Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    54 54.00%
  • Uafgjort!

    34 34.00%
  • OB Sejr!

    12 12.00%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Jeg er ked af at sige det. Men Santin koster os endnu engang. Manden har 3 110 % chancer. Jeg har sagt det før og siger det igen. SANTIN er OVER THE HILL og har været det længe. Men ellers spiller vi jo OB ud af banen, med hvad hjælper det.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Enig Gisla har været mindre god :) men hvem pokker skal ind ??
    Hånden på hjertet. Du kunne sætte Sölvi til at spille hans plads, og vi ville være bedre stillet. Et godt bud ville have været Danny. Det "frække" bud, Diouf.

    Det er simpelthen ikke godt nok at vi ikke formår at score mere end ét mål på SÅ mange chancer. Der skal handles FLITTIGT ind i sommerpausen, mesterskab eller ej.

    Det er mig ubegribeligt at vi ikke får sat Corner mere i scene. Fy for satan.

    Mvh. Dennis Jørgensen

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Vi er i gang med Sorte-april. Brøndby spiller sig fri for nedrykning og redder sig økonomisk, mens FCK overgiver førstepladsen til FCN.

    Utroligt at vi ikke kan holde nullet. Vores defensiv koster os mesterskabet igen i år.

    Det mere mere vores offensiv det svigter vil jeg sige. Generelt skaber vi jo mange chancer, Men udnyttelsen er til grin

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det. Men Santin koster os endnu engang. Manden har 3 110 % chancer. Jeg har sagt det før og siger det igen. SANTIN er OVER THE HILL...
    Det er i hvert fald et problem, at han er vores næstbedste angriber. Han spiller egentlig en fin kamp i dag og kommer som altid frem til chancer, men det nytter jo ikke, når han går kold foran mål.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hånden på hjertet. Du kunne sætte Sölvi til at spille hans plads, og vi ville være bedre stillet. Et godt bud ville have været Danny. Det "frække" bud, Diouf.

    Det er simpelthen ikke godt nok at vi ikke formår at score mere end ét mål på SÅ mange chancer. Der skal handles FLITTIGT ind i sommerpausen, mesterskab eller ej.

    Det er mig ubegribeligt at vi ikke får sat Corner mere i scene. Fy for satan.

    Mvh. Dennis Jørgensen
    Der skulle allerede være blevet handlet i Vinterpausen. jeg vil ikke kalde Daniel Jensen en forstærkning med hans form og skadeshistorik. Igen falder det tilbage på CV

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Puha, blodet bobler jo nærmest af raseri, skal passe på med hvad man skriver i sådan en tilstand. Santin ender måske for andet år i træk med at koste os DM. Hader den klamme ugidelige brasser! Desværre har CV ikke sørget for ordentlige alternativer. Og Gislason... Nej en skandale for Gud ved hvilken gang! Sætter alle mine sparepenge på FCN som daske mestre, så er der da et lille plaster på såret om et par måneders tid!

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er i hvert fald et problem, at han er vores næstbedste angriber. Han spiller egentlig en fin kamp i dag og kommer som altid frem til chancer, men det nytter jo ikke, når han går kold foran mål.
    Jeg er helt enig, Santin er fin til at holde på bolden, men når det kommer til den sidste tredje del så fejler han grumt. Og i hvor mange år har vi ikke sagt det om Santin. Jeg kan helt seriøst ikke forstå man har forlænget. JA CV vil have kontinuitet, Men manden kan jo typisk kun præstere i en kort periode pr sæson, hvorefter han går fuldstændig i stå. Og hans præstationer i Europa ligeså.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det mere mere vores offensiv det svigter vil jeg sige. Generelt skaber vi jo mange chancer, Men udnyttelsen er til grin
    Man kan sagtens bebrejde angriberne, at de ikke udnytter deres chancer. Synes dog også, at JC skal have ros for at stå en brandkamp. Jeg vil fastholde, at vores største problem er defensiven. Det lægger jo et voldsomt pres på vores angribere, at vi skal score mindst to mål per kamp for vinde. Vi mangler simpelthen evnen til at spille til nul, og det kan koste os mesterskabet.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Først og fremmest så var det et vanvittig vigtig point - der er kæmpe forskel på 6 eller 7 point.... eller for den sags skyld 3 eller 4 point! Vi spiller igen bedst, har bolden mest og flest chancer:

    58% af spillet
    9 hjørnespark
    18 afslutninger
    10 skud på mål

    Det er nemt at skyde skylden på de samme altid, men det burde være tydeligt hvor problemerne ligger!

    Santin - Ufarlig, opgivende, uden selvtillid og mangler alt den fanden i voldskhed, som enhver angriber bør beside. Alt blev opsummeret i verdens ringeste straffe "jeg nupper den", var åbenbart nok til at sende ham helt væk!
    TK - Han er den styrende midtbanemand og det er han for dårlig til. Han er absolut ikke nærkampstærk (fred være med det), men hans afleveringer er for bløde og af for ringe kvalitet. I Ajax bliver de oplært til at slå knaldhåre og præcise afleveringer. TK slår i bløde buer, som er umulige at tage med første gang, for mange afleveringer bag manden og sidst men absolut ikke mindst, han smider farlige bolde væk 3-4 gange pr. kamp!

    Hvor det er skræmmende at de ældste tager mindst ansvar, så er der også mangler hos en del af ungdommen. Vetokele ligner umiddelbart et interessant køb, men sandheden er vel, at han ikke har præsteret bedre end Mos. Han laver ikke meget rigtigt i dag og selvom han er ung, så kan man godt forvente mere. Amankwaa gør hellere ikke det store væsen af sig. Det er måske ikke et større problem qua deres alder, men det er et kæmpe problem, at der ikke er andre.

    Sidst mand må være Gislasson. Han startede egentlig ok, men det har været en ringe påske og han forstår slet ikke sammenspillet med LJ og spiller ham i dybden, når LJ stormer frem.

    Status - 7 point og 7 kampe igen! Det er ikke et sikkert mesterskab, men det er en god situation. Reelt kan vi vel vinde mesterskabet næste weekend, samtidig med at et nederlag pointmæssigt kan tåles.
    Formen: 3 kampe, 2 point - det er simpelthen for ringe. Vi skal bruge ALT for mange chancer til at scorer og for mange spillere viser, at de ikke er af mesterskabsklasse!

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    68

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Troede virkelig ikke det var muligt at vi skulle til at stå i samme situation som sidste år hvor katastrofen indtraf.... og JO DET VAR EN KATASTROFE at vi lige netop hvor der var direkte adgang til CHL smed mesterskkabet som tilfældet var...

    Jeg troede aldrig mere jeg skulle opleve så stor en skuffelse, men nu ser det alligevel ud til at historien sagtens kan gentage sig...

    FCN vinder alt de stiller op i, også selvom de spiller langt under niveau..... Santin ser ud til igen i år at blive selve symbolet på vores nedtur, med brændte chancer man slet ikke kunne drømme om... jeg husker tydeligt sidste år, hvor kampen i Farum i den grad kan hænges på Santins skuldre, efter nogle fæle afbrændere, som så iøvrigt fortsatte resten af sæsonen...

    Jeg er sgu alvorlig bange for at det her kan være starten, på den største skuffelse jeg nogensinde har oplevet som FCK fan...... to forærede mesterskaber, og så ovenikøbet i de 2 eneste sæsoner med direkte adgang til CHL.... det er ikke til at holde ud at tænke på...

    Sådan, så fik jeg det ud af systemet.......og ser med nervøse anelser frem til til en meget afgørende kamp mod FCN

    Tror I andre virkelig på at vi vinder den kamp ?

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    ![/QUOTE]Status - 7 point og 7 kampe igen! Det er ikke et sikkert mesterskab, men det er en god situation. Reelt kan vi vel vinde mesterskabet næste weekend, samtidig med at et nederlag pointmæssigt kan tåles.
    Formen: 3 kampe, 2 point - det er simpelthen for ringe. Vi skal bruge ALT for mange chancer til at scorer og for mange spillere viser, at de ikke er af mesterskabsklasse![/QUOTE]

    Ja det er en god situation. Men jeg kan også huske sidste år, hvor vi var foran med 6 point. Vi spillede nærmest FCN ud af banen og tabte aligevel 1-0. Det her er seriøst bare DEJA VU. hvad fanden sker der. Dog er forkellen, at vi i hele sidste sæson spillede dårlige i næste alle kampene. Det har ikke været tilfældet i år.

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2012
    Indlæg
    4

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Var jeg den eneste der savnede Pape i den her kamp? Man satsede rimeligt tydeligt på høje indlæg, hvorfor ikke sætte en mand ind der har et ganske udmærket hovedspil, i stedet for to små hurtige spillere på 1,5 meter? Derudover virker det til at han har ganske fint gang i målscoringen på reserveholdet, så det kunne jo være at vi fik en angriber med lidt selvtillid i spil...

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af M.L. Gore Se meddelelser
    Troede virkelig ikke det var muligt at vi skulle til at stå i samme situation som sidste år hvor katastrofen indtraf.... og JO DET VAR EN KATASTROFE at vi lige netop hvor der var direkte adgang til CHL smed mesterskkabet som tilfældet var...

    Jeg troede aldrig mere jeg skulle opleve så stor en skuffelse, men nu ser det alligevel ud til at historien sagtens kan gentage sig...

    FCN vinder alt de stiller op i, også selvom de spiller langt under niveau..... Santin ser ud til igen i år at blive selve symbolet på vores nedtur, med brændte chancer man slet ikke kunne drømme om... jeg husker tydeligt sidste år, hvor kampen i Farum i den grad kan hænges på Santins skuldre, efter nogle fæle afbrændere, som så iøvrigt fortsatte resten af sæsonen...

    Jeg er sgu alvorlig bange for at det her kan være starten, på den største skuffelse jeg nogensinde har oplevet som FCK fan...... to forærede mesterskaber, og så ovenikøbet i de 2 eneste sæsoner med direkte adgang til CHL.... det er ikke til at holde ud at tænke på...

    Sådan, så fik jeg det ud af systemet.......og ser med nervøse anelser frem til til en meget afgørende kamp mod FCN

    Tror I andre virkelig på at vi vinder den kamp ?
    Jeg deler din bekymring og vrede, Både med hensyn til Santin og den næste kamp mod FCN. Og nu er det ikke fordi jeg vil være efter santin hele tiden. Det fint nok man brænder chancer, MEN de chancer Santin har brændt i løbet af sin Tid i FCK er virkelig skræmmende. VI taler Gigantchancer igennem hans karriere. Og så kan det godt være han scorer 12-16 mål pr sæson, men mange af dem er altså på straffe...

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Claudemir og TK er virkelig en fryd at se på sammen inde på den centrale midtbane... Ihvertfald for modstanderen.

    Vil dog rose Pierre, for helved en klasse venstre back, synes han har løftet sit spil helt sindsygt på det sidste.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    OVERVEJ, hvis vi skal se Kasper guardiHjulmand og FC nordsjællona i CL næste år. Det er fandme bare ikke til at holde ud....

    håber fandme vi flækker dem 5-0

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  2. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •