Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jep, han spiller på venstrekanten i Farum, men har så mange kvaliteter i sit spil at han sagtens ville kunne spille på højrekanten hos os :-)

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Nu siger du "sagtens"... Så du hvad der skete, da Morten Olsen smed NJ over på højre kanten?
    Joshua John og NJ minder en del om hinanden. JJ er bare en sjat hurtigere og mindre. Men begge vil gerne trække ind i banen, hvilket de ikke kan fra højre kanten.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    AGK

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tror ikke man vil få det optimale ud af Joshua John på højrekanten. Han er bedst, når han kan trække ind banen og afslutte med sin højrefod. Ikke ulig Nicolai Jørgensen. Jeg ser gerne JJ i FCK, skal det siges, men det vil nok kræve nogle ændringer i opstillingen. Enten kan man lade NJ spille hængende angriber, eller også skal man spille med fleksible kanter, der kan skifte plads i løbet af kampen. Hverken NJ eller JJ, vil have godt af at være låst fast på højrekanten.

    Ser også selv Joshua John som er af to forstærkninger vi kan hente direkte fra superligaen til det offensive, den anden er Pourie fra Silkeborg,.... begge har også udviklingspotientale.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Ser også selv Joshua John som er af to forstærkninger vi kan hente direkte fra superligaen til det offensive, den anden er Pourie fra Silkeborg,.... begge har også udviklingspotientale.
    Puré blev diskuteret i skakten, og der var bred enighed om at han ikke ville passe ind i truppen mentalt, CV ville aldrig signe en enspænder som ham.

    Jeg tror ikke at Twente vil lade John gå, sådan som han har præsteret i suppen i denne sæson.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Ser også selv Joshua John som er af to forstærkninger vi kan hente direkte fra superligaen til det offensive, den anden er Pourie fra Silkeborg,.... begge har også udviklingspotientale.
    John er jeg enig i ville være et godt køb, hvis det kan lade sig gøre.
    Pourie, derimod, har flere gange slået fast, at han er på vej til et andet land efter denne sæson, så ham kan vi godt glemme.

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    122

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    John er jeg enig i ville være et godt køb, hvis det kan lade sig gøre.
    Pourie, derimod, har flere gange slået fast, at han er på vej til et andet land efter denne sæson, så ham kan vi godt glemme.
    Hvis vi kommer til sommer og beder om hans kontrakt, så tror jeg da bestemt han vil vælge os med vores CHL deltagelse, og jeg personligt ville meget gerne se ham i FCK i stedet for Santin

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Mon ikke han kan spille på toppen? Evt. kan John og NJ ligger og skifte, da NJ også kan ligge som hængende angriber :)

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Nej Nej Nej Nej.... Pourie? Hvor er ambitionerne blevet af?
    Pourie er en middelmådig spiller, på et dårligt kontra hold. Han ville aldrig fungere på et hold som FCK.
    For slet ikke at snakke om hans kvaler med holdet rent socialt.
    Glem ham, og find en bedre måde at bruge nogle af alle de CL millioner, der forhåbentligt snart kommer vores vej, hvis banken ikke tager dem alle altså...
    /Mike
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  10. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    59

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tror ikke man vil få det optimale ud af Joshua John på højrekanten. Han er bedst, når han kan trække ind banen og afslutte med sin højrefod. Ikke ulig Nicolai Jørgensen. Jeg ser gerne JJ i FCK, skal det siges, men det vil nok kræve nogle ændringer i opstillingen. Enten kan man lade NJ spille hængende angriber, eller også skal man spille med fleksible kanter, der kan skifte plads i løbet af kampen. Hverken NJ eller JJ, vil have godt af at være låst fast på højrekanten.
    Fuldstændig enig i den betragtning. Hvis man ikke vælger at satse på Toutouh, burde vi efter min mening investere i en kreativ kantspiller, hvilket kunne være JJ. Men personligt synes jeg at svenske Tobias Sana, som ikke får spilletid i Ajax, er en noget mere spændende spiller end JJ, og han kan sagtens spille på begge kanter.

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Der er sikkert mange andre spillere, der kan spille kanten i FCK, men det taler til JJ's fordel, at han har vist, at han kan gøre en forskel i Superligaen; kan spille for et boldbesiddende hold, og har CL-erfaring (og var med afstand deres bedste offensive spiller).

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg forstår ikke, at der spekuleres så meget i at flytte rundt på NJ for at give plads til eksempelvis John. Det har da været tydeligt gennem hele sæsonen, at NJ ikke fungerer særlig godt centralt.

    Mht. Joshua John undrer hypen mig i øvrigt lidt. Han startede sæsonen som død og helvede, men scoringsmæssigt har de sidste 2/3 af sæsonen været temmelig sløje: http://www.superstats.dk/spillere/sp...&aar=2012/2013

    Det kan godt være, han bidrager med andre ting end mål; det ser jeg ikke FCN's kampe ofte nok til at kunne afvise, men målmæssigt er han da gået grundigt i stå.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg håber ikke FCN er de eneste der kigger mod Portugal for at finde emner til start-11'eren. Der er mange spændende offensivspillere i en lidt undervurderet liga, hvor FCK burde kunne være med, såfremt FCN lander den øjeblikkelige 5'ers (delte) topscorer: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1962640.ece
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  16. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    72

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg har netop set noget Football Mundial, med et indslag om en norsk gut der hedder Ibrahim Abdisalam.
    Han er central midt med forcer som hurtighed, god teknik og fornuftig fysik (190 cm.).
    Han er på nuværende tidspunkt lånt ud til Strømsgodset, hvor han i den forgangne sæson var med til at sikre dem en 2. plads i Tippeligaen.
    Han er ejet at Manchester City og har kontrakt udløb i 2014.
    Er der nogen der evt. har et mere indgående kendskab til den i øvrigt jammerlige liga, og Ibrahim A. i særdeleshed.
    Kunne han være interessant for os, og er det overhovedet realistisk. (tilsyneladende er Arsenal mfl. interesserede!)

    //Kedde

  17. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er fuldstændig enig i Jan Jensens lille opsummering.

    http://ekstrabladet.dk/sport/komment...cle1962737.ece

    Der skal handles profiler ind CV.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg har et godt øje til Kusk i Aab. Han har lige præcis nogle af de offinsive spidskompetencer man bør hige efter. God fart, god pasnings - og sparketeknik, godt blik for spillet og så kan han udfordre mand-mand. Samtidig er han ung og kan udvikle sig til en endnu bedre (og dyrere) spiller hos os. Ser klart et større lys i ham end Helenius. selvfølgelig mangler han noget fysisk, men det mener jeg hans øvrige kvaliteter kompenserer for. Umiddelbart vil han både kunne begå sig på kanterne samt som falsk 9'er i en europaformation.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har et godt øje til Kusk i Aab. Han har lige præcis nogle af de offinsive spidskompetencer man bør hige efter. God fart, god pasnings - og sparketeknik, godt blik for spillet og så kan han udfordre mand-mand. Samtidig er han ung og kan udvikle sig til en endnu bedre (og dyrere) spiller hos os. Ser klart et større lys i ham end Helenius. selvfølgelig mangler han noget fysisk, men det mener jeg hans øvrige kvaliteter kompenserer for. Umiddelbart vil han både kunne begå sig på kanterne samt som falsk 9'er i en europaformation.
    Fordelen ved Kusk er at han er relativ driblestærk, hvilket ofte er tiltrængt når vi spiller SL, særligt hjemme, hvor der sjældent er meget plads bag backen. Ulempen er at han tidligere i år forlængede sin kontrakt med AaB frem til 2015 og derfor næppe er en billig herre.

    I øvrigt mener jeg ikke hans kvaliteter som falsk 9'er er særlig relevante, da jeg ikke kan huske hvornår vi sidst har gjort brug af en sådan i FCK.
    Sidst redigeret af tobynator : 30.04.13 kl. 13:15 Årsag: stavning

Side 4 af 13 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •