Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #61
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Fordelen ved Kusk er at han er relativ driblestærk, hvilket ofte er tiltrængt når vi spiller SL, særligt hjemme, hvor der sjældent er meget plads bag backen. Ulempen er at han tidligere i år forlængede sin kontrakt med AaB frem til 2015 og derfor næppe er en billig herre.

    I øvrigt mener jeg ikke hans kvaliteter som falsk 9'er er særlig relevante, da jeg ikke kan huske hvornår vi sidst har gjort brug af en sådan i FCK.
    For lige over en måned siden, ude mod FC Midtjylland. Daniel Jensen spillede meget falsk.

    Ulempen ved Kasper Kusk, hvis vi ser bort fra eventuel pris, er at han spiller højrekanten men trækker langt ind i banen, nogen gange helt ind centralt, nogle gange næsten over i modsatte side. Og det kan sagtens fungere, det ved vi, for vi har en på venstrekanten der gør præcis det samme. Så med Kusk til højre, hvor han er bedst, så ville vi ende med to kanter der trækker ind centralt og to centrale midtbanespillere der holder sig inde centralt og måske en angriber der trækker ned i banen centralt og så mangler vi bare at få Kris Stadsgaard til at skubbe op for at lave en helt perfekt Marx Brothers.

    Man kan sikkert løse sådan et problem, men næppe i vores flade 4-4-2.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    For lige over en måned siden, ude mod FC Midtjylland. Daniel Jensen spillede meget falsk.
    Nu skal det her jo ikke udvikle sig til en tråd men taktik, men alligevel: Jeg så ikke kampen mod FCM, men spillede Daniel Jensen ikke på toppen med Cornelius? I så fald har han jo ikke spillet en falsk 9'er. En falsk 9'er ligger som udgangspunkt alene på toppen, men falder ned i banen for at gøre plads til fremadstormende midtbaner (kort forklaret). En formation med to angribere hvor den ene ligger længere tilbage, fx i rummet mellem midtbanen og angriberen på toppen, er derfor ikke en falsk 9'er formation. Så igen - jeg kan ikke huske at FCK nogensinde har benyttet sig af en falsk 9'er.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg synes at Kusk kunne være en rigtig spændende tilføjelse til vores trup. Jeg synes han besidder nogle af de samme kvaliteter som vi kender fra øverste hylde (Özil og Mata). Hurtigt antrit med bold, skarpe driblinger og et fornuftigt skud fra distancen. Jeg siger helt sikkert thumbs up!

    Nu nå vi er ved AaB, synes jeg også at det er værd at holde øje med Nicolaj Thomsen. Ham er jeg overbevist om, kommer til at drive det vidt. Han er ny i ligasammenhæng, men meget spændende.

    Sidst vil jeg nævne Helenius. Jeg har været meget i tvivl om hans kvaliteter, men synes alligevel at der er krummer i ham. Han har en rigtig fin teknik. Meget hurtig og et godt hug med højreskøjten. Det eneste der lige mangler er, at når man tager hans 195 cm. i betragtning, er han sindssyg ringe i luften. Men det tror jeg godt at der kan arbejdes med.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg forventer i det mindste at CV spørger Kvist selv og han rådgiver, om der er den mindste chance for en tilbagevenden.

    http://www.sporten.dk/fodbold/stuttg...st-paa-baenken

    Mvh. Dennis Jørgensen

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kvist kommer ikke til FCK. Han havde en rigtig god føste sæson i Stuttgart og har skabt sig et navn i Tyskland, der vil garanteret være interesse fra bundesligaen. Derudover har han en alder, hvor det er ved at være sidste chance for penge og hæder ude i Europa. Har iøvrigt svært ved at se hvad han skal vinde ved at vende hjem til København?

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Tiden er ved at være inde til at Nicklas Bendtner gør alvor af sin udtalelse fra 2011

    Som tingene har udviklet sig, kan Bendtner ikke længere gøre sig forhåbninger om at få fast spilletid i en CL klub, medmindre den klub er FCK.

    Det er det der skal til for at kickstarte karrieren for Bendtner.

    Helt skidt ville det heller ikke være at have en angrebsduo bestående af Corner og Bendtner.
    Sidst redigeret af kongkurs : 06.05.13 kl. 09:41

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kommer aldrig til at ske, bare se på den løn han hæver.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er enig i at flere forholdsvis urealistiske scenarier skal udspille sig for at det skal kunne lade sige gøre. Deriblandt en lønnedgang af dimensioner, en selverkendelse over hvilket niveau han ligger på pt, en villighed til at tage et skridt tilbage for at komme på ret køl osv.

    Men man har lov at håbe på at denne sommer bliver selvransagelsens sommer for Nicklas.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Truppen er bred nok, men ikke god nok! Der skal KUN hentes spillere af den højeste kaliber (ok - eller unge talenter, hvis man falder over en Zlatan). De spillere som kommer skal så skubbe en anden ud i kulden og afsted med ham!

    Sikrer på holdkortet 2013-2014 (med mindre de bliver solgt): Willand - Lars J - NJ - Corner

    - Holdet skriger efter en kanon midtbanemand for 3. år i træk
    - Holdet mangler 1-2 angribere (afhængig af Vetokolele)
    - Hvis Vingaard ikke kommer i omdrejninger ASAP (lad ham endelig få de sidste 3 kampe for at teste ham), så mangler der endnu en kreativ spiller.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Truppen er bred nok, men ikke god nok! Der skal KUN hentes spillere af den højeste kaliber (ok - eller unge talenter, hvis man falder over en Zlatan). De spillere som kommer skal så skubbe en anden ud i kulden og afsted med ham!

    Sikrer på holdkortet 2013-2014 (med mindre de bliver solgt): Willand - Lars J - NJ - Corner

    - Holdet skriger efter en kanon midtbanemand for 3. år i træk
    - Holdet mangler 1-2 angribere (afhængig af Vetokolele)
    - Hvis Vingaard ikke kommer i omdrejninger ASAP (lad ham endelig få de sidste 3 kampe for at teste ham), så mangler der endnu en kreativ spiller.
    Jeg er mestendels enig, jeg synes dog, at vores midterforsvar ser rigtig fornuftigt ud - og det er bestemt heller ikke et sted der skal ændres på op mod vigtige CL-kampe.

    Jeg er mega ringe til at komme med konkrete spillerforslag, men jeg synes Lasse Vibe (han spiller højrekant, ikke?) kunne være rigtig interessant, og jeg er sikker på, at han kan udvikle sig yderligere hos os, så han i hvert fald kan blive en perifær landsholdsspiller. Og så håber jeg, at vi giver Toutouh en plads som første back-up for NJ. Nu har jeg set ham en del gange på Esbjerg stadion, og jeg er meget imponeret. Og som det allerede er blevet nævnt, så få sendt en stor pose penge til AaB, så vi kan få Kusk og Helenius.

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er enig i mange af betragtningerne der bliver gjort herinde. Dog mener jeg at vi mangler en midtstopper til at presse Ragnar og Kris. Jeg så rigtig gerne Okore, der dog nok foretrækker at komme til udlandet. Næste mand på listen er denne ungkalv.

    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Alexander_Milošević

    Han har et ENORMT potentiale, der også er blevet spottet af de største klubber.

    Vi mangler ligeledes en back der kan tage kampen op med Pierre. Det virker ihvertfald ikke som om Højer er klar.

    Vores centrale midtbane SKRIGER på en klassespiller.

    Højrekanten så jeg gerne indtaget af Tobias Sana fra Ajax, såfremt Bola bliver afskibet. Evt. AaB's Kusk.

    I front så jeg gerne Bendtner ved siden af Corner. Mere realistisk Helenius.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    29

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg syntes også man ska gå efter en mand som 18årige youssef poulsen fra lyngby. Jeg tror sq han kan blive stor, han er måske ikke direkte "start 11" og CHL niveau, Endnu. men tror han kan blive en gevinst.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #73
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Lad os prøve at se på de forskellige positioner:
    Målmand: Her er vist utvivlsomt fint besat. Selvom jeg godt kunne tænke mig at se F. Rønnow i truppen, så har jeg fuld tiltro til de 3 vi har, og i særdeleshed Busken finder jeg spændende.
    Venstre back: Baskhim Kadrii og Jesper Juelsgaard er de helt oplagte. Måske Jonas Knudsen fra Esbjerg.
    Højre back: Her er vi vist fint besat, med Lars og Remmer (og Aaquist)
    Midterforsvar: Med Solvi på vej ud, så kunne vi godt bruge en 4. mand. Remmer kan spille herinde, men Erik Sviatchenko, Lasse Nielsen, en skadefri Thorbjørn Holst og en lidt mere stabiltspillende Daniel Høegh kunne være emner.
    Højrekant: Lasse Vibe er mit helt oplagte bud, ellers kunne Kasper Kusk og Rasmus Falk også være interessante.
    Venstrekant: Hvis Vingaard kan få gang i sit gamle spil, og hvis Pape kan overføre sit spil fra reserveholdet, så er vi helt fint dækket ind, og med Toutouh tilbage fra leje er forstærkninger vel overflødige. Men Petter Andersson fra FCM spiller dog godt, og har erfaring fra Æresdivisonen.
    Midtmidt: Mads Albæk er min favorit. Ellers er Casper Sloth og jokeren Christian Poulsen interessante.
    Angreb: Marvin Pourie og Helenius er mine helt store favoritter. Hvis vi kunne få Ronnie Schwartz som en super-sub, ville det være fantastisk. Og hvis Cornelius skulle blive solgt, og BIF rykke ned, så håber jeg, vi henter Makienok.

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Lad os prøve at se på de forskellige positioner:
    Målmand: Her er vist utvivlsomt fint besat. Selvom jeg godt kunne tænke mig at se F. Rønnow i truppen, så har jeg fuld tiltro til de 3 vi har, og i særdeleshed Busken finder jeg spændende.
    Venstre back: Baskhim Kadrii og Jesper Juelsgaard er de helt oplagte. Måske Jonas Knudsen fra Esbjerg.
    Højre back: Her er vi vist fint besat, med Lars og Remmer (og Aaquist)
    Midterforsvar: Med Solvi på vej ud, så kunne vi godt bruge en 4. mand. Remmer kan spille herinde, men Erik Sviatchenko, Lasse Nielsen, en skadefri Thorbjørn Holst og en lidt mere stabiltspillende Daniel Høegh kunne være emner.
    Højrekant: Lasse Vibe er mit helt oplagte bud, ellers kunne Kasper Kusk og Rasmus Falk også være interessante.
    Venstrekant: Hvis Vingaard kan få gang i sit gamle spil, og hvis Pape kan overføre sit spil fra reserveholdet, så er vi helt fint dækket ind, og med Toutouh tilbage fra leje er forstærkninger vel overflødige. Men Petter Andersson fra FCM spiller dog godt, og har erfaring fra Æresdivisonen.
    Midtmidt: Mads Albæk er min favorit. Ellers er Casper Sloth og jokeren Christian Poulsen interessante.
    Angreb: Marvin Pourie og Helenius er mine helt store favoritter. Hvis vi kunne få Ronnie Schwartz som en super-sub, ville det være fantastisk. Og hvis Cornelius skulle blive solgt, og BIF rykke ned, så håber jeg, vi henter Makienok.
    Jeg er meget enig i det meste, men Pourie er for egoistisk, ligesom jeg helst ikke ser at vi henter Bendtner.

    Og Makienok??? Hvad skulle vi da med det overmalede lokum? Han kan jo INTET med fødderne, han vil ikke være noget værd i europa...

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Lad os prøve at se på de forskellige positioner:
    Målmand: Her er vist utvivlsomt fint besat. Selvom jeg godt kunne tænke mig at se F. Rønnow i truppen, så har jeg fuld tiltro til de 3 vi har, og i særdeleshed Busken finder jeg spændende.
    Venstre back: Baskhim Kadrii og Jesper Juelsgaard er de helt oplagte. Måske Jonas Knudsen fra Esbjerg.
    Højre back: Her er vi vist fint besat, med Lars og Remmer (og Aaquist)
    Midterforsvar: Med Solvi på vej ud, så kunne vi godt bruge en 4. mand. Remmer kan spille herinde, men Erik Sviatchenko, Lasse Nielsen, en skadefri Thorbjørn Holst og en lidt mere stabiltspillende Daniel Høegh kunne være emner.
    Højrekant: Lasse Vibe er mit helt oplagte bud, ellers kunne Kasper Kusk og Rasmus Falk også være interessante.
    Venstrekant: Hvis Vingaard kan få gang i sit gamle spil, og hvis Pape kan overføre sit spil fra reserveholdet, så er vi helt fint dækket ind, og med Toutouh tilbage fra leje er forstærkninger vel overflødige. Men Petter Andersson fra FCM spiller dog godt, og har erfaring fra Æresdivisonen.
    Midtmidt: Mads Albæk er min favorit. Ellers er Casper Sloth og jokeren Christian Poulsen interessante.
    Angreb: Marvin Pourie og Helenius er mine helt store favoritter. Hvis vi kunne få Ronnie Schwartz som en super-sub, ville det være fantastisk. Og hvis Cornelius skulle blive solgt, og BIF rykke ned, så håber jeg, vi henter Makienok.
    Synes ikke, at der er mange navne her, som ville kunne forstærke os.
    Vi skal udenfor Danmark, hvis vi skal markant forstærkes. Sverige og Norge bør også undgås.


Side 5 af 13 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •