Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    54 54.00%
  • Uafgjort!

    34 34.00%
  • OB Sejr!

    12 12.00%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    håber fandme vi flækker dem 5-0
    Jeg vil stille mig tilfreds med 3 point, og så er jeg fløjtende ligeglad med, hvordan de kommer i hus.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg vil stille mig tilfreds med 3 point, og så er jeg fløjtende ligeglad med, hvordan de kommer i hus.
    Selvfølgelig. Det var også kun et Håb :)

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Nå men jeg må gentage mig selv: Vi skal møde FCN og vi har 7 point ned til dem. Hvis vi ikke kan holde dem væk er vi bare ikke gode nok, er det svært at forstå?

    Synes nu heller ikke at vi har et hold der skal i CL og gøres helt til grin, for det bliver vi....................

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Nå men jeg må gentage mig selv: Vi skal møde FCN og vi har 7 point ned til dem. Hvis vi ikke kan holde dem væk er vi bare ikke gode nok, er det svært at forstå?

    Synes nu heller ikke at vi har et hold der skal i CL og gøres helt til grin, for det bliver vi....................
    Den der "så er vi bare ikke gode nok"-floskel duer altså ikke.. Jeg er ligeglad med hvor gode eller dårlige vi er i de næste 7 kampe, det guld skal bare hjem!!


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Nå men jeg må gentage mig selv: Vi skal møde FCN og vi har 7 point ned til dem. Hvis vi ikke kan holde dem væk er vi bare ikke gode nok, er det svært at forstå?
    Det må være nemt at være dig, hvis du kan forholde dig så rationelt til alting. For mit vedkommende er det slut med fodbold, hvis det glipper igen i år.
    Synes nu heller ikke at vi har et hold der skal i CL og gøres helt til grin, for det bliver vi....................
    Så er det jo godt, vi kan sende FCN afsted. De gjorde det jo fremragende i CL.

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    "Så er det jo godt, vi kan sende FCN afsted. De gjorde det jo fremragende i CL."

    Næ men tror du selv at vi kan gøre det bedre med det hold vi har nu?

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Puha, blodet bobler jo nærmest af raseri, skal passe på med hvad man skriver i sådan en tilstand. Santin ender måske for andet år i træk med at koste os DM. Hader den klamme ugidelige brasser! Desværre har CV ikke sørget for ordentlige alternativer. Og Gislason... Nej en skandale for Gud ved hvilken gang! Sætter alle mine sparepenge på FCN som daske mestre, så er der da et lille plaster på såret om et par måneders tid!
    Megen kritik kan hænges på Santin efter denne kamp, naturligvis mest det straffe, som han lige telegraferer JC om inden han sparker, men ugidelig syntes jeg i den grad ikke han var.

    Gislason, synes jeg, havde nogle gode momenter, men ligesom resten af truppen (PB og Corner undtaget) havde han for mange hovedløse fejlafleveringer. Han finder sit niveau, det er jeg sikker på.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    16

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Så er det jo godt, vi kan sende FCN afsted. De gjorde det jo fremragende i CL."

    Næ men tror du selv at vi kan gøre det bedre med det hold vi har nu?
    Nej, men måske 150 mil. kan hjælpe på det......hvis vi dog ikke IGEN vælger at gi dem til FCN........

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Claudemir og TK er virkelig en fryd at se på sammen inde på den centrale midtbane... Ihvertfald for modstanderen.
    .
    Jeg må indrømme at jeg står uforstående overfor den sviner. Vi styrede kampen i tæt på 90 min, hvor TK og Claudemir i mine øjne spillede fremragende. Det samme gjorde forsvaret, som en anden i denne tråd skyder på. Ob har jo reelt ingen chancer i hele kampen.

    Det er klart, at vi alle er fantastisk frustrerede over dagens resultat. Men jeg synes at både spil og indstilling bedre end længe og det er jo et mirakel af de helt store, at vi ikke får 3 point.

    Det er klart, at vi er presset nu. Men efter dagens kamp er jeg faktisk mere optimistisk en før. Og jeg er ellers notorisk pessimist. Kun den latterlige bane bekymrer mig. Ellers tror jeg, at FCN skal stå tidlig op for at slå os. Og så skal de bare ikke være så pisseheldige som sidste år.


  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Claudemir og TK er virkelig en fryd at se på sammen inde på den centrale midtbane... Ihvertfald for modstanderen.
    FCK sidder fuldstændigt på den kamp. Efter 2 dårlige kampe og resultater får vi en rigtig god kamp med et dårligt resultat.

    Prøv nu at skelne mellem indsat og resultat. Efter 16 minutter har vi haft 5-6 reelle chancer. Det er vel kun Gislasson og Santin, der bør gå fra den kamp med dårlig smag i munden. TK og Claudemir sidder fuldstændig på den midtbane i hele 1. og det meste af 2. halvleg. 4-back-kæden står sikkert. Stadsgaard er forudseende og præcis, han skal bare lade være med at lave frispark 3-4 m udenfor feltet. Backsne er eminente idag og Deleaney fylder mere end normalt.

    Resultatet var elendigt men indsatsen var sgu bestået og lidt til.

    God aften


  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    630

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Ikke nemt at være TK ihvertfald. I dag spiller han glimrende og kæmper utrolig flot for det. Men det er tilsyneladende helt umuligt at se for visse personer. Synes manden fortjener lidt kredit, og det er vel begrænset hvor elendig manden kan være når han igen og igen er i startopstillingen. God indsats af TK idag. Og Claudemir også for den sags skyld.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Tak K@sper

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    utrolig man skal føle sig glad for 1 point selvom man er rasende på holdet.
    og ja specielt idag forstår jeg ikke svineren på TK. har var da en af de bedste på holdet, og det siger jo desværre lidt om niveauet.
    jeg er så utrolig træt af at se så mange af dem se så ligeglad/lad/doven/arrogant/uinspireret på banen. er jo ligefør det kun er Corner og så engang imellem Delaney som kæmper røven ud af bukserne.
    og er endnu mere træt af at ligemeget hvem som er træner, så sker der ikke nogen konsekvenser, når hele parken kan se nogle spillere spiller ad H til. så skidt dog dem ud inden pausen eller i det mindste i pausen. hvad fanden kan der ske ved det ???
    er desværre kommet ud i den følelse af at vinder vi mesterskabet er det et mirakel. hellere den følelse end samme kæmpe skuffelse som sidste år
    en meget sur ked og rasende Smack

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    jeg er enig TK og claude gør det godt i dag. Spillet var rigtig godt. MEN jeg er stadig rystet over Santin. Undskyld mig men den der hovedstøds Chance. Hvad er det lige han prøver på 2 meter fra mål. Træner man ikke sådan noget. Jeg har set santin lave underlige afbrændere foran mål et hav af gange. Men den her rangere sig sku til det pinlige.

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2011
    Indlæg
    79

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    utrolig man skal føle sig glad for 1 point selvom man er rasende på holdet.
    og ja specielt idag forstår jeg ikke svineren på TK. har var da en af de bedste på holdet, og det siger jo desværre lidt om niveauet.
    jeg er så utrolig træt af at se så mange af dem se så ligeglad/lad/doven/arrogant/uinspireret på banen. er jo ligefør det kun er Corner og så engang imellem Delaney som kæmper røven ud af bukserne.
    og er endnu mere træt af at ligemeget hvem som er træner, så sker der ikke nogen konsekvenser, når hele parken kan se nogle spillere spiller ad H til. så skidt dog dem ud inden pausen eller i det mindste i pausen. hvad fanden kan der ske ved det ???
    er desværre kommet ud i den følelse af at vinder vi mesterskabet er det et mirakel. hellere den følelse end samme kæmpe skuffelse som sidste år
    en meget sur ked og rasende Smack
    hvem skulle man sætte ind i stedet for? vetokele kom ind og gjorde det dårligt, glem ikke det er bedre at komme frem til chancer og brænde dem, end slet ikke at komme frem til chancer.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  2. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •