Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    54 54.00%
  • Uafgjort!

    34 34.00%
  • OB Sejr!

    12 12.00%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 52 af 52

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Ikke nemt at være TK ihvertfald. I dag spiller han glimrende og kæmper utrolig flot for det. Men det er tilsyneladende helt umuligt at se for visse personer. Synes manden fortjener lidt kredit, og det er vel begrænset hvor elendig manden kan være når han igen og igen er i startopstillingen. God indsats af TK idag. Og Claudemir også for den sags skyld.
    Vi er simpelthen bare uenige. Jeg sviner ikke TK for enhver pris (faktisk nærmest det modsatte nu og da). TK har nogle helt klare mangler til FCK's niveau:

    - Hans pasningspil er hans helt store force, men det er bare ikke godt nok. Nuvel han taber ikke mange bolde og rammer rigtig ofte hans medspillere, men afleveringerne er bare ikke af høj nok kvalitet. De mangler simplethen fart og så ligger de for ofte bag manden, så han ikke kan tage bolden med i et fremadrettet løb. Desuden mangler jeg ofte at den centrale midtbane tilbyder sig, en midtbane han er en del af.

    - TK mister virkelig farlige bolde i hver kamp pga. hans langsomme boldomgang. Han vinder tilgengæld meget få bolde!

    - Manden er 29 (mener jeg) og spiller på en ledende position, der synes jeg bare ikke han er god nok! Han diriger ikke nok, han holder ikke nok flow i spillet og han kan i den grad ikke piske sine medspillere op.

    Vi SKAL have en stærker spiller på den plads! Det har han i rigeligt mange sæsoner vist! Det kan sagtens virke som en hetz og det er synd for en helt igennem sympatisk fyr - men hans mangler er bare for store!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er simpelthen bare uenige. Jeg sviner ikke TK for enhver pris (faktisk nærmest det modsatte nu og da). TK har nogle helt klare mangler til FCK's niveau:

    - Hans pasningspil er hans helt store force, men det er bare ikke godt nok. Nuvel han taber ikke mange bolde og rammer rigtig ofte hans medspillere, men afleveringerne er bare ikke af høj nok kvalitet. De mangler simplethen fart og så ligger de for ofte bag manden, så han ikke kan tage bolden med i et fremadrettet løb. Desuden mangler jeg ofte at den centrale midtbane tilbyder sig, en midtbane han er en del af.

    - TK mister virkelig farlige bolde i hver kamp pga. hans langsomme boldomgang. Han vinder tilgengæld meget få bolde!

    - Manden er 29 (mener jeg) og spiller på en ledende position, der synes jeg bare ikke han er god nok! Han diriger ikke nok, han holder ikke nok flow i spillet og han kan i den grad ikke piske sine medspillere op.

    Vi SKAL have en stærker spiller på den plads! Det har han i rigeligt mange sæsoner vist! Det kan sagtens virke som en hetz og det er synd for en helt igennem sympatisk fyr - men hans mangler er bare for store!
    TK spiller nu en fin kamp i dag. MEN vi er fuldstændig enig i at vi skal have en erstatning for TK. TK har jo bevist at han falder fuldstændig igennem internationalt. og i superligaen spiller han af og til en fin kamp, men der er for langt mellem snapsne. han spiller altid på det "sikre" fordi han ikke har færdighederne til at gøre de svære ting. Hvornår har vi sidst set TK spille stabilt i mange kampe i træk samt score på langskud eller lave målgivende afleveringer. Han gjorde det da han spillede i FCN, men ikke i FCK.

    Men det hele falder jo tilbage til CV, det er ham der har forlænget med ham velvidende at vi "forhåbentligt" skal spille CL. Jeg forstår simpelthen ikke at CV ikke har forstærket truppen i vinterpausen med henblik på at køre et sikker DM hjem samt forberede holdet til CL. Vi har investeret i en lottokupon i Daniel Jensen og så en Gislason som jeg slet ikke kan se, hvorfor vi købte fra OB.

    CV har haft en heldig hånd i NJ. At så Cornelius har grebet chancen, det tror jeg ikke lige CV havde set komme uanset hvad han siger. ellers har CV virkelig skuffet mig de sidste 2½ år når det kommer til at optimere truppen samt købe Kvalitets forstærkninger. jeg nævner lige de værste Grindheim som erstatning for Kvist og en DIOUF som erstatning for Grønkjær.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Synes drengene får vel meget kredit for deres indsats i går. Vi må ikke glemme at vi møder et hold, som har en decideret offday, og spiller noget af det ringeste bold der er set i Parken i meget lang tid. Er det vores fortjeneste? Det synes jeg ikke. OB hænger slet ikke sammen i deres kæder, og specielt i 1. halvleg er deres indsats decideret miserabel og de efterlader os vanvittigt meget plads at spille på, selv på den sidste tredjedel af banen. Det formår vi overhovedet ikke at udnytte og det er simpelthen himmelråbende ringe. Kampen i dag viser i al sin enkelhed, hvor skrøbelig og smal vores trup egentlig er. Uden NJ og Bola har vi bare ikke ret meget at komme med. Jo, vi kommer frem til mange indlæg fra backs, men dem har OB desværre fint styr på. Der er desværre lang vej til vi igen har et hold med international klasse.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Karakterer fra tipsbladet:
    Johan Wiland – 3
    Havde på en rigtig god dag reddet frisparket fra Espen Ruud, men svenskeren kan ikke for alvor klandres for scoringen. Ellers en stille dag på kontoret med meget få afslutninger mod FCK-buret.

    Lars Jacobsen – 4
    Som altid vældig aktiv i højresiden, hvor han kom frem til flere fine indlæg og centringer. Det ligger på rygraden hos den rutinerede ex-OB'er, der ikke lod sig påvirke af tåbelige tilråb fra de fynske fans.

    Ragnar Sigurdsson – 3
    Pakkede Marcus Pedersen fint ind og havde generelt ikke meget at se til i en kamp, hvor OB sjældent var på besøg i FCK-enden. Stærk i hoved- og duelspillet.

    Kris Stadsgaard – 3
    Ligesom det er tilfældet stopper-kollegaen var det ikke en arbejdsdag med alt for meget stress for Stadsgaard. Han havde sin andel i, at OB ikke blev farlige og bidrog også til opspilet med sin ro.

    Pierre Bengtsson – 4
    Et fremragende rush op ad venstrekanten endte i en flot scoring til 1-1. Svenskeren kom frem til mange fine ting i venstresiden og holdt også Espen Ruud og Jacob Schoop fra fadet, når spillet gik den anden vej.

    Rúrik Gíslason - 3
    Viste stor spillelyst og aggressivitet mod sine tidlgiere holdkammerater fra Fyn. Islændingen kom også frem til nogle fine ting, men kæmpeafbrænderen midtvejs i første halvleg trækker ned. Skiftet udimun med ti minutter tilbage, da der skulle satses offensivt.

    Claudemir de Souza – 3
    Var ikke så synlig, men er godt på vej tilbage på sit tidligere høje niveau. Forsøgte sig med et par langskud i slutfasen, men det hele blev blokeret, og derfor måtte brasilianeren undvære endnu et forårsmål.

    Thomas Kristensen – 3
    Løb som altid mange meter og var med til at sikre den markante FCK-overtag, som var synligt i store dele af kampen. Offensivt blev det ikke til så meget, men det er heller ikke hans primære opgave.

    Thomas Delaney – 3
    Startede inde på venstrekanten i Nicolai Jørgensens fravær, men har ikke landsholdsspillerens offensive kvaliteter. Til gengæld bidrager han med andre ting, og Delaney havde blandt andet et nærgående hovedstødsforsøg i begge halvlege. God arbejdsindsats på kanten, hvor han også bidrog til opspillet.

    Andreas Cornelius – 4
    Med sin arbejdsindsats, boldjagt og ivrighed er han altid farlig – enten ved egne afslutninger eller ved at sætte medspillere i scene. En scoring ville have kronet en fin indsats af gymnasie-eleven.

    César Santin – 1
    En sløj indsats fra brasilianeren, der på det skammeligste misbrugte straffesparket før pausen. Man så ikke meget til Santin, og når man gjorde, var det ikke altid lige godt. Udskiftet efter 70 minutter.

    Indskiftere:

    Igor Vetokele – UB
    Kom på banen i stedet for Santin, da der med tyve minutter tilbage skulle kæmpes for sejren.

    Danny Amankwaa – UB
    Ind til de sidste ti minutter, da der skulle satses ultra-offensivt.

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Kampen i dag viser i al sin enkelhed, hvor skrøbelig og smal vores trup egentlig er. Uden NJ og Bola har vi bare ikke ret meget at komme med. Jo, vi kommer frem til mange indlæg fra backs, men dem har OB desværre fint styr på. Der er desværre lang vej til vi igen har et hold med international klasse.
    Præcis - her to år efter at Ståle Solbakken og Bård Wiggen overlod ansvaret til Carsten Vagn Jensen, er vi stadigvæk ikke kommet ud af stedet - og det
    selvom der er brugt mange mio. kr. på truppen.Der er simpelthen lavet så mange fejlindkøb, at de nærmest står i kø - de to seneste er 'klumpe dumpen'
    Michael Jakobsen og den sympatiske - men desværre helt igennem ligegyldige - Rúrik Gíslason.

    Som aktiv fodbold spiller var Carsten Vagn enestående middelmådig - den egenskab har han desværre på fornemste vis bragt med over i rollen som sportsdirektør.
    Jeg har efterhånden sagt det mange gange - han ved ikke hvad han laver.

    Så smider vi endnu et mesterskab og dermed deltagelse i Champions League-gruppespillet - så må konsekvensen være at han bliver fyret...en win-win situation.

    -orb
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Så smider vi endnu et mesterskab og dermed deltagelse i Champions League-gruppespillet - så må konsekvensen være at han bliver fyret...en win-win situation.

    -orb[/QUOTE]

    Ahhhhh....skulle vi nu ikke slå koldt vand i blodet. Vinder vi over farum næste mandag, er vi 10 point foran med 6 kampe igen. Ved godt at spillet ikke har været godt de sidste 3 kampe.

    Vinder farum næste kamp vil jeg måske gå med i hylekoret. MEN jeg venter til kampen mod farum er overstået.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Præcis - her to år efter at Ståle Solbakken og Bård Wiggen overlod ansvaret til Carsten Vagn Jensen, er vi stadigvæk ikke kommet ud af stedet - og det
    selvom der er brugt mange mio. kr. på truppen.Der er simpelthen lavet så mange fejlindkøb, at de nærmest står i kø - de to seneste er 'klumpe dumpen'
    Michael Jakobsen og den sympatiske - men desværre helt igennem ligegyldige - Rúrik Gíslason.

    Som aktiv fodbold spiller var Carsten Vagn enestående middelmådig - den egenskab har han desværre på fornemste vis bragt med over i rollen som sportsdirektør.
    Jeg har efterhånden sagt det mange gange - han ved ikke hvad han laver.

    Så smider vi endnu et mesterskab og dermed deltagelse i Champions League-gruppespillet - så må konsekvensen være at han bliver fyret...en win-win situation.

    -orb
    Uanset om vi vinder DM eller ej så skulle den Kære CV ha været smidt på porten for laaaang tid siden Det kan godt være han har tidligere meriter i klubben, men det kan man ikke leve på. De fejldispositioner manden har lavet siden Ståle og 5 spillere forlod os er helt igennem frygtlige. "HVIS" DM mistes så har han jo stort set kostet klubben +300 CL mill. Først med Flop Roland i spidsen mod Viktoria Plzen, Derefter et mistet DM sidste år, Og hvis det samme sker i år.

    Udover alle de fejlkøb og scouting han har lavet med MOS,Griendheim,DIOUF,Roland så har han også investeret i såkaldte forstærkninger i en Gislason og en Daniel Jensen. Det vil jeg ikke kalde forstærkninger. DJ er jo en lottokupon som har været ektremt meget skadet. Og GISLASON ??? fatter jeg slet ikke vi har købt

  13. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  2. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42
  3. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01
  4. Optakts- og kamptråd: OB - F.C. København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 14.05.09, 16:29
  5. Optakts- og kamptråd: AGF - F.C. København
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.04.09, 15:46

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •