Side 2 af 13 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Tror snarere, at det skyldes, at Finnboga er et normalt islandsk drengefornavn :)
    Ja. For vores nye islandske ven og Alfred fra Heerenveen, er ikke i familie.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ajax-soegelys

    Mvh. Dennis Jørgensen

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Sammenlignes med Bendtner bare hurtigere!
    Det lyder umiddelbart ikke dårligt, er der nogen der kender noget til ham?
    http://www.sporten.dk/superligaen/ny...e-knap-saa-gal

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Det er ikke fordi, at Riemer udtrykker den helt store entusiasme over købet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-foersteholdet

    Men han lyder da umiddelbart spændende. Han skal bare lige udvikle sig lige så godt som Cornelius, og så har vi en fin erstatning for ham når han sælges. Det kan da ikke være så svært :-)

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er ikke fordi, at Riemer udtrykker den helt store entusiasme over købet:
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-foersteholdet

    Men han lyder da umiddelbart spændende. Han skal bare lige udvikle sig lige så godt som Cornelius, og så har vi en fin erstatning for ham når han sælges. Det kan da ikke være så svært :-)
    Det er sgu da nogle småmystiske citater fra Riemer. Man får det indtryk, at de forskellige hold ikke aner, hvad hinanden laver, og det lyder nærmest, som om han er blevet købt, uden Ariël og Riemer var klar over det. Men forhåbentlig er det bare et smoke screen, der skal dække over, at de har købt en juvel af rang :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er sgu da nogle småmystiske citater fra Riemer. Man får det indtryk, at de forskellige hold ikke aner, hvad hinanden laver, og det lyder nærmest, som om han er blevet købt, uden Ariël og Riemer var klar over det.
    Tonen er lidt underlig. Ikke mindst set i lyset af, at Riemer åbenbart selv har besigtiget spilleren. Men derudover er det vel ikke så underligt, at en førsteholdstræner ikke blander sig i, hvad der foregår i School of Excellence?

  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tonen er lidt underlig. Ikke mindst set i lyset af, at Riemer åbenbart selv har besigtiget spilleren. Men derudover er det vel ikke så underligt, at en førsteholdstræner ikke blander sig i, hvad der foregår i School of Excellence?
    Nej, ikke i forhold til det daglige arbejde, men når der bliver indkøbt talenter fra udlandet - og som vel at mærke har en alder, hvor førsteholdet ikke burde ligge fem år ud i fremtiden, og som større klubber i udlandet er/har været interesserede i - ville jeg da forvente, at førsteholdstrænerne er med inde over. Eller i hvert fald, at de ved, hvad tanken med indkøbet er, hvilket Riemers udtalelser ikke giver indtryk af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er helt sikker på at denne handel har været drøftet på alle sportslige niveauer i klubben. Man henter trods alt ikke spillere til klubben (med video, etc) for at forstærke u19-holdet hvis de ikke på sigt kan gøre sig på førsteholdet. At Riemer taler ham lidt ned skyldes nok at man ikke regner med at kunne bruge KFF allerede fra sommer og derfor ikke vil lægge for stort pres på ham.

    Jeg studser dog over at man kun har tegnet en tre-årig kontrakt med ham, da man så kan risikere at stå med en spiller med kontraktudløb et år til halvandet efter at have slået igennem på førsteholdet.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg er helt sikker på at denne handel har været drøftet på alle sportslige niveauer i klubben. Man henter trods alt ikke spillere til klubben (med video, etc) for at forstærke u19-holdet hvis de ikke på sigt kan gøre sig på førsteholdet. At Riemer taler ham lidt ned skyldes nok at man ikke regner med at kunne bruge KFF allerede fra sommer og derfor ikke vil lægge for stort pres på ham.

    Jeg studser dog over at man kun har tegnet en tre-årig kontrakt med ham, da man så kan risikere at stå med en spiller med kontraktudløb et år til halvandet efter at have slået igennem på førsteholdet.
    Jeg ser det som værende helt normalt for så ung en spiller. Og med vores signing-historik de sidste par år in mente, er det ganske fornuftigt.

    Men jeg synes det plejer at være kutyme for de unge drenge i vores klub, at de kun tilbydes 3-årige kontrakter.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  12. #24
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg var på Esbjerg stadion i dag, og lad mig sige en ting mht. tilgange til sommer. Toutouh!!! Den mand håber jeg virkeligt får en chance hos os.


  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Jeg var på Esbjerg stadion i dag, og lad mig sige en ting mht. tilgange til sommer. Toutouh!!! Den mand håber jeg virkeligt får en chance hos os.
    Han har vist bevist at han kan begå sig i superligaen.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Hvor skulle Toutouh spille, hvis han kom tilbage?

  16. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Han ligner en glimrende reserve for Nicolai, nu da hverken Delaney, Vingaard osv rigtig dur der. Men jeg tror nu helt ærlig ikke, at han har en fremtid i klubben.

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Touttouh er den helt rigtige mand til en reservetjans på kanterne. Han opfylder i min verden alle kriterierne. Han er ung og talentfuld og er ÆGTE kantspiller. Han har nogle glimrende tekniske egenskaber og et rigtig godt spark. Tilgengæld mangler han speed, hvilket kan være svært at udvikle. Der er dog langt mere perspektiv i at benytte en mand som ham fremfor løntunge, ældre alternativer som Diouf, vingaard og til dels Gislason. Delaney er ung, men er jo for fanden ikke kantspiller. Hjem med Touttouh siger jeg bare!

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    En anden mand jeg godt ville se på kanten, er Thomas Enevoldsen. Har godt nok ikke rigtig set ham spille siden hans tid i AaB og på landsholdet, men ham ville jeg ikke have noget imod løb rundt på kanten.

    Han er også åben for et skifte til Superligaen, hvis en klub der spiller europarisk hver sæson tilbyder sig.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-hjem-til-aab

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    En anden mand jeg godt ville se på kanten, er Thomas Enevoldsen. Har godt nok ikke rigtig set ham spille siden hans tid i AaB og på landsholdet, men ham ville jeg ikke have noget imod løb rundt på kanten.

    Han er også åben for et skifte til Superligaen, hvis en klub der spiller europarisk hver sæson tilbyder sig.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-hjem-til-aab
    Med det menes vel os eller Farum...

Side 2 af 13 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •