Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Syntes ikke vi skal betale både dyr transfer og løn for en reserve spiller, NJ sidder jo på den plads de næste par år. Kan vi bare få den midtbane spiller vi mangler er jeg meget happy!! Ser en stor stjerne i Albæk men han er nok vokset fra os desværre

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    I min verden har Enevoldsen overhovedet ikke kvaliteten til en plads i start-elleveren hos FCK. Derfor vil det som skrevet ovenfor bare være at smide penge efter en dyr reserve. Til den funktion har vi i øvrigt allerede Gislason, som vel er på niveau med Enevoldsen...

    Tilgengæld er det interessant at læse om Mancinis visit i København i går. Kunne godt tyde på noget stort er under opsejling, håber bare virkelig ikke det er Cornelius han er ude efter (der gættes lystigt på ham eller Okore). Men måske en udenlandsk klub endelig har fået øjnene op for santins kvaliteter..

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Bortset fra de mange rare millioner, kan jeg slet ikke se, hvad Cornelius skulle i Manchester City. I går blev han holdt nede af Lasse Nielsen fra Aalborg.
    At han skulle kunne få spilletid på et hold i toppen PL virker ikke realistisk.
    Ville, sportsligt set, være et uklogt skifte imo.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tilgengæld er det interessant at læse om Mancinis visit i København i går. Kunne godt tyde på noget stort er under opsejling, håber bare virkelig ikke det er Cornelius han er ude efter (der gættes lystigt på ham eller Okore). Men måske en udenlandsk klub endelig har fået øjnene op for santins kvaliteter..
    I følge mine oplysninger måtte den kære Mancini rejse tilbage til England meget skuffet, han var nemlig ikke blevet informeret om at TK sad ude med karantæne og hans tur var derfor spildt.


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Nu hvor Sølvi helt sikkert er væk til sommer kunne jeg godt tænke mig Thomas Rogne fra Celtic han er 22 år og et stort talent der dog har været uheldig med skader denne sæson, mener han har spillet 12 kampe bare..?
    Han har fået meget ros tidligere derover, og som et ekstra plus går kontrakten ud til sommer, Celtic har tidligere prøvet at forlænge men det afviste han !!

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Bortset fra de mange rare millioner, kan jeg slet ikke se, hvad Cornelius skulle i Manchester City. I går blev han holdt nede af Lasse Nielsen fra Aalborg.
    Jeg er enig i, at Cornelius næppe vil gå direkte ind i Manchester Citys startopstilling, men jeg synes ikke, at man skal tillægge kampen i går for stor værdi. Det var vel Cornelius' dårligste kamp i denne sæson, men det gør ham jo ikke til en dårligere spiller. Han har præsteret bedre mod bedre modstandere.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er enig i, at Cornelius næppe vil gå direkte ind i Manchester Citys startopstilling, men jeg synes ikke, at man skal tillægge kampen i går for stor værdi. Det var vel Cornelius' dårligste kamp i denne sæson, men det gør ham jo ikke til en dårligere spiller. Han har præsteret bedre mod bedre modstandere.
    Hvis Cornelius er fornuftig, så venter han mindst en sæson med at skifte. Hvilken klub, udover FCK, ville han få 6 CL gruppekampe fra start i?
    Nok ikke City eller andre, det er helt sikkert. Desuden har han brug for at udvikle sig mere, og den udvikling kan sagtens ske i København.
    Jeg synes ikke han er klar til at skifte til en stor klub endnu, for han vil bare ende med ikke at spille de næste par år, og det er sgu synd.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Hvis det passer, at klubben kræver 110 millioner kroner for Cornelius, kan vi nok være ret sikre på, at han bliver her lidt endnu :-)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-cornelius
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    553

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Hvis det passer, at klubben kræver 110 millioner kroner for Cornelius, kan vi nok være ret sikre på, at han bliver her lidt endnu :-)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-cornelius
    Jeg må indrømme, at jeg synes det er den rigtige strategi. Der er ikke tradition for at sælge spillere dyrt i Danmark, sammenlignet med f.eks. belgiske og hollandske klubber, som man i nogen grad kan sammenligne FC København med. For at hæve det generelle prisniveau, er man nødt til at trække en streg i sandet og sige; Nu gør vi det. Vi har et stort talent, og prisen skal være høj. Ender det med et salg, måske ikke til sommer, men så til vinter eller næste sommer, så har fremtidige handler en ny reference og dermed bedre forudsætninger for at kaste flere penge af sig. Det trecifrede millionbeløb bør simpelthen rundes med Cornelius. Ikke kun på kort sigt, men på længere sigt kan det agere pejlemærke for fremtidige handler.
    Nørder fodbold alle steder - FCKnews.com - Fooz.dk - Thinktoscore

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    110mio passer godt på Corner. Jeg er blevet kaldt dum,naiv,useriøs og urealistisk ved at sige han er det værd.

    Jeg mener helt bestemt at han er mindst 90mio værd, altså hvis Anderlecht ,som kun er marginalt bedre end FCK, kan få 190mio for Lukaku, så bør vi fandme også få mindst 90mio for sådan en guldfugl som vi har! Han besidder jo stortset alt bortset fra erfaring og rutine. Farligt spark,uhyggelig på låget, god spilstation, teknisk god af sin størrelse at være, hurtig og jeg ku nævne flere!

    44mio er bare at gøre grin med os....

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    110mio passer godt på Corner. Jeg er blevet kaldt dum,naiv,useriøs og urealistisk ved at sige han er det værd.

    Jeg mener helt bestemt at han er mindst 90mio værd, altså hvis Anderlecht ,som kun er marginalt bedre end FCK, kan få 190mio for Lukaku, så bør vi fandme også få mindst 90mio for sådan en guldfugl som vi har! Han besidder jo stortset alt bortset fra erfaring og rutine. Farligt spark,uhyggelig på låget, god spilstation, teknisk god af sin størrelse at være, hurtig og jeg ku nævne flere!

    44mio er bare at gøre grin med os....
    Nu var 190 mio også mere et udtryk for at Chelsea har adgang til en bundløs gas-, ehm, pengetank end for Lukaku's reelle værdi. ~100 mio kan altså købe angribere der ligger LIGE under det absolutte europæiske topniveau.

    Mit gæt er, at vi holder på Corner en sæson mere, og så skyder ham af for omkring de 60 mio... Men jeg vil da meget gerne se ham gå for over 100 af de tunge til sin tid!

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Tænker at Bolanos siger farvel til sommer... Kunne han være en mulighed: http://onside.dk/superligaen/avis-jo...dig-mand-i-fcn

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Spiller John ikke på venstre kanten i FCN?

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Spiller John ikke på venstre kanten i FCN?
    Jep, han spiller på venstrekanten i Farum, men har så mange kvaliteter i sit spil at han sagtens ville kunne spille på højrekanten hos os :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Tror ikke man vil få det optimale ud af Joshua John på højrekanten. Han er bedst, når han kan trække ind banen og afslutte med sin højrefod. Ikke ulig Nicolai Jørgensen. Jeg ser gerne JJ i FCK, skal det siges, men det vil nok kræve nogle ændringer i opstillingen. Enten kan man lade NJ spille hængende angriber, eller også skal man spille med fleksible kanter, der kan skifte plads i løbet af kampen. Hverken NJ eller JJ, vil have godt af at være låst fast på højrekanten.

Side 3 af 13 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •