Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Hej.

    Som titlen antyder så drejer denne tråd sig om dagen for afviklingen af sidste kampdag i ligaen. Det er egentlig en henvendelse til DBU, men jeg smider den her da jeg formoder at SLO, FCK, FCKFC eller DFF, har en stemme hos DBU, som har større vægt end min lægmandsstemme, og mit håb er at I vil samle op på følgende foreslag.

    Fodboldkampene bliver pga tv-aftalen i hver runde afviklet fra fredag til søndag, på nær i de sidste 2 runder, hvor alle kampe skal afvikles samtidigt. Typisk er sidste spillerunde afviklet på en søndag eller, som sidste år, på en onsdag. Jeg synes at dette er håbløse dage at afvikle netop sidste spillerunde, hvor en stor del af fodbolddanmark gerne vil holde en fest for at markere at sæsonen er slut.
    Hvorfor er det at man ikke afvikler sidste spillerunde på en lørdag eller anden dag, hvor vi er flest der har fri dagen efter, så man slipper for at tage en fridag dagen efter. For de 6 hold som ikke slutter på hjemmebane, vil dette også give en langt bedre mulighed for at lave en ordentlig udebanetur at slutte sæsonen på.

    Jeg ved godt at det er en tradition med at den sidste kamp spilles en søndag eller 2. pinsedag, når denne falder som mulighed, men det ville være fedt hvis vi i stedet kunne afvikle kampen om lørdagen, gerne ikke før kl. 17, så er der rig mulighed for (ved kamp i parken) at sidde en hel dag i fælledparken og så badeboldskamp i parken og efterfølgende bytur.

    Jeg håber at i vil tage mit ønske op, som jeg i den grad ser som mulighed for at forbedre superliga produktet.

    Med venlig hilsen

    djurlander
    Sidst redigeret af djurlander : 02.04.13 kl. 13:44


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Jeg vil tage det op i DFF og se om vi kan mobilisere en kampagne overfor DBU
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Jeg ville have tilføjet DFF, men kunne ikke huske forkortelsen. Tak for hjælpen og jeg håber det er OK at jeg har valgt at gå denne vej, frem for en direkte forespørgelse.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Jeg skal med glæde bringe dette videre til de ansvarlige for program planlængningen - og ikke mindst bringe dette op hurtigst muligt, for vores egne folk der er med til bords, når ting som dette diskuteres på landsplan.

    Personligt syntes jeg det er en glimrende idé, hvad end jeg af gode grunde ikke "ved" om det er muligt naturligvis.


    Men deler din holdning, og ser samme lyspunkter i ideen som du her sætter op.


    Mvh

    Daniell
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Hej Daniell

    Tak for svaret og støtten. Jeg kan forstille mig løbet er kørt i forhold til i år, men der er ingen grund til at gentage "fejlen" næste år. Men man har jo lov at håbe.

    mvh

    djurlander

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Hejsa

    Money talks, og jeg er næsten 100% sikker på at TV bestemmer. Der er bare flere seere i fodbold søndag end lørdag. Ihvertfald når det gælder dansk fodbold. Jeg er dog helt enig i det kunne være dejligt med fridag dagen efter.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Deal with it!

    Tag det som en udfordring, og vis du er en erfaren alkoholiker ved at møde op på arbejde dagen efter, selvom du har de ondeste tømmermænd!

    Det holder *taler af erfaring*
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2007
    Indlæg
    49

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Jeg må indrømme at sidste kamp i sæsonen ligger på en mandag er p**sse irriterende også selvom det er 2. pinse dag, men hvad kan man gøre?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Spilledag for sidste runde i ligaen. Att SLO

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Deal with it!

    Tag det som en udfordring, og vis du er en erfaren alkoholiker ved at møde op på arbejde dagen efter, selvom du har de ondeste tømmermænd!

    Det holder *taler af erfaring*
    Enig! Forhåbentlig er det et mesterskab der skal fejres i maj. Det skal kollegerne da kunne se, og vigtigst af alt, lugte :-)
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil vi helst møde i sidste runde af CL-kvalen?
    By short3 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 10.08.12, 09:44
  2. F.C. København - Esbjerg fB - 1. runde i SAS-ligaen
    By Stephphen in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 22.07.08, 12:36
  3. Sidste runde i Ligaen
    By Vinnie in forum Kontoret
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 30.01.06, 20:19
  4. Sidste runde?
    By Mapper in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 10.03.05, 00:42
  5. Hjælp søges - Superliga stilling runde for runde?
    By suldallm in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 26.05.04, 19:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •