Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg savnede en tråd om sommerens muligheder.

    Begynder selv.

    Jeg synes at Tobias Sanas flirten med skandinaviske muligheder lugter langt væk af FCK.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-aaben-danmark

    Det vil samtidig passe fint med Bolanos afgang, og en hjemkaldelse af TutTut.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg savnede en tråd om sommerens muligheder.

    Begynder selv.

    Jeg synes at Tobias Sanas flirten med skandinaviske muligheder lugter langt væk af FCK.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-aaben-danmark

    Det vil samtidig passe fint med Bolanos afgang, og en hjemkaldelse af TutTut.
    Hvem er TutTut?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvem er TutTut?
    Toutouh?

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Toutouh?
    En Esbjerg-tilhænger jeg kender omtalte ham som TutTut - et lokomotiv der bare brager af sted! Smagløst, men dog stadigvæk sandt.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er IKKE i tvivl om hans kvaliteter. Haps haps siger jeg bare :-)

    http://onside.dk/bundesliga/avis-kvi...-fra-stuttgart

    Mvh. Dennis Jørgensen

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kom hjem William - tag 2 år i vante ramme og få fart på karrieren igen før en ny udlands tur !

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg er IKKE i tvivl om hans kvaliteter. Haps haps siger jeg bare :-)

    http://onside.dk/bundesliga/avis-kvi...-fra-stuttgart

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Sympatisk forslag, helt sikkert....men hvis Transfermarkts vurdering af Kvists værdi er pålidelig, har han fordoblet denne siden han forlod os.

    Og 50 mio for Kvist er selvfølgelig for dyrt....selv 20% rabat hjælper ikke her. I forhold til value-for-money i min optik. Og ihvertfald i forhold til hvad den københavnske ledelse måtte forventes at ville kaste efter en generhvervelse af Kvist.

    Så no-go til William, desværre....men al mulig held og lykke til ham :-)
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Hvis Kvist var et realistisk sommerkøb så kan vi for min skyld godt stoppe shoppeturen efter det... Dette hold ville kunne nå noget stort med Willy som nummer 8 og C om armen

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Drømmescenariet ville selvfølgelig være Kvist. Men jeg tror ikke det er muligt. Kvist vil næppe hjem nu, og han er måske også lige en tand for dyr for os. Men det ville være fantastisk.

    En spiller jeg dog meget gerne vil se er Jonas Svensson fra Rosenborg. Han er kun 20, og jeg ved godt at vi måske ikke ligefrem mangler udviklingsspillere, men han har allerede slået sit navn fast som et af de største midtbanetalenter i norsk fodbold i mange år (ja jeg ved godt det er norsk fodbold). Han bliver for øvrigt sammenlignet med en spiller som vi tidligere har været sat i forbindelse med, Valon Berisha. Svensson, er boks til boks midtbanespiller, lidt samme type som Kvist og Delaney, og det er jo den type vi står og mangler.

    Jeg ved godt at vi efterhånden har brændt nallerne på flere norske spillere, men jeg mener stadig at Svensson ville være et utrolig godt køb, også på den lange bane.

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kender ikke meget til Svensson må jeg erkende, men umiddelbart er jeg mere til en gammel kending herinde, Mads Albæk. Jeg har selv været lunken over for ham, men synes han i denne sæson virkelig er trådt i karakter. Udover at han virker til at have den helt rette psyke og vindermentalitet, så synes jeg hans fodboldmæssige kvaliteter er begyndt at stråle. Fysikken er fremragende, tæt på Williamsk, og så har han udviklet et fremragende venstreben, som både gør ham til oplægger, målscorer og dygtig frisparksskytte. Mener bestemt han har overhalet Sloth som superligatarget nr. 1 til CM.

    Derudover SKAL vi bruge alternativer til kanterne. Gislason duer simpelthen bare ikke. Tilgengæld får vi som skrevet ovenfor en brandvarm Touttouh hjem. Han vil i min verden være en glimrende mand til 2. valget på højremidt. Om det så er efter Bolanos eller en erstatning for ham må tiden vise. Derudover så jeg gerne der blev hentet en ung gardering for NJ på venstre midt. Og så væk med overskudslageret. Når NJ mangler har vi intet fart eller kreativitet til venstre midt. Men måske Touttouh kan dække begge kanter..

    Og så SKAL der en gang for alle hentes en ordentlig erstatning for Santin. Det er mine forhåbninger til sommerens vindue. Desværre ikke forventninger.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kender ikke meget til Svensson må jeg erkende, men umiddelbart er jeg mere til en gammel kending herinde, Mads Albæk. Jeg har selv været lunken over for ham, men synes han i denne sæson virkelig er trådt i karakter. Udover at han virker til at have den helt rette psyke og vindermentalitet, så synes jeg hans fodboldmæssige kvaliteter er begyndt at stråle. Fysikken er fremragende, tæt på Williamsk, og så har han udviklet et fremragende venstreben, som både gør ham til oplægger, målscorer og dygtig frisparksskytte. Mener bestemt han har overhalet Sloth som superligatarget nr. 1 til CM.

    Derudover SKAL vi bruge alternativer til kanterne. Gislason duer simpelthen bare ikke. Tilgengæld får vi som skrevet ovenfor en brandvarm Touttouh hjem. Han vil i min verden være en glimrende mand til 2. valget på højremidt. Om det så er efter Bolanos eller en erstatning for ham må tiden vise. Derudover så jeg gerne der blev hentet en ung gardering for NJ på venstre midt. Og så væk med overskudslageret. Når NJ mangler har vi intet fart eller kreativitet til venstre midt. Men måske Touttouh kan dække begge kanter..

    Og så SKAL der en gang for alle hentes en ordentlig erstatning for Santin. Det er mine forhåbninger til sommerens vindue. Desværre ikke forventninger.
    Jeg ser også gerne Albæk til FCK, men jeg ved dog ikke om det er muligt. Mener han selv har udtalt at han vil til udlandet, men absolut en god spiller, hvilket han også har bevist i foråret. Jeg ser dog stadig gerne Svensson, eventuelt i en rolle hvor TK bliver solgt og Albæk bliver kørt ind på den centrale, med Svensson som gardering på bænken. Det vil også give mening fremadrettet, at vi har en der på sigt kan overtage, hvis enten Claudemir, TK eller en eventuel Albæk bliver solgt.

    Med hensyn til kanterne, er jeg også fuldstændig enig. Vingaard er, desværre, langt fra hans tidligere niveau og Gislason har heller ikke slået til endnu (ser dog stadig en fremtid i ham), og i går viste jo med al tydelighed at vi mangler dynamik og gennembrudskraft på kanterne, når hverken Bola eller NJ er med (selvom Delaney spillede en hæderlig kamp og var rigtig god i 2. halvleg).

    Med hensyn til Santin, tror jeg at det er planen at Igor skal overtage, om det så kommer til at ske, er en anden sag. Men jeg deler dit ønske om en erstatning for Santin.

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    En angrebsforstærkning (på den lange bane) skulle efter sigende være i hus.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fck-s...andsk-angriber

    Har dog svært ved at forestille mig, at han bliver aktuel for førsteholdet, det første års tid.

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    En angrebsforstærkning (på den lange bane) skulle efter sigende være i hus.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/fck-s...andsk-angriber

    Har dog svært ved at forestille mig, at han bliver aktuel for førsteholdet, det første års tid.
    Jeg finder altså det her sjovt, sakset fra denne artikel fra Tipsbladet

    FC København får fra næste sæson gavn af den unge angriber Kristján Flóki Finnbogason, der med sine 18 år dog næppe går direkte ind i startopstillingen hos de danske mestre.
    Jeg ved godt at vi fører med 7 point, men tror mere det er af ren vane at flere medier bliver ved med at kalde os det :)

    Umiddelbart lyder han rimelig interessant.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Er Finnbogason en stor Islandsk fodboldfamilie? al'a flo familien i norge

    Kristjan Floki Finnbogason, Alfreð Finnbogason, Kjartan Finnbogason

  19. #15
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Er Finnbogason en stor Islandsk fodboldfamilie? al'a flo familien i norge

    Kristjan Floki Finnbogason, Alfreð Finnbogason, Kjartan Finnbogason
    Tror snarere, at det skyldes, at Finnboga er et normalt islandsk drengefornavn :)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 13 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •