Side 6 af 13 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Sporten giver et bud på vores ønskeliste.
    http://www.sporten.dk/superligaen/et...rke-cl-truppen
    Så personligt gerne Albæk og lottokuponen Rudy hos os

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Helenius og Albæk vil være gode signinger, men det tyder jompå CV mener truppen allerede er god nok til CL, så forudser vi alle står og er meget skuffede igen igen når vi når 31/8!!

    savner sgu en sportschef med større ambitioner/visioner

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    157

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Er ikke sikker på at Albæk, Helenius og Rudy har det ChL nivau som jeg personlig håber vi henter ind.
    Ville elske hvis vi hentede Chr Poulsen hjem. Eller måske en Leje aftale på Wiliiam Kvist kunne komme på tale ?

    Niklas Bendtner virker urealistisk.

    Men der skal selvfølgelig hentes en angriber, så vi kan holde NJ på kanten..
    Dave Mustaine: I was sent here by God

    Kirk Hammett: I didnt send that guy

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Pazdecki Se meddelelser
    Sporten giver et bud på vores ønskeliste.
    http://www.sporten.dk/superligaen/et...rke-cl-truppen
    Så personligt gerne Albæk og lottokuponen Rudy hos os
    Tja hent hele striben og en ung centerforsvar, så er det hele jo på plads :)

  6. #80
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg så personligt meget gerne to nye centrale midtbaneforstærkninger. TK giver sig selv, men jeg er også ved at miste troen på, at Claudemir nogensinde når sit niveau igen. Delaney er ikke klar til at være en bærende kraft i CL (hvis han nogensinde bliver det), og Daniel Jensen må betragtes som en dark horse.

    Og så vil jeg gerne have Bolanos skiftet ud. Han skaber ufatteligt lidt, der fører til noget, synes jeg. Det må kunne lade sig gøre at finde noget bedre til den kant. En, der både har teknikken og spilintelligensen til at forvalte teknikken.

    Resten giver sig selv: En bytter for Santin og Sölvi - og eventuelt en backup på venstrekanten, hvis vi får luet ud i vores beholdning af ubrugte venstrekantspillere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg så personligt meget gerne to nye centrale midtbaneforstærkninger. TK giver sig selv, men jeg er også ved at miste troen på, at Claudemir nogensinde når sit niveau igen. Delaney er ikke klar til at være en bærende kraft i CL (hvis han nogensinde bliver det), og Daniel Jensen må betragtes som en dark horse.
    Jeg synes nu godt man kan se at han har hævet sit niveau i denne sæson, jeg tror og håber på at en ny makker på midten vil give ham langt bedre arbejdsbetingelser og dermed spille sig endnu mere op.

    Ellers er det jo simpelt, der skal ryddes op i overskuds lageret og ind med nogle gode forstærkninger. Helenius, Albæk og Ruby kunne være rigtigt gode indkøb både som direkte forstærkninger - også som langsigtede investeringer, men den centrale midtbane skal have tilgang af en bedre og mere rutineret spiller end Albæk.
    "Copenhagen have one of the best homefans in europe, and there hooligans was crazy when we were in copenhagen. When they got a throw in, the fans got mental, when they won a tackle it sound like a goal was scored, great team great fans."
    - En imponeret fan fra Grækenland.
    Fissan's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    ...måske en Leje aftale på Wiliiam Kvist kunne komme på tale ?

    Niklas Bendtner virker urealistisk.
    Jeg bliver egentligt mere og mere lun på idéen om at leje kvalitetsspillere, fremfor at købe middelmådige.
    Set i lyset af, at Danmark efter denne sæson alligevel ikke længere får mesteren automatisk i CL, vil det sandsynligvis:
    a) blive sværere at lokke gode spillere permanent til DK
    b) blive for dyrt at købe gode spillere kun til brug i superligaen.

    Hvis vi kunne leje spillere som Kvist, Bendtner etc. og få deres respektive klubber til at betale en god del af deres løn i lejeperioden, så slår vi to fluer med et smæk.

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Der bliver næppe tale om en stor udskiftning, så en ideel verden fokuserer man på de svage punkter. En ny defensiv midt og angriber til startopstillingen bør have topprioritet. Derudover kigger man sikkert efter en ny midtforsvarer, da Sølvi Ottesen har kontraktudløb. En ekstra kreativ kantspiller samt venstreback ville også være velkommen.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Helenius og Albæk vil være gode signinger, men det tyder jompå CV mener truppen allerede er god nok til CL, så forudser vi alle står og er meget skuffede igen igen når vi når 31/8!!

    savner sgu en sportschef med større ambitioner/visioner
    Nu handler det her jo altså også om indkøbspolitik. Hvis CV går ud og offentliggører at FCK skal købe massivt ind for at forstærke truppen, vil prisen også blive presset i vejret da klubberne ved at FCK skal købe ind. Desuden har det jo aldrig været CV's stil eller FCK's stil for den sags skyld, at offentliggøre at der nu skal købes 3-4 spillere. Det er jo ikke ensbetydende med at det ikke sker.

    Er ved at være lidt træt af at folk ikke kan se det strategiske perspektiv, nemlig at man er nødt til at gå stille med dørene, for ikke at priserne bliver alt for høje.

    Men jeg skal da ikke kunne afvise at CV mener at truppen er god nok, det håber jeg dog ikke.


  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg er enig i dine betragtninger Claus.

    Og så er dette nok det tætteste vi kommer en indrømmelse fra CV om, at der skal handles.

    http://www.bold.dk/nyt/CV-Altid-noge...ikke-slaar-til

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Såfremt vi nødvendigvis skal fastholde et 4-4-2 system, hvilket efterhånden må betragtes som en naturlov, da kunne jeg tænke mig, at angrebs-makkeren til Cornelius er en spiller, der ikke nødvendigvis vil søge ind i feltet.

    Alt for ofte ser man at vi har bolden på kanten, hvorefter begge angribere instinktivt ligger sig ind i boksen, med det resultat at vores spil bliver lukket totalt ned (når altså vi spiller mod et hold, der kan finde ud af at organisere sig). Både Santin og Vetokele har en tendens til dette. Der er det rigeligt at have en angriber, der ligger permanent i boksen, hvor Cornelius som bekendt er farligst.

    Skal vi se mod superligaen, da er mit bedste bud på en angrebsmakker Martin Braithwaithe. Enormt bevægelig, relativt hurtig, godt blik for spillet og god til at sætte sin medspillere op. Selvom han har været kendt for sine manglende evner som målscorer, da har han nu alligevel vist sig at holde et fornuftigt scoringssnit i foråret. Ved også godt han har visse attitudeproblemer og et stort ego (har blandt andet udtalt, at han var så farlig, at han var bange for sig selv), men tilgengæld virker han samtidig passioneret, hvilket vi i den grad kunne trænge til.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af AGK Se meddelelser
    Såfremt vi nødvendigvis skal fastholde et 4-4-2 system, hvilket efterhånden må betragtes som en naturlov, da kunne jeg tænke mig, at angrebs-makkeren til Cornelius er en spiller, der ikke nødvendigvis vil søge ind i feltet.

    Alt for ofte ser man at vi har bolden på kanten, hvorefter begge angribere instinktivt ligger sig ind i boksen, med det resultat at vores spil bliver lukket totalt ned (når altså vi spiller mod et hold, der kan finde ud af at organisere sig). Både Santin og Vetokele har en tendens til dette. Der er det rigeligt at have en angriber, der ligger permanent i boksen, hvor Cornelius som bekendt er farligst.
    Jeg er faktisk ret uenig i din betragtning om en makker til Cornelius skal være flagrende og søge ud på kanten eller andre steder. Jeg synes Vetokele og Santin er de HELT rigtige TYPER som makker til Corne. Vi har kanter (Jørgensen og Bolanos) og backer (Jacobsen og Bengtsson) som fint udfylder bevægeligheden på kanten. Vores problem er den centrale midt. Vi mangler en Linderoth eller en Kvist som er defensiv ankermand der kan skabe balancen, så Claudemir eller Daniel Jensen kan være den frigjorte midt midt fremadbanen og foretage de farlige og dybe løb omkring angriberne og ind i feltet.


  18. #88
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg tænker at en mand som Mohamed Zidan ville være et kvalitetskøb.
    Han er 'kun' 31 år, han er målfarlig og han står uden klub for tiden!

  19. #89
    Tilmeldingsdato
    Aug 2011
    Indlæg
    128

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg er faktisk ret uenig i din betragtning om en makker til Cornelius skal være flagrende og søge ud på kanten eller andre steder. Jeg synes Vetokele og Santin er de HELT rigtige TYPER som makker til Corne. Vi har kanter (Jørgensen og Bolanos) og backer (Jacobsen og Bengtsson) som fint udfylder bevægeligheden på kanten. Vores problem er den centrale midt. Vi mangler en Linderoth eller en Kvist som er defensiv ankermand der kan skabe balancen, så Claudemir eller Daniel Jensen kan være den frigjorte midt midt fremadbanen og foretage de farlige og dybe løb omkring angriberne og ind i feltet.
    Jeg tillader mig at gå en smule off-topic.

    For det første mener jeg ikke nødvendigvis 2. angriberen nødvendigvis behøver at være "flagrende" eller "søge ud på kanten". Min pointe er bare, at jeg ikke mener vi kan tillade os at dedikere to angribere til at være klar på evt. indlæg - det giver os alt for store problemer i vores gennembrudsspil. Jeg er i modsætning til dig ikke enig i, at vores kanter og backer nødvendigvis er nok i gennembrudsspillet. En stiliseret situation, som jeg mener vi ofte kommer i er illustreret nedenfor (specielt tænker jeg på AGF kampen). De opstår når enten #2 Lars Jacobsen eller #7 Bolanos har bolden.



    Uploaded with ImageShack.us

    #11 Cornelius og #9 Santin/Vetokele søger begge feltet. I disse situationer ender vi bare alt for ofte mand-mod-mand eller endda i undertal, når der trækker en central midt ud for at støtte op. Selv med overlaps er det ofte svært at åbne op, når modstanderen ender med at stå så stærkt organiseret. (En sidebemærkning i denne diskussion, er at Lars har en underig tendens til at tage et langt løb indenom, hvilket lukker vores spil fuldstændig ned - han skal selvfølgelig kommer på i overlap på ydersiden hver gang.)

    Jeg mener det er nødvendigt, at #9 forsøger at deltage i spillet, hvis der virkelig skal åbnes op, som eksempelvis (ja, jeg ved godt det er stiliseret, men det er princippet, der er min pointe).



    Uploaded with ImageShack.us

    Nu var mit tidligere indlæg mest prædikeret på hvilken type angriber vi har brug for, men er fuldkommen enig med dig i, at vi har brug for en bedre rollefordeling på den centrale midt. Claudemir er simpelthen ikke dygtig nok til at deltage offensivt længere, som han var engang. Det optimale scenarie ville da helt klart være noget a lá



    Uploaded with ImageShack.us

    Nemlig at vi fik en af vores centrale midtbanespillere med i det offensive samtidig med at vores 2. angribere deltager i chanceskabningen, mens Corner ligger i boksen hvor han er bedst.

    Det med rollefordelingen er iøvrigt vores klart største problem og har især været udtalt de sidste 2 år, hvilket efterhånden også er klart for enhver.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Nu handler det her jo altså også om indkøbspolitik. Hvis CV går ud og offentliggører at FCK skal købe massivt ind for at forstærke truppen, vil prisen også blive presset i vejret da klubberne ved at FCK skal købe ind. Desuden har det jo aldrig været CV's stil eller FCK's stil for den sags skyld, at offentliggøre at der nu skal købes 3-4 spillere. Det er jo ikke ensbetydende med at det ikke sker.

    Er ved at være lidt træt af at folk ikke kan se det strategiske perspektiv, nemlig at man er nødt til at gå stille med dørene, for ikke at priserne bliver alt for høje.

    Men jeg skal da ikke kunne afvise at CV mener at truppen er god nok, det håber jeg dog ikke.
    Helt ærligt - har det nogen betydning? Hvis vi skal købe Helenius, så ved Aab da udemærket godt, at det er fordi vi mangler en angriber. De tænker højst sandsynligt ikke "underligt, Santin gør det eller fremragende"! Når prisen er højere når FCK spørger, så hænger det sammen med:

    - Klubberne ved FCK har pengene
    - FCK har betalt store summer før

    Der findes ikke en klub i skandinavien, som ikke vil forsøge at presse prisen, hvis FCK kommer med en forespørgsel. Derfor er vi også begyndt at blive mere aktive i Holland osv.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 13 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •