Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213
Viser resultater 181 til 191 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Nu håber jeg at vores kære bestyrelse holder øjne og ører åbne. Snart er vores kommende sportsdirektør fri på markedet :-)

    http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...esen-ud-af-hsv

    Han er Kbh'er, og må have tjent til dagen af vejen. Kunne virkelig godt tænke mig ham som sportsdirektør. Forestil jer et netværk manden besidder, samtidig med de spillere han har gravet frem i tidens løb. Det kunne ihvertfald være fedt hvis han kunne tænke sig at gøre FCK's navn endnu større i Europa.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #182
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nu håber jeg at vores kære bestyrelse holder øjne og ører åbne. Snart er vores kommende sportsdirektør fri på markedet :-)

    http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...esen-ud-af-hsv

    Han er Kbh'er, og må have tjent til dagen af vejen. Kunne virkelig godt tænke mig ham som sportsdirektør. Forestil jer et netværk manden besidder, samtidig med de spillere han har gravet frem i tidens løb. Det kunne ihvertfald være fedt hvis han kunne tænke sig at gøre FCK's navn endnu større i Europa.

    Mvh. Dennis Jørgensen

    Helt enig, men nok en kende urealistisk desværre.
    Men som jeg skrev i skakten, kunne det være yderst interessant at se hvad han kunne lave i FCK frem for CV.

    Dog kommer dette aldrig til at ske, men ville være lidt af et scoop.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Helt enig, men nok en kende urealistisk desværre.
    Men som jeg skrev i skakten, kunne det være yderst interessant at se hvad han kunne lave i FCK frem for CV.

    Dog kommer dette aldrig til at ske, men ville være lidt af et scoop.
    Jeg syntes i den grad at CV er over the Hill ligesom mange af spillerne i FCK. Jeg undre mig at der ikke er kommet konsekvenser fra bestyrelsen i FCK, når man ser på de RIGTIG mange fejlkøb og fejldispositioner CV har lavet de sidste 2 år. Jeg syntes ikke rigtig han kan gemme sig bag et vundet DM
    Sidst redigeret af EraZ : 22.05.13 kl. 10:03

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Måske er der nogen der kan gøre mig klogere. Men har Arnesen ikke lige været en kæmpe fiasko i HSV? Her udviste han da vist total mangel på indsigt i bundesligaen, da han medbragte en masse Chelsea-affald (hvor successen da vist også er til at overse) uden niveau til Bundesligaen. Ydermere synes jeg også, at der har været snak om skumle handler osv?

    Med Arnesen får man et navn og sikkert også et fint netværk. Men det er ikke min fornemmelse, at man får en hardworking dygtig sportsdirektør. Til gengæld får man sikkert en masse fokus på hans person frem for holdet.

    Men som sagt - "correct me if i am wrong". Men jeg kan altså ikke se, hvad han skulle bidrage med her, hvis han ikke kan få succes i HSV.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #185
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes i den grad at CV er over the Hill ligesom mange af spillerne i FCK. Jeg undre mig at der ikke er kommet konsekvenser fra bestyrelsen i FCK, når man ser på de RIGTIG mange fejlkøb og fejldispositioner CV har lavet de sidste 2 år.
    Ja der har været nogle vildskud, Pape...virkelig mærkelig handel, lignede et panik køb, men også i en situation hvor der var brug for handling, pointen er at køb skal ses i den kontekst de er gjort. Flere af de andre der ikke har leveret synes jeg lignede gode bud på forstærkninger eller bredde spillere da de blev købt, Grindheim f.eks. eller Absalonsen eller Thomsen eller Frederiksen...de slog bare ikke igennem.

    Og, i jobbet ligger der jo ansvaret for hele den sportslige linie, bla. også talent udvikling og her kører det da rimeligt godt. Synes CV er by-far den sportsdirektør i DK (og blandt de realistiske i udlandet) jeg helst vil have i FC, men det er jo tilladt at drømme og i den verden er Arnesen da #1..helt sikkert

    nåmmen tilbage til spillerne, som jeg ser det er vi ok med på alle pladser, men vi kunne absolut godt bruge noget mere bold og kreativitet og fart på den offensive midtbane, en der kan holde på bolden, er passnings sikker, hurtig, laver dybdeløb... f.eks. Rasmus Falk, Casper Sloth hvis vi holder os på kanten til det realistiske, eller evt. Jacob P. som vist i den grad er til overs i Monaco...

    Derudover skal der altså også rydes lidt op i truppen, alt for mange spillere der er stort set lige gode til samme pladser.

    M

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #186
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske er der nogen der kan gøre mig klogere. Men har Arnesen ikke lige været en kæmpe fiasko i HSV? Her udviste han da vist total mangel på indsigt i bundesligaen, da han medbragte en masse Chelsea-affald (hvor successen da vist også er til at overse) uden niveau til Bundesligaen. Ydermere synes jeg også, at der har været snak om skumle handler osv?

    Med Arnesen får man et navn og sikkert også et fint netværk. Men det er ikke min fornemmelse, at man får en hardworking dygtig sportsdirektør. Til gengæld får man sikkert en masse fokus på hans person frem for holdet.

    Men som sagt - "correct me if i am wrong". Men jeg kan altså ikke se, hvad han skulle bidrage med her, hvis han ikke kan få succes i HSV.
    Arnesen har vel også haft noget nær de sværeste vilkår blandt sportschefer i europæiske storklubber. Intet på transferbudgettet, forholdsvist ubalanceret holdstamme da han overtog, tvunget til at sælge meget mere end han måtte købe osv.
    Jeg tror egentlig ikke, at han havde andet valg, end at tage folk med fra Chelsea, der primært tog til HSV pga. Arnesen.

    Jeg tror han ville kunne gøre det rigtig godt i en situation, hvor han har ligaens største transferbudget. Jeg mener helt klart, at CV har udstået sin tjans. Vi må og skal have nyt blod på den post. Man behøver vel ikke at minde folk om, at vi var én kamp fra, at misse tre (3!) oplagte champions league gruppespil i træk.

    CV skal erstattes, hvis vi vil bevare vores nationale dominans.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske er der nogen der kan gøre mig klogere. Men har Arnesen ikke lige været en kæmpe fiasko i HSV? Her udviste han da vist total mangel på indsigt i bundesligaen, da han medbragte en masse Chelsea-affald (hvor successen da vist også er til at overse) uden niveau til Bundesligaen. Ydermere synes jeg også, at der har været snak om skumle handler osv?

    Med Arnesen får man et navn og sikkert også et fint netværk. Men det er ikke min fornemmelse, at man får en hardworking dygtig sportsdirektør. Til gengæld får man sikkert en masse fokus på hans person frem for holdet.

    Men som sagt - "correct me if i am wrong". Men jeg kan altså ikke se, hvad han skulle bidrage med her, hvis han ikke kan få succes i HSV.
    På rygteplan har Arnesen primært tiltrukket spillere til HSV, der ikke var gode nok til Chelsea og som heller ikke slog til i Hamborg. Dette skulle have resulteret i en forestående fyring - sandsynligvis i denne uge, hvis man kan regne med Kickers kilder. Historien om Arnesen i HSV er dog også historien om en klub med meget store (historisk betingede) ambitioner og en ret slunken klubkasse, hvilket i hvert fald kan bidrage til en forklaring på, hvorfor Thorsten Fink ikke nødvendigvis har fået de spillere, han gerne ville have, til sit hold. Men selvom han nærmest kom af sig selv, må Van der Vaart vel siges at falde udenfor kategorien "dårlige lejespillere fra Chelsea", så noget er jo lykkedes. Jeg tror ikke, at der er ret meget tvivl om, at Arnesen har været vant til andre økonomiske rammer i London, end dem han fik i Hamborg og han har i hvert fald ikke vist sig at kunne hente kvalitetsspillere gratis. Hans netværk har muligvis heller ikke været særlig veludbygget i Tyskland og alt ialt havde det måske være smart af HSV at satse på et mindre navn med større kendskab til Bundesligaen. Den nuværende situation i HSV ligner dog et udslag af panik, da målsætningen inden sæsonen var en 1-cifret placering og en udskiftning af sportsdirektøren lige inden det store transfervindue må siges at være risikabel.
    Bortset fra at Arnesen helt sikkert er for stor til FCK, har jeg ret svært ved at vurdere, om han ville kunne bruges her. Lejespillere fra Chelsea, der er for dårlige til HSV, ville med garanti være bedre end halvdelen af det nuværende hold og alene Arnesens navn ville kunne tiltrække spillere. På den anden side har vi heller ingen penge at lege med og Arnesens track record som talentchef i Chelsea var heller ikke for god. Det fornuftige valg ville nok snarere pege i retning af en person, der har præsteret solidt i en lignende rolle i en sammenlignelig liga.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #188
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nuvel, i fodbold er det vigtigt at kunne slå en pasning. Problemet med DJ og resten af de centrale midtbanespillere i vores trup er, at langt de fleste går fra side til side, og tilbage. Der er alt for få afleveringer frem i banen. Og derved er konklusionen at der skal handles minimum én klassespiller hertil, meget gerne to. Behold Delaney, og smid resten af h....... til.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Er uenig. Modsat TK mv., så er DJs pasninger med et præg fremad. Det er i hvert fald mine subjektive iagttagelser, når han ellers har fået chancen (ikke nok gange i mine øjne)

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #189
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    176

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er uenig. Modsat TK mv., så er DJs pasninger med et præg fremad. Det er i hvert fald mine subjektive iagttagelser, når han ellers har fået chancen (ikke nok gange i mine øjne)
    Dobbelt enig :)
    Der skal rydes op på de midtbane, Delaney kan stadig nå at blive en god def midt, DJ er den bedste pasnings spiller, af og til med lidt fantasi...? så de må begge gerne blive, væk med TK og Claudimir (og Grindheim)

    M

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #190
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er uenig. Modsat TK mv., så er DJs pasninger med et præg fremad. Det er i hvert fald mine subjektive iagttagelser, når han ellers har fået chancen (ikke nok gange i mine øjne)
    Til EG: HSV fik deres ét-cifret placering. De fik en respektabel (når man tager materialet i betragtning) syvende plads. De var tre point fra Europa League, hvilket nok bliver grunden til Arnesens fyring, hvilket er VILDT mærkeligt, da han er i gang med en proces (der om nogen virker mere opløftende end TB's i OB :-).

    Mht. Daniel Jensen. Der er nok en fodboldfaglig begrundelse for at manden ikke har fået flere kampe, og de kampe han har fået, har han ikke vist noget nævneværdigt. Man må kunne forvente mere af en spiller med 50 landskampe, og adskillige år i Tyskland, på trods af hans skadeshistorik. Han fik trods alt hele vinteropstarten med. At han har slået marginalt flere pasninger frem i banen, gør ham ikke til Messias. Han er ikke løsningen, desværre, da han ellers virker som en sympatisk fyr, og som altid har snakket fint om vores klub.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #191
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg kunne godt tænke mig en stor forstærkning til FCKs angreb.
    Nu hvor Zohore søger spilletid, vil jeg gerne se ham sammen med de andre angribere i truppen.
    Cornelius, Vetokele, Mos og ... Zohore.

    Man kunne evt. lave en Nicolai Jørgensen kontrakt, hvor man lejer med købsoption.

    http://www.bold.dk/nyt/Agent-Zohore-skal-lejes-ud

Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •