dem er mig en gåde.

    Man kan hente kortholderen i Megastore fra imorgen og de næste 14 dage

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    3

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Chili´en var fin. God smag og god konsistens og mange bønnner. Kunne sagtens være "hottere" men det ville nok skræmme for mange væk. Tager selv lidt krydderi med på fredag ;-)

    Chief

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    ej hvor fedt! det glæder jeg mig da til at hente på fredag :D super fedt ! håber også der bliver pree-sale for os igen i år i supershoppen!

    tilbage til topic.

    jeg tror først vi ser jacobs spare når vi har vundet mesterskabet, hvorfor santin skulle have 80min er mig også en gåde, manden gjorde ikke andet end at smide bolden væk... hvornår får igor chancen ? busk vil jeg også se på mål i slutningen af sæsonen :P

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jønch Se meddelelser
    Ja ja. Fin kamp. Især fra de unge.
    Men hvordan var chili'en?

    Jønch..
    Som en erfaren it kantine mand vil jeg give chillien et lille 7 tal, at jeg ikke havde fået hverken morgenmad eller frokost kan dog have indflyderet i bedømmelsen. Prisen på 50 kr. er måske lige i overkanten, men helt okay i forhold til de andre priser man ser i parken.

    Tilbage til anmeldelsen af chillien vil jeg sige at det var en okay potion, ris var gode fin smag, jeg kom til kamp start og her var maden stadigt varmt hvilket er et stort plus, desværre manglede den efter min smag lidt stærkere chillier, men det er meget at forlange når nu det helst skulle kunne bespises af "menig mand"

    Et 10 tal havde de dog kunne snige sig op på hvis man havde valgt at sætte en lille/stor skål med chilli konsentrat ved siden af så man selv havde kunne vælge et "hotheds" niveau.

    Jeg glæder mig til at se køen på fredag hvor mange muligvis, inkl. mig selv, kommer direkte fra job, og om det forsat vil være chilli eller en anden spændende ret.

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Alt i alt en fin kamp, hvor vi skabte en overflod af chancer og i perioder spillede flot, hurtigt presspil. Lidt frustrerende, at vi ikke scorer flere mål i sådan en kamp. Men der var også sløje perioder - blandt andet i starten af 2. halvleg, hvor der tydeligvis blev slappet for meget af, og Silkeborg fik nogle store muligheder. I det hele taget var det lidt bekymrende, hvor let Silkeborg i en række situationer kunne spille sig igennem til store chancer.

    Cornelius var uheldig et par gange, men havde også et par fæle afbrændere på kæmpechancer. Nicolai Jørgensens udnyttelsesprocent var heller ikke for god, og et par gange kunne man godt blive lidt irriteret over, at han afsluttede i svære situationer i stedet for at aflevere. Men det er skønhedsfejl, for de to skabte overordentlig meget.

    Santin derimod var jo stort set usynlig i første halvleg, og i anden halvleg førte hans bevægelser ikke rigtigt til noget. Jeg forstår ikke, hvorfor Vetokele ikke får chancen i stedet for ham tidligere i kampen. Ikke at han satte mange fødder rigtigt, da han endelig kom ind, men det er også svært at komme i gang på ti minutter i en dybfryser af en kamp, der er ved at gå i stå.

    Dejligt at slippe for TK, og man kan håbe, at Ariël tør satse fast på denne midtbanekonstellation - også i de på papiret sværere kampe. Jeg synes, Daniel Jensen og Claudemir fungerede fint sammen, og jeg deler ikke bekymringen over, at det skulle blive for tyndt defensivt. Og så må det ses som et meget positivt tegn, at Daniel Jensen ikke blev skiftet ud. Det tyder på, at der ikke er nogen som helst fysiske bekymringer i forhold til ham, når han ikke bliver pillet ud og sparet i sådan en kontrolleret kamp.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Atter må man frydes over, at vi har fået en træner, som ikke lader sig indfange af hysteriet i den danske andedam.
    Det kan blive vigtigt, når/hvis vi på et tidspunkt rammer en periode, hvor tingene ikke går helt så meget vores vej.

    Om Cornelius: "Hvis han var så god, som der bliver lagt op til, ville han slet ikke spille for FC København, siger Jacobs - dog med et smil."
    http://onside.dk/superligaen/jacobs-...e-han-ikke-her

    Smilet til trods har han jo ret.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Mht. chili'en så var der da ikke noget tilbage i pausen, ihvertfald ikke ved C6.. Lidt tarveligt når man har siddet og set reklamer for den hele 1.halvleg..

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Santin derimod var jo stort set usynlig i første halvleg, og i anden halvleg førte hans bevægelser ikke rigtigt til noget. Jeg forstår ikke, hvorfor Vetokele ikke får chancen i stedet for ham tidligere i kampen. Ikke at han satte mange fødder rigtigt, da han endelig kom ind, men det er også svært at komme i gang på ti minutter i en dybfryser af en kamp, der er ved at gå i stå.
    Jeg synes han spiller en rigtig fin kamp igår. Nuvel, han får ikke scoret, men han går glimrende med i spillet og arbejder hårdt hele kampen igennem. Jeg har håbet på en ny angriber til at tage hans plads i lang tid, men jeg synes dog ikke han kan kritiseres for indsatsen igår. Det er bittert han ikke scorer på riposten fra Cornelius' stolpeskud, men derudover gør han en masse ting rigtigt. Når det så er sagt, så ville det selvfølgelig være spændende at se Vetokele få lidt mere spilletid i løbet af foråret.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Jeg synes han spiller en rigtig fin kamp igår. Nuvel, han får ikke scoret, men han går glimrende med i spillet og arbejder hårdt hele kampen igennem. Jeg har håbet på en ny angriber til at tage hans plads i lang tid, men jeg synes dog ikke han kan kritiseres for indsatsen igår. Det er bittert han ikke scorer på riposten fra Cornelius' stolpeskud, men derudover gør han en masse ting rigtigt. Når det så er sagt, så ville det selvfølgelig være spændende at se Vetokele få lidt mere spilletid i løbet af foråret.
    At han ikke scorer på Cornelius' ripost, kan man ikke klandre ham for. I den situation kan han ikke nå at gøre andet end at sætte foden på og håbe det bedste. Men i første halvleg synes jeg, han var fuldstændig usynlig. I anden bevæger han sig meget, men der kommer bare ikke rigtig noget ud af det. Jeg ved ikke, om det er, fordi han ikke passer ind eller hvad, men det virker, som om Cornelius og Jørgensen er meget bedre til at finde hinanden. Det var ikke, fordi jeg stod og forbandede Santin i går (det har jeg gjort i andre kampe), men det ville bare være en oplagt kamp at give Vetokele chancen. Om ikke fra start så i hvert fald på et tidligere tidspunkt i kampen. I det hele taget er den her halvsæson oplagt at give ham chancen i for alvor, så han kan køres i stilling til at overtage den anden angriberplads på længere sigt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    61

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Var det bare mig eller var der markant bedre pølser i hot dog'en?
    Det kan godt være at det var fordi det var mere minus 30 grader, men jeg synes virkelig den var god!

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    197

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    Mht. chili'en så var der da ikke noget tilbage i pausen, ihvertfald ikke ved C6.. Lidt tarveligt når man har siddet og set reklamer for den hele 1.halvleg..
    Jeg nåede at få en portion, og må erkende at jeg ikke var særlig begejstret. Skal i hvert fald ikke have mere af det...men fedt initiativ ellers.
    Mvh Nicolai L(øven)

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nicolai L. Se meddelelser
    Jeg nåede at få en portion, og må erkende at jeg ikke var særlig begejstret. Skal i hvert fald ikke have mere af det...men fedt initiativ ellers.
    Dit ansigtsudtryk da du spiste af chilien, udviste da ellers enorm nydelse og glæde ;-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  2. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF Kl.20 23.05.2012
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 25.05.12, 00:35
  3. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 29.08.11, 14:03
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •