Side 10 af 13 FørsteFørste ... 78910111213 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af peb Se meddelelser
    Kan se at Anthony Annan kun har et år tilbage af sin kontrakt med schalke. Det kunne være stort hvis vi kunne få fat på ham. Evt leje ham for et år....med købsaftale
    Enig i at det kunne være en fantastisk signing, men med mindre han ikke spiller i schalke er han vel næppe realistisk? Desuden regner jeg med at schalke betaler væsentligt højere lønninger end dem vi kan præstere...

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Enig i at det kunne være en fantastisk signing, men med mindre han ikke spiller i schalke er han vel næppe realistisk? Desuden regner jeg med at schalke betaler væsentligt højere lønninger end dem vi kan præstere...
    Jeg mener helt bestemt at han pt er udlejet til spanske Osasuna, hvor han dog ikke skulle vælte sig i spilletid. Eller spiller hukommelsen mig et puds?

    Så hvis vi kan strikke en aftale sammen med Schalke, ville det ikke være helt ringe. DOG erindrer jeg nogle disciplinære problemer fra hans tid i Norge. Men det kan han jo være vokset fra.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg mener helt bestemt at han pt er udlejet til spanske Osasuna, hvor han dog ikke skulle vælte sig i spilletid. Eller spiller hukommelsen mig et puds?

    Så hvis vi kan strikke en aftale sammen med Schalke, ville det ikke være helt ringe. DOG erindrer jeg nogle disciplinære problemer fra hans tid i Norge. Men det kan han jo være vokset fra.

    Mvh. Dennis Jørgensen

    Nej du husker rigtig..han er lejet ud til Osasuna til d 30/6.
    Så det skulle være hvis Schalke ikke vil bruge han, og vi så kunne leje ham det sidste år af hans kontrakt.

  4. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Anthony Annan har været oppe at vende de sidste mange transfervindues-tråde (af gode grunde, da han har et internationalt topniveau), bl.a. efter hans første fejlslagne sæson i Schalke 04. På det tidspunkt var det helt klart urealistisk at forestille sig, at han skulle "vende hjem" til Skandinavien, men han er nu beriget med 2 yderligere fejlslagne sæsoner som lejesvend, hvorfor han efterhånden må være inden for rækkevidde for os. Når alt kommer til alt, da er det også et spørgsmål om hvorvidt spilleren vil acceptere en lønnedgang, hvilket dog kan hæmme vores chancer. Imidlertid tilbyder vi, som bekendt, garanteret CL-bold næste sæson.

    Baseret på omtalen på et Schalke-forum, da virker det ikke til at han har en fremtid i klubben - det lader til han anses, som TK i Schalke.

    Der er i hvert fald ingen tvivl om, at Annan ville være en drømmesigning for os, da han vil kunne bidrage med nogen af de samme spillemæssige egenskaber, som Kvist kunne.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Anthony Annan har været oppe at vende de sidste mange transfervindues-tråde (af gode grunde, da han har et internationalt topniveau), bl.a. efter hans første fejlslagne sæson i Schalke 04. På det tidspunkt var det helt klart urealistisk at forestille sig, at han skulle "vende hjem" til Skandinavien, men han er nu beriget med 2 yderligere fejlslagne sæsoner som lejesvend, hvorfor han efterhånden må være inden for rækkevidde for os. Når alt kommer til alt, da er det også et spørgsmål om hvorvidt spilleren vil acceptere en lønnedgang, hvilket dog kan hæmme vores chancer. Imidlertid tilbyder vi, som bekendt, garanteret CL-bold næste sæson.

    Baseret på omtalen på et Schalke-forum, da virker det ikke til at han har en fremtid i klubben - det lader til han anses, som TK i Schalke.

    Der er i hvert fald ingen tvivl om, at Annan ville være en drømmesigning for os, da han vil kunne bidrage med nogen af de samme spillemæssige egenskaber, som Kvist kunne.
    Annan, er det ikke ham der putter sin finger op i røven på modspillerne? Mener at have læst det et sted, skete mens han spillede i Norge - og i så fald er han ikke lige mit billede på en drømmesigning. . :-/
    6

  7. #141
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jo Annan er en sindsyg usympatisk type, han putter fingren op i ræven på en Vålerenga spiller og der var også noget med han bed en Aafk spiller i brystet på et tidspunkt, men uden tvilv en dygtig spiller

  8. #142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Jo Annan er en sindsyg usympatisk type, han putter fingren op i ræven på en Vålerenga spiller og der var også noget med han bed en Aafk spiller i brystet på et tidspunkt, men uden tvilv en dygtig spiller
    Tjah. Uagtet hans metoder, så er det et sådan dumt svin vi har brug for. Her kunne TK lære lidt. Han gik desværre ALT for længe i flinkeskolen.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Den slags svinestreger, som ovenstående hæftes på Annan, kan jeg for min del sagtens undvære i FCK.
    Jeg køber ikke præmissen med, at de er nødvendige for at være en leder på banen eller en dygtigt defensiv midt.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #144
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    "Morten Olsen opfordrer Andreas Cornelius og Nicklas Helenius til at droppe udlandet denne sommer"

    Jamen, Helenius kommer da bare til KBH!.

    Helenius / Cornelius duo.. ahhh...

    Albæk, Kadrii + 2* Ankersen og deres lejesvend fra os!. Jeg syntes der er rigelig kvalitet i sas ligaen iår!.

    Ud Med Delaney, TK, M.Jakobsen, Bolanos, Solvi + Vingaard.

    MER spille tid til Pape, tak!.
    "you ain't got no wins in my casa,
    Que te pasa, you ain't even in my clasa" - Big Pun
    http://forum.ultras-tifo.net - https://kassiesa.net/uefa/

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Den slags svinestreger, som ovenstående hæftes på Annan, kan jeg for min del sagtens undvære i FCK.
    Jeg køber ikke præmissen med, at de er nødvendige for at være en leder på banen eller en dygtigt defensiv midt.
    Arg hold nu op. Så vil du heller ikk se Christian Poulsen hos os? Et større usympatisk svin på en boldbane, skal man lede længe efter. Godt illustreret i landskampen mod Sverige med knytnæveslaget i sækken på Rosenberg. I sin karriere har CP dog været rigtig dygtig til at skjule svinestregerne, hvilket er en kunstart i sig selv :-)

    Det der dog typisk er med disse spillere (Annan, CP osv.), er at de vil vinde for HVER en pris. Dette er nogle egenskaber vores hold mangler en to-tre stk. af.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af GameForReal Se meddelelser
    "Morten Olsen opfordrer Andreas Cornelius og Nicklas Helenius til at droppe udlandet denne sommer"

    Jamen, Helenius kommer da bare til KBH!.

    Helenius / Cornelius duo.. ahhh...

    Albæk, Kadrii + 2* Ankersen og deres lejesvend fra os!. Jeg syntes der er rigelig kvalitet i sas ligaen iår!.

    Ud Med Delaney, TK, M.Jakobsen, Bolanos, Solvi + Vingaard.

    MER spille tid til Pape, tak!.
    Jeg forstår ikke, hvorfor der er sådan en iver for at erstatte vores stabilt-Superliga-niveau-spillere med andre stabilt-Superliga-niveau-spillere. Vi har overordnet set spillet en ganske ringe sæson og stadig formået at vinde Suppen komfortabelt. Vi skal hellere bruge løn- og transferkronerne på to eller tre spillere fra en højere hylde end at hente 5-6 spillere fra Superligaen. Vores problem er i kvaliteten, ikke i bredden.


  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Åbenbart gik CP sæsonen i Ajax igennem uden at få en advarsel. Altså i ligaen.

  17. #148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg forstår ikke, hvorfor der er sådan en iver for at erstatte vores stabilt-Superliga-niveau-spillere med andre stabilt-Superliga-niveau-spillere. Vi har overordnet set spillet en ganske ringe sæson og stadig formået at vinde Suppen komfortabelt. Vi skal hellere bruge løn- og transferkronerne på to eller tre spillere fra en højere hylde end at hente 5-6 spillere fra Superligaen. Vores problem er i kvaliteten, ikke i bredden.
    Fuldstændig enig. Dog så jeg gerne Helenius som afløser for Santin.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #149
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jep, det gjorde han. Dog har han en "beskidt" karriere bag sig :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. #150
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Helenius, Kadrii og Albæk ville være drømmesignings fra ligaen (og Toutouh tilbage fra lån). Yderligere signings kunne passende komme fra udlandet.

    Og så forstår jeg i øvrigt ikke dem, der ønsker, at vi skal skille os af med Delaney. Det flotte banner i kampen mod Esbjerg siger vist det hele: Peter Nielsen, Chr. Poulsen, William Kvist... Delaney, du er den næste!

  21. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •