Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 191

Emner: Til- og afgange, sommeren 2013

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    I den mere udsigtsløse ende af spekulationerne, så kunne tre lejemål for at få spilleres karriere på ret køl være en måde at overleve CL på.

    Zanka, Kvist og Bendtner er alle venner af huset og alle tre har brug for at få gang i karrieren igen. Vi har ikke mulighed for at hente nogen af dem permanent.

    Kvist kommer ikke år efter, at han har smagt på en europæisk liga i topklasse, selvom vi skulle lægge 15 mio for ham. Zanka accepterer heller ikke, at den første sæson i Holland blev et flop og Bendtner har storhedsvanvid.

    Til gengæld, så har de brug for spilletid efter et sløjt forår. Et efterår med CL og fast spilletid er de igen blevet interessante for deres respektive klubber eller potentielle købere.

    Omvendt, så mangler vores trup bredde på netop de tre pladser. Vi har en talentfuld trup, som mangler noget rutine og kvalitet, men som kan udvikle meget af det over det næste års tid.

    Vi bliver ikke kørt over i CL med de tre og når foråret nærmer sig kan andre træde i karakter og sikre mesterskabet, mens de tre er taget tilbage til deres klubber igen.

    Det var for 25 øre tanker, som måske er urealistiske, da vi sjældent lejer nogen, men vi har ikke haft som mange talentfulde spillere før og så lidt topkvalitet.
    De Små Blå Mejser
    Let's kick racism out of football
    hz's Avatar


  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af hz Se meddelelser
    I den mere udsigtsløse ende af spekulationerne, så kunne tre lejemål for at få spilleres karriere på ret køl være en måde at overleve CL på.

    Zanka, Kvist og Bendtner er alle venner af huset og alle tre har brug for at få gang i karrieren igen. Vi har ikke mulighed for at hente nogen af dem permanent.

    Kvist kommer ikke år efter, at han har smagt på en europæisk liga i topklasse, selvom vi skulle lægge 15 mio for ham. Zanka accepterer heller ikke, at den første sæson i Holland blev et flop og Bendtner har storhedsvanvid.

    Til gengæld, så har de brug for spilletid efter et sløjt forår. Et efterår med CL og fast spilletid er de igen blevet interessante for deres respektive klubber eller potentielle købere.

    Omvendt, så mangler vores trup bredde på netop de tre pladser. Vi har en talentfuld trup, som mangler noget rutine og kvalitet, men som kan udvikle meget af det over det næste års tid.

    Vi bliver ikke kørt over i CL med de tre og når foråret nærmer sig kan andre træde i karakter og sikre mesterskabet, mens de tre er taget tilbage til deres klubber igen.

    Det var for 25 øre tanker, som måske er urealistiske, da vi sjældent lejer nogen, men vi har ikke haft som mange talentfulde spillere før og så lidt topkvalitet.
    Bendtner og Kvist virker komplet urealistiske, men ikke så meget, tror jeg, fordi vi ikke har tradition for at leje, men snarere fordi de to spillere for det første ikke kunne drømme om at tage til FCK nu, hvor de kan spille på et højere niveau - og for det andet, fordi de er ejet af klubber, som bare gerne vil have dem solgt. Hvis vi endelig skulle overtale henholdsvis Arsenal og Stuttgart til lejeaftaler, ville det givetvis være under betingelse af, at FCK betalte hele lønnen, fordi de som nævnt ingen planer har med de to spillere og bare gerne vil af med dem. Og de er alt for dyre at have løbende rundt, hvis FCK skal betale deres løn. Men den største hindring er naturligvis, som sagt, at de begge uden tvivl godt kan finde klubber på et væsentligt højere niveau end os.

    Zanka er nok en anden historie. PSV kunne sikkert godt være interesseret i at give ham et år i en anden klub (og måske oven i købet betale hele eller dele af hans løn imens), hvor han kunne få noget spilletid, men jeg tror til gengæld ikke, at Zanka - som du selv nævner - er parat til at sluge den kamel, det vil være at vende hjem allerede. Det vil være et nederlag af rang for en spiller, som IMO lider af en snert af samme storhedsvanvid, som har ødelagt meget for Bendtner. Bortset fra det har jeg altid syntes, Zanka var groft overvurderet, og jeg er ikke specielt lun ved ideen om at få et oppustet ego ind i truppen, hvis det ikke engang kan forstærke os væsentligt.
    Sidst redigeret af Garneren : 13.05.13 kl. 14:29
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg så personligt gerne, at vi signede Mads Albæk. Han har spillet på et kontinuerligt højt niveau for FCM gennem hele sæsonen - og jeg tror på, at han vil fortsætte sin fine udvikling i København. Han har selv nævnt udlandet som sin klare førsteprioritet, men jeg håber Champions League vil være nok til at lokke ham til København. Spørgsmålet er så om vi skal hente en mere defensivt orienteret spiller til at agere hans makker på den centrale midtbane.

    CP og Kvist er efter min mening urealistiske transfermål. Christian Poulsen har det som hånd i handske i Ajax og William Kvist fortsætter formentlig for en mindre klub i Bundesligaen.
    #1

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Jeg så personligt gerne, at vi signede Mads Albæk. Han har spillet på et kontinuerligt højt niveau for FCM gennem hele sæsonen - og jeg tror på, at han vil fortsætte sin fine udvikling i København. Han har selv nævnt udlandet som sin klare førsteprioritet, men jeg håber Champions League vil være nok til at lokke ham til København. Spørgsmålet er så om vi skal hente en mere defensivt orienteret spiller til at agere hans makker på den centrale midtbane.
    Albæk spiller da rimelig konsekvent den bagerste midtbanemand i FCM's 4-1-4-1, gør han ikke? Sådan husker jeg det i hvert fald fra de kampe jeg har set i foråret. Bagved rimelig offensive typer som Danny Olsen, Hassan og Igboun.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Albæk er en god spiller, men god nok til at løfte holdet markant? Jeg tvivler. Jeg ser ham ganske enkelt ikke komme til klubben og svinge taktstokken fra dag 1. Vi har brug for en profil på midtbanen. Ellers kan vi lige så godt satse på Delaney, som ganske vist mangler lidt på teknikken, men til gengæld har indstillingen.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Albæk er en god spiller, men god nok til at løfte holdet markant? Jeg tvivler. Jeg ser ham ganske enkelt ikke komme til klubben og svinge taktstokken fra dag 1. Vi har brug for en profil på midtbanen. Ellers kan vi lige så godt satse på Delaney, som ganske vist mangler lidt på teknikken, men til gengæld har indstillingen.
    Fuldstændig og 120% enig. Vi har brug for en markant profil, sådan én er Mads Albæk ikke.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Men han er en bedre cm end de 4 vi har. Ingen tvivl om det. Så sammen med en udenlandsk profil vil han være lige det vores midtbane trænger til. Så kan man for min skyld holde på Delaney og Daniel Jensen, som kan øse af sin erfaring, og sende Claude, Tk og Grinde hen hvor peberet gror.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men han er en bedre cm end de 4 vi har. Ingen tvivl om det. Så sammen med en udenlandsk profil vil han være lige det vores midtbane trænger til. Så kan man for min skyld holde på Delaney og Daniel Jensen, som kan øse af sin erfaring, og sende Claude, Tk og Grinde hen hvor peberet gror.
    Midten kunne se sådan ud:
    Delaney - Godt talent, jeg allerede ikke er bange for som starter
    Claude - Han har det rigtige top niveau
    Albæk - jeg er blevet ret vild med hans boldomgang og hans skud udefra!
    Kvist/CP/DJ - Kan man få Kvist eller CP, så skal der slås til ellers må DJ blive endnu en sæson, hvis man ikke finder den rette profil.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Hvad er det for et rygte, de hentyder til her, og ville han i det hele taget kunne bruges? http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-smigret-af-FCK-rygte
    Dog ingen tvivl om, at fyren har spillet et fornemt forår.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    RWF

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Hvad er det for et rygte, de hentyder til her, og ville han i det hele taget kunne bruges? http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-smigret-af-FCK-rygte
    Dog ingen tvivl om, at fyren har spillet et fornemt forår.
    Jeg håber, CV sigter lidt højere end blot Petter Andersson, men alt er bedre end den midtbane, vi pt. kan mønstre. Petter Andersson har i øvrigt spillet godt mod FCK i de indbyrdes kampe, så det er da ikke helt usandsynligt, at der er hold i historien.

    FCM kan jo få enten Grindheim, Mostafa, Pape Pate, Vingaard, TK eller Sölvi i bytte.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Hvad er det for et rygte, de hentyder til her, og ville han i det hele taget kunne bruges? http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-smigret-af-FCK-rygte
    Dog ingen tvivl om, at fyren har spillet et fornemt forår.
    Jeg tror at rygtet er kommet efter at flere eksperter har været ude og sige at en spiller som ham ville være et godt sign. Hvis man ville forstærke truppen til Champions Leagues. Så om der er general interesse for ham fra FCK side hvis ikke. Dog vil medierne gerne at der er.

    Må indrømme at jeg ikke kender så meget til manden udover det jeg har kunne læse mig til om ham. Han skulle efter sigende kun være på 60 % af hvad han kunne i Holland, men om det er rigtig kan jeg ikke helt gøre mig klog på.

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af HrFail Se meddelelser
    Jeg tror at rygtet er kommet efter at flere eksperter har været ude og sige at en spiller som ham ville være et godt sign. Hvis man ville forstærke truppen til Champions Leagues. Så om der er general interesse for ham fra FCK side hvis ikke. Dog vil medierne gerne at der er.

    Må indrømme at jeg ikke kender så meget til manden udover det jeg har kunne læse mig til om ham. Han skulle efter sigende kun være på 60 % af hvad han kunne i Holland, men om det er rigtig kan jeg ikke helt gøre mig klog på.
    Men han var jo åbenbart ikke god nok til Gronningen siden FCM fik fat i ham? 28 år, ikke meget potentiale håber ikke det er det niveau vi kigger på.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Men han var jo åbenbart ikke god nok til Gronningen siden FCM fik fat i ham? 28 år, ikke meget potentiale håber ikke det er det niveau vi kigger på.
    Hvad jeg kan se på wikipedia, blev han udnævnt som kaptajn da Andreas Granqvist forlod klubben i starten af 11-12 sæsonen, så helt elendigt kan han ikke havde gjort det. Iøvrigt var han ramt af to længere knæskader i Groningen, men spillede aligevel 65 ligakampe de 4 år han var der. Blev også betegnet som lidt af et scoop da FCM hentede ham.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Jeg siger ikke at vi kan handle spillere i samme prisleje som dem. Men klubben, og i særdeleshed CV, kunne lære noget af den yderst progressive indstilling som de har til optimering af deres trup.

    http://m.sporten.dk/?article=2557961...g-have-Eriksen

    Mvh. Dennis Jørgensen

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange, sommeren 2013

    Kan se at Anthony Annan kun har et år tilbage af sin kontrakt med schalke. Det kunne være stort hvis vi kunne få fat på ham. Evt leje ham for et år....med købsaftale
    Sidst redigeret af peb : 16.05.13 kl. 23:08

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2012/2013 Part II
    By madebysoren in forum Transferforum
    Svar: 184
    Sidste Meddelelse: 13.03.13, 13:17
  2. Til- og afgange: Vinter 2012/2013
    By rmjdk in forum Transferforum
    Svar: 350
    Sidste Meddelelse: 12.01.13, 13:01
  3. Til- og afgange?
    By MSO in forum Transferforum
    Svar: 380
    Sidste Meddelelse: 20.06.09, 21:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •