Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Keeper-situationen

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Keeper-situationen

    Vores to primære keepere, Wiland og Kim C, har kontraktudløb om et halvt år, og så har vi et ungt (efter sigende) stort talent på vej frem, Busk, men hvor langt er han egentlig i sin udvikling? Og hvad med en helt fjerde mulighed??



    wiland.jpeg
    Wiland har ved flere lejligheder vist at han formår at præstere på absolut topniveau, og er vel all-time best keeper i København. Samtidig er han, aldersmæssigt, i sin prime, så skal han ud og tjene til pensionen, kommer der vel ikke mere oplagte muligheder for ham end dén til vinter. Jeg vil vove at påstå at han kan begå sig i Premier League, selvom han ikke har været helt så god det seneste år som han tidligere har været.
    EDIT 28/5: Har netop meldt fra til landsholdet med en skulderskade. Er i det hele taget oftere og oftere skadet.

    article-1216051-0695A4CE000005DC-368_468x200.jpg
    Kim Christensen har været meget loyal i "Wiland-årene" og her på det seneste hvor Wiland har været gået i stykker over et par omgange, synes jeg at han har præsteret nogenlunde overbevisende. Samtidig føler jeg dog stadig at vi bør have en førstekeeper med et lidt højere niveau eller i det mindste med fremtiden lidt mere foran sig end Kim har. Kan han bruges til andet end luksusreserve?

    art100000.jpg
    Busk vil jeg lade andre udtale sig om. Han har været udtaget til U21-landsholdet uden at have spillet førsteholdsfodbold, hvilket vel siger et eller andet, men er der nogen der kan komme på banen med et lidt dybere kendskab med hensyn til niveau og potentiale?



    Af kandidater udefra har der været skrevet om Hradecky (ung, kåret til forårets profil, men alligevel måske lidt overvurderet?), Jesper Hansen (god sprællemand og med fødderne, men komplet nok? yderligere udviklingspotentiale?) og så smider jeg lige en på banen som, mig bekendt, ikke har været omtalt for nylig: Anders Lindegaard - er vi ikke hans chance for at få noget europæisk bold og derved blive fast mand på landsholdet igen, så vi slipper for at glo på Stephan Andersen?
    EDIT 12/6: De uvaskede har snuppet Hradecky, men vi gad slet ikke have ham alligevel!



    EDIT 23/4: Frederik Rønnow er blevet nævnt, som dog netop har forlænget sin aftale. Ryger Horsens ned, er der vel dog måske alligevel en mulighed for at de gerne vil slippe ham til en rimelig pris. Er i øjeblikket førstemålmand på U21-landsholdet, men spørgsmålet er hvor meget bedre han reelt er end Busk.
    Sidst redigeret af jonlanghoff : 12.06.13 kl. 22:08

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Keeper-situationen

    Citat Oprindeligt indsendt af jon85 Se meddelelser
    Af kandidater udefra har der været skrevet om Hradecky (ung, måske lidt overvurderet?), Jesper Hansen (god sprællemand, men komplet nok? yderligere udviklingspotentiale?) og så smider jeg lige en på banen som, mig bekendt, ikke har været som omtalt for nylig: Anders Lindegaard - er vi ikke hans chance for at få noget europæisk bold og derved blive fast mand på landsholdet igen, så vi slipper for at glo på Stephan Andersen?
    Af muligheder udefra vil jeg også lige nævne Frederik Rønnow, der viser stort potentiale. Han har vist forlænget sin aftale med Horsens til 2017, så han vil nok ikke være helt billig at købe fri for en konkurrent og når man samtidig har et andet stort dansk talent i truppen er det nok ikke der man smider de store penge, men han er helt klart interessant.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Keeper-situationen

    Det er ikke utænkeligt, at det indgår i CVs vurdering, at Wiland endnu en gang er skadet: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...til-landskampe

    Skadesfrekvensen har været stigende i den seneste tid, hvorfor det kan være, at vi skal lede efter nye løsninger.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Opdatering på Farum situationen!
    By Bestyrelsen, FCKFC in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 16.04.13, 18:34
  2. Ikke EU-borger-situationen efter vinter
    By anhu in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.09.05, 22:27
  3. Ny keeper ? NOT
    By hassing in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 08.06.05, 08:02
  4. Keeper mod Aab
    By Nille in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 26.08.04, 20:57
  5. Keeper-situationen. En analyse.
    By NewerNN in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 12.06.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •