Se afstemningsresultater: Hvem håber du vinder Champions League?

Stemmeafgivere
208. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg håber at Bayern München vinder CL 2012/2013, men er ellers mere eller minde ligeglad

    24 11.54%
  • Jeg håber at Dortmund vinder CL 2012/2013, men er ellers mere eller minde ligeglad

    15 7.21%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder CL 2012/2013, men er ellers mere eller minde ligeglad

    7 3.37%
  • Jeg håber at Real Madrid vinder CL 2012/2013, men er ellers mere eller minde ligeglad

    9 4.33%
  • Jeg håber at Bayern München vinder CL 2012/2013, og håber ikke Dortmund vinder

    1 0.48%
  • Jeg håber at Dortmund vinder CL 2012/2013, og håber ikke Bayern München vinder

    2 0.96%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder CL 2012/2013, og håber ikke Bayern München vinder

    3 1.44%
  • Jeg håber at Real Madrid vinder CL 2012/2013, og håber ikke Bayern München vinder

    1 0.48%
  • Jeg håber at Bayern München vinder CL 2012/2013, og håber ikke FC Barcelona vinder

    21 10.10%
  • Jeg håber at Dortmund vinder CL 2012/2013, og håber ikke FC Barcelona vinder

    14 6.73%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder CL 2012/2013, og håber ikke Dortmund vinder

    0 0%
  • Jeg håber at Real Madrid vinder CL 2012/2013, og håber ikke Dortmund vinder

    2 0.96%
  • Jeg håber at Bayern München vinder CL 2012/2013, og håber ikke Real Madrid vinder

    8 3.85%
  • Jeg håber at Dortmund vinder CL 2012/2013, og håber ikke Real Madrid vinder

    8 3.85%
  • Jeg håber at FC Barcelona vinder CL 2012/2013, og håber ikke Real Madrid vinder

    18 8.65%
  • Jeg håber at Real Madrid vinder CL 2012/2013, og håber ikke FC Barcelona vinder

    54 25.96%
  • Jeg har ikke nogen favorit blandt de 4, bare Bayern München ikke vinder CL 2012/2013

    1 0.48%
  • Jeg har ikke nogen favorit blandt de 4, bare Dortmund ikke vinder CL 2012/2013

    0 0%
  • Jeg har ikke nogen favorit blandt de 4, bare FC Barcelona ikke vinder CL 2012/2013

    15 7.21%
  • Jeg har ikke nogen favorit blandt de 4, bare Real Madrid ikke vinder CL 2012/2013

    5 2.40%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    På trods af at al fokus skal være på den vigtige mesterskabskamp med nøglekampen på mandag er det alligevel tid til en opdatering af sideliniens kæledægge som Champions League-vinder. Som følge af de få tilbageværende hold kan man i modsætning til afstemningen omkring 1/8-finalisterne også komme med hvem man absolut HÅBER IKKE vinder, skulle man være så smålig ;) Det handler om at hvis vinderen skal findes mellem de 3 hold man ikke håber på vinder er der så et der skilder sig negativt ud. Denne tråd handler altså om hvem man HÅBER vinder og hvem man HÅBER IKKE vinder Champions League - hvem man tror på er der en anden tråd på. Igen er dead-line til afstemningen første kamp, som dog denne gang giver en relativ kort periode at tage stilling i.

    Svarmulighederne er selvfølgelig ikke udtømmende for alle tænkelige holdninger, så man skal være velkommen til at uddybde, hvis man fx håber på det ene hold, men hvis de ikke vinder håber på et andet og derudover er ligeglad - altså ikke har nogen aversioner.

    Stem som vinden.

    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 11.04.13 kl. 13:16

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Så er den der myte om at Barcelona er oppressivt populære da vist ved at være punkteret. Også den myte ;-)

    mvh,
    -smølle

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Så er den der myte om at Barcelona er oppressivt populære da vist ved at være punkteret.
    Den myte mener jeg ikke Sidelinien er i stand til at punktere. For det første omhandler myten - i mine øjne - et noget yngre publikum end det modne, som det er min opfattelse, Sidelinien består af. For det andet må vi stadig være kraftigt påvirkede, og langt mere kraftigt end den generelle danske befolkning, af det ualmindeligt usympatiske bekendtskab Barcelona var for os for ganske få år siden.


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,165

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Mange fine svarmuligheder - men dække alt kan man jo ikke. Jer er nærmest ligeglad om Barcelona eller Bayern vinder, kan leve med Dortmund mens RM som vinder ville være en vederstyggelighed.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Den myte mener jeg ikke Sidelinien er i stand til at punktere. For det første omhandler myten - i mine øjne - et noget yngre publikum end det modne, som det er min opfattelse, Sidelinien består af. For det andet må vi stadig være kraftigt påvirkede, og langt mere kraftigt end den generelle danske befolkning, af det ualmindeligt usympatiske bekendtskab Barcelona var for os for ganske få år siden.
    Det, sammen med at 90 % af Danmark har blind kærlighed til dem, og så deres tendens til at kaste sig i jorden hvis det blæser for meget, gør at jeg virkelig ikke kan fordrage dem. Vi snakker foragt tæt på Brøndbyske proportioner. Lidt samme sang som Fc Rødvinstud er ved at synge....
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    486

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Det, sammen med at 90 % af Danmark har blind kærlighed til dem, og så deres tendens til at kaste sig i jorden hvis det blæser for meget, gør at jeg virkelig ikke kan fordrage dem. Vi snakker foragt tæt på Brøndbyske proportioner. Lidt samme sang som Fc Rødvinstud er ved at synge....
    ???? Skulle ovenstående gøre, at sympatien var større for Real? De har Ronaldo! Manden, der lægger sig ned, hvis et hår er røget i den forkerte retning? Manden som jeg - som United-fan - hadede i den røde trøje - lige meget hvor god han var - fordi han kaster sig rundet som et nedskudt dyr? Det er jo langt, langt, værre end Elmander...
    Sidst redigeret af gunner : 13.04.13 kl. 02:12
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Ronaldo er blevet væsentlig bedre til at lade være med at smide sig over de seneste år. Håber inderligt Madrid vinder pokalen, og hvis ikke, så en af de 2 tyske! ALLE andre end Barca!

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    471

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Couldn´t agree more - Jeg tror på Bayern - og jeg havde forudset lodtrækningens resultat i går ...............ærgrer mig blot en anelse at Barca fik hjemmekampen sidst ........man så jo hvordan det gik AC Milan - efter 2-0 hjemme. De var jo som nat og dag - Barca ? - men my thumbs up for - FC. Bayern München - for sure !!!

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    568

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Jeg kan ikke lide nogen af holdene og håber derfor at turneringen aflyses for i år..
    Imod moderne stemningsdiktatur

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    36

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Dortmund uden tvivl...! Og så må Bayern gerne lige kvase Barca godt og grundigt, så man kan få den tyske finale....!

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    1. Jeg Håber på Dortmund - synes det er et sympatisk hold, der spiller god offensiv fodbold - selvom de var heldige at gå videre.

    2. Ellers Barca.

    3. Har altid hadet Bayern - men synes for én gangs skyld ikke det ville være ufortjent, hvis de vinder
    - de spiller sgu god fodbold.

    4. For alt i verden ikke Real Madrid - synes de har en syg kultur, som er blevet værre det sidste årti.

    At Real Madrid støttede og appelerede Pepes karentæne på 10 dage mod Getafe, er for mig stadig fuldstændig usympatisk

    http://www.youtube.com/watch?v=bz5-_I-VmTQ

    Desuden synes jeg at både Marcello og Morinho har lidt skade af den kultur
    de åbenbart er en del af i Real - sådan var de ikke starten.
    Synes bedre om det gamle hold i Madrid med DEN RIGTIGE RONALDO.....

    Så Dortmund eller Barca - bare ikke Real...

    Guldland

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Hvordan kan man ønske andet end det bedste for den svinesympatiske Jürgen Klopp?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvordan kan man ønske andet end det bedste for den svinesympatiske Jürgen Klopp?
    Hæ, hæ, på præcis samme måde, som man kan ønske andet end det bedste for den svinesympatiske Kasper Hjulmand, Pep Guardiola, Antonio Conte, osv..... Fordi man elsker et andet hold mere og er ligeglade med, hvor sympatiske andre holds trænere er, hvis de står i vejen for ens egen succes. For min skyld kan Klopp skide i havet, så den dejlige Jupp Heynckes og det fantastiske München-mandskab kan få den pokal, de burde have vundet for et år siden.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    ???? Skulle ovenstående gøre, at sympatien var større for Real? De har Ronaldo! Manden, der lægger sig ned, hvis et hår er røget i den forkerte retning? Manden som jeg - som United-fan - hadede i den røde trøje - lige meget hvor god han var - fordi han kaster sig rundet som et nedskudt dyr? Det er jo langt, langt, værre end Elmander...
    Jeg vil gætte på du hverken har set Real Madrid i Europa eller i Primera de seneste år? For siden han er kommet til Spanien, har ham og alle yndlings spiller aka Messi, skiftet personlighed mht. til netop dette "diver" punkt.
    Før i tiden havde jeg stor respekt for Messi, netop fordi han var så unik en spiller, som han nu engang er, men samtidigt så kæmpede han, som var han englænder eller tysker.
    Samtidigt med at Messi var sådan, kastede C. Ronaldo sig for et godt ord. De senere år har dette skiftet, hvor Ronaldo virker til at savne england, og bliver nærmest arrig nogle gange over den spanske spillestil, så ligner Messi mere og mere resten af Barcelona, og det er ikke til at holde ud at se på...
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Champions League: Hvem af semifinalisterne HÅBER du vinder turneringen i 2012/2013?

    Som følge af at afstemningen nu burde være lukket kan man begynde at "konkludere" på sideliniens favorit til Champions League-titlen 2012/2013. Med de forestående kampe i dag og i morgen passer det nok også godt og som følge af de mange svarmuligheder kræver det lidt afkryptering for at se resultatet. Så hvis jeg ikke har regnet fejl vil det glæde sideliniens klientel mest, såfremt Bayern München vinder (der er 54 for og "kun" 7 imod, hvilket giver 47 point, hvis man lader for- og imodstemmerne tælle lige*). Således vil den efterfølgende rækkefølge være:
    Dortmund (39 - 3 = 36)
    Real Madrid (66 - 39 = 27)
    FC Barcelona (28 - 104 = -76)

    Som det fremgår er det også rimeligt let at se hvem der ville være favorit, hvis man ikke kunne stemme imod et hold, samt hvem der ensidigt er flest som håber ikke vinder. Jeg synes faktisk at det er lidt overraskende at afstemningen peger i retning af at de Spanske hold er de mest upopulære, selvom erfaringen ofte viser at de mest succesfulde hold også er de hold, som der er flest, der ikke bryder sig om. Derudover skal også nævnes de forklaringer som andre kommer med her i tråden – Pepe’s røde kort for Real Madrid mod Getafe, og FC Københavns møde med FC Barcelona herunder Valdes’ ”håndtering” af N’Doye. Men samlet 10 personer, som har mest imod et af de tyske hold, synes jeg er overraskende.

    Mvh. Steffen

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 12:53
  2. Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:57
  3. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 11.04.13, 11:39
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 07.05.04, 18:00
  5. Hvem håber du vinder Champions League?
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.05.04, 13:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •