Side 11 af 13 FørsteFørste ... 8910111213 SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg forstår ikke, hvorfor der er sådan en iver for at erstatte vores stabilt-Superliga-niveau-spillere med andre stabilt-Superliga-niveau-spillere. Vi har overordnet set spillet en ganske ringe sæson og stadig formået at vinde Suppen komfortabelt. Vi skal hellere bruge løn- og transferkronerne på to eller tre spillere fra en højere hylde end at hente 5-6 spillere fra Superligaen. Vores problem er i kvaliteten, ikke i bredden.
    Det kaldes realisme...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Det ville da være en kæmpe nedtur for William Kvist, at vende tilbage til fck...?

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Det vigtigste må være en angriber.
    Santin er ved at være færdig, og Cornelius ser mere og mere ud til at være en døgnflue desværre.

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    17

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg tror bare ikke de er realistiske at hente til klubben!

  6. #155
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kunne vi få Helenius og Annan vil det bestemt være et fantastisk vindue, med mindre vi mister Corner eller NJ!!Har vi nogen forsvar på SOE som er klar til at tage springet op ? eller skal Sølvi erstattes ?Grindheim tror jeg heller ikke vi ser mere men han er allerede erstattet med DJ så fremt han forlænger

  7. #156
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg håber at vi forlænger med Daniel Jensen, da han har en masse erfaring fra sin tid i Tyskland, som han kan give videre til de unge. Gerne 1 år.
    Jeg er også tilhænger af en signing af Nicklas Helenius, da ham og Andreas Cornelius umiddelbart ligger godt til hinanden. Martin Braithwaite synes jeg også er en interessant spiller og jeg tror at han ville kunne hæve sit niveau yderligere hos os. Vi I om han kan spille en fløj?

    Men, som jeg ser det, er vores helt store akilleshæl den centrale midtbane. Jeg synes TK har hævet sit niveau, men det er fortsat langt fra godt nok. Claudemir er også for ustabil i sine præstationer og Delaney er ikke helt klar endnu til at kunne svinge dirigentstokken. Sælg TK og køb en kvalitetsspiller til midtbanen, der kan råbe sine holdkammerater op. Det tror jeg vil kunne løfte hele holdet.

    Jeg synes derudover at det er storslået med de mange unge talenter, det lover godt for fremtiden. Vi mangler bare noget nu og her stabilitet og kvalitet, da det er de færreste der kan lave et gennembrud som Andreas Cornelius.

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #157
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg håber at vi forlænger med Daniel Jensen, da han har en masse erfaring fra sin tid i Tyskland, som han kan give videre til de unge. Gerne 1 år.
    Jeg er også tilhænger af en signing af Nicklas Helenius, da ham og Andreas Cornelius umiddelbart ligger godt til hinanden. Martin Braithwaite synes jeg også er en interessant spiller og jeg tror at han ville kunne hæve sit niveau yderligere hos os. Vi I om han kan spille en fløj?

    Men, som jeg ser det, er vores helt store akilleshæl den centrale midtbane. Jeg synes TK har hævet sit niveau, men det er fortsat langt fra godt nok. Claudemir er også for ustabil i sine præstationer og Delaney er ikke helt klar endnu til at kunne svinge dirigentstokken. Sælg TK og køb en kvalitetsspiller til midtbanen, der kan råbe sine holdkammerater op. Det tror jeg vil kunne løfte hele holdet.

    Jeg synes derudover at det er storslået med de mange unge talenter, det lover godt for fremtiden. Vi mangler bare noget nu og her stabilitet og kvalitet, da det er de færreste der kan lave et gennembrud som Andreas Cornelius.

    Mvh

    zebos
    Jeg kan ikke rigtigt se, hvad du vil med Helenius. Hvis vi ikke havde Cornelius ville jeg give dig ret i vi havde brug for sådan en type. Men nu har vi Cornelius. De 2 minder ALT for meget om hinanden og de vil ikke supplere hinanden godt efter min mening. så hellere en væver hurtige type som kan finde ud af at afslutte ordentligt ( noget som santin ikke kan )

    Derudover så syntes jeg hellere ikke der skal forlænges med DJ. Jeg er ked af at sige det. DJ har ikke vist noget i foråret, han har hellere ikke blevet brugt så meget, men de kampe han har startet har været alt for meget på den sikre aflevering. Den eneste aflevering jeg har set fra hans side frem ad banen var første kamp mod OB, hvor han laver en stikning som førte til mål ( det sådan noget vi skal se mere til )

    Jeg syntes vi kan gøre det meget bedre end at signe DJ for at være ærlig. Men generelt syntes jeg hele FCKs midtbane er lort både både Claudemir og især TK. ( Delaney er der et lille håb for endnu )

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #158
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg kan ikke rigtigt se, hvad du vil med Helenius. Hvis vi ikke havde Cornelius ville jeg give dig ret i vi havde brug for sådan en type. Men nu har vi Cornelius. De 2 minder ALT for meget om hinanden og de vil ikke supplere hinanden godt efter min mening. så hellere en væver hurtige type som kan finde ud af at afslutte ordentligt ( noget som santin ikke kan )

    Derudover så syntes jeg hellere ikke der skal forlænges med DJ. Jeg er ked af at sige det. DJ har ikke vist noget i foråret, han har hellere ikke blevet brugt så meget, men de kampe han har startet har været alt for meget på den sikre aflevering. Den eneste aflevering jeg har set fra hans side frem ad banen var første kamp mod OB, hvor han laver en stikning som førte til mål ( det sådan noget vi skal se mere til )

    Jeg syntes vi kan gøre det meget bedre end at signe DJ for at være ærlig. Men generelt syntes jeg hele FCKs midtbane er lort både både Claudemir og især TK. ( Delaney er der et lille håb for endnu )
    Eraz min ven. Vi plejer stort set altid at være enige. Dog vil jeg tillade mig at undsige dig denne gang, ihvertfald når det gælder Helenius.

    Han minder på INGEN måde om Cornelius, kun i højden, hvor Helenius med sine 195 cm. nok er lidt højere. Helenius har nogle rigtig gode afslutninger, vender godt på sin første berøring, og er ganske hurtig. Hvad han har af mangler i hovedspillet (utroligt nok), synes jeg han kompenserer rigtig godt for, med det førnævnte. Jeg ser ham som en SUPER makker til Corner, og realistisk vel og mærke.

    Mht. DJ, vender min tommelfinger også nedad, desværre. Han har ikke budt ind med så meget som jeg havde håbet på, selvom resten af vores cm'ere er horribelt dårlige. Jeg håber inderligt at Delaney slår igennem, men det er GRÆNSELØST irriterende med alle hans småskavanker.

    Som jeg har nævnt før, trænger vores trup til en storvask. Ind med en central forsvarer, venstre back, to center midt (offensiv + defensiv), en kantspiller til højrekanten, og en angriber. Og lad os komme af med følgende: Sölvi, Michael Jakobsen, Daniel Jensen, Claudemir, TK, Vingaard, Bolaños og Santin.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Eraz min ven. Vi plejer stort set altid at være enige. Dog vil jeg tillade mig at undsige dig denne gang, ihvertfald når det gælder Helenius.

    Han minder på INGEN måde om Cornelius, kun i højden, hvor Helenius med sine 195 cm. nok er lidt højere. Helenius har nogle rigtig gode afslutninger, vender godt på sin første berøring, og er ganske hurtig. Hvad han har af mangler i hovedspillet (utroligt nok), synes jeg han kompenserer rigtig godt for, med det førnævnte. Jeg ser ham som en SUPER makker til Corner, og realistisk vel og mærke.

    Mht. DJ, vender min tommelfinger også nedad, desværre. Han har ikke budt ind med så meget som jeg havde håbet på, selvom resten af vores cm'ere er horribelt dårlige. Jeg håber inderligt at Delaney slår igennem, men det er GRÆNSELØST irriterende med alle hans småskavanker.

    Som jeg har nævnt før, trænger vores trup til en storvask. Ind med en central forsvarer, venstre back, to center midt (offensiv + defensiv), en kantspiller til højrekanten, og en angriber. Og lad os komme af med følgende: Sölvi, Michael Jakobsen, Daniel Jensen, Claudemir, TK, Vingaard, Bolaños og Santin.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Ja der er selvfølgelig forskellige mellem de 2. Teknisk måske et lille plus til helenius, hvor Corner er lidt bedre i hovedspillet. Jeg holder dog stadig ved, at jeg ikke kan se de 2 spille sammen. 2 høje spillere i en 4-4-2 som søger de samme områder. Jeg syntes vi skal stille efter noget speed og et lavere tyngdepunkt og med endnu bedre udfordringer mand mod mand ( bevares Helenius har lavet nogle flotte mål også mand mod mand ) jeg føler bare ikke det er nok når vi taler Europæisk.

    Jeg siger ikke man skal ud og bruge 20-30 mill på en angriber, men jeg vil dog mene at man godt burde kunne finde en til 10-15 mill med en vis kvalitet nu, hvor der også er CL. Men det sker nok ikke CV og bestyrelsen kommer til at holde tæt med pengene tror jeg.

    1 Ting er dog helt sikkert. Alt andet er bedre end Santin om det så bliver helenius eller en helt tredje. Jeg syntes nærmest det er en skændsel at manden spiller godt i starten af efteråret lige inden hans kontrakt løber ud og efter den er underskrevet ser vi igen Santins sande niveau. JA jeg er hård, men det er det samme hvert år med Santin, han har en periode på omkring 5-8 kampe på en sæson, hvor han spiller nogenlunde godt og scorer, resten er bare en lang ørken vandring og brændte 100 % chancer på stribe ( og vi taler ikke små chancer), og han er endnu dårligere europæisk.

  13. #160
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja der er selvfølgelig forskellige mellem de 2. Teknisk måske et lille plus til helenius, hvor Corner er lidt bedre i hovedspillet.
    Du kan alligevel svinge dig op på at Cornelius er "lidt bedre" i hovedspillet end spilleren der på 102 kampe og 40 mål har scoret to gange med hovedet?

    Cornelius og Helenius har spillemæssigt intet til fælles. Den angriber Helenius minder mest om i FCK truppen er netop Santin, bare med den forskel at Helenius er måske Superligaens bedste afslutter. I FCK ville han ikke få helt så mange friløbere som hos AaB, men han har også vist kvaliteter i kombinationsspillet og evnen til at modtage og vende med bolden på kanten af feltet. Det er da muligt at vi kan finde bedre i udlandet for tilsvarende penge, men i den danske liga finder du ikke en spiller bedre egnet til at spille ved siden af Cornelius.


  14. #161
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Du kan alligevel svinge dig op på at Cornelius er "lidt bedre" i hovedspillet end spilleren der på 102 kampe og 40 mål har scoret to gange med hovedet?

    Cornelius og Helenius har spillemæssigt intet til fælles. Den angriber Helenius minder mest om i FCK truppen er netop Santin, bare med den forskel at Helenius er måske Superligaens bedste afslutter. I FCK ville han ikke få helt så mange friløbere som hos AaB, men han har også vist kvaliteter i kombinationsspillet og evnen til at modtage og vende med bolden på kanten af feltet. Det er da muligt at vi kan finde bedre i udlandet for tilsvarende penge, men i den danske liga finder du ikke en spiller bedre egnet til at spille ved siden af Cornelius.
    Nej selvfølge finder vi ikke nogen der er bedre end Helenius når man kigge på den danske liga, men nu er udvalget jo hellere ikke særlig stort ?. Dog vil jeg sige Lasse Vibe kunne være en mand med udvikling i og det er ikke kun baseret på kampen i går.

    Og da FCK gerne vil måle sig internationalt så syntes jeg der skal en angriber til udefra som har noget international erfaring efter min mening. Helenius er jeg helt sikker på vil gøre det bedre end Santin, jeg syntes bare vi skal stræbe lidt højere. godt være vi ser anerledes på det, men der er altså mange lighedspunkter mellem Corner og Helenius, så at sige at de har INTET til fælles syntes jeg ikke er rigtigt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #162
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Uanset hvordan det hele bliver vendt og drejet, så er realiteten nok, at vi med lidt held kan kravle op på en 3. plads i vores CL-gruppe, men at vi som udgangspunkt nok får røvfuld. Vi må hellere være realistiske og indstille os på den virkelighed. Og det kan 1-2 stjernespillere ikke ændre på. At tilføre 2 spillere med et angiveligt europæisk niveau til vores trup, ville være som at HB Køge fik tilført Kasper Risgaard og Henrik Toft for at spille mod os: De ville med andre ord stadig få tæsk.

    Mit bud på holdets startopstilling næste sæson (et langtidsholdbart fundament):
    Mål:
    Lukas Hradescky (eller behold Kim C... Wiland skal afsted, han er ikke længere sulten)
    Jakob Busk
    HB:
    LJ
    Remmer (kan også bruges som CB)
    Mads Aaquist
    CB:
    Ragnar
    Kris Stadsgaard
    Michael Jakobsen (skal have en chance mere, har ikke rigtig fået chancen. Og umiddelbart en rimelig solid reserve at have)
    Kian Hansen (har dæmmet op for både Cornelius og Brock-Madsen med bravour)
    VB:
    Pierre Bengtsson
    Baskhim Kadrii (kan også bruges som venstre midt)
    Casper Højer
    HM:
    Lasse Vibe
    Rurik Gislason
    Danny Amankwaa
    CM:
    Thomas Delaney
    Daniel Jensen
    Mads Albæk
    Mikkel Wohlgemuth
    Christian Keller (en af sæsonens bedste spillere. Ikke hypet nok, men lige den spiller vi mangler. + erfaring fra serie a)
    VM:
    Nicolai Jørgensen
    Youssef Toutouh
    Angreb:
    Cornelius
    Helenius
    Vetokele
    Pape Pate Diouf (bomber på reserveholdet - skal have en chance for at vise sig frem)

  17. #163
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Uanset hvordan det hele bliver vendt og drejet, så er realiteten nok, at vi med lidt held kan kravle op på en 3. plads i vores CL-gruppe, men at vi som udgangspunkt nok får røvfuld. Vi må hellere være realistiske og indstille os på den virkelighed. Og det kan 1-2 stjernespillere ikke ændre på. At tilføre 2 spillere med et angiveligt europæisk niveau til vores trup, ville være som at HB Køge fik tilført Kasper Risgaard og Henrik Toft for at spille mod os: De ville med andre ord stadig få tæsk.

    Mit bud på holdets startopstilling næste sæson (et langtidsholdbart fundament):
    Mål:
    Lukas Hradescky (eller behold Kim C... Wiland skal afsted, han er ikke længere sulten)
    Jakob Busk
    HB:
    LJ
    Remmer (kan også bruges som CB)
    Mads Aaquist
    CB:
    Ragnar
    Kris Stadsgaard
    Michael Jakobsen (skal have en chance mere, har ikke rigtig fået chancen. Og umiddelbart en rimelig solid reserve at have)
    Kian Hansen (har dæmmet op for både Cornelius og Brock-Madsen med bravour)
    VB:
    Pierre Bengtsson
    Baskhim Kadrii (kan også bruges som venstre midt)
    Casper Højer
    HM:
    Lasse Vibe
    Rurik Gislason
    Danny Amankwaa
    CM:
    Thomas Delaney
    Daniel Jensen
    Mads Albæk
    Mikkel Wohlgemuth
    Christian Keller (en af sæsonens bedste spillere. Ikke hypet nok, men lige den spiller vi mangler. + erfaring fra serie a)
    VM:
    Nicolai Jørgensen
    Youssef Toutouh
    Angreb:
    Cornelius
    Helenius
    Vetokele
    Pape Pate Diouf (bomber på reserveholdet - skal have en chance for at vise sig frem)

    Selvfølgelig vil 2-3-4-5 indkøb ikke gøre at vi slutter nr 1. i CL gruppen. selvfølgelig ikke. Se bare på de storklubber i CL som bliver slået ud og som har et stjernebudget. Men mindre kan også gøre det. Jeg vil mene med de milllioner FCK har fået så burde man forstærke truppen for en 20-30 mill. Det burde der altså være råd til. Men det kræver jo også der ryger nogle spillere ud. herunder TK/Santin/DJ/grindheim/mos etc.

    Men jeg tvivler. Man har jo lige forlænget med Santin ( Forstår man jo ikke ). og man har for 1½ år siden forlænget med TK ( forstår man hellere ikke ). og netop de 2 spillere har jo bevist igennem mange år at de ikke har niveauet til Europæisk fodbold og hellere ikke til superligaen efter min mening
    Sidst redigeret af EraZ : 21.05.13 kl. 08:25

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #164
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Imo burde en udrensning være første prioritet.

    Som Eraz nævner, burde TK, Santin, DJ, Grindheim, Mos, Diouf etc. væk.

    Men det største problem i FCK ligger pt., på sportsdirektørposten hej hej CV.
    FCK er gået i stå, og desværre har man været det længe.

    Havde det ikke været for FCNs mindre formnedgang, havde vi aldrig vundet det her billige mesterskab.
    Hvor ondt det så end gør at sige, er de sgu bedre end FCK pt.

    De har formået at udvikle sig i en positiv retning, i form af spillestil.
    Godt nok er jeg ikke tilhænger at den måde de spiller på, men de har altså fat i noget rigtig godt deroppe.

    Fodbolden udvikler sig, men bare ikke i FCK :(

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Uanset hvordan det hele bliver vendt og drejet, så er realiteten nok, at vi med lidt held kan kravle op på en 3. plads i vores CL-gruppe, men at vi som udgangspunkt nok får røvfuld. Vi må hellere være realistiske og indstille os på den virkelighed. Og det kan 1-2 stjernespillere ikke ændre på. At tilføre 2 spillere med et angiveligt europæisk niveau til vores trup, ville være som at HB Køge fik tilført Kasper Risgaard og Henrik Toft for at spille mod os: De ville med andre ord stadig få tæsk.

    Mit bud på holdets startopstilling næste sæson (et langtidsholdbart fundament):
    Mål:
    Lukas Hradescky (eller behold Kim C... Wiland skal afsted, han er ikke længere sulten)
    Jakob Busk
    HB:
    LJ
    Remmer (kan også bruges som CB)
    Mads Aaquist
    CB:
    Ragnar
    Kris Stadsgaard
    Michael Jakobsen (skal have en chance mere, har ikke rigtig fået chancen. Og umiddelbart en rimelig solid reserve at have)
    Kian Hansen (har dæmmet op for både Cornelius og Brock-Madsen med bravour)
    VB:
    Pierre Bengtsson
    Baskhim Kadrii (kan også bruges som venstre midt)
    Casper Højer
    HM:
    Lasse Vibe
    Rurik Gislason
    Danny Amankwaa
    CM:
    Thomas Delaney
    Daniel Jensen
    Mads Albæk
    Mikkel Wohlgemuth
    Christian Keller (en af sæsonens bedste spillere. Ikke hypet nok, men lige den spiller vi mangler. + erfaring fra serie a)
    VM:
    Nicolai Jørgensen
    Youssef Toutouh
    Angreb:
    Cornelius
    Helenius
    Vetokele
    Pape Pate Diouf (bomber på reserveholdet - skal have en chance for at vise sig frem)
    Jeg er godt klar over at vi ikke kan købe hvem som helst, og at vi er nødt til at være realistiske, men lige udover Mads Albæk og til dels også Bashkim K, kan jeg virkelig ikke se hvad vi skal med en Lasse Vibe, Christian Keller og Kian Hansen. Selvom FCK er begrænset i forhold til hvilke spillere der skal købes, bør overliggeren være noget højere end de tre førnævnte.

    Det er virkelig ikke ambitiøst nok. Jeg er ikke i tvivl om at de hver især er nogle gode fodboldspillere, men så kan vi ligeså godt bruge vores egne. Hvad skal vi med Keller, når vi har Delaney. Hvad skal vi med Vibe når vi har Rurik og hvad skal vi med Kian Hansen, når vi har MJ.

    Ingen af de tre er bedre end nogle af dem vi har i truppen (ifølge min mening), og jeg håber virkelig at CV trods alt, sætter overliggeren lidt højere. Ellers så kan det være lige meget, så er vi ikke engang gode nok til Euro League.

    Der skal forstærkninger til, og lige udover Mads Albæk og måske en Bashkim K, kan jeg ikke se nogle spillere fra suppen, gå ind og forstærke vores hold (hvis vi altså ser bort fra niveauet i de sidste 6-8 kampe).

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •