Side 7 af 13 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #91
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Ovre på den berygtede Sydside (SSO) snakker BIF'erne om, at de skal hente Mads Albæk, Baskhim Kadrii, Rønnow, Hradeczky, Ken Ilsø, Ankersen-brødrene, Pourié og Jesper Jørgensen til at forstærke holdet... Der kan man da vist snakke om storhedsvanvid. Det er alle spillere, som jeg kunne se forstærke os.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Ovre på den berygtede Sydside (SSO) snakker BIF'erne om, at de skal hente Mads Albæk, Baskhim Kadrii, Rønnow, Hradeczky, Ken Ilsø, Ankersen-brødrene, Pourié og Jesper Jørgensen til at forstærke holdet... Der kan man da vist snakke om storhedsvanvid. Det er alle spillere, som jeg kunne se forstærke os.
    Så kan de vel også forstærke Brøndby ;-)
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    ... Ken Ilsø, Ankersen-brødrene... Det er alle spillere, som jeg kunne se forstærke os.
    Ken Ilsø? Ankersen-brødrene? Håber godt nok den sportslige ledelse i FCK har højere standarder. Særligt de to brødre er da voldsomt overvurderede.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Er stor fan af de to Andersen brødre, og specielt ville Peter Ankersen være perfekt som en offensiv højreback i FCK. Han er hurtig, løbestærk og god teknisk. Heldigvis/desværre er vi ualmindelig godt besat på den plads, med Lars J, Remmer og Aaquist. Derfor er jeg sikker på, at vi ikke er ude efter forstærkning på den plads.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ken Ilsø? Ankersen-brødrene? Håber godt nok den sportslige ledelse i FCK har højere standarder. Særligt de to brødre er da voldsomt overvurderede.
    Enig. Ilsø er mere ude, end inde på et Düsseldorf hold der er gået fuldstændigt i stå, og i øvrigt spiller pivhamrende ringe i en Bundesliga der ellers spiller en god gang bold (tak Eurosport 2). Når så endelig han får spilletid, synes jeg godt nok han er sløj. Overdriver driblingerne og smider bolden for meget væk. Hvis vi skal handle i Düsseldorf, så synes jeg at denne herre kunne være interessant, selvom han er kaptajn, og nok har viet sin karriere til Fortuna.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Andreas_Lambertz

    Ham og Claudemir ville jeg meget gerne se sammen.

    Mht. til brødrene fisk (Ankerne). De er voldsomt overvurderede, og har primært én force. Det er deres hurtighed, hvilket også er en kvalitet. Jeg håber dog at vi henter spillere med større boldbegavelse.

    Mht. til de unævneliges fans, og deres signing-drømme. De må være uden for almen pædagogisk rækkevidde. Hvis de rykker ned, hvilket jeg er overbevist om at de gør (gerne med en Retov scoring i sidste minut, i deres indbyrdes kamp), så får de svært ved at holde sammen på deres eksisterende hold. Men så kan de vel hente lidt spillere i Hvidovre, når de igen igen fucker deres oprykning op til 1. division.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Er stor fan af de to Andersen brødre, og specielt ville Peter Ankersen være perfekt som en offensiv højreback i FCK. Han er hurtig, løbestærk og god teknisk.
    Begge brødrene er mildt sagt elendige under pres, men selv i upressede situationer ser man dem ofte smide boldene væk, tage forkerte løb etc. De har simpelthen ikke den rette kølighed og taktiske forståelse til at kunne begå sig i FCK.
    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Heldigvis/desværre
    Heldigvis! Ubetinget.

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Er ikke enig. Peter Ankersen er en del af Superligaens næstbedste forsvar og det hold med flest cleansheets. Jakob Ankersen er en rigtig god højrefløj og tilsammen udgør de en af Superligaens bedste højresider. Er de gode nok til FCK? Måske, men tror som sagt ikke de er inde i tankerne, da vi er godt dækket ind på deres pladser.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #98
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Hvis dette skulle blive til noget og vi ikke forlænger med Wiland, så ser jeg som så mange andre, gerne at vi henter Lukas Hradecky og gerne på en fri transfer:

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...eje-paa-wiland

    Kan man forestille sig, at Wiland tager Champions League med og at vi så kører en ny målmand ind til foråret 2014?

    Mvh

    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. #99
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kunne være interessant at vi køber Lukas Hradecky og lejer ham ud til Esbjerg for sæsonen, så han kan spille Europa League for dem, og vi så selv har Wiland for hele næste sæson. Så har vi Hradecky til når Wiland stopper.

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Kunne være interessant at vi køber Lukas Hradecky og lejer ham ud til Esbjerg for sæsonen, så han kan spille Europa League for dem, og vi så selv har Wiland for hele næste sæson. Så har vi Hradecky til når Wiland stopper.
    Jeg ser ABSOLUT IKKE Hradecky som FCK materiale. Han er simpelthen ikke dygtig nok i boksen. Han giver alt alt alt for mange reture. Han er en shortstopper, og den slags målmænd har vi ikke gode erfaringer med (robotten og kihlstedt).

    Mvh. Dennis Jørgensen

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #101
    vestjyde-fcker Slettet

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Du tager helt fejl. Hradecky har hele pakken :)

    Mit førnævnte scenarie: Købe ham, og leje ham ud en sæson. Derefter bruge ham i 2 år og sælge ham for en masse penge. Til den tid vil vi være i sæsonen 2016/17, Busk vil være 23 år, og det ville være et helt perfekt tidspunkt at bruge ham som førstemålmand.

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    225

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af vestjyde-fcker Se meddelelser
    Du tager helt fejl. Hradecky har hele pakken :)

    Mit førnævnte scenarie: Købe ham, og leje ham ud en sæson. Derefter bruge ham i 2 år og sælge ham for en masse penge. Til den tid vil vi være i sæsonen 2016/17, Busk vil være 23 år, og det ville være et helt perfekt tidspunkt at bruge ham som førstemålmand.
    men er det ikke lidt, undskyld, football manager agtigt?

    hvad skal vi med Hradecky når vi har Wiland, Christensen og Busk??
    På målmandsposten syntes jeg vi skal forlænge med enten Wiland eller Christensen (foretrækker selvfølgelig Wiland), gøre Busk til 2. målmand og give ham de kampe han kan få i Wilands eller Christensens fravær. Og så kan han blive 1. målmand når Wiland eller Christensen trækker stikket.

    ellers hvorfor ikke bare lave dit Hradecky scenarie på Busk?

    Hradecky er en af suppens bedste keeper p.t. men jeg syntes ikke han har FCK/Europa niveau. hele pakken eller ej.
    tror Busken kan blive et aktiv for klubben, og mener iøvrigt vi burde forstærke os andre steder. der er stadig år tilbage i Christensen og Wiland.
    "Hans fodboldhjerne var skudt tilbage til stenalderen. Jeg ved ikke, hvad det er for noget lalle-bold, han har spillet til Gold Cup..."
    Ståle om Atiba Hutchinsons tilbagevenden til FC København efter at havde været til Gold Cup.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Selvom det ikke har været oppe og vende nogle steder, kunne det være rigtig lækkert at se ham i den hvide trøje igen. Hans kontrakt udløber her i juni, og han må være træt af at spilde sit talent på højrebacken :-)

    http://www.transfermarkt.de/de/atiba...ler_16101.html

    Mvh. Dennis Jørgensen

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Og inden jeg slutter for i dag. Så håber jeg virkelig at CV og Højer har set på denne unge mand.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Pohjanpalo

    http://m.youtube.com/watch?v=VTGTGhvKhz0

    Mvh. Dennis Jørgensen

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Selvom det ikke har været oppe og vende nogle steder, kunne det være rigtig lækkert at se ham i den hvide trøje igen. Hans kontrakt udløber her i juni, og han må være træt af at spilde sit talent på højrebacken :-)

    http://www.transfermarkt.de/de/atiba...ler_16101.html

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Det ville sgu være lidt af en våd drøm, der gik i opfyldelse at få Atiba tilbage. Verdens Næstflinkeste Mand. Han ville være en gedigen forstærkning på den centrale midtbane. Men jeg har ingen fornemmelse af, om han kan tænkes at få bedre tilbud på hånden end CL-bold hos os. Det er jo i hvert fald givetvis sidste chance for ham at komme til en endnu større liga.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 13 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •